Volledige versie bekijken : Deur Policy beschouwingen
Carlitos
26 april 2011, 18:51
Tijdens mijn laatste bezoek werd ik verrast door het deurbeleid van GT. Er stonden 2 heren van, naar mijn inschatting, noord Afrikaanse afkomst te wachten. Ik belde aan voor toegang te krijgen tot het Walhalla, en de thekefrau vroeg of de 2 heren bij mij hoorde? Gezien mijn donkere uiterlijk, zuid Europees, dacht ze enige gelijkenis te zien. Na mijn ontkenning kon ik gelukkig doorlopen en de thekefrau zei dat ze die 2 gasten niet vertrouwde en werden netjes geweigerd.
Ik wist dat ze bij Ying Yang ook al wat strenger werden, dus misschien dacht men wellicht bij GT het proberen waard was.
adje10
27 april 2011, 06:31
Tijdens mijn laatste bezoek werd ik verrast door het deurbeleid van GT. Er stonden 2 heren van, naar mijn inschatting, noord Afrikaanse afkomst te wachten. Ik belde aan voor toegang te krijgen tot het Walhalla, en de thekefrau vroeg of de 2 heren bij mij hoorde? Gezien mijn donkere uiterlijk, zuid Europees, dacht ze enige gelijkenis te zien. Na mijn ontkenning kon ik gelukkig doorlopen en de thekefrau zei dat ze die 2 gasten niet vertrouwde en werden netjes geweigerd.
Ik wist dat ze bij Ying Yang ook al wat strenger werden, dus misschien dacht men wellicht bij GT het proberen waard was.
En terecht, dit volk kun je maar beter buiten houden. Overal waar ze komen zorgen ze over het algemeen gezien voor problemen. Er lopen ook foute Nederlanders, maar relatief gezien veel minder.
Boy69
27 april 2011, 08:06
En terecht, dit volk kun je maar beter buiten houden. Overal waar ze komen zorgen ze over het algemeen gezien voor problemen. Er lopen ook foute Nederlanders, maar relatief gezien veel minder.
:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::f reu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::fre u::freu::freu::freu::freu:
Volledig mee eens, wat mij betreft mogen meer clubs hun deurbeleid aanpassen !
bergm550
27 april 2011, 08:55
... de thekefrau zei dat ze die 2 gasten niet vertrouwde en werden netjes geweigerd. Ik wist dat ze bij Ying Yang ook al wat strenger werden, dus misschien dacht men wellicht bij GT het proberen waard was.
Dit vind ik ook terecht. Het is een keus van de club welke mensen er worden binnengelaten en welke niet. Een deurbeleid is een effectief middel om je club gezellig te houden en dat gasten die er komen en vrouwen die er werken, zich op hun gemak voelen.
Daarom hanteren ook een aantal Nederlandse bordelen zoals Club Penthouse (Haarlem) of Schiphol Loveclub (Oude Meer) een deurbeleid. De Schiphol Loveclub geeft dat ook op haar website aan dat gasten zonder reden van opgaaf de toegang geweigerd kunnen worden.
TwistaS
27 april 2011, 16:03
Dat zijn idd 2 van die mannekes die er rondlopen alsof ze Don Juan zelf zijn. Zitten aan elk meisje komen beetje ouwehoeren, knipoogje hier knipoogje daar. Goed dat ze geweigerd worden.
Badslippers
28 april 2011, 00:25
En terecht, dit volk kun je maar beter buiten houden. Overal waar ze komen zorgen ze over het algemeen gezien voor problemen.
[...]
Volledig mee eens, wat mij betreft mogen meer clubs hun deurbeleid aanpassen !
Dit vind ik ook terecht. [...]
Dat zijn idd 2 van die mannekes die er rondlopen alsof ze Don Juan zelf zijn. Zitten aan elk meisje komen beetje ouwehoeren, knipoogje hier knipoogje daar. Goed dat ze geweigerd worden.
Ik vind het dus "Zum Kotsen" dat ijsberen geweigerd worden op basis van uiterlijk. Schorem, tuig van de richel en gajes dat zich misdraagt in een club dient geweigerd te worden. Kortom personen die overlast verzorgen moeten er uit geschopt worden. Ik erger me vaker aan volk, dat zich louter ligt te bezatten en onder invloed van drank [of andere geestverruimende middelen] en het gezelschap van hun vriendjes, stoere praat ligt uit te kramen en de dames aan de tieten graait met een houding van: "Kijk mij eens stoer wezen." En tegelijkertijd geniet ik van de dame die op haar beurt deze brallende lamstralen en lulhannesen op hun plaats weet te zetten of ze allen uitnodigt om met haar naar de kamer te gaan. Dan zie je ze terugkrabbelen als bange wezels. Ik gun iedereen zijn mening maar dat rascistische gezwets komt me langzamerhand de strot uit. Begrijp me goed, als iemand wit/homo/getatoëerd/rijk/zwart/arm/oud/gerimpeld/kaal of weet ik wat is en hij verziekt de boel . . . weg met die gast. Komt-ie gewoon om lekker te neuken en vrouwen te versieren dan doet het er verder toch niet toe hoe die gast eruit ziet! Zwaai die getraliede poort open en ontvang hem met open armen.
Carlitos
28 april 2011, 08:16
Dat er niet alleen op "kleur" wordt geweigerd, blijkt uit het verhaal van Ijsbeer11. Waarom daar geweigerd werd komt niet meer uit het verhaal. Maar dat Lord of the board een handje geholpen heeft laat zien waarom hij de Lord is....:applaus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen/page13
bergm550
28 april 2011, 10:38
Ik vind het dus "Zum Kotsen" dat ijsberen geweigerd worden op basis van uiterlijk. Schorem, tuig van de richel en gajes dat zich misdraagt in een club dient geweigerd te worden. Kortom personen die overlast verzorgen moeten er uit geschopt worden. Ik erger me vaker aan volk, dat zich louter ligt te bezatten en onder invloed van drank [of andere geestverruimende middelen] en het gezelschap van hun vriendjes, stoere praat ligt uit te kramen en de dames aan de tieten graait met een houding van: "Kijk mij eens stoer wezen." En tegelijkertijd geniet ik van de dame die op haar beurt deze brallende lamstralen en lulhannesen op hun plaats weet te zetten of ze allen uitnodigt om met haar naar de kamer te gaan. Dan zie je ze terugkrabbelen als bange wezels. Ik gun iedereen zijn mening maar dat rascistische gezwets komt me langzamerhand de strot uit. Begrijp me goed, als iemand wit/homo/getatoëerd/rijk/zwart/arm/oud/gerimpeld/kaal of weet ik wat is en hij verziekt de boel . . . weg met die gast. Komt-ie gewoon om lekker te neuken en vrouwen te versieren dan doet het er verder toch niet toe hoe die gast eruit ziet! Zwaai die getraliede poort open en ontvang hem met open armen.
Hallo Badslippers,
Ik ben het met je eens. Je geeft zelf al aan dat het gedrag stoort en niet het uiterlijk. Maar ik kan je zeggen dat het GT-deurbeleid niet eens zo rascistisch is als je denkt. Collega Gert-Jan zegt in zijn posting dat hij qua uiterlijk leek op de geweigerde gasten en dat de receptioniste vroeg of hij bij hen hoorde, toen hij dat ontkende, mocht hij er wel in. Dat is dus het levende bewijs dat er niet op uiterlijk wordt geselecteerd, maar op houding en gedrag. De receptioniste vertrouwde deze gasten gewoon niet en werden dus geweigerd.
Er lopen in GT Afrikanen rond, maar ook Aziaten en Turken. Ik geef toe dat er niet veel zwarte mannen in GT rondlopen, maar ze zijn er wel degelijk. Ik ken een Afrikaans-Amerikaanse man die altijd uit Los Angeles komt om een paar dagen in GT te zijn, en die komt er ook in.
En sterker nog, ik heb een Marokkaanse collega bij mij op kantoor en die wordt ook in GT toegelaten. Dus of er op uiterlijk of gedrag wordt geselecteerd, ik denk dat de waarheid ergens in het midden zit.
Ik speel het maar gewoon open en eerlijk met je. Ik heb zelf geen problemen met huidskleur, maar een aantal vrouwen in GT wel. Ik heb toch al regelmatig gehoord van een aantal vrouwen dat ze liever niet met zwarte mannen op de kamer gaan, omdat ze zich daar niet goed bij voelen. Of dit nu rascistisch is of niet, dat weet ik niet, maar het is wel een feit.
En nog sterker, ik ken zelfs enige Duitsers die mij hebben gezegd dat ze liever niet naar GT gaan vanwege het hoge aantal Nederlanders. Een van hen zei: "Die Hollander sind individuell ganz nett, aber in Gruppen absolute Horror!" Deze Duitsers gaan dus niet naar GT vanwege het deurbeleid dat veel te veel Hollanders binnenlaat.
En dat leidt me tot het volgende punt. Als je werkelijk problemen hebt met het deurbeleid van GT, dan raad ik je aan een andere club te bezoeken, waar een betere verdeling is van Hollanders, Duitsers, Turken, Marokkanen, Aziaten en Afrikanen. Wellicht dat je je daar dan beter voelt, want anders wordt je in GT ook niet gelukkig.
Noem me maar rascistisch, dat maakt me niet uit, maar ik voel me beter bij het huidig deurbeleid van GT. Niet omdat ik tegen een huidskleur ben, maar gewoon omdat het gedrag van bepaalde personen me stoort. Dat is ook de reden dat ik bepaalde andere clubs niet bezoek, omdat daar alles wordt toegelaten. En ik voel me daar gewoon niet prettig bij.
Bergm550
TwistaS
28 april 2011, 10:58
Ik speel het maar gewoon open en eerlijk met je. Ik heb zelf geen problemen met huidskleur, maar een aantal vrouwen in GT wel. Ik heb toch al regelmatig gehoord van een aantal vrouwen dat ze liever niet met zwarte mannen op de kamer gaan, omdat ze zich daar niet goed bij voelen. Of dit nu rascistisch is of niet, dat weet ik niet, maar het is wel een feit.
Ligt dat niet eraan dat ze dan vervolgens 2 dagen normaal kunnen lopen? :smile2:
bergm550
28 april 2011, 11:36
Ligt dat niet eraan dat ze dan vervolgens 2 dagen normaal kunnen lopen? :smile2:
Dat klopt. Afrikaanse mannen hebben gemiddeld genomen grote piemels. Daarentegen hebben Aziaten een heel klein piemeltje. Maar oei, dat mag je niet zeggen wegens politieke correctheid, maar ik weet gewoon dat het zo is, omdat ik bij GT onder de douche sta tussen de Aziaten en af en toe eens een Afrikaan. :)
Ik hoorde laatst dat het woord "Neger" niet meer gebruikt mag worden, daarentegen "zwarte man/vrouw" mag wel of "Afrikaans uiterlijk". Maar ik vind het apart dat sommige zwarte jongens in Amsterdam Zuid-Oost met het woord "Niggah" op hun T-Shirt rondlopen. Dat mag dan weer wel.
