Tiga
2 juli 2006, 15:32
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin, iets roodachtig in staartje
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Poeh, dacht Pools
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Chinese tekens op ruggegraat en nog wat
Service: Ruim voldoende, pzc, neuken
Voordelen: Vriendelijke meid, leuk om mee te babbelen
Nadelen: Kan betere service bieden
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Opmerking: = Bea uit Wildenrath 2005
Deze meid sprak me aan toen ik tv an het kijken was, evaluatie van de kwartfinale. Ik had haar in de barruimte al een paar keer gezien. Heeft mooie ogen en goed figuur. Na een korte kennismaking een matras opgezocht. Met wat aanwijzingen bij het pijpen doet ze dat heel aardig. Ze vroeg van te voren nog war ik van hield. Heb zelf maar erbij verzonnen dat ze het over seks had anders was het een dure grap geweest. Al met al een leuke meid met ruim voldoende service. Zolas bij de opmerking staat heeft ze tot een jaar geleden in Wildenrath gewerkt. Misschien kent iemand haar daarvan.
grt
tiga
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Poeh, dacht Pools
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Chinese tekens op ruggegraat en nog wat
Service: Ruim voldoende, pzc, neuken
Voordelen: Vriendelijke meid, leuk om mee te babbelen
Nadelen: Kan betere service bieden
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Opmerking: = Bea uit Wildenrath 2005
Deze meid sprak me aan toen ik tv an het kijken was, evaluatie van de kwartfinale. Ik had haar in de barruimte al een paar keer gezien. Heeft mooie ogen en goed figuur. Na een korte kennismaking een matras opgezocht. Met wat aanwijzingen bij het pijpen doet ze dat heel aardig. Ze vroeg van te voren nog war ik van hield. Heb zelf maar erbij verzonnen dat ze het over seks had anders was het een dure grap geweest. Al met al een leuke meid met ruim voldoende service. Zolas bij de opmerking staat heeft ze tot een jaar geleden in Wildenrath gewerkt. Misschien kent iemand haar daarvan.
grt
tiga