PDA

Volledige versie bekijken : Samya, Cynthia: super!



pipokoeien
2 juli 2006, 21:05
Naam : Cynthia (http://www.samya.com/gallery/index.php?gid=362)

Nationaliteit : Hongaarse / Engels

Leeftijd : 25-27 jaar

Lengte : 1.75m

Haarkleur / lengte : Blond / lang haar

Postuur / Cupmaat : Slank / B - cup

Service : PZC, NMC, Zoenen, Massage, en op de site wel FT ....





Service :
Wat een kanjer! Ik wilde eerst niet met haar mee omdat ze een wat arrogante indruk op me maakte en het zou niet de eerste keer zijn dat ik bij Samya een kanjer mee neem naar de kamer een zo'n "ik lig, ga je gang" -behandeling krijg. Na een tijdje deze Hongaarse toch meegenomen (dacht: dan maar een optick fuck, what the fuck) maar dat viel even reuze mee! Ze spreekt alleen engels (een pre voor mij) en is niet alleen maar een kanjer maar ook nog eens heel lief :love: en geeft een goede service. Helaas alleen maar het standaard werk (geen aufname, geen anaal) maar was het meer dan waard. Wat heerlijk om tegen deze billen aan stotend :fuck: klaar te komen!

Cynthia, tot de volgende keer!

Bredero
3 juli 2006, 08:41
Helaas alleen maar het standaard werk (geen aufname, geen anaal) maar was het meer dan waard. Wat heerlijk om tegen deze billen aan stotend :fuck: klaar te komen!


Aufname staat nochtans in het servicelijstje op de site ???

pipokoeien
8 juli 2006, 22:09
Hi Bredero,
ik plan morgen nog een bezoekje aan deze kanjer en zal het dubbel checken.

Pipo

pipokoeien
12 juli 2006, 14:36
Hi Bredero,
je had gelijk hoor, foutje aan mijn kant. Zondag weer met deze kanjer mee geweest. Moest helaas wel een hele tijd wachten ivm de finale van de wereldkampioenschappen voetbal. Normaal wil ik datzelf ook wel zien maar
1) het was te warm binnen en 2) ik was te geil.

Cynthia was voor ITalie maar ik gun die gasten sinds de halve finale in 2000 geen enkele winstpartij meer(behalve tegen Portugal dan, dat mag iedereen van mij winnen). Uiteindelijk toch goed dat Italie won, je kan die meiden beter goed gehumeurd op de kamer hebben!

pipokoeien
12 juli 2006, 14:36
Hi Bredero,
je had gelijk hoor, foutje aan mijn kant. Zondag weer met deze kanjer mee geweest. Moest helaas wel een hele tijd wachten ivm de finale van de wereldkampioenschappen voetbal. Normaal wil ik datzelf ook wel zien maar
1) het was te warm binnen en 2) ik was te geil.

Cynthia was voor ITalie maar ik gun die gasten sinds de halve finale in 2000 geen enkele winstpartij meer(behalve tegen Portugal dan, dat mag iedereen van mij winnen). Uiteindelijk toch goed dat Italie won, je kan die meiden beter goed gehumeurd op de kamer hebben!

Hollandmale
27 juli 2006, 08:38
Ich hatte am Dienstag eine nette Unterhaltung mit Cynthia. Laut Ihrer Aussage ist dies die letzte Woche von Ihr im Samya, Sie möchte dann wieder in Ihrem alten Job arbeiten.Bovenstaand citaat vanaf RF; Cynthia zegt zondagavond te stoppen in Samya.
Zag haar eergisteren, 'n drukbezette mooie blondine, komt heus nog wel 'n keer terug :smile2:.