PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Lange Hilleweg 190a, Niew (Thaise)

Ace2
2 juli 2006, 07:43
Ergens op internet had ik opgemerkt dat er een dame in Rotterdam heren ontving. Een adres vond ik niet, maar wel een telefoonnummer. Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en dat nummer gebeld. Een afspraakje gemaakt en op naar Rotterdam, waar ik toch al moest zijn. Oftewel het nuttige met het aangename verenigen.
Het adres zet ik maar niet hier, want volgens mij is het de bedoeling dat je van tevoren belt.

Eenmaal aangekomen, werd de deur open gedaan door een slanke Thaise. Dat bleek Niew niet te zijn. Die kwam vanachter een deur en is iets minder slank. Net niet dik te noemen.

"Hey, lekkere vent, dat wordt geen straf met jou". Alsof ze iets anders zou zeggen. Op de trap begon ze al flink te tongzoenen en mijn kruis te betasten. Als zij er geen zin in had, dan anders ik wel.

Op de kamer ontdeden wij elkaar al vrijend van onze kleren. Het zal niemand verbazen dat zij eerder klaar was dan ik. Daarna een lekkere frisse douche samen, waarbij ze mij al staand begon te pijpen. Lekker diep en nat.

Dat ging verder op het bed, waarbij ze zich lekker laat verwennen. Ze kreunt iets teveel en laat een, volgens mij, een fake-orgasme komen. Maar dat doet ze best goed. Na een lange pijp en bef sessie gingen wij over tot het fysieke werk. Uiteindelijk ging het condoom erom, en ze liet mij alle hoeken van de kamer zien. Dat is zeker geen straf.

Na drie kwartier begon ze mij weer te pijpen, lang, diep en nat. Een lekker orgasme zat er aan te komen. Ik dacht dat ze dat wel in de gaten had. Maar nee dus. Ik kwam heftig in haar mond klaar. Het was weer veel. Ze verslikte zich en ging snel haar mond spoelen. Dat was nu ook weer niet de bedoeling.

Tot slot nog een lekkere massage gehad en aan het einde een verfrissende douche.

Ace2
2 juli 2006, 22:00
Voor degenen die Niew zouden willen ontmoeten kunnen op Kinky.nl bij de zoekfunctie haar naam intoetsen en je hebt haar zo gevonden.

De Cock
5 september 2006, 21:15
Ook De Cock MOEST naar niew en weigeren was onmogelijk

Want het was nl. mijn verjaardagscadeau van Collega De Cockies (mijn eega) en dus op Dinsdag 31 Mei tezamen met De Cockies naar Rotterdam getogen .

Hier beginnen we onze Surveillance in Zuidplein,
OPDRACHT: samen lekkere wijven kijken (er lopen er daar wel erg veel) om in de stemming te komen, dit alles voor mijn optreden later in de middag .

Na een paar uur in het Zuidplein te hebben rondgedarteld zijn we naar Niew's place afgezakt (en naar later blijkt, mijn broek ook :freu: ), eerst nog even snel een paar rijlessen en dan mag ik Niew voor het eerst berijden ....:fuck: .... maar het verdomde CBR examen is altijd zo moeilijk ik hoop dat in het met twee HP's red, mannen ik kan bijna niet wachten op deze Close Encounter .

Ik parkeer de auto in de straat tegenover het vermeende pand, zodat collega De Cockies een goed overzicht heeft over het plaats delikt :D en ik te allen tijde rug dekking heb, dit voor het geval ik het niet alleen red en hulp nodig zou hebben .

Gelukkig word er snel op mijn klopsignalen gereageerd en doet er een thaise dame open en na kontrole van haar papierwinkel slenter ik achter haar aan de trap omhoog (zelfde trap als bij bezoek aan keaw) en kan al het mooie silhouet van niew waarnemen en dat is niet slecht :rolleyes: .

Het zeer uitbundige ontvangst van deze dvp: het mij om de nek springen, zeer veel kussen en de vele handtastelijke handelingen begint het mij al aardig warm te worden en daarom besluit ik na ampele overwegingen om mij van mijn incocknito kledij te ontdoen en tot overmaat van ramp doet niew hetzelfde en dat wordt dus een nieuwe strategie uitdenken om deze dame te overmeesteren :eek: .

Sta ik daar met mijn adspirantlid in de aanslag begint ze me daar het lid oraal te overhoren en vreemde voorstellen te doen van wil je me nemen, heb je zin in verstoppertje :confused: murw geslagen ga ik op het bed liggen en tracht even mijn ogen te sluiten :rofl: .

Dus niet :mad: springt zij op mij gaat zij het adspitantlid weer lastig vallen met oneerbare voorstellen, waarop het lid van leer trekt en kaarsrecht gaat staan en voordat hij wat kan zeggen wordt hem een doos over zijn kop geschoven en van schrik :eek: begint hij te beven, te trillen en tracht zijn vege lijf te redden door snel heen en weer te rennen echter hierdoor krijgt hij 'n erg natte kop en begint hij te rillen en even later komt hij met een geweldige ontlading op de proppen en ziet hij het daglicht weer.

Hierna krijgt De Cock wel even de tijd om bij te komen, en tracht zij middels thaise folter mij aan het praten te krijgen, doch ik houd mijn lippen stijf opelkaar en zij tracht deze met haar tong te ontwrichten wat haar toch ettelijke keren lukt :p .

Na mijn eerste ontlading is zij opweg om mij een tweede te geven en dat doet zij door het lid weer te prikkelen met mooie woorden die zij hem op mysterieuse wijze toefluisterd en ook probeerd zij het lid te verleiden met mooie woorden en laat zij mij weer de bekende doos zien :bowlol:
wat blijkt ! het lid wordt zodanig door deze doos beinvloed dat hij weer praatjes krijgt en het weer op een aanval aan laat komen, echter dit keer neemt het lid het voortouw en springt zelf in de doos en probeert dit keer de doos de baas te blijven en herhaalt deze strategie ettelijke keren, wat blijkt ook deze strategie heeft een natte uitwerking en de doos, het lid denkt !!!
Zo Nu pak ik je en vergeet even dat hij toch weer de LUL is ;) en van al dat heen en weer gepaal is hij week geworden en laat al zijn sappen wegvloeien in de doos en denkt SHIT nu ben ik er weer ingespoten :D .

Het moraal: als je Geil bent gebeuren er rare dingen en dat is erg lekker :hammer: .

Deze middag is voor rechercheur De Cock dus erg vruchtbaar geweest 2 HP's en heeft zijn vermoeide lichaam voor de 2e keer, de douche ruimte in gesleept, gewassen en is hierna afgedropen naar Collega De Cockies voor verder verhoor.

Groeten,

De Cock.

Ace2
1 maart 2007, 23:43
Niew werkt tegenwoordig aan de lange Hilleweg 190a te Rotterdam. Ze is iets afgevallen en haar service is nog steeds topperdetop.