PDA

Volledige versie bekijken : Isabella

Costana
25 april 2011, 11:06
Haarkleur/-lengte : zwart haar tot op schouders

Lengte dame : 1.62 zonder hookerschoenen (met lichtjes erin)

Postuur/Cupmaat : uhm A zal al veel zijn

Nationaliteit/Taal : Roemeense/ matig Engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service: TZ, PZC, NMC, vingeren zonder penetratie

Voordelen: Leuke lieve sympathieke meid en ze luistert goed op de kamer

Nadelen:

Tijdsduur : 2x 1 uur

Prijs : standaard

Extra’s bij het bezoek : zeer goede pre en aftersales !

SFL
1 augustus 2011, 12:35
Leuke meid die me meteen opviel in de kleedkamer al. Daar het de piratenparty was had ze een piratenhemd, oorringen, bandana en piratenhoed aan. En constant maar zwaaien met een pistool. Menig maal richtte ze haar wapen naar mijn kop en riep ze “Bang”. In den beginne dacht ik dat ze maar 2 uitdrukkingen kende. “Bang” en “Fuck you”. Aangezien ze een Roemeense is zijn dat wel de woorden die haar als pap in de mond gegeven waren toen ze nog klein was.

Klein en fijn was ze nog steeds, maar ik vond haar best wel een knappe meid. Vooral met de schmink rond haar ogen, zoals Captain Jack Sparrow, had het wel iets. Toen ze wat later op de avond haar hoedje kwijt was en enkel nog met die bandana en de hele grote oorringen stond rond te huppelen, was het net zo’n zigeunerin die je toekomst kan voorspellen in de glazen bol.

Ze stond later op de avond nog wat aan haar PR te werken in de bar. Omwille van het feit dat de andere ijsberen niet leken toe te happen, richtte ze zich gaandeweg meer tot mij. En ik hapte ook niet meteen toe, maar toch bleef ze bij mij. En zulke omstandigheden vind ik leuk, geniet ik ten volle van. Rond mijn nek hangen, op mijn schoot kruipen, onzinnigheid uitkramen, rook in mijn gezicht blazen, met haar pistool in het rond zwaaien… En ja, zelfs lekker tegen me aan rijden.

Dat tegen me aanrijden bracht me weer maar eens in een benarde situatie. Na een paar keer mijn spieren te moeten opspannen, hing ze met één been over mijn knie en duwde ze haar kut heel hard tegen mijn kruis aan. Ze ging zo maar door terwijl ze met haar armen rond mijn nek hing (en terwijl nog aan het roken was ook) totdat ik het handeltje weeral de vrije loop liet gaan. Gevolg was dat ik opnieuw een andere badjas moest gaan vragen. Altijd gênant wanneer je dat aan de bardame moet expliqueren.

Toen ik terug naar de bar ging, had ze het duidelijk nog niet voor bekeken gehouden, want ze begon van voor af aan. Komt daar dan nog eens bij dat ze serieus zat door te drinken. Wodka-Redbull, wodka puur, whiskysoda…enz. Ze moet daar meer aan drank gespendeerd hebben dan dat ze effectief verdiend heeft. Ze was op den duur nog zatter dan een zatte hoer… En zatte hoeren kunnen al behoorlijk zat zijn. Wel, zij was echt nog zatter!

Uiteindelijk en tegen beter weten in, lagen we ineens toch in een blokhut achter in de tuin. Lieve meid, zoveel is zeker… Maar qua vakkundigheid niet veel soeps. Dat wist ik al meteen toen ze begon te pijpen. Het was meteen duidelijk dat het voor mij een optic fuck diende te worden. Een mooie kop, schattige kleine pubertietjes en een prachtig kutje. Maar ook het neuken draaide op een sisser uit. Toen ze boven op mij zat ging ze tekeer zoals een kwekend konijn. Zo overdreven dat een orgasme bij haar nooit zou volgen.

Buiten dat half uurtje in de hut heb ik me wel geamuseerd met haar, dat wel. Ik gaf haar 60€, maar alles bij elkaar heb ik haar toch wel 2 uur of langer bij me gehad. Ook nadien nog, toen we buiten zaten, kwam ze weer op mijn schoot liggen en maar ongein verkopen. Net zoals met die negerin van een Rolanda, kan ik in dit geval spreken van een puike investering. Doch; het neuken trok nergens op… Maar dat kan ook wel aan de alcohol gelegen hebben, zeker!

De kans dat ze na haar vakantie in Roemenië (binnen enkele weken) nog terugkomt is naar eigen zeggen heel klein. Voor haar gezondheid en om me niet te laten verleiden om nog met haar in herhaling te vallen, hoop ik dat ze in Roemenië blijft en er iets van maakt daar.

Admin
13 maart 2012, 16:13
Deze week weer in PHG terug.