Volledige versie bekijken : Ramona (PHG)
Willem2
3 juli 2006, 11:44
Naam : Ramona
Haarkleur/-lengte : donker zwart lang haar
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank goed figuur, A/B-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense, spreekt bijna geen andere taal
Leeftijd : 20-22 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Schijnt wel goed te zijn. PZC, NMC, FT, Zoenen
Bijzonderheden : Heel mooi meisje waarmee het jammergenoeg moeizaam communiceren is. Ze is ook selectief in haar keuze voor wat betreft de ijsberen....
Scoobert
24 juli 2006, 16:55
Ik kan hier alleen maar bij opmerken dat ik haar zeer arrogant vind overkomen (haar bijnaam heeft ze dan ook niet voor niks denk ik dan). Haar goed recht hoor, moet ze fijn zelf weten, maar als ze zo doorgaat dan krijgt ze meer en meer een stempel op.
Vele mede-ijsberen (ook gisteren weer) zijn dezelfde mening toegedaan, maar aan mijn ijsberendeur mag ze mooi voorbij gaan...
Bokito8
24 juli 2006, 19:01
ja ja bonkie heeft ze ook geweigert k.t w..f
bonkie5_be
24 juli 2006, 21:08
Ik had geluk jongens.... sorrry maar na een week roemenië constanta - that sucks by the way - ben ik zondag op de luchthaven van Maastricht aangekomen, en hoiewel zeer moe toch naar phg gereden om na week niks neuken eindelij********k te kunnen neuken, en Ramona was inderdaad prachtig om te zien ... Dan had ik waarschijnlijk geluk zondag, na hele week ongelukkig geweest te zijn, dat ze met mij naar de kamer wou... Prachtig ding, en pijpen is wonderbaarlijk ... zelden zo lekker gepijpt geweest,en spijtig dat ik niet wist dat ze ook ft doet anders had ik dat extra ook genomen ...
Leuke meid - mag naast Louisa staan - eindelijk nog es een 'bonkie'-type gevonden ...
Tiga
6 augustus 2006, 09:32
Ramona gisteren aan de tand gevoeld, stond met H1 bij de binnensauna te kletsen toen we aan de praat raakten. Ik had al eerder mijn besluit genomen om een keer met haar te gaan. Dus dat was toen zo gepiept. Over slechte communicatie kan ik niets zeggen, in het Engels ging het uitstekend. ZOals Bonkie be al zegt, pijpen was errug lekker. Ze heeft een lekker lichaam, omdat ze nog jong is is alles lekker stevig. Zoenen doet ze vrij goed en de seks was ook goed, ze doet vrij veel moeite om het je naar je zin te maken maar heb de indruk dat ze liever goed gepakt wil worden dan rustige GFE wil bieden. Tja wie ben ik om daar niet aan tegemoet te komen. Conclusie, leuke en mooie meid met stabiele service. Herhalingsgevaar: 85%