PDA

Volledige versie bekijken : Dames by night

seko
16 april 2011, 02:30
Beste ijsberen, donderdag avond nogmaals langsgeweest in onze blijde tuin :) na nog niet genoeg zaad verschoten te hebben zijn we toch nog langs by night geweest. Daar een heerlijke sesie gehad met een half rus half turks meisje. Roze bikini met zwarte string en een lief brilletje op haar neusje. Weet iemand toevallig hoe ze heet en waar ze nog werkt. Als ik me niet vergis werkt ze ook in living room? Wil haar nog eens bezoeken om dat heerlijke kontje te bewerken...

Pistol Pete
16 april 2011, 07:44
In LR werkt een dame die aan jouw beschrijving voldoet en die mij onlangs verteld heeft af en toe in PHGby night te werken. Gister was ze in Living Room, eergisteren heb ik haar niet gezien. Ze is slank en ongeveer 160 cm groot en heeft haar lange haren in een paardestaart. Naam heeft ze me wel verteld maar vanwege beperkte service (vlg mij geen TZ) ben ik er niet de kamer mee opgeraakt. Op naar LR zou ik zeggen als je haar weer wilt ontmoeten!

Willi69
16 april 2011, 15:06
Das Mädel scheint nicht im PHG selbst zu arbeiten - dort war am Donnerstag kein Mädel, auf das die Beschreibung zutrifft.