En laatst hoorde ik dat in de VS de "Swingdance" uit de tekenfilm "Jungle Book" wordt geinterpreteerd als racistisch. Hoe komen ze erbij? Kijk zelf maar naar het fragment: http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=c9cWkUhZ8n4 Als je dat racistisch vindt, dan ben je eigenlijk zelf een racist.
Ik had een keer een Amerikaanse collega op bezoek in Nederland, en die kon zijn ogen niet geloven dat er zwarte mensen met rode lippen in de winkels waren tijdens Sinter Klaas. Hij zei dat zoiets ondenkbaar is in de VS. Om hem gerust te stellen zei ik dat het geen zwarte mensen waren, maar mensen die door de schoorsteen gaan om de cadeautjes te brengen en dat ze daardoor zwart zijn. En ook onze vriendelijke Zuiderburen, de Belgen, zelfs hun nationale trots "Kuifje" wordt door sommigen als racistisch gezien.
Beste collega's, of het deurbeleid van GT nu racistisch is of niet, wat kan het je schelen. Als je er niet in mag, dan ga je toch gewoon naar een andere club. En als een vrouw niet met je op de kamer wilt, dan ga je toch gewoon met een ander. Een vrouw heeft mij ook wel eens afgewezen in GT. Twee zelfs! Het is toch niet het einde van de wereld. Zo lang we elkaars hersenen niet in mekaar hakken, is er toch niets aan de hand. :)
Admin
28 april 2011, 12:24
Dit onderwerp is al in verschillende topics besproken. Bovenstaande berichten uit GT algemeen verplaatst.
Admin
Badslippers
28 april 2011, 21:26
Ik ben het met je eens. Je geeft zelf al aan dat het gedrag stoort en niet het uiterlijk.
Precies, je vat het perfect samen. Helaas ben ik altijd te lang van stof!
En nog sterker, ik ken zelfs enige Duitsers die mij hebben gezegd dat ze liever niet naar GT gaan vanwege het hoge aantal Nederlanders. Een van hen zei: "Die Hollander sind individuell ganz nett, aber in Gruppen absolute Horror!" Deze Duitsers gaan dus niet naar GT vanwege het deurbeleid dat veel te veel Hollanders binnenlaat.
Eigenlijk weet ik niet wat het deurbeleid, van welke club dan ook, inhoudt. Ik zou het al prettig vinden als men niet meer ijsberen binnen laat dan men "Lockers" heeft. Ik heb ook geen moeite met verplichte legitimatie. En Nederlanders die "Horror" veroorzaken moeten vanzelfsprekend een straatverbod van minstens 5 kilometer krijgen!
En dat leidt me tot het volgende punt. Als je werkelijk problemen hebt met het deurbeleid van GT, dan raad ik je aan een andere club te bezoeken, waar een betere verdeling is van Hollanders, Duitsers, Turken, Marokkanen, Aziaten en Afrikanen. Wellicht dat je je daar dan beter voelt, want anders wordt je in GT ook niet gelukkig.
Nee, nee, ik denk (ik weet het natuurlijk niet zeker) dat het deurbeleid van "GT" niet selecteert op uiterlijke kenmerken. Daarvoor zie ik teveel diversiteit in de club. Het ging me in deze discussie meer om het altijd weer terugkerende stereotype geleuter over bijvoorbeeld de zogenaamde "Südländer" die overlast veroorzaken. En als een Turk eens overlast veroorzaakt wordt dat beeld steevast bevestigd terwijl notoire Hollands rapaille buiten schot blijft. Blijkbaar valt dat minder op.
Noem me maar rascistisch, dat maakt me niet uit
Weet ik. En ik weet ook dat je het niet bent!
Bosco
28 april 2011, 21:34
Dit onderwerp is al uitgewrongen.
Deur policy bij GT. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15999-Deur-policy-bij-GT&highlight=)
MiniME
29 april 2011, 06:48
Nog sterker: ik ken zelfs Nederlanders die niet meer naar GT gaan vanwege die grote groepen Nederlanders..........en nog wat sterker: ik ken aantal goedverdienende DVPs die niet meer in GT willen werken vanwege de grote groepen Hollanders die niet komen om te sexen maar om te zuipen, te bankhangen en hun "vrienden" te zien :biggrin:
Silvester
29 april 2011, 08:51
....En nog sterker, ik ken zelfs enige Duitsers die mij hebben gezegd dat ze liever niet naar GT gaan vanwege het hoge aantal Nederlanders. Een van hen zei: "Die Hollander sind individuell ganz nett, aber in Gruppen absolute Horror!"....
Is inderdaad een steeds meer gehoorde opmerking van duitse wandelaars en..... dvp's!!
Zoals MiniMe terecht opmerkt zullen er ook tig NL-ijsberen zijn die daarom bepaalde clubs mijden..
Hand in eigen boezem, de pot verwijt de ketel etc.., stof tot nadenken dus.
:baeh:
Willem2
29 april 2011, 10:21
Hand in eigen boezem, de pot verwijt de ketel etc.., stof tot nadenken dus.
:baeh:
Dat doet MiniMe ook en hij spoot nog eens lekker rond, befte en bekte wat op de bank en wist in zijn achterhoofd dat het allemaal om de centen ging.................
Stof tot nadenken dus ;)
Jan_Wandelaar
29 april 2011, 16:49
Ik vind het dus "Zum Kotsen" dat ijsberen geweigerd worden op basis van uiterlijk.Het is een feit dat medelanders onevenredig vaak over de schreef gaan m.b.t. onacceptabel gedrag. Het is ook geen geheim dat hun vermogen om zich aan een omgeving aan te passen nogal wat te wensen over laat.
Een week geleden was een groepje medelanders niet welkom op de verjaardag van een meisje in de Utrechtse wijk Hoograven. Hierop klommen ze over de schutting, en mepte het meisje tegen de vlakte.
Een horecagelegenheid welke medelanders binnen laat word gemeden door Nederlandse meisjes, omdat het een gegeven is dat ze in een dergelijke tent lastig gevallen worden, en te maken krijgen met ongewenste intimiteiten. Wanneer een westerse vrouw (= hoer) NEE zegt tegen een medelander, dan is de medelander in z'n eer aangetast (vrouw is immers minderwaardig aan man). Eer is een groot goed bij medelanders, waardoor in een dergelijke situatie geweld tegen de vrouw in hun ogen gerechtvaardigd is.
We kunnen blijven spreken over 'incidenten' en 'uitwassen', maar dat is natuurlijk niet waar. Anders zouden horecagelegenheden niet klakkeloos iedereen die eruit ziet als een medelander de toegang ontzeggen. Nee, dat is niet eerlijk tegenover goedwillende medelanders, dat klopt. Echter, het omgekeerde is niet eerlijk tegenover westerse vrouwen (= hoeren) die ook graag zonder kleerscheuren weer thuis komen na een avondje stappen.
Als medelanders zonder problemen een horecagelegenheid binnen willen komen, dan zullen ze toch eerst hun mentaliteit aan moeten passen. Wat ik ervan zie is dat medelanders die dit reeds gedaan hebben weinig moeite hebben om ergens binnen te komen.
Wanneer er geroepen word dat er gediscrimineerd word op ras, dan word er in de praktijk hoofdzakelijk gediscrimineerd op mentaliteit. Het is de mentaliteit die niet in het gewenste plaatje past, niet de huidskleur, religie of afkomst.
J.W.
uurtje
29 april 2011, 18:02
Deze discussie ontstijgt het niveau van paysex. He is een maatschappelijke discussie zoals die zich in vele noord-europese landen afspeelt. Onbekend maakt vaak onbemind. Maar......na meerdere generaties zou het onbekende er eigenlijk vanaf moeten zijn. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die roepen dat de autochtone bevolking niet zijn best heeft gedaan. Ik denk dat het vreemd is dat na alle betuttelingen, alle miljarden, alle "het door de vingers zien" de meeste medelanders in het meest gunstige geval een dik accent hebben. Dit is waar de eindeloze rij begint. Dat heeft helemaal niet meer te maken met "anders" zijn maar dat heeft alles te maken met niet willen veranderen en van de ander verwachten dat hij dat wel doet.
Veel mensen zijn dat zat en zolang er ook geen zelfcorrigerende impuls vanuit de medelandse community komt zal er ook geen verandering van perceptie zijn. Want.....zoals zo vaak in het leven gaat het niet om feiten, statistieken of voorbeelden maar om perceptie. Voor de medelander is er maar 1 manier om huidige denkbeelden te doorbreken: begin bij je zelf!
Clubhouders kunnen zelf bepalen wie ze er wel of niet in laten. Mensen kunnen hier heel emotioneel over worden maar het is een fact of life. Suck it up!
Alabama
5 mei 2011, 02:40
Deze discussie ontstijgt het niveau van paysex. He is een maatschappelijke discussie zoals die zich in vele noord-europese landen afspeelt. Onbekend maakt vaak onbemind. Maar......na meerdere generaties zou het onbekende er eigenlijk vanaf moeten zijn. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die roepen dat de autochtone bevolking niet zijn best heeft gedaan. Ik denk dat het vreemd is dat na alle betuttelingen, alle miljarden, alle "het door de vingers zien" de meeste medelanders in het meest gunstige geval een dik accent hebben. Dit is waar de eindeloze rij begint. Dat heeft helemaal niet meer te maken met "anders" zijn maar dat heeft alles te maken met niet willen veranderen en van de ander verwachten dat hij dat wel doet.
Veel mensen zijn dat zat en zolang er ook geen zelfcorrigerende impuls vanuit de medelandse community komt zal er ook geen verandering van perceptie zijn. Want.....zoals zo vaak in het leven gaat het niet om feiten, statistieken of voorbeelden maar om perceptie. Voor de medelander is er maar 1 manier om huidige denkbeelden te doorbreken: begin bij je zelf!
Clubhouders kunnen zelf bepalen wie ze er wel of niet in laten. Mensen kunnen hier heel emotioneel over worden maar het is een fact of life. Suck it up!
Niet alleen in Noord Europa, het speelt zich overal ter wereld af. Een clubhouder wil het gezellig houden en past daar zijn beleid op aan. M.i. moet iemand dat naar eigen inzicht kunnen doen. Heb in Zuid Amerika ook weleens gezien dat mensen met een 'te inheems uiterlijk' werden geweigerd. So be it. Er zijn genoeg andere toko's.
