PDA

Volledige versie bekijken : Aida ex-Louana (PHG) Off-topic geleuter

Pagina's : [1] 2

seko
3 januari 2011, 11:59
Jansen, ik was gisteren in happy garden maar geen luana te bespeuren. Eigenlijk buiten 5-6 dames niemand te bespeuren.

Horny_one
6 januari 2011, 07:54
Een zucht van opluchting gaat nu door een groot deel van de IJsberengemeenschap, Jansen is helemaal door het dolle heen en danst nu op zijn tenen :biggrin:.

en Jansen rijdt vandaag met een aanhanger nieuwe plinten richting Oedt :joke:

Jansen
1 februari 2011, 20:18
behalt sie ruhig allein ;)
mein Typ ist sie auf jeden Fall nicht. :gruebel:

Mooi anders moeten we dadelijk in de rij staan als jij ze wel zou willen en 4 uur naar de kamer zou gaan.:biggrin:

egon, Dr. Rammler
1 februari 2011, 20:24
Mooi anders moeten we dadelijk in de rij staan als jij ze wel zou willen en 4 uur naar de kamer zou gaan.:biggrin:

:wink2:

egon, Dr. Rammler
5 februari 2011, 21:28
mein Beileid :cool:
hoffe für dich, sie kommt zurück
Gruss Egon

Jansen
5 februari 2011, 21:34
mein Beileid :cool:
hoffe für dich, sie kommt zurück
Gruss Egon

erst in VV fur eine periode in Marz und dan ? :confused:

egon, Dr. Rammler
5 februari 2011, 21:39

kommt Zeit, kommt Rat mein Freund !

Schau mal mein Bericht über mein Erlebnis von Freitag ;)
das wäre auch was für dich :smile2:

Flipper
6 februari 2011, 12:52
HG is weer 50 euro goedkoper geworden dan... LOLZ Doe ze maar de groeten van me janssen.. ik zie dr niet meer.. =) cheers.

Jansen
9 februari 2011, 23:03
Vanavond heeft ze verteld dat ze te weinig geld had en daardoor een maand moest doorwerken:gruebel:

Dus ze blijft tot half maart .:eek:

Ja dat heb je als je een verkeerd vriendje hebt.:frown:

Zaterdag is ze als verpleegster niet aanwezig dus geen Louana op de zaterdagen.

ijsbeer11
10 februari 2011, 07:40

:freu: :freu: :freu:

Nami
10 februari 2011, 07:51
Komt tijd komt raad! :smile2:

Flipper
11 februari 2011, 21:44
zo begint het altijd.. mja leuk dat ze dr nog even is.

Jansen
12 februari 2011, 17:37
zo begint het altijd.. mja leuk dat ze dr nog even is.

Ja de service was super dus genieten we gewoon nog enkele weken door.;)
Alleen nu sla ik haar een week over om weer eens naar L.Room te gaan deze week.:biggrin:
Zal ze nog een uurtje langer moeten werken in PHG :tongue:

bosbeer
17 februari 2011, 23:17
Sinds een paar weken is Louana in Golden Time. Trekt veel op met een blonde, gezette vriendin.

Big30
17 februari 2011, 23:22
Thxs voor de info. Ik neem aan dat haar artiestennaam onveranderd is?

bosbeer
17 februari 2011, 23:29
Ja hoor, nog steeds Louana. Ze verteld me gisteravond dat ze in PHG gewekt had. Ik had net een kamerafspraak lopen dus met haar kwam het er niet van. Wel een leuke meid.

egon, Dr. Rammler
18 februari 2011, 06:11
oh, oh, wieso weis Jansen das nicht ??
kommt mir suspekt vor :gruebel:

Boy69
18 februari 2011, 07:24
Sinds een paar weken is Louana in Golden Time. Trekt veel op met een blonde, gezette vriendin.

Afgelopen dinsdag was ze anders nog in PHG !

yep3
18 februari 2011, 11:52
welke dagen aanwezig?

egon, Dr. Rammler
18 februari 2011, 11:54

kann nicht sein, da Dienstag noch in PHG. Was soll das also ?? Wart ab bis Jansen das liest :rofl::rofl:

Jansen
18 februari 2011, 22:03

Onzin dit verhaal

Vorige week was ze samen met mij in PHg op de woensdag en zo snel gaan de weken dus niet.
Trouwens afgelopen dinsdag was ze ook in PHG dus Bosbeer heeft een totale andere Louana voor.

p.s. als ze vertrekt hoor ik het van haar.

Jansen
18 februari 2011, 22:06
Thxs voor de info. Ik neem aan dat haar artiestennaam onveranderd is?

Niet zo maar alles aan nemen ;)

egon, Dr. Rammler
19 februari 2011, 00:45
Niet zo maar alles aan nemen ;)

:smile2: dachte ich mir schon

Jansen
28 februari 2011, 22:14
Zo het is nu bijna 1 maart hebben jullie afgelopen zondag of vandaag haar nog gespot ?

Ik zelf heb een korte pauze met haar ingelast sinds 2 weken en daarom even afstand genomen om me zelf te beschermen.;)

Boy69
1 maart 2011, 07:26
Zo het is nu bijna 1 maart hebben jullie afgelopen zondag of vandaag haar nog gespot ?;)

Afgelopen zondag heb ik haar nog gezien :freu:

Jansen
1 maart 2011, 20:31
Afgelopen zondag heb ik haar nog gezien :freu:

Boy69 is mijn beste vriend :freu: kijk aan die man heb je tenminste iets :freu:

Dus nog een beetje hoop om Louana nr 1 vrijdag weer even te :

Te klemmen, Te Poppen,Te rampetampen,Te Peuken, Te Vlinderen,Te Fucken

Te Stieren, Te Stoten,Te neuken,Te beffen, Te likken, Te leeg lebberen,

Te Flap zuigen en vol te spuiten tegen de muren omhoog dat de spiegels barsten en de plinten los springen enz enz :tongue:

Jansen
5 maart 2011, 22:34
Mijn 4000 ste bericht draag ik op aan

Louana mijn nr 1 :liebesschild: :herz::herz::herz:

Dat heb ik ook gedaan met mijn 1000ste 2000ste 3000ste bericht om die heel speciaal te schrijven over een speciaal iemand of een onderwerp.

Louana 1 ik mis je nu al tot van de week

Ik zal haar belonen met een speciaal kado van Jansen (geen plint of spiegel )

:liebe2::fuck::iloveyou::closed10[1]::bye::i_love_you_1::thx::liebesschild::kuss:

Jansen
7 maart 2011, 21:47
Nog 3 dagen en dan is het aufwiedersehn :liebe2:

egon, Dr. Rammler
7 maart 2011, 21:57
Nog 3 dagen en dan is het aufwiedersehn :liebe2:

:rolleyes: du kannst ja ein gutes Werk tun und sie heiraten :freu:

und alle Luana-Fans wären dir dankbar :biggrin:

da sie dann für immer dableibt :tongue:

ich melde mich auch freiwillig als Trauzeuge :smoke:

Dalton
8 maart 2011, 08:30
Op het freiercafe hebben ze een liedje voor haar gemaakt:auf wieder sehen gut by und kommt nicht wieder das ist gut fur uns aurevoir::mad_6::freu::wand:

egon, Dr. Rammler
8 maart 2011, 15:20
Op het freiercafe hebben ze een liedje voor haar gemaakt:auf wieder sehen gut by und kommt nicht wieder das ist gut fur uns aurevoir::mad_6::freu::wand:

:eek::angst: mein Freund !!!

Hast du denn kein bischen Mitgefühl mit dem armen verliebten Mann ? :smoke:
Sie hat auch noch 2 schöne dicke Kopfkissen, wo man seinen Kopf zwischenlegen kann und träumen................

seko
10 maart 2011, 00:37
Is het nu zeker dat het morgen haar laatste dag is? Kan zijn dat ik er morgen niet ga kunnen geraken :(

Big30
10 maart 2011, 01:32
Is het nu zeker dat het morgen haar laatste dag is? Kan zijn dat ik er morgen niet ga kunnen geraken :(
Niets is zeker uiteraard. Maar vernam dat gisteravond nog wel in PHG.

seko
12 maart 2011, 01:16
en iemand onze godin gespot vandaag? of is ze echt weg nu :(

Costana
12 maart 2011, 03:34
en iemand onze godin gespot vandaag? of is ze echt weg nu :(

was vrijdag not in the house

Flipper
12 maart 2011, 09:44
Hehe gelukkig, Kunne ze eindelijk eens beginnen de plinten te vervangen die janssen erafgeneukt heeft.. Steeds splinters in je voeten is ook niets.. :biggrin:

:biggrin: Zo dus hg is weer veilig zonder deze Nymph.. ongeloofelijke schoonheid..

Tja,.. vriendjes komen en gaan, hg blijft bestaan.. ;) er is nog hoop voor je janssen..

haha

RAUL7
12 maart 2011, 11:25
Louana mijn nr 1 :liebesschild: :herz::herz::herz:

Gij hebt iedere week een nieuwe nr 1! :smile2:

Picasso 1
12 maart 2011, 14:24

Jansen bedoelt dat hij ook bij deze dame nummer 1 is :smile2:

seko
13 maart 2011, 03:32
Iemand al een vervangster op het oog met dezelfde kwaliteiten?

palimo
13 maart 2011, 08:45
Ja, ze is nu echt weg.

Na een lange tijd weer eens terug in PHG.
Donderdagavond nog met haar gekamerd.
Per toeval kwam ik naast naar te zitten op de bank.
Ik vroeg wie zij was, Louana zei ze mij.

