PDA

Volledige versie bekijken : Micky



savesexer
29 maart 2011, 21:38
Naam : Micky

Nationaliteit / taal : Roemeense

Leeftijd : 19 jaar

Haarkleur/lengte : halflang bruin

Lengte : 173 cm

Postuur / Cupmaat : romig / voplle B cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, Tongzoenen, Beffen

Extra : 50 euro - 30 min.

Ze zat voordurend aan me tot ze me op de couch sleepte en overtuigend begon te zoenen en wild en diep te pijpen. Ja dat zag ik wel zitten maar wilde wel naar een kamer omdat het onze eerste sessie was en ik niet wist wat me te wachten stond. Ze zoent goed, is een leuke jonge frisse meid, 19, heeft veel ervaring en gevoel bij het vrijen. Beffen liet ze toe maar ze blokkeerde zich voor een orgasme. Vingeren mocht ik niet en FT doet ze ook niet. Ze dan maar 30 minuten lang laten pijpen waarbij ze mijn instructies goed opvolgde en het een absoluut fijne beurt werd.

savesexer
7 april 2011, 10:50
Micky is ook altijd dicht in de buurt en neemt van Luisa over met me heerlijk lang op te geilen aan de theke. Een kamergang is dan ook evident want voor inspanning hoort beloning. :)De sex met Micky is heel anders, veel optischer, maar ook heel fijn. Ik word gek van haar mooi, strak maar toch heel vrouwelijk lichaam (overheerlijke volle C, naturel) en haar jeugd, 19 jaar. Ze is heel nauw en neuk heel erg lekker, vooral als zij on top is. Echt klaarkomen is er bij haar niet bij, noch oraal noch vaginaal. We praten hierover en ze geeft ook toe dat ze heel moeilijk klaarkomt. Ze verklapte me wel haar erogene zones dus we zullen volgende keer wel zien wat we kunnen bereiken.

Wagons-Lits
14 april 2011, 17:31
"k heb zin om een fanclub voor Micky op te richten.


Meer heren beren zin ? Savesexer doet vast wel mee, en ik kan me niet voorstellen dat er niet meer zijn die, eenmaal met de dame kennisgemaakt, lid willen worden.

Afgelopen woensdag heft het letterlijk uren geduurd alvorens er iets tussen ons klikte. Ik was al uit pure wanhoop met vriendin Luisa op de kamer geweest (niets mis mee, maar toch geen eerste keuze) en met Verona (wel een eerste keuze) toen er eindelijk, eindelijk tegen vijven bij de bar iets tussen ons opbloeide. Ik vind de dame niet heel vlot in de omgang, maar het kan zijn dat ze vroeg op de dag niet op haar best is (heeft ondergetekende ook wel eens last van).

Toen het echter eenmaal klikte, toen klikte het ook goed. De dame even gemasseerd bij de bar om daarna voor een dikke anderhalf uur op de kamer te duiken. Ze heeft haar regels (geen FT in verband met besmetting op Hepatitis - ze kent haar medische klassiekers) maar voor de rest kan er mag er genoeg, ze is een absolute lieverd en haar lichaam is zalig. Zachtjes vingeren mocht ik trouwens wel.


Terug in de auto deed het me nog het meest herinneren aan m'n vroege studententijd - in dit geval een absoluut compliment. Herhalingsgevaaar: zeker weten.

W-L

savesexer
15 april 2011, 09:36
waar moet ik inschrijven :betrunken:

BefBeer
15 april 2011, 12:08
Nederlandse of Belgische regels? :huch::rolleyes:

BefBeer


"k heb zin om een fanclub voor Micky op te richten.


Meer heren beren zin ? Savesexer doet vast wel mee, en ik kan me niet voorstellen dat er niet meer zijn die, eenmaal met de dame kennisgemaakt, lid willen worden.

Afgelopen woensdag heft het letterlijk uren geduurd alvorens er iets tussen ons klikte. Ik was al uit pure wanhoop met vriendin Luisa op de kamer geweest (niets mis mee, maar toch geen eerste keuze) en met Verona (wel een eerste keuze) toen er eindelijk, eindelijk tegen vijven bij de bar iets tussen ons opbloeide. Ik vind de dame niet heel vlot in de omgang, maar het kan zijn dat ze vroeg op de dag niet op haar best is (heeft ondergetekende ook wel eens last van).

Toen het echter eenmaal klikte, toen klikte het ook goed. De dame even gemasseerd bij de bar om daarna voor een dikke anderhalf uur op de kamer te duiken. Ze heeft haar regels (geen FT in verband met besmetting op Hepatitis - ze kent haar medische klassiekers) maar voor de rest kan er mag er genoeg, ze is een absolute lieverd en haar lichaam is zalig. Zachtjes vingeren mocht ik trouwens wel.


Terug in de auto deed het me nog het meest herinneren aan m'n vroege studententijd - in dit geval een absoluut compliment. Herhalingsgevaaar: zeker weten.

W-L

savesexer
15 april 2011, 15:22
Toen ik gisteren weer een zalig moment met haar deelde waren de rooi nog niet in het land maaaaaaaaar wel op komst ........

Ze was weer plagerig, lief, aanhankelijk en 'onschuldig' jong als de voorgaande keren.

Moest ik 30 jaar jonger zijn dan ...................:liebe2:

Wagons-Lits
16 april 2011, 18:46
@ BefBeer:
Internationale regels ... Of de dame besodemietert ons fors, of ze is echt niet dom, en weet het nodige van geneeskunde.

@ Savesexer:
Ik ga statuten en dergelijke van de fanclub nu maken. U hoort nog van me. En wat U zegt: mocht ik 30 jaar jonger zijn, dan ...
(het lijkt er op dat we beiden zowat even oud zijn ... )



W-L


W-L

Stijveke
18 april 2011, 12:33
Ben vorige vrijdag naar Babylon getrokken (uitgebreider verslag volgt in topic "Algemeen"). Toegekomen rond 16 uur en mIkki was afwezig. Is pas rond 20uur komen opdagen (had blijkbaar een "moeilijke" dag). Op basis van mijn vorige ervaringen terug met haar gaan kameren. Eerlijk gezegd het viel wat tegen. Ik vond ze minder dan de vorige keren. Niet zo toegewijd, iets afweziger ( geen of weinig FK, pijpen vrij oppervlakkig).
Ze zei dat ze wat problemen had thuis. Op basis van de vorige keren zou ik haar met een grote onderscheiding beloond hebben, maar na deze sessie met een voldoende.

The Saint
19 juni 2011, 15:25
Gisteren heb ik ook met deze Mikki gekamerd. Aangename presales in de bar, op kamer idd ietwat lakse houding (in het begin) en het pijpen was aanvankelijk maar zozo; wat later was haar 2de pijpbeurt daarentegen plots van een heel hoog niveau. Neuken heb ik maar in 1 positie gedaan: missiehouding: idd heel nauwe poes; ik moest in het begin van haar ook heel voorzichtig aan doen. Geleidelijk aan werd het gevoel veel beter en ik hoorde aan haar ademhaling dat ze ook aan het genieten was zodat mijn laatste 5 minuten pompen voor beiden van ons hemels aanvoelde en ikzelf tot een heerlijk orgasme kwam. Ze vertelde ook nog dat ze binnenkort op vakantie gaat maar nog niet weet of ze terugkeert naar Duitsland.

labelaar
28 juni 2011, 14:54
Vandaag zag ik Mickey in de zon liggen. Heb geprobeerd een gesprek aan te gaan, dat gaat t best in t engels, en daarna voorzichtig op het grote bed aan de gang gegaan. Haar lichaam is idd mooi maar het pijpwerk had wel met wat meer overgave gekund. Herhalingsgevaar bij Mickey 0%. Maar er lopen me toch een paar mooie exemplaren rond daar!

Stijveke
1 juli 2011, 15:53
Vandaag zag ik Mickey in de zon liggen. Heb geprobeerd een gesprek aan te gaan, dat gaat t best in t engels, en daarna voorzichtig op het grote bed aan de gang gegaan. Haar lichaam is idd mooi maar het pijpwerk had wel met wat meer overgave gekund. Herhalingsgevaar bij Mickey 0%. Maar er lopen me toch een paar mooie exemplaren rond daar!