Helaas is er inderdaat niet aan te ontkomen om bepaalde types niet toe te laten, maar het feit dat deze groepen niet binnen komen hebben ze vaak wel aan zichzelf te danken, als er nooit geen problemen zijn met groep x dan is deze groep van harte welkom ze willen immers geld verdienen aan deze klanten
El Conquistador
5 mei 2011, 17:24
ik kom ook vaak met vrienden en drink een pilsje en beetje ouwe hoeren en ga altijd ook de kamer op,gewoon dagje uit anders ken ik net zo goed naar de edison rijden .Maar ja steeds meer van die jongens van onze leeftijd denken dat ze de hoofdrol speler zijn uit een maffia film alleen de sigaar ontbreekt nog.Misschien een idee om op vrijdag en zaterdagavond een van die poolse uitsmijters binnen neer te zetten om er een paar op zun schouder te tikken ...De rest van de week heb ik er eigenlijk nooit last van...
Constatering:
Veel südlander aanwezig in de avonduren
Snappen ze het dan nog niet !!
Teveel Südländer leidt ertoe dat andere gasten wegblijven.
Ook voor de meiden zijn deze gasten niet interessant (is door diverse meiden bevestigd)
Al met al wordt de sfeer in dit hoerenkot (zoals Michel J het hierboven noemt) niet beter op.
De sfeer is in LR over het algemeen goed, zo ook afgelopen vrijdag.
Er waren dan ook geen Südländer aanwezig, die de sfeer toch al gauw negatief beïnvloeden !
Smeekbede aan LR: laat LR LR zijn!!!
Smeekbede aan LR: laat LR LR zijn!!!
Volgens mij stond er nog iets achter !!! (nl maak er geen 2e PHG van)
Big is weer aan het knippen geslagen.
Past het niet in het PHG-straatje, dan gaat hij knippen !!!
Jammer, iedereen mag zijn mening hebben toch ????
MiniME
17 juli 2011, 16:19
Volgens mij stond er nog iets achter !!! (nl maak er geen 2e PHG van)
Big is weer aan het knippen geslagen.
Past het niet in het PHG-straatje, dan gaat hij knippen !!!
Jammer, iedereen mag zijn mening hebben toch ????
Tsja............alle meningen moeten weer "afgevlakt" worden............stel dat er weer discussie van komt............dat kan niet hoor.........zeker niet als het een sponsor club betreft............B30 wil het liefst weer terug naar het communisme (lees: SP :biggrin:), maar ja, dat gaat in deze moderne tijden niet meer............
(goed, nu bereikt hij een averechts effect en komt de discussie pas echt goed op gang! :biggrin:)
OT: er zijn bepaalde clubs in NRW die keihard südländer weigeren (zie andere threads hierover), lijkt me niet echt gepast (en zou in NL zelfs niet mogen) maar of dat nu de beste clubs zijn....????
drlove1964
17 juli 2011, 17:01
Het weigeren van Sudlander (lees: Turken en dergelijk publiek) wordt hier niet over gesproken. Je moet het alleen reguleren.
Met name de gasten die de sfeer verzieken. Dit kan ten allen tijde, omdat het een besloten club is. Je hoeft immers geen mensen binnen te laten die het imago schaden.
Picasso 1
17 juli 2011, 17:11
Tsja............alle meningen moeten weer "afgevlakt" worden............stel dat er weer discussie van komt............dat kan niet hoor.........zeker niet als het een sponsor club betreft............B30 wil het liefst weer terug naar het communisme (lees: SP :biggrin:), maar ja, dat gaat in deze moderne tijden niet meer............
(goed, nu bereikt hij een averechts effect en komt de discussie pas echt goed op gang! :biggrin:)
OT: er zijn bepaalde clubs in NRW die keihard südländer weigeren (zie andere threads hierover), lijkt me niet echt gepast (en zou in NL zelfs niet mogen) maar of dat nu de beste clubs zijn....????
En in Oase (en ook World) komen ook veel südländer en daar merken we niks vervelends aan. In Oase zijn het weer de Italianen die super irritant zijn, wat kunnen die gasten bleren :smile2:
noglangnietuitgewandeld
17 juli 2011, 18:26
Een club waar zoals bekend geen enkele Südlander een poot over de drempel krijgt is Freude 39. Gewoon vanwege het gedrag van sommige van deze heren naar de dames toe. Het gaat zelfs zover dat het taxibedrijf dat voor deze club rijdt geen wagen met een Turkse chauffeur mag sturen, dat is een harde voorwaarde. Dit gegeven het feit dat meisjes op weg naar huis opmerkingen kregen in de trend van: 'Na, Schätzen, haste gut verdient? Wollen wir uns später mal treffen, 'nen Kaffee trinken?' Deze info heb ik van een Duitse chauffeur die me naar het station bracht.
MiniME
17 juli 2011, 18:38
En in Oase (en ook World) komen ook veel südländer en daar merken we niks vervelends aan. In Oase zijn het weer de Italianen die super irritant zijn, wat kunnen die gasten bleren :smile2:
En in GT zijn het de Hollanders die de grootste mond opzetten en denken dat de hele club van hen is...........maar die worden ook niet geweigerd :angryfire:
Een club waar zoals bekend geen enkele Südlander een poot over de drempel krijgt is Freude 39. Gewoon vanwege het gedrag van sommige van deze heren naar de dames toe. Het gaat zelfs zover dat het taxibedrijf dat voor deze club rijdt geen wagen met een Turkse chauffeur mag sturen, dat is een harde voorwaarde. Dit gegeven het feit dat meisjes op weg naar huis opmerkingen kregen in de trend van: 'Na, Schätzen, haste gut verdient? Wollen wir uns später mal treffen, 'nen Kaffee trinken?' Deze info heb ik van een Duitse chauffeur die me naar het station bracht.
In Freude geldt inderdaad een nog strikter toegangsbeleid dan bij GT. En aangezien de Hollanders die hier rondlopen zich wel kunnen gedragen, zijn de meeste dames hier wel relaxed. :cool: (en raadt eens waar de eigenaar zelf vandaan komt :biggrin:)
Het weigeren van Sudlander (lees: Turken en dergelijk publiek) wordt hier niet over gesproken. Je moet het alleen reguleren. Met name de gasten die de sfeer verzieken. Dit kan ten allen tijde, omdat het een besloten club is. Je hoeft immers geen mensen binnen te laten die het imago schaden.
Er werd volgens mij wel over gesproken, maar inderdaad: je kunt (mag) nooit generaliseren en moet gewoon gasten die de sfeer verzieken niet meer toelaten, of het nu Südlander, Hollanders, Italianen of (voormalige) Spanjaarden zijn! :cool:
Er zijn trouwens ook clubs die zich juist wel op de Sudlander richten (Samya, Atrium, etc) maar geloof niet dat daar de Nordlander geweigerd worden....
Er werd volgens mij wel over gesproken, maar inderdaad: je kunt (mag) nooit generaliseren en moet gewoon gasten die de sfeer verzieken niet meer toelaten, of het nu Südlander, Hollanders, Italianen of (voormalige) Spanjaarden zijn! :cool:
Wijze en zeer ware woorden ... !
Picasso 1
17 juli 2011, 18:57
Wijze en zeer ware woorden ... !
Helemaal mee eens, vanwege die zin ga ik hem dan ook 'thanken'. Hoewel door de laatste drie woorden ik pijn in mijn kloten voelde :thefinger:
Badslippers
17 juli 2011, 20:08
Constatering:
Veel südlander aanwezig in de avonduren die zich verdringen rondom een aantal meiden en de gokkasten vullen / leeghalen (zelfs op meerdere kasten gelijktijdig). Hierdoor ontnemen ze andere klanten hier op te spelen en hun geluk te beproeven. Dit wordt door een aantal thekefrauen gestimuleerd, omdat ze "meedelen" in de winst. Ze vragen "trinkgeld" aan de klanten als ze de kast leeggeroofd hebben.
Al met al wordt de sfeer in dit hoerenkot (zoals Michel J het hierboven noemt) niet beter op. Naar mijn bescheiden mening is dit ook de reden waarom het verloop van de dvp groot is en dat zew uitwijken naar andere adressen in de regio. Jammer!!!
Ik haal maar even het citaat van drlove1964 aan hoewel ik misschien het verkeerde citaat aanhaal.
Ik durf niet te beweren dat er een causaal verband is tussen een onevenwichtige samenstelling qua etnische groeperingen in een saunaclub en het wegblijven van één daarvan met als uiteindelijk gevolg dat ook de dames verdwijnen. Simpel gezegd: Teveel Turken leidt tot minder andere gasten leidt tot het verdwijnen van dames.
In diverse berichten wordt impliciet naar dit zogenaamd "Hellend vlak" verwezen waarbij de ene gebeurtenis de andere in gang zet.
Het lijkt me echter stug dat het verloop van dvp's samenhangt met het (voor ons!) storende gedrag van gokverslaafde bewoners rond het Middellandse zeegebied die de gokkast in een club langdurig bezet houden en het "Theke" personeel een douceurtje geven.
Dvp's zullen ook niet vertrekken als zij gedurende lange tijd (= de hele avond) gegijzeld worden door deze mensen met behulp van wat glazen goedkope en tweederangs "Sekt" in de ene hand en de rozenkrans in de andere. En al zeker niet als er geregeld een biljet van 20 euro tussen het lingeriesetje wordt gestopt.
Dvp's zullen ook niet vertrekken als er meer Turken rondwandelen dan Nederlanders en als diezelfde Turken met een onderbroek aan douchen en de nederlanders in hun blote reet.
Dvp's zullen zelfs niet vertrekken als er veel gespuis en tuig van de richel rondloopt.
Volgens mij vertrekken ze als er geen droog brood te verdienen valt en dat kan slechts het gevolg zijn als ijsberen, van welke afkomst dan ook, geen geld uitgeven om naar de kamer te gaan.
Nu kan het inderdaad zo zijn dat wij, fatsoenlijke Nederlanders, wegblijven omdat wij ons dermate ergeren aan het gedrag van die Turken (wij ergeren ons best snel!), omdat ze bijvoorbeeld een onderbroek onder de badjas dragen, de gokkast bezet houden, ongebreideld flessen sekt bestellen en leegzuipen, de badjas om het middel knopen.
Als het dan ook nog zo is dat diezelfde Middellandse Zee bewoners (nadat wij het pand verlaten hebben) geen euro spenderen, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de dames de kuierlatten nemen.
