PDA

Volledige versie bekijken : Mabuhay en Paradis in Helchteren



Killer-Bull
4 april 2011, 23:57
de master-bull is spoorloos verdwenen en ik zit op een hoop zaad en een maandelijks geldoverschot
zonder de master naar duitsland bollen is toch ook niet hetzelfde en dus zocht ik het korter bij huis

zo ben ik vorige week naar deze twee clubs geweest
in de ene club zijn het allemaal spaanse vrouwen en in de andere club allemaal poolse

mabuhay heb ik al vaker bezocht maar nu zaten er twee nieuwe
één van hen was het beste wat daar in lange tijd rondgelopen heeft
altijd handig want je moet er altijd voor twee gaan om uit de kosten te geraken

ofwel doe je eentje voor een uur en betaal je 75 euro ofwel betaal je één en heb je de andere aan de helft van de prijs. met die nieuwe was het al meteen koekebak, want juist zoals in duistsland gaf ze ook tongkussen en in die prijs inbegrepen mocht ik zelfs over haar gezicht spuiten.

in de paradis kan je zelfs nog goedkoper poppen, want daar betaal je voor 2 keer 20 minuten 60 euro

ook daar liet killer zich goed gaan en nam hij de twee poolse vrouwen met de dikste tetten

de service was wel iets minder dan bij die spaanse vrouwen in mabuhay, maar ik had er dan ook wel weer twee goeie

in het verleden heb ik er ook al slechte spaanse vrouwen gehad en dan waren de poosle van paradis weer beter

deze week ga ik nog eens terug naar die twee zaken en later zal ik hier nog wel een verslagje schrijven over hoe het geweest was

mvg

de killer

blauwebeer
5 april 2011, 16:23
één van hen was het beste wat daar in lange tijd rondgelopen heeft
altijd handig want je moet er altijd voor twee gaan om uit de kosten te geraken

Het is ook handig als je de naam van dit schatje met ons zou willen delen ... :freu:

seko
6 april 2011, 00:53
weet iemand de website van Paradis in helchteren

noglangnietuitgewandeld
6 april 2011, 06:55
Die club Mabuhay, daar ben ik wel eens geweest, een jaar of 3 geleden. Heeft een duitse uitbater, de stamgasten spreken dan van 'den club van den duitser'. Idd Spaanse of Latina dames, qua looks geen saunaclubniveau, maar alleszins redelijk. Maar wat de service betreft kon menig saunadame nog wat van ze leren. Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb, maar het viel best mee, ik dacht 75 of 100 of zo, voor een uur voor twee vrouwen na elkaar. Namen ben ik 3 jaar na dato even kwijt, maar het was een prima ervaring voor een faire prijs. Eerst uitgebreid gewassen, daarna lekker tongzoenen en vervolgens heeft de eerste me heerlijk gepijpt tot ze de mond vol had. Weer even opgefrist, waarna dame 2 in actie kwam, deze moest er wat meer moeite voor doen, maar ging ook net zolang door tot de tweede FT binnen het uur een feit was. Mocht ik weer eens een klus in die buurt hebben dan ga ik er zeker nog eens langs.
Adres: Helzoldstraat 11, Helchteren.

Bief2
6 april 2011, 08:30
weet iemand de website van Paradis in helchteren

Adverteren veel op Afspraakjes (http://www.afspraakjes.be)

Rechtstreekse site:
http://prive-paradis.eu

Killer-Bull
7 april 2011, 08:29
hier is de Killer-Bull weer
zoals ik hierboven al aangekondigd had ben ik deze week nog eens terug gegaan naar mabuhay

de eerste was een week al een week daar
het was de half spaanse en half afrikaanse marie van 28 jaar
die was echt super in alles en liet me ongehinderd met haar tetjes spelen
het koste mij dan ook geen moeite om fatsoenlijk bij haar klaar te komen
alleen jammer dat ze niet anaal toeliet
ze vond mijn lans te dik

in die zaak krijg je de tweede altijd aan halve prijs dus dat liet niet lang op zich wachten
maar ik ben te rap van stapel gelopen en ik had meer rust moeten nemen
ik kon niet zo snel voor een tweede keer spuiten op zo een korte tijd
dat neemt niet weg dat ik van die tweede ook genoten heb

dat was vermoedelijk ook een spaanse zoals de rest
de 36 jarige suzie
wat ouder maar zeer ervaren en goed tussen de lakens
met haar heb ik het wel anaal gedaan en ze gierde het nog al uit toen ik mijn stierenlul in haar gat stak

zo dat was het weer
misschien in de loop van april nog eens naar fkk planet en anders is de volgende keer pas op de verjaardag van masterbull in yy en gt
ook voor de master zijn toer eind mei zal ik erbij zijn
al zal hij wel parksauna residens moeten inlassen want ik heb nog een vrije kaart liggen

tot de volgende

Killer-Bull
20 april 2011, 08:27
enkele vrouwen van Mabuhay zijn terug te vinden op afspraakjes.be

mvg

john747
4 mei 2011, 18:08
Ik was vandaag in Mabuhay. En snel weer weg. Als je de parking oprijd moet je al slalom rijden, langs een oude wagen met platte banden, tot achter het huis op een verstopte parking. Binnengelaten en naar de woonplaats gebracht vond ik er 5 dames voor die allen, ik denk thais of zo waren. Deze vielen zeker niet in mijn smaak en zagen er zeker niet uit als op de websiste. Dus mij bedankt en snel weer vertrokken.

