PDA

Volledige versie bekijken : Is er eigenlijk geen goedkope sexplaats in Limburg/Belgie???



vindiesel69@live.be
24 april 2011, 02:59
Kent er niemand een adres in limburg waar men voor een goeie prijs kan sex krijgen???

Bief2
25 april 2011, 20:43
Kent er niemand een adres in limburg waar men voor een goeie prijs kan sex krijgen???

is natuurlijk zeer persoonlijk, maar ik zou kunnen voorstellen:
Club Mabuhay in Helchteren
en Paradis in Houthalen.
Beide huizen adverteren via Afspraakjes.be

Massi
30 mei 2011, 18:56
Naar mijn mening ben je bevoorrecht als je in Limburg woont. Ideaal om de oversteek naar Nederland en Duitsland te maken!
In Limburg zelfs is er echter niet zoveel keus en als er al keus is dan is de prijs ook navenant.
In Houthalen & Helchteren zou naar het schijnt wel wat zitten maar mij spreekt het totaal niet aan.
In Brustem zit wel wat lekkers maar dan gaat men wel al richting 150euro voor een half uur...
Een aanrader daar is trouwens de poolse Edith.. Ze zit bij Lorys als ik me niet vergis en ze biedt een goede service!
Ik kwam vroeger wel eens bij haar maar de prijzen in Duitsland zijn zoveel goedkoper en het is voor mij even ver rijden..

Jansen
30 mei 2011, 23:12
Ik denk dat je iets over de Nederlandse grens moet rijden naar Roermond Melick daar heb je Ying Yang waar je je uit kan leven.

jeepie
29 januari 2012, 08:06
http://houseofpleasure.eu ligt net over de grens maaseik/ophoven. 7 dagen per week open.
lekkere sex voor een uurtje met christina bijvoorbeeld 120,- incl pzc en anaal zonder bijbetaling

Ties85
29 januari 2012, 15:05
Als je een stukje door wilt rijden in Lemiers een dorpje naast Vaals dat pal aan de grens met Aachen ligt de Aspasia grote betaalbare maar toch luxe club ruime openingstijden van maandag tot zaterdag.
30 minuten 65 euro een uur 100 euro een uur met kamer met bubbelbad 120 euro altijd gratis welkom drankje niet veel gezeik van de dames over picolo's etc. leuke plaats meestal tussen de 8-15 redelijke tot erg mooie dames aanwezig zou zeker eens gaan kijken over een half jaar word de zaak een saunaclub en worden weer andere prijzen gehanteerd.

uurtje
29 januari 2012, 16:54
Nou.........ik sluit mij aan bij de meeste postings hierboven. Vanuit Limburg kun je toch wel veel ondernemen. Woon je in Noord Limburg bieden diverse FKK's zich aan. Blue Note heeft wellicht tekortkomingen qua entourage maar met 30Euro per half uur (full service) kun je niet klagen. Komt uiteraard wel entree bij. Duisburg in de buurt et etc...

Woon je in zuid Limburg kun je naar YY, Aachen (Antoniusstrasse), en inderdaad Aspasia. Wallen in Maasbracht is altijd een gok qua service maar ook daar zitten pareltjes tussen.

Limburg is, denk ik, wellicht de beste uitvalsbasis van Nederland en biedt zelf ook zo het een en ander....

Zef Kusters
10 juni 2013, 18:40
Ben vandaag vanuit Zuid Limburg naar Partytreff Xanten gereden. Is net geen 1,5 uur en was de rit meer dan waard!

rmjhexe
10 juni 2013, 20:56
Waarom reageert Bp niet meer

Ma doare in pula
12 juni 2013, 21:35
Kent er niemand een adres in limburg waar men voor een goeie prijs kan sex krijgen???

Ligt eraan wat voor jou een goede prijs is.

Wat me zo te binnen schiet: Club Paradise en Mahubay in Houthalen-Helchteren. Veel goedkoper (en smeriger) ga je het in Belgie niet vinden. Je kunt natuurlijk ook naar het Baekelandplein rijden.

Nacho
17 juni 2013, 19:01
Paradise bestaat niet meer en is weer overgenomen en blijkbaar een stuk duurder zijn.
In Houthalen-Helchteren op de Grote Baan ergens is een club en Mabuhay vind ik daar toch nog de beste eigenlijk.
In Kerniel bij Borgloon is ook een club waar ze € 50 vragen voor een kwartier en over het algemeen wel vrij goede ervaringen gehad. In Mabuhay is het in theorie € 50 voor een half uur en daar is ook een happy hour. Die theorie verschilt wel van mijn meisje tot meisje en hangt misschien ook van de drukte af.

eagelke
8 juli 2013, 20:39
Mabuhay in Helchteren is inderdaad zowat het goedkoopste dat er hier in de buurt te vinden valt. Echter laat de accomodatie (en vooral de hygiëne) vaak erg te wensen over, zeker de laatste maanden.
Een jaar of 2 geleden kwam ik hier wekelijks - toen was de lineup over 't algemeen goed te noemen.

Ma doare in pula
8 juli 2013, 20:41
Tja, wat kun je in Belgie voor de Mahubay-prijzen verwachten? Misschien dat verslaafde hoertjes in Brussel en Antwerpen het voor die prijs doen, maar dan heb je het ook wel gehad.

vakantieganger24
8 juli 2013, 20:45
Kent er niemand een adres in limburg waar men voor een goeie prijs kan sex krijgen???

gewoon lekker blijven afrukken op gratis video filmpjes van internet

Joske1964
25 juli 2013, 22:59
All Inn in Diegem is ook 50 euro voor een half uur maar dat is dan wel omgeving Brussel......

v1234
5 augustus 2013, 11:35
in LImburg is er wel veel,maar niet veel kwaliteit voor weinig geld. kan je beter naar een saunaclub in Nederland/duitsland gaan.is ook vlakbij

v1234
5 augustus 2013, 20:06
je kan beter een saunaclub bezoeken net over de grens in Duitsland/Nederland

Costana
2 november 2013, 17:44
Waarom zijn de prijzen eigenlijk zo hoog in Limburg ivglm de rest van België ?

Zou toch eerder omgekeerd moeten zijn met de nabijheid van Nederland en Duitsland in de buurt.