Nogmaals, mijn punt is, verwijder zoveel mogelijk het schorriemorrie uit een club en ontzeg hen de toegang. Doe dat op basis van gedrag en niet op basis van afkomst. Mijn interesseert het geen zier of ik nu naast Moestafa of Ibrahim een biertje sta te drinken of langs Kees en Roderick. Pas als Kees over mijn badslippers zeikt heeft hij een probleem!
hoewel ik misschien het verkeerde citaat aanhaal.
Pas als Kees over mijn badslippers zeikt heeft hij een probleem!
Jij zeikt tegen mijn been. :biggrin:
Keesroeiboot
17 juli 2011, 20:30
Nogmaals, mijn punt is, verwijder zoveel mogelijk het schorriemorrie uit een club en ontzeg hen de toegang. Doe dat op basis van gedrag en niet op basis van afkomst. Mijn interesseert het geen zier of ik nu naast Moestafa of Ibrahim een biertje sta te drinken of langs Kees en Roderick. Pas als Kees over mijn badslippers zeikt heeft hij een probleem!
Kees is een grote zeikerd maar maar belooft in deze Badslippers te ontzien, Kees is meer van selectief zeiken maar gaat nooit over de zeik.
Verder wil Kees zijn dank uitspreken voor wederom een gewaardeerde bijdrage van de Hr. Badslippers in dit topic. U hebt zeker een punt gescoord en hebt dat punt zeer helder weergegeven en ik las het met instemming. Zo en nu ff wat zeiken.
De Groeten van Kees en ook van Roderick, best een aardige vent hoor alleen wel een grote zeikerd die Roderick een irritante Hockey Bal om eerlijk te zijn. Ik mag hem eigenlijk niet zo.
Badslippers
17 juli 2011, 21:21
Jij zeikt tegen mijn been. :biggrin:
Als Sonja dat doet kost het je 1000 euro. Ik doe het voor niks! Excuses nog dat je vrouw het niet zo lekker vindt ruiken. Beter wassen volgende keer!
uurtje
17 juli 2011, 23:29
Ik was verleden week in PHG en ook daar was de hallal fractie bijzonder goed vertegenwoordigd. Heb ik mij in het verleden weleens gestoord aan de clubjes (en ook gezegd dat veel "Hollanders", vooral in GT, dat ook doen) en hun omgang met dames en ijsberen vond ik het nu eigenlijk goed lopen. Maar..........ik vind dat clubs zelf mogen bepalen wie ze binnen laten. En kun je je niet vinden in de policy van een club, dan ga je toch gewoon ergens anders heen??? Of is dat nu zoiets als die zwarte scholen? Iedereen vindt dat er meer blanke kinderen heen moeten maar niemand wil ze sturen.....
Picasso 1
2 oktober 2011, 13:48
- bekende ijsbeer geweigerd vanwege tatoeage, terwijl hij afgelopen weken verschillende keren in LR was. Belachelijk!
Liep hij in LR ook zijn gespierde borstkas te showen? :smile2:
MichelJ
2 oktober 2011, 13:51
Liep hij in LR ook zijn gespierde borstkas te showen? :smile2:
Nee. Dat doet (een klein deel van) het personeel al.
ijsbeer11
3 oktober 2011, 09:35
Liep hij in LR ook zijn gespierde borstkas te showen? :smile2: haha, nee gewoon netjes in badjas, gelukkig is het zomerweer bijna voorbij zodat de lange mouwen weer uit de kast gehaald kunnen worden en ik met een gerust gevoel naar Kaarst kan rijden!
ijsbeer11
3 oktober 2011, 13:04
Afgelopen zaterdag vol goede zin de auto ingestapt richting LR, de club die bij mij op dit moment ver bovenaan staat! Nadat ik op de A40 al bijna in de vangrail belandde omdat ik met mijn gedachte al tussen de benen van een of andere Roemeense dame lag, parkeerde ik rond de klok van 18.00 mijn auto in de August Thyssenstrasse. De ongeveer 100 meter die ik af moest leggen naar de ingang duurden voor mijn gevoel net zolang als die van Usain Bold op de WK, ik had er zin in! Nadat ik op de bel had gedrukt met mijn rechterhand, waarin ik al een 50 euro biljet stevig tussen mijn duim en wijsvinger geklemd had, werd de deur geopend door de altijd vriendelijke en goedlachse Jenny. Toen ik binnen wilde stappen werd mij medegedeeld dat het heute nicht ging lukken voor mij. Toen ik vriendelijk aangaf er de laatste 2 weken al meerdere malen was geweest en zover ik weet niks verkeerd had gedaan, het goed naar mijn zin had gehad, en niets dan lof had geuit over de dames en het personeel, gaf ze aan dat het haar niet interesseerde.
Zodoende dus weer de 100 meter naar mijn auto afgelegd, die nu net zolang leken te duren als de 42197 meter van Haile Gebrselasi op de marathon van New York.
Mijn bezoek aan de gezelligste woonkamer van NRW had dus een kleine 10 minuten geduurd!
Ik begrijp volkomen dat een saunaclub een bepaald deurbeleid hanteert.
Dat ze mij weigeren op basis van mijn voorkomen kan ik ook nog wel enigszins inkomen, maar niet gelet op het feit dat ik daar de afgelopen weken regelmatig ben geweest, en door de andere theke uiterst vriendelijk ben ontvangen.
Normaal gesproken zou ik uit principe overwegingen een club niet meer bezoeken na een dergelijk voorval, echter kom ik er voor de dames en dat aspect weegt dan toch echt zwaarder dan mijn principes (Ja, het vlees is te zwak!)
Daar komt nog bij dat ik het die blonde snol, die door zowat heel de LR wordt uitgekotst, niet gun om daar weg te blijven!
Dit bericht heb ik puur ter informatie gepubliceerd. Het is niet mijn bedoeling om discussies op te roepen of om medelijden te krijgen.
Reacties zijn daarentegen natuurlijk altijd meer dan welkom, het is en blijft tenslotte een forum!
IJSBEER11
rob45
3 oktober 2011, 14:19
Het heeft er volgens mij puur aan de thekevrouw gelegen, bij die andere was je bekent zowizo gunstig,deze thekevrouw was je schijnbaar minder gunstig gezind zou volgende keer een kaartje vragen dat je dan de volgende keer geen weigering hebt.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
seqoya
3 oktober 2011, 14:23
snap er niets van als je af en toe ziet wat daar rondloopt en wat wel toegelaten wordt... ???? Zie jij er zo gevaarlijk uit ijsbeer ? nee toch ?? Maar ben je daarna nog wel op stap geweest in een andere club ??
ijsbeer11
3 oktober 2011, 15:06
Nee volgens mij niet segoya, alleen vrij vol qua tattoos... Ja in happy en vv haha
Verstuurd vanaf mijn IPad
Bosco
3 oktober 2011, 15:28
Zoals ik je al eerder gezegd heb, trek iets met lange mouwen aan als je naar een club gaat.
De tatoos maken bij sommige bekrompen mensen een totaal verkeerde indruk van je persoonlijkheid.
ijsbeer11
3 oktober 2011, 15:44
Zoals ik je al eerder gezegd heb, trek iets met lange mouwen aan als je naar een club gaat.
De tatoos maken bij sommige bekrompen mensen een totaal verkeerde indruk van je persoonlijkheid.
Ja, zal de volgende keer mijn sweater aan doen, het was ook slechts 27 graden :biggrin:
Picasso 1
3 oktober 2011, 15:54
Ja, zal de volgende keer mijn sweater aan doen, het was ook slechts 27 graden :biggrin:
En ga ook eens naar de fitness, want een getatoeëerde lichaam zonder spierweefsels is geen gezicht :biggrin:
ijsbeer11
3 oktober 2011, 17:43
En ga ook eens naar de fitness, want een getatoeëerde lichaam zonder spierweefsels is geen gezicht :biggrin: Het is getatoeëerd lichaam zonder E... Zeker een Südtlander :biggrin:
Picasso 1
3 oktober 2011, 18:06
Het is getatoeëerd lichaam zonder E... Zeker een Südtlander :biggrin:
Maar goed dat we niet aan de deur hoeven te spellen want anders laat die snol jou binnen en mij niet :rofl:
MichelJ
3 oktober 2011, 18:09
Maar goed dat we niet aan de deur hoeven te spellen want anders laat die snol jou binnen en mij niet :rofl:
Als je Duits spreekt kom je bij die 'snol' wel binnen hoor! Met alleen Engels of Roemeens heb je het moeilijker :bibber_2:
ijsbeer11
3 oktober 2011, 18:10
Als je 6 moorden hebt gepleegd maar geen tattoo hebt, heb je in LR meer kans dan wanneer je je HBO studie hebt afgerond en een goede baan hebt :biggrin:
joepie
3 oktober 2011, 18:12
Ja ijsbeer 11 pleeg 6 moorden en doe je trouwpak geheid dat je binnen mag. Doe ik ook .
Groetjes joep.
jacky pakutra
3 oktober 2011, 18:31
bij warm weer gewoon in je badjas aankomen die je van huis hebt meegenomen (wel een met lange mouwen) , dan kun je meteen aan de slag
The Joker
3 oktober 2011, 23:08
Toevallig zag ik vanavond in LR ook een flink aantal beren geweigerd worden aan de poort die er een stuk 'ongevaarlijker' uitzagen dan Y11 :)
Gekke hiervan was dat er zelfs in de avond een fors vrouwen overschot was.
Het blijft een moeilijke materie, weigeren op afkomst is puur slecht, maar aan de andere kant staat het hele forum ook vol met klaagzangen over grote groepen buitenlanders die zouden overheersen in bepaalde clubs.
En dankzij het deurbeleid zal deze situatie alleen maar erger worden.
In VV en PHG komen mensen met zuiderlijke afkomst vrijelijk binnen, maar GT en LR krijgen die een behandeling alsof ze aan lepra, open TBC en de builenpest tegelijk lijden.
Zorg gewoon dat je via het forum ff een bewijs van goed gedrag AKA vrijkaartje fixt en kom nog eens terug, of laat die lui links liggen en blijf gaan naar de clubs waar ze niet moeilijk doen aan de poort.
ijsbeer11
4 oktober 2011, 09:40
Hallo Joker,
Voor zover ik weet kennen wij elkaar niet persoonlijk en verbaast het mij dan ook ten zeerste hoe je kunt beoordelen dat bepaalde mensen er ongevaarlijker uitzien dan ik? Wat is in jou ogen gevaarlijk? In mijn ogen is gevaarlijk een relatief begrip en is het dan ook altijd subjectief of iemand er al dan niet gevaarlijk uitziet.
Ik ben overigens gewoon Nederlands maar wel wat aan de donkere kant dus het lijkt me niet dat ze mij als Sudlander beoordelen.
In VV laten ze alles wat een piemel heeft binnen, ook ik stoor me daar wel eens aan. Maar evengoed zullen er mensen zijn die zich, al dan niet gegrond, aan mij storen.
Mijn motto in deze is: Leven en laten leven...
Ik heb gemerkt als je je gaat irriteren aan andere gasten je je eigen avond verpest of kan verpesten.
Tot slot, ik zal zeker nog terugkeren naar LR, ik kom tenslottr voor de dames en die zijn daar van uitzonderlijk niveau, zowel qua looks als service (ook dit is subjectief uiteraard!)
IJSBEER11
drlove1964
4 oktober 2011, 18:21
Wellicht een voorstel:
laat die sudlander hun eigen club / sauna stichten ergens in hun heimat. kunnen ze daar hun eigen vrouwen op zo'n m anier behandelen, zoals ze dat ook in de duitse clubs doen. wellicht zou een moskee een perfecte dekmantel zijn.
Dolfie
4 oktober 2011, 20:04
Tip van Dolfie :
Als je door de Thekefrau geweigerd wordt ga je eerst rustig in discussie en als je merkt dat het niets uithaald maak je een scene..
Ofwel bezwijkt ze onder jouw volhardheid,zoniet haalt ze er de security bij.
Als dit gebeurt ga je ook met hun in discussie en als dit ook op niets uitdraait rijdt dan niet met je broek vol goesting naar de eerstvolgende andere club maar wel naar de eertsvolgende Polizei.
Je vertelt hun dat je niet alleen geweigerd bent maar ook afgedreigd bent;)
Daarna rijdt je met een voldaan gevoel naar de eerstvolgende club:biggrin:
Grtz,Dolfie
tifkad
4 oktober 2011, 20:32
Tip van Dolfie :
Als je door de Thekefrau geweigerd wordt ga je eerst rustig in discussie en als je merkt dat het niets uithaald maak je een scene..
Als dit gebeurt ga je ook met hun in discussie en als dit ook op niets uitdraait rijdt dan niet met je broek vol goesting naar de eerstvolgende andere club maar wel naar de eertsvolgende Polizei.
Grtz,Dolfie
Lol, ik ben nooit naar de Polizei gegaan, maar scenes heb ik wel gemaakt! :D In Nederland gooiden we steevast de ruiten in van de clubs en disco's waar we geweigerd werden. Maar ja, je wordt ouder en dan doe je zulke dingen niet meer. :)
Picasso 1
4 oktober 2011, 22:33
Dat is een feit waar je als je slim bent rekening mee houdt. Verder kan ik een beetje begrijpen dat een club een bepaalde uitstraling/identiteit wil uitstralen richting andere klanten. In VV bijvoorbeeld zie je steeds meer blote borstkassen en tatoos; dat oefent aantrekkingskracht op mensen die dat zelf ook prettig vinden en werkt afstotend op weer andere type mensen waardoor een bepaalde klantcultuur ontstaat. Dat is een gegeven waar je als club rekening mee dient te houden en het staat een club vrij om bij te sturen op de manier die zij wenselijk achten.
Ijsbeer11 doet er verstandig aan om een volgende keer dat hij binnen mag even te informeren waarom precies die weigering, en als de tatoos de reden blijken, aangeven dat hij er geen aanstoot mee wil geven en geen probleem heeft om ze in vervolgbezoeken wat meer te bedekken. Ik denk dat hij daarmee het nodige respect zal afdwingen waardoor toekomstige weigeringen uit zullen blijven.
molaar
4 oktober 2011, 23:02
Wellicht een voorstel:
zoals ze dat ook in de Duitse clubs doen. wellicht zou een moskee een perfecte dekmantel zijn.
Heerlijk dat “hokjes denken “ , maar goed dat wij ons als Nederlanders ons zo goed gedragen en altijd de dames met alle respect behandelen. ;)
ijsbeer11
5 oktober 2011, 08:45
Tip van Dolfie :
Grtz,Dolfie
Tijd voor een discussie was er niet aangezien ze direct terug naar binnen liep. Aan haar lichaamshouding was ook duidelijk te merken dat er weinig ruimte voor discussie was. Daar komt nog eens bij dat ik, ondanks dat ik er volgens The Joker gevaarlijk uit zie, niet het type dat een scene ga maken om zoiets.
Mij lijkt het beste om de volgende keer dat ik er ben de situatie op een normake manier bespreekbaar te maken.
Voor mij is de kous trouwens dan ook afgedaan
Alabama
5 oktober 2011, 19:04
Ik blijf het toch apart vinden dat iemand eerst gewoon binnen mag, zich keurig gedraagt en dan opeens niet meer binnen mag... Als iemand voor problemen heeft gezorgd, dan snap ik dat je iemand niet binnen laat. Als men het vermoeden heeft dat iemand dat gaat doen, dan begrijp ik het ook. Maar ik begrijp niet dat iemand die al eerder binnen was en een goede klant is, opeens niet meer binnen mag. Hele aparte actie van LR.
Gondolas9
5 oktober 2011, 19:42
Misschien zouden andere beren - zoals Alabama - die theke daar even op kunnen aanspreken?
joepie
5 oktober 2011, 19:49
Als ijsbeer11 niet meer binnen mag wie mag er dan nog wel binnen wat een kutbeleid.
drlove1964
5 oktober 2011, 20:56
wellicht kunnen ze beter het volk weren dat zich daar steeds ophoud en gebruik maakt van laptop's, tablet's en al dat soort electronica. met dit soort spul kunnen er opnames gemaakt worden, waarmee "normale" klanten in een akelige positie gemanouevreerd worden als deze op de verkeerde plaatsen terecht komen, zoals internet en dergelijke. dit geldt ook voor de dvp's
Alabama
5 oktober 2011, 21:47
Misschien zouden andere beren - zoals Alabama - die theke daar even op kunnen aanspreken?
Had ik het gisteren geweten, dan had ik dat wel gedaan. Volgende keer maar eens doen.
Jack42
5 oktober 2011, 23:01
wellicht kunnen ze beter het volk weren dat zich daar steeds ophoud en gebruik maakt van laptop's, tablet's en al dat soort electronica. met dit soort spul kunnen er opnames gemaakt worden, waarmee "normale" klanten in een akelige positie gemanouevreerd worden als deze op de verkeerde plaatsen terecht komen, zoals internet en dergelijke. dit geldt ook voor de dvp's
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
Badslippers
6 oktober 2011, 10:02
Ijsbeer11 doet er verstandig aan om een volgende keer dat hij binnen mag even te informeren waarom precies die weigering
Tijd voor een discussie was er niet aangezien ze direct terug naar binnen liep.
"Forget it". OK, ik zal hier zeker generaliseren maar mijn ervaring is dat de "Thekefrauen" vriendelijke dames zijn als je het 50 euro biljet overhandigt, een babbeltje maakt of eens vriendelijk knikt. Elke andere vorm van interactie kan op minder enthousiasme rekenen. Vooral als je om een gunst vraagt, uitlegt wenst over het een of ander of een kritische vraag stelt. Te vaak heb ik met een sneer te horen gekregen: "Brauch ich dir nicht zu sagen/erklären". Toen ik een keer vroeg of ik iets uit mijn auto mocht pakken: "Nein!" Ik vroeg nog "Wieso nicht?" Ich habe nein gesagt".
Het inlossen van de vrijkaart levert steevast (kleine) problemen op. Ze snappen het nooit. Bestuderen de kaart tot in de treurigheid en vertrouwen het voor geen cent. Ander voorbeeld, minder valide ijsbeer vraagt beleefd of "Thekefrau" hem een drankje brengt omdat hij niet met een glas op schoot door de tent kan rijden. "Es ist hier kein café mit bedienung" snauwde ze. Ander voorbeeld. Twee keurige jonge knullen, eentje blank als een laken en de ander zwart als pek werden geweigerd voor de poort. Ze vroegen beleefd om een verklaring. De "Thekefrau" haalde acuut de uitsmijter erbij die de knullen werkelijk onbeschoft afblafte dat ze moesten oprotten.
De uitzondering zal zeker de regel bevestigen en er zullen ongetwijfeld sociaal vaardige en plezierige dames zijn.
jacky pakutra
6 oktober 2011, 10:34
"Forget it". OK, ik zal hier zeker generaliseren maar mijn ervaring is dat de "Thekefrauen" vriendelijke dames zijn als je het 50 euro biljet overhandigt, een babbeltje maakt of eens vriendelijk knikt. Elke andere vorm van interactie kan op minder enthousiasme rekenen. Vooral als je om een gunst vraagt, uitlegt wenst over het een of ander of een kritische vraag stelt. Te vaak heb ik met een sneer te horen gekregen: "Brauch ich dir nicht zu sagen/erklären". Toen ik een keer vroeg of ik iets uit mijn auto mocht pakken: "Nein!" Ik vroeg nog "Wieso nicht?" Ich habe nein gesagt".
Het inlossen van de vrijkaart levert steevast (kleine) problemen op. Ze snappen het nooit. Bestuderen de kaart tot in de treurigheid en vertrouwen het voor geen cent. Ander voorbeeld, minder valide ijsbeer vraagt beleefd of "Thekefrau" hem een drankje brengt omdat hij niet met een glas op schoot door de tent kan rijden. "Es ist hier kein café mit bedienung" snauwde ze. Ander voorbeeld. Twee keurige jonge knullen, eentje blank als een laken en de ander zwart als pek werden geweigerd voor de poort. Ze vroegen beleefd om een verklaring. De "Thekefrau" haalde acuut de uitsmijter erbij die de knullen werkelijk onbeschoft afblafte dat ze moesten oprotten.
De uitzondering zal zeker de regel bevestigen en er zullen ongetwijfeld sociaal vaardige en plezierige dames zijn.
Ik geloof je relaas Badslippers maar heb toch over het algemeen (veel ) positievere ervaringen.
bv in een GT vind ik dat de meeste thekefrauen doorgaans zeer behulpzaam zijn en heb zulke ervaringen zelden tot nooit.
Vrijkaarten worden niet eens nader bekeken, even terug naar buiten om iets te pakken geen probleem, en zelfs als ik vraag of een specifieke dame aanwezig is deze week, is het geen enkel probleem dat ze even uitgebreid de "indicatie-planning" nakijken of de dame voornemens is om te komen in de week (uiteraard is dit geen garantie dat ze er is, maar toch een aardige indicatie). ook als ik het eten mis door een te lange sessie heb ik ook diverse malen netjes alsnog eten kunnen bestellen, heb hier zelf meestal voor betaald (wel zo fatsoenlijk) maar vaak vonden ze het zo ook wel akkoord. Kortom zeer klantgericht en behulpzaam....
Heb ook recent 2x met andere beren meegemaakt dat er een verschil van mening was over de geleverde service door een dame en ook dit werd werkelijk zeer keurig opgelost...
kortom ik geloof je en het is vervelend om te horen dat jij andere ervaringen hebt...maar ik kan er eigenlijk niet over meepraten, met name van wat ik lees over een minder valide mede beer spijt me zeer om dat te horen...
Overigens noem ik nu GT maar ook in clubs als PSR Planet of World heb ik steeds klantvriendelijke thekes ervaren.
Wel ben ik met je eens dat het misschien niet handig is als allerlei ijsberen het "ijsbeer11 verhaal" nu weer helemaal bij de theke gaan aankaarten/oprakelen, wellicht is het goed als bv één (zeer) goed in LR ingewijde beer het bespreekt, maar voor de rest denk ik dat het weinig zal toevoegen. ze zullen hiervoor zeker openstaan dunkt me maar zullen geen zin hebben om zoiets uitgebreid met jan en alleman te bespreken. vanuit de club is het weigeren van een beer niet iets heel bijzonders, ze zitten denk ik niet op hele verhalen te wachten. Gewoon even kort en duidelijk bespreken en liefst met één stambeer, dan lijkt het me wel gefixed.
jacky pakutra
6 oktober 2011, 10:36
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
dan zeg je impliciet dat de eigenaren van FKK planet en World niet erg betrouwbaar zijn want die weren telefoons en aanverwanten, mede om genoemde redenen:smile2:
drlove1964
6 oktober 2011, 13:42
In principe hoeft een besloten club, je geen reden op te geven waarom je geweigerd wordt.
Wellicht kunnen ze iets meer tijd besteden aan het eten, zodat we niet regelmatig half gare vis opgediend krijgen, zoals afgelopen weekend.
tifkad
6 oktober 2011, 16:25
Wellicht kunnen ze iets meer tijd besteden aan het eten, zodat we niet regelmatig half gare vis opgediend krijgen, zoals afgelopen weekend.
Was dat ook in LR swah? Hier kan ik nou echt kwaad om worden weet je swah!
drlove1964
6 oktober 2011, 17:14
dit was idd zondag het geval!
swah ????
ijsbeer11
6 oktober 2011, 17:32
In principe hoeft een besloten club, je geen reden op te geven waarom je geweigerd wordt.
Het zal wettelijk gezien inderdaad niet verplicht zijn om een reden op te geven echter vind ik het meer te maken hebben met fatsoen
jacky pakutra
6 oktober 2011, 17:46
dit was idd zondag het geval!
swah ????
hee Swah! doet me denken aan Joran van der Sloot en Patrick van der Eem
Scoobert
6 oktober 2011, 19:43
Daar de discussie weer opgewarmd werd door de weigering van Ijsbeer11 bij LR, wilde ik toch even kwijt dat de bediening in LR over het algemeen ALTIJD netjes en vriendelijk is. Andere clubs heb ik daar inderdaad wisselende ervaringen mee. In de tuin werd drinken gebracht (alleen in de iddag als er tijd voor is natuurlijk), naar de auto gaan is geen probleem alsook je naar de Mac wil gaan of wordt gestuurd :)
Waarom de weigering heeft plaatsgevonden, geen idee, maar wilde wel even voorkomen dat er te snel veralgemeniseerd wordt ;)
De enige die ik daar een uitzondering op vind, en dat heb ik al maanden geleden eens geschreven is een van de huisbazen....niet onvriendelijk, maar verder dan een hallo/goedemorgen komt er zelden uit. Meer het type uitsmijter, terwijl de ander de echte gastheer is of in elk geval dit heel goed speelt !
Ik laat de namen maar weg, de bekende beren daar weten wel wie ik bedoel :tongue:
Zoals Flipper zegt....just my 2 cents
ijsbeer11
6 oktober 2011, 19:49
Laat ik duidelijk vooropstellen dat ook ik nog nooit zo vriendelijk ben behandeld als in LR. Dsar komt nog bij dat het personeels m.i. erg betrokken is bij de gasten. Er wordt gevraagd of het eten smaakt, of alles naar wens is etc.
Daar kunnen veel clubs nog een puntje aan zuigen.
Jaja, als je eenmaal binnen bent in LR is het super! :biggrin:
Alabama
6 oktober 2011, 20:06
Als je iemand die regelmatig komt opeens gaat weigeren, is het wel netjes als je een reden geeft. Het eten vind ik overigens niet verkeerd. Is zeker beter dan in PHG en VV. De vriendelijkheid van het personeel is overigens ook vergelijkbaar met PHG en zeker beter dan VV.
MiniME
7 oktober 2011, 07:42
In Duitse clubs is het vrij normaal om iemand gewoon botweg te weigeren (om huidskleur, looks, etc), gebeurt al jaren in alle grote clubs. In NL zou je gelijk de politie op de stoep hebben, maar blijkbaar kan dat zomaar. Ook als er 4 opgeschoten jongens in 1 keer voor de deur staan.........komen due er niet in. Terwijl als ze 1 voor 1 zouden komen het wel kan lukken.
OVer gastvrijheid van thekefrauen kun je een hele nieuwe thread vullen: in GT en PSR is dit altijd top (kun je altijd een vraag stellen, krijg je netjes antwoord, wordt er zelfs met je meegedacht, etc), in Oase, Acapulco en Freude is dat een heel stuk minder (zeker die hork van een vrouw in Aca is echt onacceptabel in een dienstverlenend bedrijf, want daar hebben we het toch over, en in Oase kennen ze me nu een beetje, maar nieuwe klanten worden nauwelijks aangekeken of serieus genomen). In LR en VV heb ik wisselende ervaringen, die varieren van heel vriendelijk tot zeer bot.
Ach, het gaat uiteindelijk om hoe klantgericht de DVPs zijn, maar uiteraard helpt het wel sfeerverhogend als de theke ook nog eens een postieve duit in het zakje doet.
hp001
7 oktober 2011, 07:52
Laat ik duidelijk vooropstellen dat ook ik nog nooit zo vriendelijk ben behandeld als in LR. Dsar komt nog bij dat het personeels m.i. erg betrokken is bij de gasten. Er wordt gevraagd of het eten smaakt, of alles naar wens is etc.
Daar kunnen veel clubs nog een puntje aan zuigen.
Jaja, als je eenmaal binnen bent in LR is het super! :biggrin:
Ik vind dat je je weigering ERG begripvol opvat.
Denk niet dat veel mensen zo zouden reageren.
ijsbeer11
7 oktober 2011, 17:56
Ik ga er wel van uit dat het incidenteel was, mocht het permanent zijn spring ik van het dak denk ik!
Alabama
7 oktober 2011, 18:54
Als je niet begripvol reageert aan de deur, kom je er wellicht helemaal nooit meer in...
hp001
7 oktober 2011, 19:14
Als je niet begripvol reageert aan de deur, kom je er wellicht helemaal nooit meer in...
Volgens mij was er aan de deur weinig tijd om te reageren.
Bedoel voornamelijk zijn reactie achteraf op het forum, die vind ik zeer begripvol.
Ik denk dat een hoop mensen achteraf weinig goeds hadden gemeld/vermeld over het beleid vd LR.
ijsbeer11
24 oktober 2011, 09:00
Afgelopen vrijdag naar VV geweest. Over het bezoek kan ik kort zijn.
Wat de laatste tijd steeds erger werd heeft nu het hoogtepunt bereikt.
Grote groepen van alle nationaliteiten die nergens anders binnen mogen komen hier zich uitleven.
Het deurbeleid is dramatisch, als je al kunt spreken van beleid.
Mij zullen ze hier voorlopig echt niet meer zien, en dat wil heel wat zeggen!
Badslippers
24 oktober 2011, 22:55
[ . . .]ik was zelf een tijdje geleden in VV op een vrijdag en heb me toen reuze vermaakt.
Heerlijke dames,lekker eten,hete sauna...
Inderdaad heb ik ook gemerkt dat groepjes aan de lopende band binnenvallen maar waren echt niet storend,integendeel zelfs...ikzelf vind het altijd leuk om dan in de sauna,douche of aan de bar eentje aan te spreken met een grapje en de interactie is meestal super.
Op den duur roepen ze al in de verte naar je,beetje dollen daar houd ik wel van.
Enfin ik wil hiermee gewoon zeggen dat die groepjes daar ook maar enkel komen zoals jij en ik en gewoon fun willen hebben.
Zo is dat. Wat interesseert mij het nou dat er een paar kerels Arabisch zitten te leuteren in een hoekje en een champagnekoeler op de tafel hebben staan en aan de waterpijp lurken. Als ik met wat Limburgers sta, kletsen wij ook plat dialect en grijpen we naar de champagnefluiten die op bar van "Golden Time" staan. En als Joepie met janv en hun Brabantse trawanten aan de bar "Heineken" staan te tanken hebben zij plezier en ik heb er geen last van. Behalve toen Joepie in de "Whirlpool" sprong en een van zijn maten anaal nam. Bah, dat was pas vies! En dan beschuldigt die viespeuk mij ook nog eens dat ik het bubbelbad bevuild heb. Die keer dat ze met Eugenia overgooiden was ook misplaatst!
Oké, ooit had een Turk mijn badslippers gebietst. Toen wilde ik wel fysiek gaan ingrijpen maar toen de geitebreier mijn bierspieren zag koos hij eieren voor zijn geld. Overlast in de saunaclub is dat eigenlijk volk-gerelateerd? Misschien dat iemand daar cijfers en percentages van heeft. Een wetenschappelijk studie kan ook nog toegevoegde waarde hebben.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 01:32
wat een politiek correct gezever Badslippers.
het deurbeleid van bepaalde clubs is op het gebied van afkomst (te) stringend, je ziet daar nog minder getinte mensen dan op Antartica.
anderzijds vind ik het best redelijk dat er in een club wordt opgelet wie er binnenkomen en dat het niet de bedoeling is dat de sfeer in een club door een bepaalde groep aanwezigen wordt overheerst.
of dat nu arabieren, snuivende hangjongeren (die ik helaas steeds meer zie), of misplaatste macho's zijn maakt me niet uit.
kan het overigens meestal net zo goed, wellicht niet beter, vinden met mensen met een niet -nederlandse achtergrond, wat dat betreft ben ik er vaak niet trots op om nederlander te zijn, zowel binnen als buiten de clubs.
maar jouw paul rosenmoller-achtige betoog spreekt me niet aan, de mods wel uiteraard..
hoeveel vrijkaarten krijg jij eigenlijk per maand om al die flauwekul te posten?:smile2:
jacky pakutra
25 oktober 2011, 10:23
stringent dus...ik ga voortaan vroeger slapen (en eerder opstaan ):smile2:
ijsbeer11
25 oktober 2011, 13:34
Als je mijn bericht goed leest staat er duidelijk "alle nationaliteiten"....
