PDA

Volledige versie bekijken : Het beste allemaal...



MichelJ
31 maart 2011, 23:16
Het zal sommige van jullie niet ontgaan zijn dat ik de laatste tijd niet of nauwelijks in Duitsland geweest ben. Uiteraard niet zonder reden; 3 jaar geleden de saunaclubs ontdekt, voornamelijk GT en later LR. In die tijd veel meegemaakt, ontzettend veel mooie dingen, maar ook een aantal minder leuke momenten. Toch was het geen periode uit mijn leven die ik had willen missen. Een hoop gezellige beren leren kennen en nog meer mooie Roemeentjes.

Aan alles komt een einde, zo ook aan het bezoeken van de saunaclubs. Enige tijd geleden heb ik iemand leren kennen (ja, een Roemeense met zwart haar), waardoor het saunabezoek overbodig werd of beter gezegd ik had geen zin en behoefte meer om nog langer naar Duitsland te gaan. Thuis heb ik alles wat ik wil. Jullie zullen mij dan ook niet meer zien in de clubs. Nu hoor ik al beren denken "voor hoe lang?". Je weet nooit hoe dingen lopen, maar op dit moment hoop ik voor altijd, de toekomst zal het uitwijzen.

Ik wil de beren en dvps die ik de afgelopen jaren heb leren kennen bedanken voor de gezellige tijd. Ook het IJBF-forum bedankt, zonder deze site had ik het 'paradijs' op aarde wellicht nooit gekend. De komende tijd zal ik nog wel zo nu en dan eens inloggen om jullie verhaaltjes e lezen, maar de frequentie zal een stuk lager zijn dan de laatste tijd.

Jongens (en meisjes), ik wens jullie het allerbeste voor de toekomst!

Ps. Ik heb nog 2 vrijkaartjes van LR liggen, wie er in geïnteresseerd is kan me een IM sturen, ik zal ze dan einde van het weekend verloten.

Groet,
MJ

Cupido
31 maart 2011, 23:26
MichelJ,

Bedankt voor de gezellige tijd die we samen hadden. Ik wens je heel veel plezier toe met je zwartharige roemeense!!! Ik hoop dat jou droom uit zal komen Ik zal je nooit meer zien dat is zeer spijtig, dus daarom zeg ik maar tot over zo'n 3 maanden!!!!!:gruebel::biggrin:

Rudi_NL
31 maart 2011, 23:31
Veel succes met je privéleven MichelJ en bedankt voor je geschreven berichten, antwoorden op vragen en nuttige tips. Waarschijnlijk ben je dan samen met die "beroemde Roemeense" waar het vaker over ging in het forum. De vrijkaarten voor LR laat ik voor je bevriende IJsberen. Groeten en tot ..... (nooit; zeg nooit nooit)? :wink2:

Big30
31 maart 2011, 23:37
Jullie zullen mij dan ook niet meer zien in de clubs. Nu hoor ik al beren denken "voor hoe lang?". Je weet nooit hoe dingen lopen, maar op dit moment hoop ik voor altijd, de toekomst zal het uitwijzen.

Groet,
MJ

Hoi MJ,

Je weet nooit wat de toekomst zal brengen. Carpe diem. Laat ik het zo zeggen. Inteleg bine de ce tu zici acum: la revedere.

Ga er voor! Dit forum is eigenlijk totaal niet van belang. Dat gezegd hebbende, jij was wel van belang voor dit forum. Te pup dulce :biggrin:!

Big30

Badslippers
31 maart 2011, 23:41
De komende tijd zal ik nog wel zo nu en dan eens inloggen om jullie verhaaltjes e lezen, maar de frequentie zal een stuk lager zijn dan de laatste tijd.

Dat lukt mij ook best redelijk terwijl ik geen zwartharige roemeense thuis heb zitten.

Toch verpest je met je bericht enigszins mijn avond (nacht). Jij kunt met je schatje het bed delen en ik kan alleen tussen de kouwe lakens kruipen. Je wordt bedankt klootzak! Wij hebben toch redelijk vaak in de clubs gekletst en de dames aan een keuring onderworpen. Je hardnekkige keuze voor al die zwartharige Roemeense klotenknijpers die voor jou in de rij stonden heb ik nooit begrepen. En in de rij stonden ze! Of het nou aan de euro's lag, je verbazingwekkende sexuele kwaliteiten of je joviale uitstraling? We zullen het misschien ooit te weten te komen. Want terug kom je, daarvoor heb je teveel in het "Romakamp" gebivakkeerd en je weet hoe die met de waarheid omgaan. Het mooie aan die Roemeense clan is wel dat ze net als ik er nauwelijks principes op na houden en die net zo gemakkelijk inwisselen als BS dat kan.

MJ bedankt voor je kameraadschap, je bijdrages aan dit forum en de goeie tijd in de clubs. Ik verwacht trouwens wel elke week de folders in de bus!!

Groet, Badslippers

Dolfie
31 maart 2011, 23:47
Hoi MJ,ik heb je slechts één keer ontmoet LIVE in PHG...daarvoor en daarna hebben we leuke chat sessies gehad:biggrin:
Ondanks ons akkefietje tijdens één bepaalde chatsessie ben jij wel OK kerel!!
Ik wens je oprecht alle succes toe en hopelijk komen we mekaar nog wel eens tegen;)

C U

Grtz,Dolfie

der lickmeister
31 maart 2011, 23:55
Veel succes met je privéleven MichelJ en bedankt voor je geschreven berichten, antwoorden op vragen en nuttige tips. Waarschijnlijk ben je dan samen met die "beroemde Roemeense" waar het vaker over ging in het forum. De vrijkaarten voor LR laat ik voor je bevriende IJsberen. Groeten en tot ..... (nooit; zeg nooit nooit)? :wink2:
ben het hier helemaals mee eens,veel succes en maak er iets moois van

gignnl
1 april 2011, 00:38
Bedankt voor je zieleroerselen.wens je veel suc6 deze ene dag en zie je morgen wel.ps bedankt voor het vrijkaartje

premolaar
1 april 2011, 07:53
beste michelJ,

Ik heb je nooit ontmoet of toch dat ik het niet weet,maar desondanks wens veel succes in de toekomst.

vr. gr,

premolaar

Saruman
1 april 2011, 08:00
Michel ik wens je veel succes met je relatie.
Ik hoop dat we je nooit meer in de clubs zien, want dat betekent dat je de ware hebt gevonden.

dupke
1 april 2011, 08:39
Michel,

Ik wens je het beste thuis. Af en toe valt er eentje weg uit de vriendenkring, maar als je inderdaad het geluk met haar wenst te vinden dan moet je inderdaad dit leven achter je laten.

Dalton
1 april 2011, 08:45
Veel geluk met je vriendin en geniet van elkander want alles duurt maar even,ieder begin is het mooiste:freu::freu::freu:

facial
1 april 2011, 08:46
Veel succes Michel, je mag altijd terugkomen als de sleur er thuis in komt

Pistol Pete
1 april 2011, 11:00
Hoewel ik er helemaal niets (meer) van begrijp wens ik je heel veel geluk in je nieuwe leven MJ. Ik hoop je ondanks je nieuwe leven toch nog te mogen ontmoeten op de chat of je reacties hier te lezen.

Stiffmaster
1 april 2011, 11:55
Hoi MJ,

Het zat er een keer aan te komen, ik wens je onwijs veel geluk toe maat en zal de momenten dat wij samen doorbrachten koesteren, het ga je meer dan goed en ik hoop dat je je leven kan leven zoals jij graag zal willen dus met een mooie donkerharige Roemeense.

Zie je maatje :wink2::wink2:

Badslippers
1 april 2011, 12:18
Ach, ik realiseer me dat het vandaag 1 april is. Ik zou zeggen. Tot vanavond in LR!!!

Alabama
1 april 2011, 12:19
Leuke 1 april grap :)

joepie
1 april 2011, 12:26
Mj das een goede 1 april grap wat mij is overkomen is geen 1 aprilgrap(ik hoop voor je dat het een 1 aprilgrap is haha) ik word vader van een roemeense haha. Groetjes Joepie.

Picasso 1
1 april 2011, 13:58
In roemenie is het zowieso altijd 1 april.

MichelJ
1 april 2011, 14:16
Ach, ik realiseer me dat het vandaag 1 april is. Ik zou zeggen. Tot vanavond in LR!!!

Jammer dat je zo uitgeslapen bent BS :frown:

Tot morgen in de LR :wink:

:wink2:

Bosco
1 april 2011, 15:49
HAHAHAHAHA, goede grap broer. :smile2:
Wat zijn sommige ijsberen toch makkelijk om de tuin te leiden. :biggrin::biggrin::biggrin:

facial
1 april 2011, 16:02
goeie grap, je hebt er veel te pakken

CLUBSPORT
1 april 2011, 16:26
ben ik effe blij dat ik dit draadje tot het eind heb doorgelezen :biggrin:

Pistol Pete
1 april 2011, 16:39
Hoewel ik er helemaal niets (meer) van begrijp wens ik je heel veel geluk in je nieuwe leven MJ. Ik hoop je ondanks je nieuwe leven toch nog te mogen ontmoeten op de chat of je reacties hier te lezen.

Gelukkig, alles komt weer op zijn pootjes terecht en MJ zit weer op de canape in Living room met een becks Ice....<sigh>

Cupido
1 april 2011, 18:53
Maar goed dat ik alleen via de privemail gevraagd heb om een kaartje, anders hadden ze nu allemaal geweten dat ik eigenlijk alleen maar voor dat kaartje ging!!!! :biggrin:

Big30
1 april 2011, 19:21
Komt niet vaak voor dat ik in een 1 April grap trap ... .

:biggrin::biggrin::biggrin:
In deze dus wel!
:freu::freu::freu:

BSesamstraat
1 april 2011, 20:16
MJ toch jammer...
Dacht ik eindelijk van mn concurent af te zijn die vaak dezelfde zwartharige meisjes verwend ;)

Jansen
1 april 2011, 20:34
Haha ik was al bang dat er iets achter zat vandaar dat ik niet reageerde. MJ ophouden laat me niet lachen.
twee type mensen die ik niet serieus neem een DVP en MJ.


Boeren en hoeren komen nooit hun afspraken na,ze klagen beide over het weer en het inkomen wat terug loopt.

Over naar huis gaan en over het boeken van een ticket.

Mj had dus ook een Roemeense snol kunnen zijn als hij van het andere geslacht was geweest. :biggrin::biggrin:

Zedd
1 april 2011, 21:31
haha, ook ik tuinde er natuurlijk met open ogen in... goed dat ik even doorscrolde naar beneden :biggrin::biggrin:

Costana
3 april 2011, 11:59
ik zeg hierop enkel: kut mj !!! :D