Ik dacht oh wat leuk, er is zoveel over haar geschreven.
Ik heb haar meteen maar even geprobeerd.

Wat een beetje mist is om toch ook wel op een redelijk niveau te kunnen communiceren. Met een paar Engelse woordjes die zij kent is dit wel erg beperkt!

Ze liet weten dat ze vrijdag zou vertrekken.
Maar ook dat ze in april terug komt. :freu:

Jansen
13 maart 2011, 23:40

Deze is sinds oktober 2010 al mijn nummer 1 dus wel blijven opletten Raul7

Louana al een half jaar nummer 1 :freu:

Vanf April is ze weer te bewonderen in Duitsland ze meld me waar maar ik denk PHG (op mijn advies :biggrin: )

Jansen
13 maart 2011, 23:43
Hehe gelukkig, Kunne ze eindelijk eens beginnen de plinten te vervangen die janssen erafgeneukt heeft.. Steeds splinters in je voeten is ook niets.. :biggrin:

:biggrin: Zo dus hg is weer veilig zonder deze Nymph.. ongeloofelijke schoonheid..

Tja,.. vriendjes komen en gaan, hg blijft bestaan.. ;) er is nog hoop voor je janssen..

haha

hahaha nee hoor ik pak gewoon tussen door wat andere meiden die langs de plinten af willen.

Maar In Antwerpen heb ik ook weer wat glas uit het lood geneukt deze week.

Dalton
14 maart 2011, 09:37
hahaha nee hoor ik pak gewoon tussen door wat andere meiden die langs de plinten af willen.

Maar In Antwerpen heb ik ook weer wat glas uit het lood geneukt deze week.

Dan heb je zeker hulp nodig met het pissen om alle sneetjes dicht te houden anders lijkt je eikel net een douche-kop:biggrin:

Jansen
14 maart 2011, 23:55
Dan heb je zeker hulp nodig met het pissen om alle sneetjes dicht te houden anders lijkt je eikel net een douche-kop:biggrin:

Haha ja had wel pis problemen deze week :biggrin:

seko
22 maart 2011, 17:57
Iemand iets gehoord van deze godin...

RAUL7
22 maart 2011, 18:10
:cool:
Iemand iets gehoord van deze godin...

Ze liet weten dat ze vrijdag zou vertrekken.
Maar ook dat ze in april terug komt. :freu:

Vanaf April is ze weer te bewonderen in Duitsland ze meld me waar maar ik denk PHG (op mijn advies :biggrin: )

Nog eventjes geduld! :cool:

Jansen
29 maart 2011, 19:15
:cool:

Nog eventjes geduld! :cool:

Ja nog even geduld, trouwens jij Raul zou het zeker met haar kunnen.

Flurkman
30 maart 2011, 14:39
De door Louana bijeen"geharkte" euro's zullen inderdaad zeer snel op blijken te zijn

Nami
30 maart 2011, 16:48
Dvp's hebben naast de drie bekende veelaangeboorde gaten, nog 1 gat, het allergrootste wellicht en dat zit in hun hand. (of dat vd pimp)

seko
7 april 2011, 00:51
Iemand al iets gehoord van ons schatje?

Costana
7 april 2011, 02:07
woensdag 6 april was ze nog niet terug.

Bosco
7 april 2011, 20:20
PFFFFFFF......word het ook niet eens tijd voor een Louana geleuter topic? :confused:

Jansen
7 april 2011, 21:39
woensdag 6 april was ze nog niet terug.

Ze zou pas na half april terug komen maar je weet nooit.

Jansen
7 april 2011, 21:41
PFFFFFFF......word het ook niet eens tijd voor een Louana geleuter topic? :confused:

Ja kan onderhand wel zet haar maar onder Bosco Geleuter.:biggrin:

Jansen
12 april 2011, 22:24
Geen gekleuter aan mijn leuter Nog effe dan kan ik Louana1 weer beffe

Ik mis mijn meisje :wand:

madiwodovr
12 april 2011, 22:54
Ik sluit me volledig bij Bosco aan! Er moet minder gelult worden, maar meer gepompt!
Jansen, regel even dat die dame snel het geld er door heeft gebrast... Dan is ze zo weer terug.
Parkeer dat gelul maar ergens in een aparte topic :biggrin:

Jansen
16 april 2011, 19:34
Ik sluit me volledig bij Bosco aan! Er moet minder gelult worden, maar meer gepompt!
Jansen, regel even dat die dame snel het geld er door heeft gebrast... Dan is ze zo weer terug.
Parkeer dat gelul maar ergens in een aparte topic :biggrin:

Er moet minder gelult worden schrijf jij ???

Dus wat doe je hier dan ga pompen.:fuck:

Jansen
18 april 2011, 22:19
Willen jullie het wel meteen vermelden als ze weer terug is of ergens anders rondloopt ?

Ze zou me bellen maar ja het is een Roemeense :biggrin:

Pistol Pete
19 april 2011, 06:43
Zullen we doen Jansen...je verdient dat wel na al je activiteiten in dit draadje.... 63 reacties over Louana, 21 keer van jansen...:)

RAUL7
19 april 2011, 13:48
Ze zou me bellen maar ja het is een Roemeense :biggrin:

Ze wil je gewoon niet meer zien! :smile2:

Jansen
19 april 2011, 21:45
Ze wil je gewoon niet meer zien! :smile2:

Nee Raul Ze zou bellen wanneer ze terug kwam of waar ze naar toe gaat dus alles is nog mogelijk. :smoke:

Alabama
5 mei 2011, 03:07
Heb haar vandaag niet gezien. Wel een nieuwe topper gevonden en moet eerlijk bekennen dat ze knapper is dan Louana, beter pijpt dan Louana en vloeiend Engels spreekt. Ze heet Sara. Doe er je voordeel mee. :)

Jansen
5 mei 2011, 19:56
Heb haar vandaag niet gezien. Wel een nieuwe topper gevonden en moet eerlijk bekennen dat ze knapper is dan Louana, beter pijpt dan Louana en vloeiend Engels spreekt. Ze heet Sara. Doe er je voordeel mee. :)

Dit is ook echt geleuter Omdat Louana1 nog steeds niet terug is uit Roemenie.

Sara ?

Picasso 1
5 mei 2011, 20:03
Weet je het adres van de moeder? Kun je daar een brief heen sturen :rofl:

Jansen
5 mei 2011, 20:06

Haar moeder kan niet lezen en schrijven ze is nog meer analfabeet dan haar dochter. :biggrin:

Picasso 1
5 mei 2011, 20:09
Haar moeder kan niet lezen en schrijven ze is nog meer analfabeet dan haar dochter. :biggrin:

Nog hoeriger? :biggrin:

Picasso 1
5 mei 2011, 20:10
Euh......waar ga je de komende 7 weken heen?

Big30
5 mei 2011, 20:23

Die ligt nu in het ziekenhuis zo vernam ik (daar waar alle Roemeense moedertjes met vage klachten liggen :biggrin:).

Flipper
5 mei 2011, 21:30
acherm.. Ik was het iig niet :D iedereen hande omhoog die onschuldig is!

Picasso 1
5 mei 2011, 21:36

Flipper werpt de eerste steen :smile2:

Jansen
5 mei 2011, 21:37

Big bedoelt dat de moeder in het ziekenhuis ligt wat alle Roemeense dames vertellen :gruebel:

Flipper
5 mei 2011, 21:47
owww... :D dom van me.. :D had gekunt he.. lol zal niet de laatste zijn.,..

Flipper
5 mei 2011, 21:51
Flipper werpt de eerste steen :smile2:

MOI.. eg nie zo ben ik niet P1 .. toch?

Big30
5 mei 2011, 21:52
Big bedoelt dat de moeder in het ziekenhuis ligt wat alle Roemeense dames vertellen :gruebel:

Exact Jansen! Ik ken dat ziekenhuis, ben er vaak op ziekenbezoek geweest, altijd in gezelschap van een Western Union recu en ontvangstcode :biggrin:.

Maar maak je geen zorgen de moeder van L is in goed gezelschap van zo'n 234.876 andere moeders in vergelijkbare omstandigheden.

Jansen
5 mei 2011, 23:27
Exact Jansen! Ik ken dat ziekenhuis, ben er vaak op ziekenbezoek geweest, altijd in gezelschap van een Western Union recu en ontvangstcode :biggrin:.

Maar maak je geen zorgen de moeder van L is in goed gezelschap van zo'n 234.876 andere moeders in vergelijkbare omstandigheden.

Ja en dan hebben ze nog een vader die hun verlaten heeft voor de drank en een zus die geld nodig heeft voor haar miskraam en een terugreis vanuit Spanje.

Ja we krijgen echt medelijden met de Roemeense onschuldige meisjes die geholpen worden door een vriendje om op een (H)eerlijke manier aan geld te komen.

Sponsor ook een Meisje uit Roemenie voor 1 euro kunnen ze al 1 minuut aan een gokautomaat zitten. Dus help de Roemenen. :freu:

facial
6 mei 2011, 07:58
Ja en dan hebben ze nog een vader die hun verlaten heeft voor de drank en een zus die geld nodig heeft voor haar miskraam en een terugreis vanuit Spanje.

Ja we krijgen echt medelijden met de Roemeense onschuldige meisjes die geholpen worden door een vriendje om op een (H)eerlijke manier aan geld te komen.

Sponsor ook een Meisje uit Roemenie voor 1 euro kunnen ze al 1 minuut aan een gokautomaat zitten. Dus help de Roemenen. :freu:

als ze een euro per minuut nodig hebben voor de gokkasten en wij nemen ze mee naar de kamer voor een half uur scheelt hun dat 30 euro, dus vanaf nu kosten de Romeense dames voortaan 20 euro per half uur

Alabama
7 mei 2011, 11:14

Sara ?

Sara inderdaad. Redelijk nieuw in PHG volgens mij. Is met recht een topper te noemen.

Flipper
7 mei 2011, 14:00
Waar gaat dit nou nog over..??? dr zijn zat meiden die beter zijn louana was nou niet echt een hoogvlieger.. zag er leuk uit,,, maar dan hield het ook snel op.

Jansen
7 mei 2011, 14:26
Waar gaat dit nou nog over..??? dr zijn zat meiden die beter zijn louana was nou niet echt een hoogvlieger.. zag er leuk uit,,, maar dan hield het ook snel op.

Louana! was voor veel mensen een hoogvlieger, Maar niet voor iedere beer dat kan kloppen Ook Louana1 had beren op de kamer waar ze het liever niet mee deed maar voor haar vriendje was elke E.50,- belangrijk. :biggrin:

Ze zag er niet alleen goed uit ze kon heerlijk je anus en penus likken,PZC was super en de borsten waren echt lekker,beffen kon ze heerlijk van genieten,kussen deed ze geweldig,daarbij was ze in ieder standje te nemen wat wil je nog meer ?
Het enige wat je met haar niet kan doen is een lang gesprek hebben dus zeveren met haar uren op de bank nee dat doet ze niet dus Flipper jammer voor jou en gelukkig voor de dame die in die tijd geld kan verdienen.:tongue:

Flipper als jij geen hoogvlieger bent zal Louana1 dan wel snel klaar met je zijn geweest :biggrin::biggrin:

We houden het vriendelijk het is maar een hoer :smoke:

p.s. die meid waar jij vorige week uren mee op de bank in het nachtcafe zat dat was meer een duikboot ipv een hoogvlieger.
Vraag maar aan die beer die bij me was en Willi69 ( deze meid is net een fruitautomaat je moet om de 5 minuten weer geld inwerpen omdat ze voor alles extra geld vroeg )
Kussen,Beffen,vingeren en op borsten spuiten kost per deel E.25,- extra. Ik ben toch niet gek en dat vond Willy69 en de andere ook van die griet uit Koln.
Ze wil ook geen vriendinnen vertelde ze me nou vrienden zal ze ook niet echt maken. :freu:

Pak het niet persoonlijk op het is door Jansen geschreven dus wel de waarheid maar met een lach.

Alabama
7 mei 2011, 15:17

Smaken verschillen, net zoals ervaringen van persoon tot persoon verschillen, maar Louana was wel een van de toppers binnen PHG. Soms tot aan 18 sessies per dag en da's echt niet alleen omdat iemand er alleen leuk uitziet. :)

Flipper
7 mei 2011, 21:28
Louana! was voor veel mensen een hoogvlieger,[B]
Flipper als jij geen hoogvlieger bent zal Louana1 dan wel snel klaar met je zijn geweest :biggrin::biggrin:

Laat jij je nou maar lekker de chocola van je batsen eten..
Laat het bevredigen van vrouwen maar aan mij over.. ;)
Denk maar zo, als jou hoogvlieger bij mij matig scoort... hoe goed moet die duikboot dan wel niet zijn,..

Heej Ik ben flipper, ik kan duiken als de beste..maak je geen zorgen..

Ook louana, was meer dan tevreden.. ze heeft me maar 50 euro hoeven te betalen.. ;)

Flipper
7 mei 2011, 21:30
Smaken verschillen, net zoals ervaringen van persoon tot persoon verschillen, maar Louana was wel een van de toppers binnen PHG. Soms tot aan 18 sessies per dag en da's echt niet alleen omdat iemand er alleen leuk uitziet. :)

Alabama... tel eens op wat je van dr weet.

1) ze is enorm mooi..
2) perfekte lengte
3) perfekte huid
4) dikke echte tieten
5) donker lang mooi haar
6) de absolute perfekte neuk

God heeft ons allen even veel gegeven, dan vraag je je toch af wat hij bij haar weggelaten heeft. En zeg nou niet dat je dr leuk vond om de inhoud, de goede grappen,leuke gesprekken, en de passievolle nachten..

Het is een schatje, erg lief (ja ook dat moet ik dr nalaten, ze was super lief), en mooi.. maar slim is ze niet.. (gewijzigt dr stond iets anders!, maar dat wil ik dr niet aandoen).

Flipper
7 mei 2011, 22:26
Big, kan hier een slotje op, ik ben me er zeker van dat je dit meisje er een plezier mee doet.

Picasso 1
7 mei 2011, 23:35
Big, kan hier een slotje op, ik ben me er zeker van dat je dit meisje er een plezier mee doet.

Hoezo? Door deze discussie krijg ik weer eens zin om een leugenachtige roemeense te :fuck:

Jansen
8 mei 2011, 00:28

Nee Big bij Louana1 hoeft geen slotje op ze heeft heel veel fans en het is toch geleuter ? :biggrin:

Volgens mij zit er al een slotje op omdat ze nog steeds niet terug komt.

( Geen gepeuter geef Louana1 een echte leuter )

Top 3 in 2010 wil toch wel iets zeggen voor een meisje die pas in oktober aan kwam waaien. :gruebel:

Picasso 1
8 mei 2011, 01:32
Big, kan hier een slotje op, ik ben me er zeker van dat je Flipper er een plezier mee doet.

RAUL7
8 mei 2011, 07:32
Big, kan hier een slotje op, ik ben me er zeker van dat je Flipper er een plezier mee doet.

Een slotje? Plezier mee doen? Niemand is verplicht te lezen! :rofl:

egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 08:48
@ Jansen
es hilft nur den deutschen Automatenaufstellern haha
Gruss Egon

egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 08:54
@Raul7
hi ! die wollen uns unseren Spass nehmen. Oder sollen wir das etwa alles ernst nehmen haha
Gruss Egon

Costana
8 mei 2011, 09:16
.. maar slim is ze niet.. (gewijzigt dr stond iets anders!, maar dat wil ik dr niet aandoen).

Is zo voor de meeste dvp's :)

Picasso 1
8 mei 2011, 10:42
Is zo voor de meeste dvp's :)

Is zo voor de meeste beren die er verliefd op worden :)

egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 10:45
Mann Picasso1, wieso weist du das, grins

Picasso 1
8 mei 2011, 10:50
Mann Picasso1, wieso weist du das, grins

Soort zoekt soort :rofl:

Costana
8 mei 2011, 11:29
Is zo voor de meeste beren die er verliefd op worden :)

Is toch niet erg, zodra deze veliefdheid maar stopt zodra het hek dicht is :)

Alabama
8 mei 2011, 13:24
Alabama... tel eens op wat je van dr weet.

1) ze is enorm mooi..
2) perfekte lengte
3) perfekte huid
4) dikke echte tieten
5) donker lang mooi haar
6) de absolute perfekte neuk

God heeft ons allen even veel gegeven, dan vraag je je toch af wat hij bij haar weggelaten heeft. En zeg nou niet dat je dr leuk vond om de inhoud, de goede grappen,leuke gesprekken, en de passievolle nachten..

Het is een schatje, erg lief (ja ook dat moet ik dr nalaten, ze was super lief), en mooi.. maar slim is ze niet.. (gewijzigt dr stond iets anders!, maar dat wil ik dr niet aandoen).

Nee, ik ging ook niet met Louana de kamer op voor de inhoud, de goede grappen en de leuke gesprekken. Passievolle nachten zijn ook lastig als PHG om 01.00 uur dicht gaat. :) Ik ging met haar de kamer op omdat ze gewoon mooi is, het allemaal puur natuur is en ze op de kamer geweldig is. Ik ga liever op de kamer met 'n mooie meid met wie je een lekkere sessie kunt beleven, dan met een DVP met het IQ van Einstein die er op de kamer niets van kan. :)

Of ze slim is weet ik niet. Kan ik niet inschatten. Nauwelijks gesprekken met haar gevoerd. Mijn Roemeens is niet best en haar Engels en Spaans is dat ook niet.

Picasso 1
8 mei 2011, 14:38
Of ze slim is weet ik niet. Kan ik niet inschatten. Nauwelijks gesprekken met haar gevoerd. Mijn Roemeens is niet best en haar Engels en Spaans is dat ook niet.

Een Roemeense die geen Spaans kan moet echt heel erg dom zijn

Alabama
8 mei 2011, 15:30

Mwah. Kan zo zijn inderdaad, hoeft per definitie niet zo te zijn. Lack of education is een bekend probleem in de wat ruralere gebieden in Roemenië, maar het zegt weinig over intrinsieke domheid. Meeste dames die wel Spaans spreken, spreken dat omdat ze in Spanje hebben gewerkt.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet met haar naar de kamer ging vanwege haar slimheid, maar gewoon omdat ze er lekker uit ziet en haar kunstje heel goed (en lekker) kan. :)

Big30
8 mei 2011, 16:36
http://nl.wikipedia.org/wiki/Off-topic

Off-topic is een term die vaak in nieuwsgroepen en op forums gebruikt wordt. Het is een Engelse term die kan worden vertaald als buiten het onderwerp. De term wordt ook offline gebruikt.

Wanneer er op het internet in een bepaald (discussie)onderwerp (thread) over andere zaken dan de kern van dat onderwerp wordt gesproken is dat off-topic. Wanneer off-topic-berichten de voortgang van het gesprek belemmeren, worden zij als irritant gezien omdat het topic daardoor onoverzichtelijk wordt.