Ik vrees dat Mikki moet gaan beginnen opletten. Haar prestaties worden precies wat wisselvalliger en op andere fora wordt eveneens geschreven dat ze niet altijd top is. Zelf heb ik het ook ondervonden. Als ze zo verder doet riskeert ze van naar een "topper" naar een "flopper" af te glijden.

desselman
1 augustus 2011, 15:59
Bwa,ik denk persoonlijk dat dat afglijden bepaald zal meevallen,was gisteren tweemaal een uurtje met haar op de kamer.Micky is inderdaad een meisje met een aantal no-go's,die respecteer ik volledig en denk persoonlijk zelfs dat het bepaald in haar voordeel spreekt bepaalde "extra's" niet op haar lijstje te hebben staan.Haar service vind ik bepaald eerste klasse,niets op af te dingen.Qua social time is ze in mijn opinie topklasse,we hebben minstens een uur samen in de bar geknufffeld,gezoend,gelachen:ze is erg verstandig en rechtuit.In de kamer is ze flexibel,ze voelg het gewenste ritme van de sessie erg natuurlijk aan,en moet eerlijkheidhalve toegeven dat de tweede sessie zo moeglijk nog vlotter,en uitdagender was dan voorheen,een topper in mijn ogen,ze was trouwens gans de dag druk bezet,ben blijkbaar niet de enige tevreden klant.Ze is nog tot 20 augustus aanwezig,daarna vakantie

MiniME
1 augustus 2011, 21:58
Als dit dezelfde Roemeens Micky is uit PSR (ex Samya) dan moet ik Desselman helemaal gelijk geven! Stijlvolle dame, met klasse en kun je tenminste ook nog eens een goed gesprek mee hebben. Qua service is ze mogelijk niet full-service, maar hetgeen ze doet, doet ze erg goed en oraal hoort ze tot de betere dames.

The Saint
1 augustus 2011, 22:38
Als dit dezelfde Roemeens Micky is uit PSR (ex Samya) denk het niet: zij is zeker geen MiniMe-meisje :teuflisch:

desselman
2 augustus 2011, 14:13
@MiniMe:gaat niet over dezelfde Micky voor alle duidelijkheid.Overeenkomsten legio,beiden begin 20,Roemeens,all natural dames met naar mijn smaak prima service,spreken meerdere talen wat communicatie erg vergemakkelijkt,switchen van Frans naar Engels/duits etc.,beiden hebben humor waarbij M.Babylon toch ietwat de bovenhand haalt qua aanhankelijkheid en pre-sales,zelden zo gezelling liggen knuffelen en zoenen op erg hoog niveau,M.PSR is toch meer geldgericht,tracht de kamergang ook te rekken zo mogelijk,heeft naar mijn weten erg veel stammklanten die uren met haar op de kamer doorbrengen(vaak al pratend),M.Babylon daarentegen was meer flexibel qua afrekening,tweemaal ruim het uur overschreden,toch maar 2-maal een uurtje aangerekend,toch een niet onbelangrijk detail.Heb van M.PSR meermaals gehoord dat ze haar job terdege beu is,but the cash is good...

Toeval dat beide dames dezelfde werknaam bezigen,beide zijn in mijn opinie prima dames,doch met enig voorbehoud voor M.PSR die soms ongeïnteresseerd kan zijn ondanks herhaalde bezoeken van mijnentwege,haar lokale stammgast(jou niet onbekend denk ik) is toch relatief protectionistisch wat haar betreft,andere klanten kunnen hiervan de dupe zijn/worden jammerlijk genoeg.Ben trouwens zeker dat M.Babylon je prima zou bevallen ondanks enige pondjes meer,ze compenseert dit met haar service die best als topniveau kan worden ingeschat.Groeten

MiniME
2 augustus 2011, 16:23
Dank voor de toelichting desselman, klinkt toch wel als een echte MM-dame (dat is de PSR-Micky in ieder geval zeker wel!), maar The Saint twijfelt nog zie ik.... :cool:

satanic surfer
1 november 2012, 13:38
Wieder da na 15 maanden rust zu hause, behoudens een grote tattoo op de onderbuik geen spatje veranderd, erg intelligent meisje dat plagerig lief is