PDA

Volledige versie bekijken : Irene (Roemeense) ex-PE

Pistol Pete
25 april 2011, 13:15
Naam :Irene

Nationaliteit/Taal : Roemeens / redelijk engels, geen duits

Leeftijd : 18, lijkt eerder 22 maar heb haar id niet gecheckt ;), dame houdt van een dolletje dus ik hou niets voor waar, wat ik bij Roemeensen toch al niet doe :huch:

Haarkleur/-lengte : donkerbruin met lichtbruine lokken / schouderlang

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : Slank / heerlijke stevige appelronde B-cups

Tatoeages/Piercings : geen , maagdelijk

Service: uitstekend: TZ ++, PZC diep en nat, FT ? (zou zomaar kunnen), NMC , GFE ++. Op en buiten de kamer een hele leuke dolle meid. Sinds 1 week in Duitsland en meteen haar eerste club.

Voordelen: Heerlijke meid, topsessie.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : half uur

Extra’s bij het bezoek:

Pistol Pete
1 mei 2011, 00:02
Irene is overgeplaatst naar Dierdorf, de club Finca erotica. Omdat ik toch in de buurt was heb ik haar meteen maar opgezocht. Ze is geen 18 maar 19 en eind van dit jaar wordt ze 20, voor wie het interesseert. De sex was prima alleen had ik last van een frequent club syndroom....na het eerste hoogtepunt wist ik ook eens wat piel kaputt inhoudt. Toch een prima uurtje met deze knotsgekke wilde meid gehad.

Ze zou hier zeker een maand blijven maar ik denk: eerst zien, dan geloven.

Rudi_NL
1 mei 2011, 20:02
Service: uitstekend: TZ ++, PZC diep en nat, FT ? (zou zomaar kunnen), NMC , GFE ++. Op en buiten de kamer een hele leuke dolle meid. Sinds 1 week in Duitsland en meteen haar eerste club.

FT wilde ze niet. Althans niet bij mij, maar ze is nog jong en misschien nog kneedbaar. Geen FT gaf ze aan tijdens het "op zijn Russisch" tussen haar lekkere borsten en het afwisselend "deepthroaten" in haar lekkere bekkie. Heerlijk!!! Ik vond de FT geen gemis, want de rest van haar services waren zeer goed. Aanrader!!!
:sex2:

facial
2 mei 2011, 10:41
dat vraag ik altijd als eerste voor de sleutelvraag, geen FT dan ook geen sleutel halen

Pistol Pete
2 september 2011, 21:10
Vandaag weer een heerlijke tijd gehad met dexe knotsgekke meid. Toen ik om half vijf de club binnenkwam zat ze aan de bar. Tot mijn vertrek enkele uurtjes later waren we onafscheidelijk en hebben we lang buitengespeeld :) op deze zomerse dag. Heerlijk zo een waterpistool en een bal. Tot een uur of 19 waren er nauwelijks ijsberen, wel een stuk of 20 dames. Tegen 20.30 was t veel drukker en ben ik weer vertrokken.

Ook nog een lekkere tijd gestoeid op een kamertje. Irina staat al een klein half jaar met nog 8 meiden stevig in mijn top drie :).

Pistol Pete
20 november 2011, 12:03
Gistern na twee maanden weer eens in FKK Planet geweest. Line up was prima. In de avond liepen er zo tussen de 40 en 50 dames rond en max 30 beren.

Irene was er ook (nog steeds). Dus een sessie met haar was natuurlijk een must. Wat zal ik zeggen. Na 15 of meer sessies spatten de vonken er natuurlijk niet keihard af maar toch was het weer zeer de moeite waard. Intimiteit, looks, speciale aandacht, prima pijpwerk en veel lol. Eindscore 8.0.

Herhaling: uiteraard, maar dan moet ik wel snel zijn want er worden plannen gesmeed voor een langere terugkeer naar Roemenie. (maar dat heeft PP van haar al vaker gehoord, de wens is de moeder (in dit geval) van de gedachte.)

Ties85
20 november 2011, 13:53
Hey Pistol Pete de Line up was goed maar wat was er zo ongeveer aanwezig weer de gebruikelijke lading Roemeense dames en de rest Bulgaars/Hongaars.
Of was het aanbod toch wel iets diverser waren er qua uiterlijk nog echte toppers
Was gisteren namelijk in dubio deze club te bezoeken of toch eens iets verder te rijden is het laatste geworden.

satanic surfer
1 december 2013, 09:54
==> Babylon Elsdorf