Er wordt vaak off-topic gegaan vanwege een discussie die voortvloeit uit de discussie die met het onderwerp te maken heeft. Ook zijn mensen snel geneigd om over koetjes en kalfjes te praten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Humor_en_onzin/Geleuter

Geleuter of gezwam betekent eindeloos discussiëren over onderwerpen die niet van belang zijn. Van Dale noemt als betekenis van leuteren: kletsen of zeuren. Niet altijd is het eenvoudig om onderscheid te maken tussen serieus overleg, geleuter, mierenneuken, muggenziften en filosofie.

Ik denk dat de titel van dit Topic juist gekozen is en de lading zeer goed dekt :biggrin:.

Jansen
8 mei 2011, 16:42

Een Spanjaard die geen Roemeens kan moet echt heel erg dom zijn.:biggrin:

Jansen
8 mei 2011, 16:53
Hahahahaha al #86 berichten over een Jansen meisje die zelfs niet eens op dit moment ergens werkt in onze bekende clubs.

Louana 1 wij missen je nog niet er word elke dag nog over je geschreven, lezen kan je dit ook niet of ben je een curus van 2 weken in 8 weken aan het nemen.

Als ik een vrouw moest klonen dan was het Louana1 zo mooi en lekker alles klopt aan het lichaam en het mooiste is ze snapt andere mannen niet :biggrin:

OF k*t zo het al een kloon zijn die door een ijsbeer losgelaten is voor veel euro's binnen te halen en met opzet een IQ van 30 ingebouwd te hebben daarbij ook geen taal ingepland te hebben :gruebel::gruebel::gruebel:

Waar is ze te koop :eek: dan koop ik er 2 :biggrin:

Picasso 1
8 mei 2011, 18:09
Hahahahaha al #86 berichten over een Jansen meisje die zelfs niet eens op dit moment ergens werkt in onze bekende clubs
Ik ken die lieve ( en domme :smile2:) meid niet eens maar verwacht wel haar vroeg of laat met mijn leuter te laten spelen.

Costana
8 mei 2011, 18:19
Ik ken die lieve ( en domme :smile2:) meid niet eens maar verwacht wel haar vroeg of laat met mijn leuter te laten spelen.

losstaand van alle zever van Janssen kan ik je ze wel aanraden :)

Picasso 1
8 mei 2011, 18:22
losstaand van alle zever van Janssen kan ik je ze wel aanraden :)
En als zij er niet is dan kan ik nog altijd de knol van Flipper pakken.

Jansen
8 mei 2011, 22:36

Die knol wil jij niet ik ken je smaak, maar die kont van dat paard daar duik jij niet op.

Jansen
9 mei 2011, 22:10
We zouden het bijna vergeten :biggrin:

Een dag zonder eten is als Louana1 geleuter te vergeten. :freu:

Picasso 1
9 mei 2011, 22:48
Zou ze haar eigen draadje hier volgen? Wie o wie vertaalt dit draadje voor haar naar een stripboek zodat ze die kan lezen.

Picasso 1
9 mei 2011, 23:54
Is toch niet erg, zodra deze veliefdheid maar stopt zodra het hek dicht is :)

Dit draadje begon vanwege dat dichte hek

Big30
10 mei 2011, 00:01
Heren en nu weer on-topic hier zou ik zeggen :biggrin:!

Flipper
10 mei 2011, 19:21

P1.. dat betwijfel ik, dan zul je toch overnacht nog hard moeten groeien.

Hahaha..

Flipper
10 mei 2011, 19:28
Die knol wil jij niet ik ken je smaak, maar die kont van dat paard daar duik jij niet op.

Dat zei ik ook tegen louana over jou... :) mja..

Jansen
10 mei 2011, 20:55
Heerlijk he dat geleuter over mijn schatje zolang het hek maar dicht gaat

Picasso 1
10 mei 2011, 21:02
In Duisburg!

Jansen
10 mei 2011, 21:48
In Duisburg!

Nee kutmannetje je kan iedereen opkloten dat is je humor wand schrijven zelf doe je toch nooit. :biggrin:

Louana1 is nog steeds in Roemenie ze komt wel terug maar nu even niet (ik trouwens ook niet ) ;)

Picasso 1
10 mei 2011, 21:54
Er werken daar veel domme dames. Dus de kans is groot dat ze er tussen zit.

Jansen
10 mei 2011, 22:02
Er werken daar veel domme dames. Dus de kans is groot dat ze er tussen zit.

Nu bestaat de kans dat Flipper daar dan ook gaat kijken na jou berichtgeving :biggrin:

p.s. Louana is niet dom die griet speelt toneel anders zou ze niet zoveel verdienen Pic ( zei verdient in en dag waar jij 1 week voor nodig hebt )

Picasso 1
10 mei 2011, 22:07
Nu bestaat de kans dat Flipper daar dan ook gaat kijken na jou berichtgeving :biggrin:

Wat een Flikker! :biggrin:

Picasso 1
11 mei 2011, 21:08
( zei verdient in en dag waar jij 1 week voor nodig hebt )

En jij maakt in één dag een hoeveelheid spelfouten waar ik ook een jaar voor nodig heb :biggrin:

Jansen
12 mei 2011, 10:18
En jij maakt in één dag een hoeveelheid spelfouten waar ik ook een jaar voor nodig heb :biggrin:

Schrijf dan maar eens wat vaker ipv een regel en dat zelfs alleen nog maar als een reactie op een ander bericht.

Daarom is het schrijven hier ook een hoop geleuter met Louana1 als thema:biggrin:

Dalton
12 mei 2011, 11:30
Schrijf dan maar eens wat vaker ipv een regel en dat zelfs alleen nog maar als een reactie op een ander bericht.

Daarom is het schrijven hier ook een hoop geleuter met Louana1 als thema:biggrin:

JANSEN hoe kun je nu beweren dat PIC1 hier schrijft volgens mij tikt hij altijd en niet zonder verdienste,hij is ook de enigste beer die bij de meeste dvp's niet hoef af te rekenen zoals wij en ik weet zeker dat hij van jouw schatje een hoop geld toekrijgt wanneer hij met haar de kamer opgaat.
Omdat iedereen wel kan zien dat PIC1 een knappe jongeling is vergeleken met ons want we kunnen onze eigen lul niet eens meer zien en daarom neuk jij ook altijd met een spiegel anders mist hij het gaatje:exactly[1]:

Flipper
12 mei 2011, 19:59
http://upperiscope.com.au/humour/GRANDPA-AT-MARDI-GRAS.jpg

Dalton hoe kan het hier zie je je lul prima, heb je je lenzen weer niet in...

Jansen
12 mei 2011, 22:24
Goeie reactie van Flipper :biggrin: hoef ik verder niet meer te reageren.

Pic1 zal het nog wel even doen. ;)

Dalton
12 mei 2011, 22:44
:freu::freu::freu:FLIPPER je wordt steeds beter de tranen lopen me over de wangen van het lachen:freu::freu::freu:

Flipper
13 mei 2011, 09:27
;) ja het moet wel het leukste topic op ibf blijven he,.. waar hadden we het ook alweer over?

Jansen
13 mei 2011, 14:15
;) ja het moet wel het leukste topic op ibf blijven he,.. waar hadden we het ook alweer over?

Louana 1 die vroeger in PHG gewerkt heeft ? :gruebel:

Willi69
13 mei 2011, 14:27
Bitte Thread schließen oder ins Nirvana verschieben! :wand:

Picasso 1
13 mei 2011, 16:40
Bitte Thread schließen oder ins Nirvana verschieben! :wand:

Zodra jij ons blij maakt met Louana's naam op je aanwezigheidslijst :wiederda: dan gaan we met zijn allen meer :fuck: en minder :spammer: en geen moment eerder :lostit:

Picasso 1
13 mei 2011, 17:07
Dit is allemaal Bosco's schuld.

Jansen
14 mei 2011, 00:25
Zodra jij ons blij maakt met Louana's naam op je aanwezigheidslijst :wiederda: dan gaan we met zijn allen meer :fuck: en minder :spammer: en geen moment eerder :lostit:

:freu::freu::freu::freu::freu:

Jansen
14 mei 2011, 21:20
Vandaag geen geleuter over Louana 1 ?

Nog steeds niet "Wieder da" mooi omdat ik deze weken toch niet kan. :freu:

Picasso 1
15 mei 2011, 02:03
Vandaag geen geleuter over Louana 1 ?

Nee, de meesten hier zijn bezig met neuken zonder condoom.

Alabama
15 mei 2011, 08:25
Wanneer kan ik m'n leuter weer eens in Louana steken?

Bosco
15 mei 2011, 08:46
Wanneer kan ik m'n leuter weer eens in Louana steken?

Als haar centen op zijn. ;)

Alabama
15 mei 2011, 09:05
Als haar centen op zijn. ;)

Duurt toch verdomd lang deze keer. :) Misschien moet er maar wat minder getipt worden, komt ze wat sneller terug.

Bosco
15 mei 2011, 09:12
Duurt toch verdomd lang deze keer. :) Misschien moet er maar wat minder getipt worden, komt ze wat sneller terug.

Tja....als je in 1 dag 4x het gemiddelde maandinkomen verdiend heb, kan je het lang uithouden in RO. :)

Jansen
15 mei 2011, 16:17
Alle dingen in 3 en

-Mooi Kut Psv plaats 3 en geen Championleage
-Louana1 nog niet terug
-Ajax kampioen

En dan zegt die Rutten na de wedstrijd dat er in dit team nog veel toekomst in zit ( krijg ik meteen een slappe lul van. !!)

Jansen
16 mei 2011, 21:33
Zo even iets melden anders blijft er weinig van het geleuter over.

