PDA

Volledige versie bekijken : Isabella en Lucia ex GD

Stiffmaster
3 april 2011, 19:17
Wat een perfecte afsluiting van een perfecte avond in Golden Dreams!! Stel je voor, zo ongeveer de twee mooiste en liefste meiskes in de club, de een 24 lentes jong en een sexy smile met pretoogjes alsof het sterretjes zijn, de ander een zeldzame mooie verschijning van 27 lentes met ogen zo diep als de oceaan en een lach die Stiffie doet smelten, beiden gezegend met een perfecte body waar je van gaat watertanden. :herz:

Deze combinatie samengepakt in kamer 13 en dan werdt het een groot feest op het matras, naast het matras achter het matras en nog veel meer. Twee geweldige mooie meiden die me even een stukje paradijs lieten zien, die mij even lieten genieten van wat zij te bieden hebben, het plezier en de charmes die zij daar bij gebruikten, Stiffie is terug en heeft het gisteren geweten, wat een absolute toppertjes zijn deze twee meiden.

Ik kijk uit naar de volgende ontmoeting met deze kanjers, niet allen samen maar zeker ook alleen met een van hen is een genot en een lust voor het oog en een plezier voor een man als ik, Lucia en Isabella ik ben een groot fan van jullie twee, mijn beentjes zwabberen nog een beetje na en de ogen voelen nog zwaar maar verder ben ik helemaal klaar, de rest is aan Monica :regionen0000[1]::regionen0000[1]:

madiwodovr
3 april 2011, 20:42
Stiffmaster: :respekt:

Je gaat me niet vertellen dat je dat hebt volgehouden zonder pepmiddelen en doping!!!