En ja, ook ik bestel wel eens een fles drank, en ook ik ben wel eens met een groep vrienden.
Mensen die mij goed kennen weten dat ik het afgelopen jaar heel erg graag in VV kwam, zelfs toen niemand er een goed woord over had.
Dat ik deze conclusie na vrijdag heb getrokken, wil denk ik toch wel wat zeggen.
Ik ben zelf vaak ook met een paar man, maar dingen die nu voortaan gebeuren gaat zelfs mij te ver..
Ruzie zoeken, intimideren, als je een meisje bij je hebt haar aanraken op intieme plaatsen, volledig respectloos!
Ik ben absoluut niet sentimenteel of bang en voel me ook niet persoonlijk geintimideerd en ik blijf daar ook zeker niet weg uit angst.
Maar meer om het feit dat ik mezelf ken en voorkomen is natuurlijk beter dan genezen!
Overigens klagen ook de dames over dit gedrag, ze worden betast, aangesproken (vaak respectloos, hrt zijn tenslotte maar hoeren) en vaak komt er geen kamergang uit voort.
Maargoed, voor mij voorlopig dus geen VV... Gelukkig zijn er voldoende alternatieven!
Carlitos
25 oktober 2011, 13:41
Het zal toch niet voor niets zijn dat bepaalde groepen geweerd worden in GT. Daarnaast zijn er ook heel veel dames die het niet zo hebben op de door Ijsbeer11 genoemde groepen. En ik heb zelf nog niet gezien dat er vervelende dingen zijn gebeurd in GT. En als GT extra geld kan verdienen, dan zouden ze zeker andere groepen binnen laten.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 14:05
Het zal toch niet voor niets zijn dat bepaalde groepen geweerd worden in GT. Daarnaast zijn er ook heel veel dames die het niet zo hebben op de door Ijsbeer11 genoemde groepen.
pas op he, je noemt een grote sponsor van YBF en stelt (impliciet) dat die o.a. groepen met een bepaalde etnische afkomst weert... ik zou maar snel vegen als ik jou was:smile2:
Picasso 1
25 oktober 2011, 14:31
In World komen ook veel buitenlanders binnen en daar is geen overlast. Gewoon kwestie van lastige mensen de club uitzetten en dan zal de resterende mix aan nationaliteiten prima met elkaar door een deur kunnen.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 14:37
In World komen ook veel buitenlanders binnen en daar is geen overlast. Gewoon kwestie van lastige mensen de club uitzetten en dan zal de resterende mix aan nationaliteiten prima met elkaar door een deur kunnen.
heeft ook met de grootte van de specifieke club te maken. in relatief kleinere clubs als VV zal de aanwezigheid van een groepje buitenlanders (of cokesnuivers, vechtersbazen of wat je maar wil) eerder zijn stempel op de algehele sfeer drukken en zal je eerder geconfronteerd worden met taferelen zoals Y11 die beschrijft.
daarnaast moet je, zoals RudiNL schreef, geen problemen maken in World want anders krijg je een man met een baard en motorjack op je dak.:smile2: kortom de personen die overlast veroorzaken zijn slim genoeg om te weten waar ze het zich wel en niet kunnen permitteren
Picasso 1
25 oktober 2011, 14:56
kortom de personen die overlast veroorzaken zijn slim genoeg om te weten waar ze het zich wel en niet kunnen permitteren
Klopt, dus niet permitteren. Mensen die overlast geven uitzetten en voortaan aan de deur weren. Evenals getatoeëerden die geen lange mouwen dragen.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 14:57
Klopt, dus niet permitteren. Mensen die overlast geven uitzetten en voortaan aan de deur weren. Evenals getatoeëerden die geen lange mouwen dragen.
Misschien Y11 aan de deur zetten als security bij VV?:smile2:
Picasso 1
25 oktober 2011, 15:02
Misschien Y11 aan de deur zetten als security bij VV?:smile2:
Ik verwacht niet dat daar een preventieve werking van uit gaat.
Carlitos
25 oktober 2011, 15:06
pas op he, je noemt een grote sponsor van YBF en stelt (impliciet) dat die o.a. groepen met een bepaalde etnische afkomst weert... ik zou maar snel vegen als ik jou was:smile2:
Nou JP, volgens mij staat er nergens "etnisch" en als de Mods vinden dat er geveegd moet worden vegen ze maar. Maar men kan het ook zien als een USP, kijk maar naar de reactie van bv Ijsbeer11, die zich niet prettig voelde met bepaalde groepen.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 15:10
Nou JP, volgens mij staat er nergens "etnisch"
daarom schreef ik ook "impliciet":smile2:
maar neem het niet te serieus, jij bent toch een man met humor, als ik zo je posts lees
Picasso 1
25 oktober 2011, 15:59
Nou JP, volgens mij staat er nergens "etnisch"
Oh, ik dacht dat je turken bedoelde.
Carlitos
25 oktober 2011, 16:03
Oh, ik dacht dat je turken bedoelde.
Jack leeft gewoon in een andere wereld.... Die met moeilijke woorden, voor een bouwvakker als mij. (Sorry JP, als ik)
jacky pakutra
25 oktober 2011, 16:08
Jack leeft gewoon in een andere wereld.... Die met moeilijke woorden, voor een bouwvakker als mij. (Sorry JP, als ik)
heb je 2 weken geleden nog een kaartje gegeven, toen was je een stuk vriendelijker:smile2:
weet niet wat voor bouwvakker je bent, maar als ik je recente posts lees waar je het hebt over 300 euro/half uur dan ben je de president-directeur van BAM
maar terug on topic anders zit mijn PM box straks ook weer vol met berichten van boze mods
MichelJ
25 oktober 2011, 17:06
...daarnaast moet je, zoals RudiNL schreef, geen problemen maken in World want anders krijg je een man met een baard en motorjack op je dak.:smile2:
Afgelopen zaterdagnacht kwamen er een paar mannetjes met een motorjack de bar in bij World en even later verliet een groep (man of 10 zeker) sudlander de club. E.e.a. zal wel met elkaar te maken hebben ;)
Volgens een paar meiden was er gevochten, moet eerlijk zeggen dat we er nauwelijks iets van meegekregen hebben, de rust (lees: de goede sfeer) was heel snel weer terug. Gelukkig kwamen wij niet om naar een boks-wedstrijd te kijken, maar om te neuken. En dat is gelukt :).
Voor mij hoeven er ook niet teveel sudlander op een kluitje te zitten in een club, maar mensen die overlast zorgen moeten hoe dan ook eruit gezet worden, of het nu Nederlanders, Duitsers, Turken, of inwoners van de Kaaiman Eilanden zijn. Gelukkig wordt er vrijwel overal adequaat opgetreden bij (ernstige) overlast.
Big30
25 oktober 2011, 17:16
daarom schreef ik ook "impliciet":smile2:
maar wat bedoelde je dan expliciet :tongue:?
MichelJ
20 november 2011, 23:08
En zeggen dat ik het nog eens opnieuw wilde proberen om naar PHG te gaan....
Ik vond PHG ook op de juiste weg was, maar van bovenstaande berichten wordt ik niet vrolijk. Ik hoop dat het een incident is, anders zal ik PHG in ieder geval op zaterdag mijden. Overigens was het publiek in GT zaterdagavond ook niet wat ze gewend waren, hoorde zojuist dat de Sudlander daar welkom waren :O terwijl GT toch bekend staat om het strenge deurbeleid.
Sent from my iPad
Boy69
21 november 2011, 07:58
We weten dat er een grote opruiming is geweest in hun damesbestand. Het lijkt er idd op dat ze ook een opruiming in hun klantenbestand aan het houden zijn, of ze zijn hun dames achterna gereisd. De vaste PHG klanten zijn in ieder geval niet blij met deze ontwikkeling!
Ik denk niet dat VV in de positie is om klanten te weigeren.
De keren dat ik er de laatste keren ben geweest (niet in het weekend) was er geen fl..kker te doen
Ik denk dat er in PHG meer te doen is, dat spreekt zich natuurlijk rond en dan zullen ze ook daar een kijkje gaan nemen.
Zoals al door Alabama aangegeven zijn er geen toppers vertrokken van VV naar PHG, lijkt me dus sterk dat er klanten speciaal voor deze DVP's naar PHG gaan.
Zoals bekend ben ik zeker geen voorstander van dit soort lieden, dus ik kan me zeeeeer goed voorstellen dat de PHG-klanten er niet blij mee waren.
Ik hoop alleen niet dat ze LR als alternatief zullen uitzoeken en LR zullen bezetten.
Boy69
2 januari 2012, 07:42
zelfs kritiek op buitenlanders wordt politiek correct verwoord door B69 ;)
Direct een kritische noot (wen er maar vast aan):
@ B30, bijna goed geformuleerd, een Belg of Duitser is ook een "buitenlander"
Uitzonderingen daargelaten heb ik daar geen moeite mee.
Helaas geldt dit niet voor de Sudlaender, dat was in 2011 zo en zal ook in 2012 niet veranderen !
We zullen hier beslist nog discussies over krijgen, en veegwerk zal beslist niet achterwege blijven.
Mits terecht en voldoende beargumenteerd hoeft dit geen probleem te zijn.
Dit veranderd natuurlijk als je te pas en te onpas gaat vegen of een bepaalde club weer "bevoordeeld" (bijv met (sluik)reclame), gedraai, etc...
Je zult het beslist gaan ontkennen, maar we weten allemaal dat het zo is.
In jouw plaats zou ik ws hetzelfde doen, dat was in 2011 zo en zal ook in 2012 niet veranderen !
Boy69
12 februari 2012, 15:14
Negatief:
enkele patsertjes kan phg onrechtstreeks iets aandoen :)!
Hier moeten ze RECHSTREEKS iets aan doen !!!!!
Pistol Pete
12 februari 2012, 16:26
Hier moeten ze RECHSTREEKS iets aan doen !!!!!
Kom jij dan ook weer? :) :)
egon, Dr. Rammler
12 februari 2012, 16:58
:roll3::roll3::teuflisch: gut gesprochen PP
Boy69
12 februari 2012, 17:24
Alleen als PHG dan nagenoeg Südländerfrei wordt.
En dat zal nooit gebeuren.
Nee dus.....
Sent from my iPhone using Forum Runner
Pistol Pete
12 februari 2012, 17:30
Nee dus.....