Ik ga een week op vakantie naar Roemenie naar haar woonplaats in Juli . :wink:

Flipper
17 mei 2011, 19:04
Zwartwerken J.. Plintenschuren en nieuwe spiegels hangen zeker... =D

Jansen
17 mei 2011, 21:19
Zwartwerken J.. Plintenschuren en nieuwe spiegels hangen zeker... =D

haha nee even in haar woonplaats naar de beste lingeriezaak toe en vragen of ze het meisje kennen dat ik op de foto's heb in lingerie. :eek:

Daarna haar vriendje verbouwen ( Een jansen trek net als zijn neefje Theo bij Twente ) daarna vol bier gooien en een tatoo laten zetten met de naam Louana 1
:angryfire:

Picasso 1
17 mei 2011, 21:32
haha nee even in haar woonplaats naar de beste lingeriezaak toe en vragen of ze het meisje kennen dat ik op de foto's heb in lingerie. :eek:

Daarna haar vriendje verbouwen ( Een jansen trek net als zijn neefje Theo bij Twente ) daarna vol bier gooien en een tatoo laten zetten met de naam Louana 1
:angryfire:

Volgens mij heeft ze geen vriendje maar een vriendinnetje :smile2:

Jansen
17 mei 2011, 22:47
Volgens mij heeft ze geen vriendje maar een vriendinnetje :smile2:

MMMMMMMMMM lekker een vriendinnetje erbij :freu:

Ik ken haar vriendje en zijn auto'tje ( grijze Mercedes SL500 bouwjaar 2010 )

Dus makkelijk te vinden.:biggrin:

Jansen
18 mei 2011, 23:16
Geen geleuter vandaag Louana1 XXXXXX

Badslippers
19 mei 2011, 00:29
Geen geleuter vandaag Louana1 XXXXXX

Ik zag afgelopen zaterdag Ola. Dat is toch ook wel een heel lekker wijf. Ze had een geile secretaressebril op haar neus staan. Persoonlijk vind ik haar wat vrolijker en toegankelijker dan Louana numero uno, maar een trio met beide dames lijkt me toch wel het summum op het gebied van Roemeense geiligheid.

Alabama
19 mei 2011, 02:21
Ola is op de kamer ook uitstekend en ze spreekt idd. goed Engels en redelijk Spaans. Ik zou haar wel aannemen als secretaresse en ze hoeft niet bang te zijn dat ze de proeftijd niet door gaat komen. Heb wel wat leuke klusjes voor d'r.

Picasso 1
19 mei 2011, 17:01
Wat een pisdawijf! Ze laat ons lang op futut wachten.
Ik denk dat ze ergens met Ginger op zolder postzegels aan het wisselen is.

Bosco
19 mei 2011, 17:59
Wat een pisdawijf!

Pizda schrijf je met een Z, Pica.

Dat weet ik toevallig omdat ik wel eens een smsje krijg van een dame........lingi pizda today? :biggrin:

Picasso 1
19 mei 2011, 19:36

Dat weet ik toevallig omdat ik wel eens een smsje krijg van een dame........lingi pizda today? :biggrin:
Dit is de speeltuin van Jansen. We moeten aldus voor waken dat er in het Roemeens niet beter wordt gespeld dan in het Nederlands.

Jansen
19 mei 2011, 22:48
Ik zag afgelopen zaterdag Ola. Dat is toch ook wel een heel lekker wijf. Ze had een geile secretaressebril op haar neus staan. Persoonlijk vind ik haar wat vrolijker en toegankelijker dan Louana numero uno, maar een trio met beide dames lijkt me toch wel het summum op het gebied van Roemeense geiligheid.

Heerlijk een trio met deze twee dames :betrunken:

Ik heb op mijn verjaardag met deze twee dan ook heerlijke sex gehad samen.
Ola en Louana1 speelden samen met mij en met elkaar.:smoke:

Jansen
19 mei 2011, 22:54

Dank je Bosco Picasso heeft het idee dat alleen jansen taal fouten maakt en vind zich zelf de Man, taalkundige en een Bull.

Zijn humor is alleen nog aan de slappe kant maar voorruit het zal wel Spaanse humor zijn. :gruebel:

Louana1 :herz::herz::herz:

RAUL7
20 mei 2011, 13:53
Zijn humor is alleen nog aan de slappe kant maar voorruit het zal wel Spaanse humor zijn. :gruebel:

Voorruit is de voorste ruit van een auto! :rofl:
Bedoel je niet 'vooruit' :confused:? :betrunken:

Picasso 1
20 mei 2011, 14:58
Het gaat met zijn spelling steeds verder achterruit :biggrin:
Jansen heeft net zoals Louana 8 weken nodig voor een cursus van 2 weken :rofl:

Jansen
21 mei 2011, 06:56
:biggrin:

Haha en zo help ik jullie weer een paar berichten verder op dit geleuter bij Louana 1 :freu:

Pic.1 : Louana 1 en ik praten niet samen wij neuken op de kamer tot de tijd weer om is .

Als we samen aan woord spelling zouden doen op de kamer dan zijn we over 6 weken nog bezig en komt er alleen wat fuck en suck uit. :biggrin:

Jansen
22 mei 2011, 18:48
Er is geen nieuws over Louana 1 vandaag dus is dit al geleuter.

Jansen
23 mei 2011, 22:37
Weer geen Louana 1 geleuter vandaag (ook dat is nieuws ) :biggrin:

Jansen
24 mei 2011, 22:25
Ik blijf volhouden zolangs ze niet terug is zolang kom ik ook niet meer in de clubs.

Laatste keer dat ik in een club was :gruebel::gruebel:

RAUL7
24 mei 2011, 22:36
Ik blijf volhouden zolangs ze niet terug is zolang kom ik ook niet meer in de clubs.

Neem dan maar afscheid want ze komt nooit meer terug! :eek:

Jansen
24 mei 2011, 22:53

:wand::nee:

Alabama
24 mei 2011, 23:46

Als de centjes op zijn, gaat ze vast wel weer ergens bijbeunen. Waar dat ergens is, is 'n tweede natuurlijk.

Picasso 1
25 mei 2011, 08:07
Mijn laatste reactie werd door Big30 verwijderd en de reden die hij opgaf is dat Badslippers iets dommer is dan deze Louana :rofl:

MichelJ
25 mei 2011, 21:44
Luana komt nog niet terug, ze is nog steeds niet klaar met tellen:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/dikviermiljoencashinvenlo.jpg

Jansen
25 mei 2011, 22:47
Louanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1 waaaaaaaar beeeeeeeeeeeeeeeeeeen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :biggrin:

Badslippers
26 mei 2011, 01:11
Mijn laatste reactie werd door Big30 verwijderd en de reden die hij opgaf is dat Badslippers iets dommer is dan deze Louana :rofl:

Liever dommer dan Louana dan lelijker als Pic1. Veel plezier met "Googlen". Ik lig er niet wakker van!!!

Jansen
26 mei 2011, 12:44
Liever dommer dan Louana dan lelijker als Pic1. Veel plezier met "Googlen". Ik lig er niet wakker van!!!

Louana 1 was niet dom maar speelde dom, ze was slim ze heeft heel veel geld bij elkaar verdient ieder half uur was bij haar E.50,- dus ook het tweede half uurtje.

En daardoor is ze nu maanden extra met verlof.:smoke:

En ook ik ben nu maanden met verlof dus verdien ik ook door haar.:gruebel:

Picasso 1
26 mei 2011, 16:02
Doordeweeks verdien ik meer dan door haar.

Picasso 1
26 mei 2011, 16:03
Door de week verdien ik meer dan door haar.

Flipper
26 mei 2011, 20:12
Louana 1 was niet dom maar speelde dom, ze was slim ze heeft heel veel geld bij elkaar verdient ieder half uur was bij haar E.50,- dus ook het tweede half uurtje.

En daardoor is ze nu maanden extra met verlof.:smoke:

En ook ik ben nu maanden met verlof dus verdien ik ook door haar.:gruebel:

Janssen je bestrijd dat Louana dom is, maar niet dat P1 lelijk is... Nou mooie vriend ben jij..

tssss,, :D

Jansen
26 mei 2011, 22:16
Janssen je bestrijd dat Louana dom is, maar niet dat P1 lelijk is... Nou mooie vriend ben jij..

tssss,, :D

haha Flipper toch.

Als we hier schrijven dat Pic1 lelijk is, een klein pikkie heeft geen model in zijn haren,slecht geschoren en een vreemde neus, dan heeft toch iedereen in de gaten of wie het gaat. :smile2:

Dat is de reden dat ik probeer zoveel mogelijk taal fouten te maken en er geen spellingscontrole op te zet met wanneer D of een T op het eind.

Picasso 1
27 mei 2011, 03:17
haha Flipper toch.

Als we hier schrijven dat Pic1 lelijk is, een klein pikkie heeft geen model in zijn haren,slecht geschoren en een vreemde neus, dan heeft toch iedereen in de gaten of wie het gaat. :smile2:

Daarom gebruik ik tijdens het neuken geen spiegel zoals jij :smile2:

Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck: met een lichaam zoals Francesca in haar beginjaar. Haar naam is Chayenne en werkt sinds twee maanden in PHG. Vergeet Louana en verwelkom Chayenne. Wel met een stoppelbaardje haar benaderen want anders kun je het schudden :rofl:
@SFL, het betreft die grote blonde die de hele tijd bezet was bij die champagne gasten. Ik was zo verstandig om met haar af te spreken bij PHG By Night

Picasso 1
27 mei 2011, 03:40
Shit, door deze vervangster van Louana is mijn nachtrust beperkt tot 3 uurtjes :eek:
Als ik dit vooraf had geweten dan had ik het weer gedaan :tongue:

Flipper
27 mei 2011, 06:05
P1, cheyenne werkt ma tot di in GT.. dus.. in een A klasse club zeg maar.. Naar eigen zeggen komt ze daarna naar HG om feest te vieren.. En daarna gaat
P1 naar by night.. de F klasse club gerund door turken die vol zit met pooiers,loverboys en drugsdealers.. om chance te maken bij een vrouw..

