Jansen
2 april 2011, 20:46
Brasiliaanse : Chakira
Haren : met blonde pruik over haar eigen lang zwarte haren
Leeftijd : rond de 28 jaar
Borsten : Cup B
benen : mooi slank
Geslacht : Met penis.
Deze trans houd van PMC en NMC maar Jansen houd niet van hem/haar.
Vorige week terug gegaan maar Alicia Bulgaars was er die dag niet dus dan maar iets anders omdat Nancy ook al vrij was.
Deze trans was aanwezig toen ik haar buurmeisje een lekkere blonde op Vingerling 6/1
pakte.
Ze wilden beide en trio met mij maar ik had geen behoefte in een extra lul.
Toen ik een PMC kreeg en vertelde dat ik niet kon geloven dat haar buurmeisje een vent was riep ze hem/haar erbij.
Aangezien ik niet vies ben en verlegen van meerdere doeners en kijkers stelde ze voor in een striptease voor E.25,-.
Ik zei oke en ze ging op 2 m afstand mij een showtje geven.
Alles klopte aan deze meid tot het slipje naar beneden ging en er een pik bleek te hangen.
Ze speelde met zich zelf even en kleede zich weer aan om weer te vertrekken.
Inmiddels was ik al in een doggy bezig om de boel een beetje aan te drukken.
Na het klaarkomen de binnen banden weer naar binnen gelegd en me gewassen.
Ik ben de naam vergeten van dit meisje omdat ik het niet gevraagd heb denk ik :biggrin:
Natuurlijk weer een jansen verhaal maar ik ga ook alleen voor iets speciaals gewoon neuken kan je thuis ook niet dan ?
Nee een trans doet me nog echt niks :asshole:
Haren : met blonde pruik over haar eigen lang zwarte haren
Leeftijd : rond de 28 jaar
Borsten : Cup B
benen : mooi slank
Geslacht : Met penis.
Deze trans houd van PMC en NMC maar Jansen houd niet van hem/haar.
Vorige week terug gegaan maar Alicia Bulgaars was er die dag niet dus dan maar iets anders omdat Nancy ook al vrij was.
Deze trans was aanwezig toen ik haar buurmeisje een lekkere blonde op Vingerling 6/1
pakte.
Ze wilden beide en trio met mij maar ik had geen behoefte in een extra lul.
Toen ik een PMC kreeg en vertelde dat ik niet kon geloven dat haar buurmeisje een vent was riep ze hem/haar erbij.
Aangezien ik niet vies ben en verlegen van meerdere doeners en kijkers stelde ze voor in een striptease voor E.25,-.
Ik zei oke en ze ging op 2 m afstand mij een showtje geven.
Alles klopte aan deze meid tot het slipje naar beneden ging en er een pik bleek te hangen.
Ze speelde met zich zelf even en kleede zich weer aan om weer te vertrekken.
Inmiddels was ik al in een doggy bezig om de boel een beetje aan te drukken.
Na het klaarkomen de binnen banden weer naar binnen gelegd en me gewassen.
Ik ben de naam vergeten van dit meisje omdat ik het niet gevraagd heb denk ik :biggrin:
Natuurlijk weer een jansen verhaal maar ik ga ook alleen voor iets speciaals gewoon neuken kan je thuis ook niet dan ?
Nee een trans doet me nog echt niks :asshole: