PDA

Volledige versie bekijken : Cleo Egyptische dame

Jansen
15 april 2011, 23:17
Cleo : Egyptisch
Leeftijd : 21
Taal : Duits
Lengte : 165 cm
Haren : krullend zwart
Figuur : slank
Borsten : Cup A/B

Service : NMC PZC Beffen Anaal niet kussen

IK had na enige twijfel foch het idee om deze mooi meid maar eens mee te nemen naar nr 17.

Er waren rond de 50 dames met een aantal nieuwe en Angelina wou samen met Andrea met me naar de kamer.
Nee ik wou iets nieuws dus dan Cleo maar eens poppen.

Na een middelmatige PZC nam ik een bef poging maar ook dit was vanwege het openstaande tochtgat niet echt fris.
Toen heb ik haar maar een doggy gegeven maar de lol was een beetje over en ben na 20 minuten maar terug gegaan na mijn kwakje toch maar even gelost te hebben.

Ja mooi kloten het was kut.:mad:

Daarna kwam ik willy69 tegen die met een nieuwe Duitse waar ik mee gepraat had ook al een mindere arvaring had en het heeft afgebroken.

Ook zei kust niet en wou geen 69 zonder bijbetaling dacht ik ?

Ja Willy69 haal die 69 er maar af.:tongue:

Willi69
17 april 2011, 11:02
Daarna kwam ik willy69 tegen die met een nieuwe Duitse waar ik mee gepraat had ook al een mindere arvaring had en het heeft afgebroken.
=> Cheyenne (Rusland) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25296-Chayenne-(Rusland)) ;)

Der "Kölner Bäcker" war auch mit Cleo auf dem Zimmer und zufrieden, obwohl sie voher gesagt hatte, dass sie nicht küsst.

Hat wohl auch eine etwas dralle, albanische Freundin: Milena.

Jansen
17 april 2011, 11:17
=> Cheyenne (Rusland) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25296-Chayenne-(Rusland)) ;)

Der "Kölner Bäcker" war auch mit Cleo auf dem Zimmer und zufrieden, obwohl sie voher gesagt hatte, dass sie nicht küsst.

Hat wohl auch eine etwas dralle, albanische Freundin: Milena.

Haha ja Cleo had tegen mij ook gezegd dat ze niet kuste,maar toen ze op me zat en me bereed kwam ze met haar mond naar me toe
en kuste me ook per ongeluk. :eek:
En als ik haar wou kussen dan deed ze haar mond niet open dus deze dame zit nog
in een twijfel fase :biggrin:

Ja die Egyptische dames weten na Mubark nog steeds niet of ze nu wel of niet mogen kussen.