Daar kom je met jou 50 euro briefje niet ver P1 das veel te duur voor jou...

Picasso 1
27 mei 2011, 08:45
Oh gut, ik heb kennelijk een favorietje van Flipper :fuck: en hij reageert meteen als een overspannen wijf.
@Flipper, ik heb haar een volle uur gehad tegen normale clubprijzen. Ik kan er ook weinig aan doen wanneer dames van jou meer geld vragen en of de voorkeur geven aan een turk boven Flipper ;)
Deze Chayenne heeft me overigens verteld waar ze op valt en geloof me als ik zeg dat Flipper totaal niet in dat plaatje past.

RAUL7
27 mei 2011, 08:50
Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck:

Is ze de moeite waard? Denk dat ik in het weekend naar PHG moet? :biggrin:

Picasso 1
27 mei 2011, 08:58
Is ze de moeite waard? Denk dat ik in het weekend naar PHG moet? :biggrin:

Ze is zeker de moeite waard, helemaal jouw ding en uitstekende service. Laten we met zijn allen deze prachtige dame goed :fuck: en Flipper een lesje leren in dat 'hoeren' zijn om te delen en niet om ermee verstoppertje te spelen :biggrin:

RAUL7
27 mei 2011, 09:07
Ze is zeker de moeite waard, helemaal jouw ding en uitstekende service.

Dan moet ik in het weekend zeker naar PHG! :cool:

gatenvuller
27 mei 2011, 17:43
:wink:Zijn jullie nog steeds bezig die griet is allang binnen of dood.:wink:

Picasso 1
27 mei 2011, 18:39

We proberen Jansen een vervangster aan te smeren maar die moeten we eerst los schroeven van een ander beertje :biggrin:

Jansen
27 mei 2011, 19:10

Zo leef jij ook nog ? heb je geen komkommer gegeten die besmet is.

Ik mis Louana niet haha ik ben zelf toch nog weken in het buitenland en daarna ga ik eens kijken wie die nieuwe topper is daar

lustman
27 mei 2011, 20:25
en Flipper een lesje leren in dat 'hoeren' zijn om te delen en niet om ermee verstoppertje te spelen :biggrin:

Mag ik mee komen spelen ? Dan zie ik Flipper ook nog eens. :teuflisch:

Picasso 1
28 mei 2011, 01:20
Mag ik mee komen spelen ? Dan zie ik Flipper ook nog eens. :teuflisch:

Als je Flipper wil zien dan moet je naar de Villa gaan. Hij heeft me hier eerst gewurgd en daarna waren we weer vriendjes :biggrin:

lustman
28 mei 2011, 01:30
Als je Flipper wil zien dan moet je naar de Villa gaan. Hij heeft me hier eerst gewurgd en daarna waren we weer vriendjes :biggrin:

Ik heb meer interesse om z'n favorietje eens te zien en te delen. Maar ik ga men leven beteren. Heb deze week in GT al genoeg harten gebroken. :wink2:

Badslippers
28 mei 2011, 10:21
Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck: met een lichaam zoals Francesca in haar beginjaar. Haar naam is Chayenne en werkt sinds twee maanden in PHG. Vergeet Louana en verwelkom Chayenne. [...]
@SFL, het betreft die grote blonde die de hele tijd bezet was bij die champagne gasten.

Jaaaa, dat was een hele mooie en uiterst smaakvolle "Babe". Gelukkig zit er nog geen sleet op je dameskeuze i.t.t. je danscapaciteiten aan de paal! Je had veel weg van Manke Nelis die ook nog eens getroffen was door een acute jichtaanval.

Flipper
28 mei 2011, 12:02
Lenen mag je ze, delen nooit.. 2 halve vrouwen heeft niemand iets aan...

haha :D

Flipper
28 mei 2011, 12:05

Zoals ik al tegen je zei... ik moet er ook mn plezier aan hebben.. al dat lieve gedoe hier, moet wel niet saai worden ... Maar het is nooit persoonlijk picass..
En als dat wel zo is, dan merk je het wel.. ik bedoel kwaaie 130Kg zware flippers zijn nooit leuk.. toch.. ;)

Picasso 1
28 mei 2011, 12:19
Zo leef jij ook nog ? heb je geen komkommer gegeten die besmet is.

Ik mis Louana niet haha ik ben zelf toch nog weken in het buitenland en daarna ga ik eens kijken wie die nieuwe topper is daar

Gisteren leefde Gatenvuller nog inderdaad in de Villa en heeft de nieuwe toppertje van Raul gebumst. Hij wist niet eens dat hij hier wat geschreven had laat staan de afgelopen maanden hier aanlogde :biggrin:
Ik kwam overigens zelf laat in de Villa en er was niet veel meer te eten maar er lag nog wel erg veel tomaat, sla, paprika en komkommer :eek:. Heb daar dan maar een flinke bord van gepakt :smile2:

Picasso 1
28 mei 2011, 12:33
Louana, Ginger, Marijke.......walhalla tijden breken kennelijk weer aan maar als je deze dames wil ontmoeten dan zijn ze allemaal weer met de noorderzon vertrokken :thefinger:

Bosco
28 mei 2011, 12:34
ik bedoel kwaaie 130Kg zware flippers zijn nooit leuk.. toch.. ;)

Past dan de naam van 'n ander zwemmend zoogdier niet beter bij je? :smile2:

Picasso 1
28 mei 2011, 12:55
Past dan de naam van 'n ander zwemmend zoogdier niet beter bij je? :smile2:

Effe raden....jij verzamelt vleermuizen....oftewel bloedzuigers......vampieren....Dracula....Transylv anië.....Roemenië....roemeense dames.....aha!! :biggrin:

Bosco
28 mei 2011, 14:00
Effe raden....jij verzamelt vleermuizen....oftewel bloedzuigers......vampieren....Dracula....Transylv anië.....Roemenië....roemeense dames.....aha!! :biggrin:

Is leuk bedacht Pica, maar ik ben wel wat directer dan dat. :biggrin:

Vleermuis is "slang" voor KUT!! ;)

Jansen
28 mei 2011, 21:45
Het is een louana 1 topic en misschien dat een Chayenne er wat aan kan veranderen ?

Pic1 je vergist je in VV denk ik :Porsch en Ma.... en dan de z.g.n. pleegzoon van M dat is gatenvuller ( blond kort haar 175 cm kleine tatoo schouder ) :redface:

RAUL7
29 mei 2011, 12:38

Nederland of België is inderdaad het buitenland als je in een saunaclub in Duitsland zit! :rofl:

Jansen
29 mei 2011, 20:05
Nederland of België is inderdaad het buitenland als je in een saunaclub in Duitsland zit! :rofl:

Luxembourg, Raul7 daar hang ik nog enkele dagen uit om daarna nog even weg te vliegen naar ........

Roemenie hoop ik !! :biggrin:

RAUL7
29 mei 2011, 20:10
Luxembourg, Raul7 daar hang ik nog enkele dagen uit om daarna nog even weg te vliegen naar ........

Roemenie hoop ik !! :biggrin:

Nog steeds niet wakker? :confused: :biggrin:

Jansen
30 mei 2011, 23:18
Nog steeds niet wakker? :confused: :biggrin:

Natuurlijk wel menneke maar wil je soms dat ik hier ook nog mijn tijdelijke adres hier neer zet :frown:

Het is een Louana geleuter en zonder geleuter is het geen topic meer Raul !! 179 leuter berichten al over mijn Louana 1

RAUL7
31 mei 2011, 13:54
Natuurlijk wel menneke maar wil je soms dat ik hier ook nog mijn tijdelijke adres hier neer zet :frown:

Het is een Louana geleuter en zonder geleuter is het geen topic meer Raul !! 179 leuter berichten al over mijn Louana 1

Mij maakt het geen bal uit wie gij zijt of waar gij uithangt, zo interessant zijt ge nu ook weer niet! :mad:
Gij zegt het toch zelf, het is hier alleen maar geleuter. Het verschil tussen geleuter en gemeend is precies te moeilijk voor jou! :rolleyes:

Jansen
31 mei 2011, 22:50
Mij maakt het geen bal uit wie gij zijt of waar gij uithangt, zo interessant zijt ge nu ook weer niet! :mad:
Gij zegt het toch zelf, het is hier alleen maar geleuter. Het verschil tussen geleuter en gemeend is precies te moeilijk voor jou! :rolleyes:

Als het je geen bal uitmaakt ? waarom reageer je dan steeds op mijn geleuter :biggrin:

Louana 1 ( nog 3 weken en dan mag je weer te voorschijn komen ;) )

Ik droom al van Estark en Chayenne :confused:

Picasso 1
31 mei 2011, 23:43
Als het je geen bal uitmaakt ? waarom reageer je dan steeds op mijn geleuter :biggrin:

Louana 1 ( nog 3 weken en dan mag je weer te voorschijn komen ;) )

Ik droom al van Estark en Chayenne :confused:

Het maakt mij toch echt heel wat uit dat jij degene bent die droomt van :fuck: en niet ik. Lekker om in wakkere toestand Chayenne te :fuck: en als tijdelijk adres Estark te hebben :rofl:
Louana :fuck: ik wel volgende week in Privée :tongue:

Jansen
1 juni 2011, 11:21
Lekker om in wakkere toestand Chayenne te :fuck: en als tijdelijk adres Estark te hebben :rofl:
Louana :fuck: ik wel volgende week in Privée :tongue:

Ja over 3 weken maar eens Chayenne opzoeken en af en toe een te vliegen naar Estark of Privee heb van de zomer best veel tijd over om een weekje vakantie te plannen tegenover Estark ;)

Jansen
3 juni 2011, 21:11
Zo Louana1 vele zijn je al bijna vergeten. Maar binnenkort is het weer feest :freu:

Picasso 1
3 juni 2011, 21:29
Zo Louana1 vele zijn je al bijna vergeten. Maar binnenkort is het weer feest :freu:

Hoezo? Ga je mee naar Privée :confused:

Jansen
3 juni 2011, 22:27
Hoezo? Ga je mee naar Privée :confused:

Ja lijkt me wel iets !!

Jansen
18 juli 2011, 19:36
Zo het is al weer een hele tijd geleden maar ik mis mijn Louana1 nog steeds.

duivenmelker
18 juli 2011, 20:34

Ik wens je veel kracht toe bij het verwerken van je gemis.

Het is beter ooit iets moois te moeten missen
dan het nooit gehad te hebben!

Dat de herinnering aan Louana een glimlach mag zijn op je gezicht en het verlangen naar haar je hart mag vullen.

GW

Jansen
16 augustus 2011, 20:00
Het is al weer een maand geleden dat ik over haar geschreven heb maar ik denk nog dagelijks aan de lekkere sex en het mooie lichaam waar ik lang van genoten heb.
Dus wacht ik op de dag dat enkele favorieten weer eens langs komen,zoals Fox ex LR die zich nu weer laat zien in GT (binnenkort snel naar toe)
Nu Carmen en Louana nog en dan is mijn 2011 weer goed.
En Christina weer ontmoeten in Estark in november in Spanje.

MichelJ
16 augustus 2011, 20:09
Luana denkt ook nog dagelijks aan jou Jansen en aan alle ijsberen die haar flink gesponsord hebben.

Ooit zal het geld opraken en zal ze weer ergens te bewonderen zijn.

pietpotent44
18 augustus 2011, 05:06
Volgens mij ben ik ook een keer met Louana 1 meegeweest, jaartje geleden ofzo. Mooie meid inderdaad, en ook goed op de kamer.
Ze was vaak samen met zon blonde vriendin, uit Litouwen, Nati heette ze geloof ik. Die lustte er helemaal wel pap van. GFE plus.
Laatste keer dat ik in PHG was, was op de afgelopen party, toen relatief weinig vrouwen (zomervakantie?) en helaas geen van dergelijke toppertjes gezien.

Maar ik vebaasde me dat er relatief weinig beren met mooie Louana meegingen.
Maar nu weet ik waarom, ze zat gewoon al die tijd op Jansen te wachten :biggrin:

Zo, toch nog een piepklein beetje nuttige info tussen al het geleuter :biggrin:

Badslippers
18 augustus 2011, 10:55
Luister Jansen, je schatje heeft gewoon de pijp aan maarten gegeven of misschien moet ik zeggen dat ze ligt te lurken aan zijn pijp. Concentreer je maar op Ola. Dat is toch ook een lekker ding. Bovendien kun je er ook nog mee kletsen want dat was met Louana1 onmogelijk. Maar ja , we gaan ook niet naar de kamer voor de goeie gesprekken.

Het is al weer een maand geleden dat ik over haar geschreven heb maar ik denk nog dagelijks aan de lekkere sex en het mooie lichaam waar ik lang van genoten heb.
Dus wacht ik op de dag dat enkele favorieten weer eens langs komen,zoals Fox ex LR die zich nu weer laat zien in GT (binnenkort snel naar toe)
Nu Carmen en Louana nog en dan is mijn 2011 weer goed.
En Christina weer ontmoeten in Estark in november in Spanje.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Costana
18 augustus 2011, 19:09
Sluit dit hier maar, die snol zien we niemeer terug :)

wat niet wil zeggen dat het geen gemis is hoor :cool:

Jansen
18 augustus 2011, 21:33
Mensen mensen wat zijn jullie hard !!

Iedere dag kijk ik even op mijn mobiel naar de mooie foto,s van haar in haar rose bikini en oranje bikini ook naar het filmpje van haar op de kamer en dan bid ik tot God van Ik hoop dat haar geld snel op is en ze weer terug komt in PHG. ;)

Picasso 1
18 augustus 2011, 21:37
Foto's? Jansen, je kent mijn email :rofl:

Willem2
18 augustus 2011, 21:42
Volgens mij ben ik ook een keer met Louana 1 meegeweest, jaartje geleden ofzo. Mooie meid inderdaad, en ook goed op de kamer.
Ze was vaak samen met zon blonde vriendin, uit Litouwen, Nati heette ze geloof ik. Die lustte er helemaal wel pap van. GFE plus.
Laatste keer dat ik in PHG was, was op de afgelopen party, toen relatief weinig vrouwen (zomervakantie?) en helaas geen van dergelijke toppertjes gezien.

Maar ik vebaasde me dat er relatief weinig beren met mooie Louana meegingen.
Maar nu weet ik waarom, ze zat gewoon al die tijd op Jansen te wachten :biggrin:

Zo, toch nog een piepklein beetje nuttige info tussen al het geleuter :biggrin:

Nee, lees pietpotent44, das humor :)

Nee, de winnaar is pietpotent44 :freu:

:wink2:

Jansen
18 augustus 2011, 22:01

Als we samen in de club zijn regel ik het wel.

masseurke
19 augustus 2011, 11:34

Iedere dag kijk ik even op mijn mobiel naar de mooie foto,s van haar in haar rose bikini en oranje bikini ook naar het filmpje van haar op de kamer en dan bid ik tot God van Ik hoop dat haar geld snel op is en ze weer terug komt in PHG. ;)

Laat het los beste Jansen, volgens mij zien we haar nooit meer wieder vriend!

Jansen
20 augustus 2011, 07:48
Gisteren weer lekker met Ola en de Kino in gewijdt we hebben op gepast wijze van Louana afscheid genomen,door een porno show af te geven waar de honden geen brood van lusten.
Vele meiden kwamen even kijken wat er gebeurde wat nog geiler was om zo in standje 69 en in de doggy deze dames te laten genieten die vooral nieuw waren met dit fenomeen (kino)

Badslippers
20 augustus 2011, 11:39
Gisteren weer lekker met Ola en de Kino in gewijdt we hebben op gepast wijze van Louana afscheid genomen,door een porno show af te geven waar de honden geen brood van lusten.
Vele meiden kwamen even kijken wat er gebeurde wat nog geiler was om zo in standje 69 en in de doggy deze dames te laten genieten die vooral nieuw waren met dit fenomeen (kino)

Goed dat je mijn raad hebt opgevolgd. Ola is een lekker wijf. Wist trouwens niet dat ze nu een bioscoop in "Happy" hebben. Nu nog een "Whirlpool" dan hebben we eindelijk een toptent.

Jansen
20 augustus 2011, 16:33
Goed dat je mijn raad hebt opgevolgd. Ola is een lekker wijf. Wist trouwens niet dat ze nu een bioscoop in "Happy" hebben. Nu nog een "Whirlpool" dan hebben we eindelijk een toptent.

De Wirlpool kan je aanvragen bij Big30 hij zou de ideen van de beren doorgeven aan de nieuwe beheerder.

En Ola was weer heel lekker (volgende week weer even terug )

P11111
20 augustus 2011, 17:18
Gelukkig, dan kan dit topic nu voorlopig DEFINITIEF naar het archief.

Jansen
20 augustus 2011, 22:12
Gelukkig, dan kan dit topic nu voorlopig DEFINITIEF naar het archief.
Volgens mij kan jij beter definitief naar het archief.
Je hoeft niet alles te lezen.

Picasso 1
20 augustus 2011, 22:46
Volgens mij kan jij beter definitief naar het archief.
Je hoeft niet alles te lezen.
En stop Ajax meteen ook maar in dat archief :biggrin:

vrije jongen
21 augustus 2011, 00:17

Op het exacte moment dat ik dit bericht las kwam Bloedend hart van De Dijk langs op mijn i-tunes. Hoewel deze hele draad gaat over een meid die gestopt is voordat ik echt in de clubwereld terecht ben gekomen: veel sterkte Jansen, er komt vast nog wel een nieuwe topper die alleen Roemeens spreekt langs.

P11111
21 augustus 2011, 07:45
Janßßen blijft als het om dit Roemenerinnetje gaat hierzo een humorloze vent en Picassootje een meelopertje met kennelijk ooit een opgelopen AJAX-trauma.

Ach ja, zo mag iedereen zijn gevoel hebben en mening geven...al dan niet met een knipoogje.

Picasso 1
21 augustus 2011, 09:38
Janßßen blijft als het om dit Roemenerinnetje gaat hierzo een humorloze vent en Picassootje een meelopertje met kennelijk ooit een opgelopen AJAX-trauma.

Ach ja, zo mag iedereen zijn gevoel hebben en mening geven...al dan niet met een knipoogje.

Bizar hoe je je eigen persoonlijkheid op anderen projecteert. Laat de vetgedrukte woorden uit je eigen reactie eens goed tot je doordringen en kijk dan eens een keer heel erg goed in de spiegel.

bad pritt
21 augustus 2011, 09:53
Ik denk dat onze Peter teveel knipoogt om zichzelf goed in de spiegel te zien.
Dit is trouwens met een knipoog geschreven Peter.:wink::wink::wink::wink::wink:

P11111
21 augustus 2011, 10:22
Na deze opmerkingen én nadat ik even heel goed in de spiegel heb gekeken kan ik weer smakelijk en hard (glim)lachen.

IJsbeertjes, in het bijzonder de zeer ervaren Picasso de Eerste en Enige, reageer voortaan vooral niet al te serieus meer op (enkele van) mijn berichten, zo wil ik jullie meegeven! Af en toe kan ik het niet laten om iemand met een paar woordjes enigszins uit te dagen...niet meer, niet minder. En als je op basis daarvan een conclusie trekt over mijn ware persoonlijkheid, vergis je je volkomen. Iets wat is geschreven kan heel anders opgevat worden dan daadwerkelijk bedoeld, gaat ook hier soms weer op. Voor degenen die (nog) twijfelen: mijn leven bestaat zoveel mogelijk uit veel plezier maken, veel lachen en jezelf vooral niet al té serieus nemen.

Maarruh, ik zal het op dit forum niet meer doen.

Badslippers
21 augustus 2011, 10:58
[. . . ]om iemand met een paar woordjes enigszins uit te dagen...niet meer, niet minder. En als je op basis daarvan een conclusie trekt over mijn ware persoonlijkheid, vergis je je volkomen.[. . . ]

Dat is een geliefde bezigheid van de ijsberen Peter1966. Niet teveel van aantrekken. Humor, een vleugje cynisme, wat beeldspraak dat valt niet altijd goed. Bovendien lijkt het of ijsberen het alleenrecht hebben op uitdelen. Incasseren is soms moeilijker. Gewoon doorgaan met prikkelen, zo af en toe een recensie of damesbeschrijving en het komt allemaal goed. En vooral geen domme "Smiley's" gebruiken. Dat is het alfabet van de laagschedeligen!

P.S. Louana is trouwens wel een zeer lekker wijf. Topic gewoon aanhouden.

P11111
21 augustus 2011, 11:27
Ik heb het gemerkt, Badslippers. Begon me al ernstige zorgen te maken over het I- en EQ van enkele beertjes.
Sommigen voelen zich inderdaad ietwat snel op hun pik getrapt of beledigd als het om hun club of meissie gaat.

Overigens vind ik Louana ook een leuke meid en heb een paar keer met haar de kamer gedeeld. Twee weken geleden op een donderdag was ik trouwens nog in PHG en heb toen een leuke en gezellige dag gehad. Vanaf het terras ook nog even gekeken naar de ware voetbalkunsten van Schumi alias Migael alias Banana, die ook in die week eke dag al was geweest. Volgens eigen zeggen doet-ie dit nu al vanaf 2002 en bij mijn eerste bezoek in Oedt in maart 2003 kwam ik hem inderdaad al in de club tegen.

RAUL7
21 augustus 2011, 11:33
Ik heb het gemerkt, Badslippers. Begon me al ernstige zorgen te maken over het I- en EQ van enkele beertjes.
Sommigen voelen zich inderdaad ietwat snel op hun pik getrapt of beledigd als het om hun club of meissie gaat.

Dus mensen met een hoog IQ en EQ voelen zich nooit op hun pik getrapt? :rofl:

P11111
21 augustus 2011, 11:37
Over IQ gesproken...

RAUL7
21 augustus 2011, 11:38
Over IQ gesproken...

Wie zegt het...

P11111
21 augustus 2011, 11:42
Ik ben een eenvoudige en laagopgeleide jongeman. Maar dat had je al gemerkt...
En bovendien ben ik AJAX-fan. Iets waarmee je op dit forum ook geen punten scoort.

RAUL7
21 augustus 2011, 11:44
Ik ben een eenvoudige en laagopgeleide jongeman. Maar dat had je al gemerkt...
En bovendien ben ik AJAX-fan. Iets waarmee je op dit forum ook geen punten scoort.

Ik zeg toch niks, was alleen maar aan het grappen! :cool:
99% van mijn berichten zijn overigens flauwekul! :rofl:

Picasso 1
21 augustus 2011, 11:48
Het IQ van Louana is hier overigens al uitgebreid aan de orde geweest evenals de spellingbekwaamheid van Jansen

Picasso 1
21 augustus 2011, 11:49

Dat is 1% minder dan die van peter :biggrin:

RAUL7
21 augustus 2011, 11:50
Het IQ van Louana is hier overigens al uitgebreid aan de orde geweest evenals de spellingbekwaamheid van Jansen

:rofl::rofl::rofl:

P11111
21 augustus 2011, 11:55
Ik zeg toch niks, was alleen maar aan het grappen! :cool:

RAUL7, natuurlijk had ik dat door. Is ook helemaal in mijn stijl. Geen enkel probleem.

Ga nu Eredivisie Live kijken...Heracles Almelo - Feyenoord, VVV-Venlo - AJAX en ADO Den Haag - PSV.
Helaas geen Malaga - FC Barcelona om 20:00 uur op Sport1.

Gaat Raul naar PSG, denk je? (niet te verwarren met PHG)

P11111
21 augustus 2011, 11:57
Dat is 1% minder dan die van peter :biggrin:

Gelukkig begint Picasso mij ook te begrijpen. Komt het vandaag toch nog goed met me.

RAUL7
21 augustus 2011, 12:08
Gaat Raul naar PSG, denk je? (niet te verwarren met PHG)

Volgens de Spaanse kranten blijft hij in Schalke en gaat daar zijn contract uitdoen! :cool:

Jansen
21 augustus 2011, 17:02
Gaat het nu nog over Louana of wordt er alleen nog maar over elkaar gesproken met wat voetbal ?

VVV-Ajax 2-2 na 2-0 tussenstand

ADO-PSV ruststand 0-3

Feyenoord gelijk gespeeld vandaag

Raul blijft bij Schalke

Louana kan nog terug komen

P11111
21 augustus 2011, 17:11
Sinds Louana gaat met het enfant-terrible annex coke-snuiver Adrian Mutu verwacht ik haar voorlopig definitief niet meer terug in Oedt. Het kan ook definitief voorlopig zijn, want of die relatie een kans van slagen heeft is te betwijfelen.

Zo, nu is dit topic vandaag voldoende vervuild met allerlei onzin en ligt er een schone taak voor Big1931.

Jansen
4 september 2011, 16:17
Weinig geleuter meer over Louana 1 dus mag ze snel weer terug komen om mijn leuter weer in haar mondje gaan beroeren.

Jansen
20 september 2011, 21:42
Louana1 nog niet terug ??

Dan blijf ik nog even in Krefeld Laufhaus waar ook een bouwmarkt tegenover ligt net als bij Gt waar ze dan na mijn bezoek weer wat plinten kunnen halen.
Naast PHG hadden ze een pallet groothandel maar die is opgehouden omdat ze de vraag niet meer aan konden.

Picasso 1
21 september 2011, 12:14
Louana1 nog niet terug ??
Wat heb je aan die waslijst aan uitgewisselde telefoonnummers als Louana1 er niet bij staat? :rofl:

Vandaag verwacht ik Scandalo te bezoeken, mocht Louana1 daar zitten dan mag ze met Picasso1 gaan spelen en zal ik haar telefoonnummer wel vragen.

Picasso 1
21 september 2011, 12:18
Oh ja, gisteren nog even Estark bezocht maar Christina1 was er niet.

Jansen
22 september 2011, 20:28
Oh ja, gisteren nog even Estark bezocht maar Christina1 was er niet.

Ja Ik denk dat als jansen ze heeft gehad dat ze ophouden met werken of het land snel verlaten zo ben ik al diverse meiden kwijt die onopspoorbaar zijn.
Doe ik dan toch iets verkeerd als ik klaar kom en hun keel dicht houd met 17 cm er tussen en dan 10 minuten wacht totdat ze beginnen te .......:biggrin::biggrin:

Picasso 1
23 september 2011, 16:02
Doe ik dan toch iets verkeerd als ik klaar kom en hun keel dicht houd met 17 cm er tussen en dan 10 minuten wacht totdat ze beginnen te .......:biggrin::biggrin:

In elk geval zal je dit niet als "extra´s" aangerekend worden.

Jansen
13 oktober 2011, 20:42
Louana was ongeveer 1 jaar geleden begonnen in PHG dus even een berichtje hierover.

Jansen
20 oktober 2011, 22:33
Louana Ik hoop dat je ook komt op mijn verjaardag 16/12 en net als vorig jaar samen met Ola mij op de kamer de plinten eraf laat slaan.

Pistol Pete
21 oktober 2011, 00:03
Sweet memories....De realiteit is, Jansen, dat Louana helaas ook vandaag niet in happy garden te bewonderen was. Het was overigens sowieso erg rustig in PHG zowal qua mannelijke als vrouwelijke gasten.

Jansen
8 november 2011, 21:24
Ongeveer een jaar geleden dat Louana in PHG te voorschijn kwam.

Picasso 1
8 november 2011, 22:19
Ongeveer een jaar geleden dat Louana in PHG te voorschijn kwam.
Van die 12 maanden heeft ze er 3 gewerkt en hebben we er 9 hier vol geluld :freu:
Ondertussen al 233 onzinberichten die 4013 keer zijn gelezen :biggrin:

RAUL7
8 november 2011, 22:51
Van die 12 maanden heeft ze er 3 gewerkt en hebben we er 9 hier vol geluld

Meer lullen dan neuken, zo kennen we Jansen! :rofl:

Picasso 1
8 november 2011, 22:59
Meer lullen dan neuken, zo kennen we Jansen! :rofl:

Net zoals een pannekoek, maar dan zonder dame. Een dameloze pannekoek :rofl: