PDA

Volledige versie bekijken : Samira Roemeens

Jansen
10 april 2011, 17:16
Samira : Roemeens
Leeftijd: rond de 20 jaar
Taal : beetje Engels en Duits
Figuur : slank met mooie billen
Huidskleur : iets getint
Haren : zwart/Bruin lang
Borsten : B cup
lengte : 165 cm

Service : PZC NMC kussen en laten beffen

Ze is vrijdag voor het eerst begonnen in PHG samen met een vriendin
Hele mooie verschijning door dat ze een hele mooie uitstraling en figuur heeft.

Omdat ik al een ronde had gehad met Ola en ook met Selina was voor mij alleen nog mogelijk om na een gezellige kennismaking een kamer bezoek uit te stellen naar volgende week.

Hoop ze dan ook terug te zien.:smoke:

Willi69
10 april 2011, 19:44
Samira spricht nach Angaben ihrer Freundin Mia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25297-Mia-(Rum%E4nien)) nur Englisch. Gehört zu der noch kleinen, aber immer größer werdenden Zahl von Mädels, die "oben ohne" :tietjes: im PHG herumlaufen. :tongue:

Vermutlich schon wieder zurück im LR (siehe weitere Infos bei Mia)...

palimo
11 april 2011, 21:37
Ben met haar vrijdag op de kamer geweest, niks bijzonders, mis je niets aan, als je er niet mee naar de kamer bent geweest.

Deze dame is voor PGH geen reclame.
Ze is er voor het snelle geld.
Dat is alleen wat voor haar telt.
Kun je nog op een beter apparaat zitten game.

:eek:

Big30
13 april 2011, 00:39
Jansen bedankt voor je paspoort!

n.b. overbodig commentaar weggehaald. Dit is een recensie topic ... .

Willi69
24 april 2011, 12:35
Samira arbeitet doch wieder im PHG, allerdings ohne ihre Freundin Mia.

Wogerwabbit
10 juli 2011, 21:53
Ik heb me vandaag ook door deze Roemeense schone naar de kamer laten meenemen en dat viel ook mij flink tegen. Snel wat pijpen, condoom er overheen en doggy-positie aannemen is voor mij niet een recept voor geweldige sex. Vreemd genoeg krijg ik het gevoel dat ze het er niet om doet. Mijn indruk is dat geen idee heeft wat een beer eigenlijk wil. Misschien heeft ze een hoop mannen gehad die juist snel snel snel fijn vonden? Of is dat te ver gezocht?

palimo
10 juli 2011, 22:06
Heb ook een ervaring met Samira, enige tijd geleden. Ze verstaat de kunst van het verleiden, ze heeft dan ook nogal wat fysieke aantrekkelijkheden.
Op de kamer deel ik helaas wel de ervaring die Wogerwabbit ook heeft gehad. Niet voor een kamerherhaling ijsbaar!:nee: