Volledige versie bekijken : tapatalk voor de iphone
Nokia66
30 maart 2011, 20:19
Hoi, ik heb een tijdje het ijsberenforum kunnen volgen met tapatalk voor de iphone. Sinds kort krijg ik een foutmelding, heeft nog iemand daar last van of ben ik de enige? waarschijnlijk een plugin?
m.v.g.
Jack42
30 maart 2011, 21:07
Lees dit eens door, misschien heb je er wat aan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22682-IJsberenforum-op-je-iPhone-Android-BlackBerry-en-Nokia&highlight=iphone
Pistol Pete
30 maart 2011, 23:01
Tapatalk werkt niet meer na de laatste Ybf update. Ik heb er geen last meer van, ben overgestapt op Forumrunner.
MichelJ
30 maart 2011, 23:23
Forumrunner werkt idd prima
Jack42
31 maart 2011, 02:04
Forumrunner werkt idd prima
Ook zeer geschikt voor Androïd toestellen.
Tapatalk werkt weer. Het kan zijn dat je je geschiedenis moet wissen alvorens het weer werkt.
Klopt, ik tik dit in Tapatalk, gewoon alles uit je history wissen en via Netwerk opnieuw inloggen
MichelJ
3 april 2011, 01:28
Ook hier werkt het weer goed :). Vind tapatalk toch net iets fijner dan forumrunner
Sent from my iPad using Tapatalk
Pistol Pete
3 april 2011, 08:41
Is ook mijn mening, heb de iphone dus weer ingesteld voor tapatalk. Iemand een idee wat de bedoeling is van footprints?
Je legt daarmee je locatie vast van waaruit je reageert via Tapatalk. Deze optie staat echter momenteel uit. Stel dat ie aan zou staan dan zou ik zien dat jij vanuit een Duits Etap hotelletje reageert ;)
Nokia66
5 april 2011, 18:48
Werkt hier ook weer na de update ;)
Thanks
Het enige wat bij mij niet meer werkt in Tapatalk zijn de 'nieuwe berichten', die rubriek is elke keer geheel leeg. Iemand anders hier ook last van ????
Jack42
12 april 2011, 23:56
Ik heb er iig geen last van. Nieuwe berichten dat geeft Tapatalk gewoon weer.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
MichelJ
13 april 2011, 06:22
Het enige wat bij mij niet meer werkt in Tapatalk zijn de 'nieuwe berichten', die rubriek is elke keer geheel leeg. Iemand anders hier ook last van ????
Ja! Iedere keer als ik met Tapatalk opnieuw inlog heb ik geen 'nieuwe berichten'. Als ik Tapatalk op de achtergrond laat draaien gaat het wel goed. Lijkt wel alsof het forum 'als gelezen' gemarkeerd wordt tijdens het inloggen met Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Badslippers
21 april 2012, 19:26
Tapatalk maakt sinds 2 weken geen verbinding met IJBF. Blijft eindeloos scannen maar haalt niks op. Ik heb de legale betaalde versie. Andere fora pakt hij wel. Heb al afgemeld en opnieuw aangemeld. Meer mensen met dit probleem?
MichelJ
21 april 2012, 19:31
Hier geen problemen met tapatalk. Verwijder de software en installeer het eens opnieuw...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Badslippers
21 april 2012, 19:49
Hier geen problemen met tapatalk. Verwijder de software en installeer het eens opnieuw...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gedaan. Probleem verholpen zoals je kunt zien. Soms is het simpel
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
rob45
21 april 2012, 20:18
Kan je ook doen,wel een rigoreuze
oplossing.Wat ik zelf doe is bij beheer applicaties de buffer leegmaken en de knop "stop forceren" indrukken.
Is wel met een android phone.
MichelJ
21 april 2012, 20:19
Een app verwijderen en opnieuw installeren is toch maar 30 seconden werk?
rob45
21 april 2012, 20:35
Heb ook niet gezegd dat mijn methode minder tijd kost,er zijn gewoon meer wegen die naar Rome leiden.
Badslippers
21 april 2012, 20:37
Kan je ook doen,wel een rigoreuze
oplossing.Wat ik zelf doe is bij beheer applicaties de buffer leegmaken en de knop "stop forceren" indrukken.
Is wel met een android phone.
Zou misschien ook kunnen. De galaxy tab draait op android en ik zag die optie staan. Heb zelf geen iphone. Maar zoals MJ zegt, 30 sec en je bent back in business.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk