PDA

Volledige versie bekijken : Mirabella (Roemeens)



Big30
2 juli 2006, 13:08
Naam : Mirabella

Haarkleur/-lengte : Lang zwart in een staart

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : mager, slank A-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens, praat zeer redelijk D en Eng.

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : -/Tong Piercing

Service : Goed/Zeer goed. Zoenen, beffen, NMC, PZC is zeer goed

Bijzonderheden : Heel mooi klein meisje met op de kamer groot GFE.

Mirabella viel meteen bij binnenkomst al op, mooie meid, kleine borstjes maar zeer mooi lichaam. s' Middags op de ligweide trok ze al de aandacht en al een praatje gemaakt en afgesproken dat het 's avonds wel tot een kamer bezoek zou komen.
Door het voetballen gebeurde dat pas even voor elven ;) (slot van de wedstrijd maar laten schieten).
Big30 geeft voor dames of ie ze nu uit het Eindhovense of uit Duitsland kent hoogst zelden de kwalificatie toppertje :p .
Wat vond ik van Mirabella? Toppertje :D :D !!
Zelden zo'n prikkelende en stimulerende orale sessie meegemaakt met maximale prikkeling van de zintuigen, daarna cowgirl style en afmaken op een alternatieve manier ;) !
Ze moest ook nog even wat over die maatjes waar mee ik op pad was weten ;) , volle 30m "uitgezeten", afgesloten met nog wat kleine humor en small talk.
Tsja toen was het half twaalf geworden en dat was omdat we om 1u weer zouden vertrekken toch wat te kort dag voor sessie 3 :mad: :bowlol: .
Ach twas mooi geweest!

Gr. B

(gaat neem ik aan om gelet op info van Forza om de Mirabelle die Ricky op een ander forum reeds heeft beschreven hoewel ze daar Hongaars was :D )

Big30
3 juli 2006, 21:22
Naam : Mirabella

Tatoeages/Piercings : -



Correctie:
Kan zijn dat me een heel klein tatootje ontgaan is maar haar tongpiercing is me bepaald niet ontgaan :D :D ! Visueel niet en sensueel al helemaal niet :lostit: !

Gr. B.

Big30
4 december 2006, 19:33
Wat vond ik van Mirabella? Toppertje :D :D !!




Dat schreef ik meer dan 5 maanden geleden. Bij bijna elk Oase bezoekje sindsdien was Mirabella aanwezig maar een tot een re-visit was het nog niet gekomen.

Meeste Oase dames hebben een goed ontwikkeld zintuig je weer te spotten als je een maal met hen op de kamer bent geweest, bleek Mirabelle ook wel te hebben maar als ze met haar rondjes bezig was keek ze altijd met haar wat mysterieuze blik bijna door me heen.

Zaterdagavond besloot ze daar verandering in te brengen en lachte ze opeens biggie vriendelijk toe en zei "Du kennst mir noch?", ehm ja dacht het wel ;)!

Rond elven nadat ik weer opkrachten gekomen was na een heel lang samenzijn met een Servische brunette was ik klaar voor sessie nummer 4 en werd er een kamer opgezocht.
Op de kamer bleek ze opeens haar mysterieuze Roemeense blik in te kunnen wisselen voor een stralende glimlach en begon al meteen grappige annekdotes te vertellen over ervaringen met klanten :D, in geuren en kleuren te vertellen over hoe ze haar verjaardag in A'dam had gevierd.

Maar goed, ik kwam natuurlijk voor haar Orale vaardigheden waar ze mij lang van liet genieten, uiteindelijk na nog wat gespeel :fuck: met een Ft afgemaakt.

Jammer dat het niet eerder tot een her-bezoek is gekomen, een next time zal nu niet meer lang op zich laten wachten :p :thefinger.

Ze kan ook heerlijk cynisch zijn "Ich kan doch mehr als nur hier was ficken!", toen vertelde ze over haar afgebroken studie terwijl we nog wat zaten na te knuffelen.

Een geslaagde afsluiting van een Oase dagje waar ik trouwens 3 maal de kamer opzocht met Oost-Europse Brunettes/zwartharigen van 23-24j :thefinger :teuflisch en 1 maal met een bloedmooie Duitse blondine van 21j.

In 1 geval is herhaling bij een volgend bezoek net zo zeker als het morgen 5 December is en in 2 andere gevallen uitermate waarschijnlijk ;)!

Groet,
big30

(do not worry, ik ga echt niet alle Oase herhaling gevallen hier beschrijven maar in dit geval maar eens een uitzondering gemaakt :freu:)

Big30
18 februari 2007, 23:15
(do not worry, ik ga echt niet alle Oase herhaling gevallen hier beschrijven maar in dit geval maar eens een uitzondering gemaakt :freu:)

Ik geloof dat ik na begin December nog heel wat keertjes met Mirabella op de kamer ben geweest ;).

Was even vergeten wat haar nationaliteit ook al weer was :D, dus even haar topic naar boven gehaald.

Tot mijn grote verbazing is ze dus Roemeens :p! Na elkaar maandenlang structureel genegeerd te hebben en te doen alsof we elkaar nooit eerder gezien hebben is dat na begin December op eens in het tegendeel omgeslagen :D :rofl: :rolleyes:.

Ik dacht dus echt dat ze uit Finland kwam, maar blijkt dus een Roemeense dame te zijn.

Grappig typje die me bij het laatste bezoekje uitlegde waarom ze geen vaste telefoon aansluiting thuis heeft.
Tsja hoe leg je uit dat je 3-4 dagen in de week nooit thuis bent als er gebeld wordt he ;)!

Ik herinner me nu trouwens dat mijn eerste Oase bezoekje April 2006 op een maandag was, meen dat Mirabelle er toen ook was :teuflisch!

Forza...germania
19 februari 2007, 00:04
:sleep: :sleep: :sleep: ....alweer Roemeens :eek: Ze zal er morgen (lees: vanmiddag) ook wel zijn :thefinger

Moraal van het verhaal: Roemeense dames hebben blijkbaar nog nooit gehoord van de doorschakelservice die menig telekom-aanbieder tegenwoordig gratis verleent :hah: :hah:

Big30
26 maart 2007, 22:46
Hoewel Mirabella bepaald niet de enige dame was waar ik zaterdag mee op de kamer was in de Oase krijgt zij toch als enige de eer een recensie van mij te krijgen!

In de eerste plaats natuurlijk omdat ze Roemeense is en ik bij God niet meer weet hoe je een recensie over een niet-Roemeense dame zou moeten schrijven :thefinger! Maar er zijn meer redenen ;).

Na eerst van een afstand een handkusje gegeven te hebben als begroeting besloot Mirabella toch maar even in een schaars ogenblik dat mijn schoot Denise vrij was langs te komen om haar eurootjes zeker te stellen, had ik geen probleem en dus afgesproken haar diep in de nacht op te gaan zoeken.
Belofte maakt schuld want na sessie 1 met Denise was het evident dat er ook een kamer bezoek met Yasmine volgde en toen Micky ook eindelijk eens bij me langs kon komen afgesproken met deze fraaie Letse even voor twee uur de kamer op te gaan, maar ja om half vier zou ik weer met Yasmine de Sauna ingaan, tsja dus maar besloten om 30m nadat ik met Micky van de kamer af kwam maar op Mirabella af te stappen om aan sessie #4 te beginnen, dit amper 30m na een zeer geslaagde sessie #3 met Micky.

Dan blijkt dus toch wel dat Mirabella haar vak zeer goed verstaat want ze wist zonder enig probleem de juiste zenuwcellen te prikkelen met een denderende explosie tot gevolg.

Voor deze prestatie krijgt ze een :lostit: :freu:!

Was gewoon weer eens tijd voor een leuke aardige grappige Roemeense dame, maar had na afloop me wel voorgenomen om Roemeense dames toch wat minder te gaan bezoeken. Daar ben ik wel aardig in geslaagd vind ik zelf :D :hah:!

:wink: :wink:
Big30

Forza...germania
26 maart 2007, 23:49
... maar had na afloop me wel voorgenomen om Roemeense dames toch wat minder te gaan bezoeken. Daar ben ik wel aardig in geslaagd vind ik zelf :D :hah:!

:wink: :wink:
Big30

Daar ben je idd goed in geslaagd want volgens mij heb je vandaag nog geen Roemeense dame gezien, maar goed de dag is ook pas 50 minuten oud; gisteren kan ik dat niet uitsluiten en eergisteren al helemaal niet :eek: :eek: :eek:

Jorah Mormont
1 augustus 2007, 22:21
Net als Vivian ook Mirabella gisteren in GT gespot. Haar verder niet gesproken, dus onbekend of het tijdelijk is of een blijvertje.


Sonny:wink:

Big30
1 augustus 2007, 22:28
Net als Vivian ook Mirabella gisteren in GT gespot. Haar verder niet gesproken, dus onbekend of het tijdelijk is of een blijvertje.


Sonny:wink:

Hmm das balen dat ze er maandag niet was :mad:! Wel goed nieuws dat ze weer boven water is.
Ik ben bang dat ik mijn Gt bezoek frequentie wel eens zou kunnen verhogen ;)!

Micky ook nog gezien?

:wink: :wink:
Big30

Forza...germania
1 augustus 2007, 22:31
Hmm das balen dat ze er maandag niet was :mad:! Wel goed nieuws dat ze weer boven water is.
Ik ben bang dat ik mijn Gt bezoek frequentie wel eens zou kunnen verhogen ;)!

Micky ook nog gezien?

:wink: :wink:
Big30

Ik denk idd dat mijn 2-lingbroer nu wat regelmatiger naar GT gaat, ja. Ik overweg zelf ook weer mijn 1e bezoek in 1,5 jaar tijd :eek:

Mirabella hebben we lang niet gezien in de Oase, is dus goed nieuws en een echte aanwinst voor GT.

Jorah Mormont
1 augustus 2007, 22:32
Micky ook nog gezien?



:wink: :wink:
Big30

Mickey (Sabrina in GT) was gisteren ook in GT, heb zelfs nog 2 uur met haar op de kamer vertoeft;) ,verder nog een andere Oekrainse dame uit Oase waarvan ik haar naam niet heb kunnen onthouden.

Sonny:wink:

Big30
6 oktober 2007, 15:16
Net als Vivian ook Mirabella gisteren in GT gespot. Haar verder niet gesproken, dus onbekend of het tijdelijk is of een blijvertje.


Sonny:wink:

Mirabella was na 4 maanden gisteravond weer terug in de Oase. Ze vertelde dat ze 1 maand in Artemis had gezeten en bezweerde me met het hand op haar hart dat ze nog nooit in Gt was geweest.
Afgesproken later op de avond met haar de kamer op te gaan. Twee minuten voor het afgesproken tijdstip was ze opeens verdwenen.

Mirabella is Roemeens :D! Een verzachtende en verklarende omstandigheid ;).

:wink::wink: