Inloggen

Volledige versie bekijken : Ina (Roemeense)

Knabbel
22 april 2011, 13:53
Naam : Ina

Nationaliteit /taal : Roemeense / goed Engels

Leeftijd : 21 jr. (maar oogt ouder)

Haarkleur/lengte : Donker krullend halflang, meestal samengebonden

Lengte : ca. 165 cm

Postuur /Cupmaat : niet slank of dik maar iets voller doch hard en gespierd lichaam. Gezegend met een paar flinke harde maar fraaie c-cups

Tatoeage / Piercing : navelpiercing

Service : PZC, NMC, zoenen

Bijzonderheden : Heeft een gebruiksaanwijzing, maar prettig gestoord

Kosten: 1 uur € 80.-

Deze dame al begin van de dag gespot. Eerste indruk positief. Ze heeft een opvallend ronde snoet, waardoor ik vermoedde dat ze uit een van de Baltische staten zou komen. Niets bleek minder waar, het was gewoon een Roemeense.

Toevalligerwijs buiten op een ligbedje naast haar terechtgekomen, maar me niet opgedrongen. Omdat ze na verloop van tijd volledig naakt lag kwamen er diverse koekebakkers voorbij die ff een praatje wilden aanknopen. Gelukkig niet met mij, maar wel met haar. Je staat er versteld van wat een onzin sommigen uitkramen. Vakkundig werden deze sufferds dan ook allemaal discreet maar beleefd afgewimpeld. Omdat ik me wilde incremen voor de zon, aangeboden dit ook voor haar mee te nemen. Eerst wees ze dit af, maar toen ik opstond vroeg ze toch terug te komen. Ideale manier natuurlijk even een gesprekje aan te knopen en alvast wat knedend voorwerk te verrichten. Ze stelde dit zeer op prijs en daarna nog leuk wat gekeuveld. Haar daarna gewoon met rust gelaten en later binnen opnieuw gesproken. Kennelijk vond ze het wel apart dat ik niet gelijk toehapte en vroeg of ik haar binnen wilde masseren. Nou, masseren... het werd kneden van de hardere soort. Hoe harder, hoe beter...Ik maakte me al zorgen over een kamergang.

Om een lang verhaal kort te maken, we lagen elkaar wel en zeker op de kamer. Ze biedt de gebruikelijke service, maar het is typisch zo'n dame waarbij de intensiteit hiervan afhangt van de vorm van de dag en de persoon in kwestie. Zoals gezegd geloof ik niet dat ze makkelijkste is, maar ik had dus geluk. We hebben in ieder geval samen veel plezier gehad op de kamer en ik kon na een bijzonder aangenaam uurtje weer zeer voldaan huiswaarts.

Overigens is ze vanaf vandaag een weekje er tussenuit.

Knabbel
31 juli 2011, 11:56
Om een lang verhaal kort te maken, we lagen elkaar wel en zeker op de kamer. Ze biedt de gebruikelijke service, maar het is typisch zo'n dame waarbij de intensiteit hiervan afhangt van de vorm van de dag en de persoon in kwestie. Zoals gezegd geloof ik niet dat ze makkelijkste is, maar ik had dus geluk. We hebben in ieder geval samen veel plezier gehad op de kamer en ik kon na een bijzonder aangenaam uurtje weer zeer voldaan huiswaarts.

Eindelijk trof ik haar weer en haar houding bleek onveranderd. Blijft natuurlijk een Roemeense. Eenmaal aangesproken op de bank eerst wat afstand houden, om daarna wat losser te worden en uiteindelijke relaxed tegen je aan te kruipen, en als ze dan begint te lachen smelt ik weg. Gek genoeg blijft de kamervraag uit en dien je dat bij haar zelf voor te stellen. Ook een van de weinige dames die na een kamergang geruime tijd wegblijft om zich op te frissen en opnieuw volledig in te cremen, en dus niet snel met een poetslap tussen de benen wrijft om daarna het volgende slachtoffer op te pikken voor lopende band werk. Als ik haar ontspannen benader (dus ook op de kamer) wordt telkens een hogere versnelling ingezet en begint ze steeds speelser te kronkelen, ondertussen allerlei vage Roemeense woorden mompelend afgewisseld met ooh's en aah's en mijn naam :biggrin: Kortom, voor mij zet ze een perfecte illusie weer. En dat ondanks het feit dat ze door wat lichamelijke klachten niet helemaal lekker in haar vel zat.

Vanaf 10.08 weekje er tussenuit en na 01.10 3 weken naar huis.

pieterman
29 november 2011, 16:38
ina al een paar maanden niet meer gezien iemand haar nog gespot afgelopen tijd ???
lekker meisje zonnebankbruin lekkere snoet en lekker gek en als er een klik is
een real gfe.

pieterman
14 november 2012, 23:22
ik miste Ina al een tijdje in acapulco, in Augustus op vakantie gegaan naar Roemenie en daarna in aca niet meer gespot
volgens de theke komt ze in acapulco niet meer terrug.
heeft iemand mischien deze dame ergens anders gespot mischien samen met gabrielle die skinny roemeense ze staan allebij
nog wel met hun foto op de dameslijst van aca.

wie o wie heeft deze lekkere dame ergens anders zien rondlopen??

3089

Knabbel
5 december 2012, 08:08
ik miste Ina al een tijdje in acapulco, in Augustus op vakantie gegaan naar Roemenie en daarna in aca niet meer gespot
volgens de theke komt ze in acapulco niet meer terrug.
heeft iemand mischien deze dame ergens anders gespot mischien samen met gabrielle die skinny roemeense ze staan allebij
nog wel met hun foto op de dameslijst van aca.

wie o wie heeft deze lekkere dame ergens anders zien rondlopen??

Zie onder bericht van gisteren. Ik meen haar een 1.5 maand geleden ook nog gezien te hebben in Velbert.

Weil ich gerade etwas Zeit hatte, bin ich mal wieder in Velbert vorbeigefahren. Weil ich schonmal da war und zum Glück auch Ina für zwei Wochen aus Rumänien zurück war, hab ich dann doch noch wenigstens Sex gehabt.
Es war nett, aber offenbar passt sie sich dem Aca Service an: Nach 20 Minuten waren wir dann auch wieder vom Zimmer runter - das war mal anders...ich hatte Spaß, keine Frage, aber es war eben längst nicht mehr das, was ich vor 2 Jahren in diesem Laden erlebt habe.