john747
4 mei 2011, 18:20
Na dat ik de Mabuhay verlaten heb ben ik maar verder door naar de Kazernestraat 108. Het kon maar beter worden. En ik was verrast. Een mooi huis met een propere parking. Na het binnengaan in de salon werden mij 2 dames voorgesteld, die zagen er werkelijk mooi uit. Na een 15 min wachten waren ook de andere meisjes klaar en ik kon uit 5 mooie dames er twee uitzoeken voor een trio. De keuze was moeilijk en ik koos voor Julia (spreekt nederlands, heeft een fantastisch lichaam) en Kinga (Okk een boddy om van te dromen) . Na een korte hygiene-stop met julia in de badkuip werd ik naar het bed geleid en begon Kinga te maseren en te pijpen. Julia bood mij aan haar .. te likken, ze had vandaag nog geen orgasmus gehad. Dus Julia een tijdje gelikt. Daarna een ritje van Kinga terwijl Julia mijn ballen masseerde. Dan Julia even doorneuken terwijn Kinga mijn ballen masseerde en het was te laat. Zakje vol. Nog even in de badkuip met Julia en ik werd ontslagen tot mijn volgend bezoek. Dan zal ik beide dames wel eens lekker appart verwennen. Ik zou zeggen, voor 60 € kan je geen betere Sex hebben.

strongetje
15 juni 2011, 13:54
hallo,

is er hier iemand nog recent bij paradis geweest ?.
overweeg het ook eens om hier naar toe te gaan, bij mabuhay ben ik alleen nog maar bij Christy geweest.

bvd voor de info

BefBeer
16 juni 2011, 19:32
Ben hier wel een paar keer geweest als ik op de weg zat.
Het is relatief goedkoop en dan heb je veel gezegd.
De dames zijn ernaar en de aankleding of wasgelegenheid is wel erg primitief.

Als ik tijd heb ga ik liever naar saunaclubs of een fatsoenlijke privé; niet duurder wel veel beter.

BefBeer

strongetje
18 juni 2011, 11:03
Befbeer,

bedankt voor de info.

volgende maand moet ik in Houthalen zijn en wil dan naar Mabuhay of Paradis.
bij Mabuhay ben ik al eens bij Christy geweest, en dit vond ik niet slecht.

ben nu aan het twijfelen wat ik zal doen.
of terug naar mabuhay of toch naar Paradis.

mvg,

BefBeer
18 juni 2011, 20:22
Ook Paradis is een low-budget adres en het kan mee vallen en ook tegen vallen.
Proberen als je er toch bent en niet teveel verwachten.
Beide clubs zijn comme si comme ca. Compris?

BefBeer

ronniem
21 juni 2011, 13:23
Ben bij beide clubs geweest, Paradis is een nettere club met wat jongere en verzorgdere dames. Mabuhay is qua inrichting zeer gedateerd en slecht onderhouden, echter hier kan je nagenoeg met elke dame Grieks doen. Als liefhebber van de Griekse 'keuken' is voor mij de keuze dan ook Mabuhay. Daarnaast zitten bij Paradis met name Poolse dames en bij Mabuhay Spaanse en Thaise.

Doe er je voordeel mee...

Killer-Bull
29 augustus 2011, 12:04
verleden vrijdag nog eens na het werk naar mabuhay gereden
heb daar met een lekkere gaan neuken
had ze nog niet eerder gezien en waarschijnlijk is het een nieuwe
het is een colomijaanse van 33jaar

hetehub
23 december 2011, 15:45
Zeer recent er nog eens opuit getrokken en hier zowaar een leuk puertoricaanse ontmoet, Angelina genaamd. Nog een beetje schuw, en ook niet veel talen machtig. Zeker eens de moeite.

schmusebaerchen2001
2 september 2012, 06:53
vrijdag eens naar paradise geweest.Aangebeld en daarna werd ik naar boven geleid waar zich de 4 aanwezige dames(allemaal poolse hier)aan mij voorstelden.Me de mogelijkheden laten zeggen en dan gekozen voor 2 vrouwen(elk een 30 min) na elkaar voor 75 euro.Eerst met martha een blonde naar de kamer geweest.Eerst samen de badkuip in en daarna een heerlijkl half uurtje met haar doorgebracht waar vingeren en beffen geen probleem waren (had ze zelf graag)Daarna kwam dan silvia aan de beurt een 20 jarige zwartharige.Deze begon direct te pijpen (en kan dit goed)helaas was dat voor deze beer nog te vroeg zodat er niet al te veel beweging inzat.Dan stelde ze een massage dus me dan maar lekker laten masseren(10 min)om dan maar verder te laten doen met het pijpwerk want er zat weer beweging in.Ook hier was vingeren en beffen geen probleem en na haar in drie standjes genomen te hebben nogmaals lekker klaargekomen.Wat mij betreft goede en goedkope tent waar ik zeker tezrug zal komen