PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 04/1 Ambra (Roemeense)

roberto1989
26 april 2011, 17:37
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 24/1
Naam: Ambra
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond, half lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Laatst tijdens deze warme dagen, kreeg ik op mijn werk een aanslag van geilheid. Het was zelfs zo erg dat ik mijn 30 jaar oudere niet zo goed uitziende vrouwelijke collega van een goede beurt zou hebben voorzien.
Om verdere ongelukken te vermijden, zat er niets anders op dan bij mijn chef verlof te gaan vragen. Deze werd toegestaan.:freu:
Propere man die ik ben, ben ik eerst thuis gaan douchen om "plancher" richting Schipperskwartier te rijden. Bij aankomst rond een uur of 2 waren bijna alle ramen bezet. Vriendin Tereza was druk bezet, daar kon ik dus niet op wachten.
Na een paar rondjes viel ik voor Ambra. Een prachtige blondine van 1 meter 70 en voorzien van een echte B - cup. Een echt Roberto - meisje dus.:freu:
Toen ik had afgerekend trok ik haar tegen mijn lijf waarbij ze rechtstaand tegen mij op kwam rijden. Er kwam met geweld veel spanning in mijn broek. Enfin, ik snap nog altijd niet waarom mijn tiret van mijn jeans het niet heeft begeven .:gruebel:
Ambra gebood me met haar mooi lach om naast haar plaats te nemen. Daar duwde ze me naar beneden en kreeg ik haar lekkere tieten in mijn gezicht geduwd.
Ze vond het tijd om lekker te gaan pijpen. :blow: Het pijpen was net niet van Russische makelij. De kenners weten wat ik bedoel maar het was toch van voldoende hoge kwaliteit. Afwisselend nam ze mijn hogedrukspuit diep dan weer ondiep in de mond en ze oefende genoeg zuigkracht uit. Ik trok ze op een 69 op mij en haar kutje werd goed nat.:smile2:
Ik vond het tijd om te gaan neuken en legde haar op haar rugje onder mij waarbij ze me zo lief aankeek met haar bruine piepers. Het bed kraakte maar brak net niet onder mijn gebeuk.:smile2:
Met Ambra wou ik nog een doggy doen. Hierbij keek ze me constant geil aan in de spiegel. Ik mocht haar bij de haren trekken en het werd een dolle doggy style rit.
Daarna legde ik haar op haar buik en leerde ik haar een nieuw Nederlands woord namelijk schildpadje. :smiley: Ze vroeg me om even te stoppen zo kon ze haar hand aan haar kut leggen om haar klitje te stimuleren. Altijd leuk als de dame goed meedoed. :freu:
Nadat ik was gekomen nog een babbel gedaan en tevreden terug de straat op.
Herhaling: ja heel binnenkort! :wink2:
Roberto

saintseiya
7 mei 2011, 22:24
Vriendelijkheid is zeker niet 'uitstekend'. Vingeren en beffen mocht duidelijk niet en dit lijkt me iemand die niet weet hoe ze haar klanten moet behandelen.

roberto1989
9 mei 2011, 09:31
Dan heb je pech gehad of zij een slechte dag...
Ambra is wel degelijk een van de beste van het SKW.
Ook op andere fora, staat ze heel hoog aangeschreven.

roberto

roberto1989
1 juni 2011, 20:09
Mooie Ambra is op verlof en komt pas terug begin Augustus.

Roberto

Sub
5 maart 2012, 23:42
Ambra werkt al geruime tijd op Schippersstraat 04/1.

dé connaisseur
31 mei 2012, 21:23
Deze topper heeft nu al een tijd bruin haar!