Maar mooi verhaal over world, ontberingen als in de elfstedentocht...:)
Ik zit nu (net als gister) in GD. geweldige line up....
Aanrader maar dat hoef ik jou als veelneuker niet te zeggen...
Cu
Picasso 1
12 februari 2012, 21:17
Nee dus.....
In World krioelt het van de Südländer......
Jansen
12 februari 2012, 21:59
Nee dus.....
Volgens mij is Boy69 zelf de grootste Sudlander !! of is zijn accent tegenwoordig uit het hoge Noorden :biggrin::biggrin::biggrin:
Boy69
12 februari 2012, 22:29
Volgens mij is Boy69 zelf de grootste Sudlander !! of is zijn accent tegenwoordig uit het hoge Noorden :biggrin::biggrin::biggrin:
Lol
Noemen we ze toch gewoon Turken en Marokanen !
Dat zijn het immers ook
Boy69
12 februari 2012, 22:31
In World krioelt het van de Südländer......
Klopt helaas, en erg veel Roemeense mannetjes......
Jansen
12 februari 2012, 22:31
Lol
Noemen we ze toch gewoon Turken en Marokanen !
Dat zijn het immers ook
Dat ik dat zelf niet door had :biggrin::biggrin::biggrin:
Badslippers
13 februari 2012, 00:02
Ik was gisteren in "Magnum" en daar voelden al die nationaliteiten zich thuis. Jammer was, zoals dat zo vaak is, dat een paar brallerige Mediterane patsers in de "Jacuzi" al die stereotypen en vooroordelen bevestigden. Echter, het gros van de Turken en Marokkanen waren gewoon aangenaam gezelschap net als al die anderen die kwamen om te genieten van de dames.
Alabama
13 februari 2012, 18:04
Klopt helaas, en erg veel Roemeense mannetjes......
Die lopen in PHG en LR ook wel rond. Nooit problemen mee gehad.
madiwodovr
14 februari 2012, 22:23
Wat mij bij ieder bezoek aan de 'warme' huiskamer, Living Room, opvalt, is dat mensen van allerlei pluimage hier hun thuis vinden. Van jong tot oud, van zwart tot wit. Niks aan het handje zou je zeggen. Klopt helemaal. Ware het niet, dat mij toch wat zaken van het hart moeten. Verontschuldig mij voor mijn iet wat sarcastische inslag, maar wellicht moet Wilders toch maar eens goed door het land trekken. Ben het niet overal mee eens, maar gewoon ff hier en daar wat orde scheppen...
Anekdote 1. De pool
Al bubbelend vond de confrontatie plaats met het 'gele geslacht'. Heel herkenbaar: zij dragen hun lul als een piepklein zakje dat in het niet valt bij het zwarte donsbedje van veren. Voeg daaraan toe een imponerende huidgeur en de eerste bron van opmerkzaamheid is geboren. Zolang deze mensen in kleine getalen aanwezig zijn, vormt dit zeker geen probleem. Zeker gezien hun sociale gedragingen en vriendelijkheid naar de medebeer!
Anekdote 2. De sauna
Vanuit het bubbelbad en later ook boven tijdens het etentje in het eettentje, was een prominente Marokkaan die zich de hele keet had toe geeigend. Vreselijk irritant dominant gedrag vertonend en respectloos en asociaal gedragend naar medeberen. Het gedrag waar ik mij bij deze bevolkingsgroep steeds vaker aan stoor en wat op dit forum, als ik het goed begrijp, wordt aangeduid als Sudlander. Hoe onze Duitse medeberen hierover denken, liet in de sauna niks aan duidelijkheid te wensen over! Ook zij storen zich mateloos aan deze dominante knoflook aanbidders en staan versteld vanhet feit dat het voor hun zo heilige boek waarschijnlijk niet is meegenomen en in de lockerin is opgeborgen. Alcohol gebruiken, andere vrouwen knallen, luidruchtig zijn, samensferen, kortom: alles wat de heilige Alibabba heeft verboden.
Het is veelzeggend dat de Duitser, zo orderlijk en gedisciplineerd, ons zegt: liever 10 Nederlanders dan 1 Sudlander...
Verwonderlijk is het steeds groter wordende aandeel van deze druktemakers t.o.v. Het aantal aanwezigen in de club. Dit weer relaterend aan het feit dat dit op de nationale bevolking toch een minderheidsgroepering is. Oftewel: het zijn veelneukers.
Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken en of deze ervaringen alleen door mij zijn opgedaan of niet. Het heeft namelijk impact op mijn gevoel bij het bezoek aan een club!
Badslippers
14 februari 2012, 23:49
[ knip-per-de-knip]
Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken en of deze ervaringen alleen door mij zijn opgedaan of niet. Het heeft namelijk impact op mijn gevoel bij het bezoek aan een club!
Soms rij ik op mijn fiets en dan heb ik dus voorrang en dan komt er zo'n klootzak in een proletenbak die mij bijna van de sokken rijdt en mij geen voorrang verleent terwijl ik het wel heb. Maar voorrang mag je niet pakken zo is mij ooit geleerd tijdens de rijlessen (voor de auto). Als ik vervolgens zie dat er een Turk achter het stuur zit denk ik: 'Zie je wel, die k*t Turken zijn allemaal hetzelfde. Enkele reis Istanbul moeten ze die berbers geven". Zo denk ik ook als er weer een hele horde Marokkanen de bankstellen van "PHG" hebben ingepikt en hun territorium afbakenen met flessen "Moet et Chandon" en vervaarlijk met hun gouden "Rap-kettingen" zwaaien naar iedereen die dat territorium binnen probeert te treden.
Dat is gewoon een menselijk trekje, dat fors reageren. Dat doe ik eigenlijk ook als de zoveelste Duitser me in Venlo de weg "In het Duits vraagt". Immer gerade aus! is dan het standaard antwoord. Kunnen die klootzakken nou geen Nederlands spreken. Ik stuur ze steevast de verkeerde kant op en hou mijn fiets goed vast want voor je het weet heeft die mof 'm al in de achterbak van zijn Mercedes liggen. "Al die Duitsers zijn hetzelfde", denk ik dan. Natuurlijk weet ik rationeel dat er ook goede Duitsers zijn: Willi69, Egon, Dr. Rammler, Rolliman, Harald, Sunny etc. Dat zijn vrolijke ijsberen.
En laat ik nou ook vrolijke, amicale, gezellige, praatgrage, geciviliseerde Turken, Marokkanen, Albanezen, Montenegrijnen, Chinezen, Jappanners in de club tegen komen. Maar soms heb ik pech en dan loop ik weer tegen een stelletje a-sociale Italianen of Spanjolen aan die met hun badjas aan in de sauna kruipen en over de lavastenen zeiken. Dat is dan weer tuig van de richel. Soms kom ik ook Joepie tegen. Da's unne Brabander die straalbezopen in de "Jacuzi" van "Golden Time" springt en er volgens mij ook nog in ligt te pissen. Bovendien schreeuwt hij door de hele keet dat hij alle wijven gaat neuken. Bah, wat is Joepie toch een viespeuk. Enkele reis Veenhuizen met die gast. Maar Joepie is ook wel een heel leuke en sociale gast die altijd klaar staat om de rolstoel van zijn goeie vriend Cupido te duwen. Maar dat wil die laatste dan weer niet want hij wil niet als gehandicapte door het leven gaan die bij alles hulp nodig heeft.
Pas geleden stond ik in "Planet Happy Garden" onhandig met mijn bord vol te kijken waar nog een zitplaats was. Aan een tafel had zich de volledige bevolking van het Rif-gebergte verschanst. Bovendien zaten er ook nog een handvol Turken. Ze zagen me stuntelen, ze wuifden met hun behaarde hand en nodigden me uit om bij hun te komen zitten. Er werd zelfs gevraagd of ik wat wilde drinken en een biertje werd voor me gehaald. Nadat ik gegeten had boden die gasten me sigaret aan van een of ander vaag merk. Dat heb ik maar geweigerd want je weet immers nooit met die gasten. Ik heb toen nog wel gevraagd waarom ze altijd met hun onderbroek aan douchen. Toen zeiden ze dat alleen preutse mediterrane kerels dat doen.
En die website van Wilders? Laat me niet lachen. Nog slechter als die film die hij ooit maakte. Wachten is nu op de website
www.meldpuntschreeuwendeenoverlastveroorzakendehoe renlopers.nl (http://badslippers.ba.funpic.de/guestbook/doc.php)
Wilders is een volstrekt lulletje rozenwater waarvan wij vroeger op school de boekentas op de kop hielden terwijl we op driehoog stonden en een aardappel in de knalpijp van zijn "Mobiletje" duwde zodat hij niet kon starten.. En elke Nederlander die denkt dat hij de werkelijke problemen gaat oplossen is net zo'n grote lulhannes. Die kerel gaat helemaal niks presteren. Is net als alle andere politici bezig met non-issues, randzaken en de waan van de dag. Morgen sta jij op straat. Dan wil je zo snel mogelijk weer aan de slag om je hobby te kunnen bekostigen. Surfen naar die duffe site van Wilders gaat je echt geen baan op leveren net zo min als een stem uitbrengen op die oproerkraaier. Denk je dat hij al je problemen gaat oplossen door wat lastige Marokkanen te verbannen? "Dream on"
Boy69
15 februari 2012, 01:39
y
Ik ben het VOLLEDIG met madiwodo eens !
Een enkele Turk of Marokkaan is geen enkel probleem, mits hij zich gedraagt (geldt ook voor de Hollanders, Belgen, Duitsers, Jappen, etc..)
Komen deze lieden (T of M) echter in grote getalen, ontstaat er een sfeer die MIJ in elk geval niet aanstaat, waarbij ze zich dan vaak ook weinig respectvol opstellen tegenover meiden, gasten, etc..
Hieraan erger IK me, en dat ontneemt mij voor een groot gedeelte het plezier aan een saunaclubbezoekje.
bad pritt
15 februari 2012, 07:25
Ook zij storen zich mateloos aan deze dominante knoflook aanbidders en staan versteld vanhet feit dat het voor hun zo heilige boek waarschijnlijk niet is meegenomen en in de lockerin is opgeborgen. Alcohol gebruiken, andere vrouwen knallen, luidruchtig zijn, samensferen, kortom: alles wat de heilige Alibabba heeft verboden.
Samensferen je bedoelt zeker samenzweren van die suedlaender !
Daar zit een kern van waarheid in, het vermoeden bestaat dat een duitse Al Queda cel in LR haar wekelijkse besprekingen houd.Om niet op te vallen doen ze lekker mee met wat iedereen daar doet..feest vieren, alcohol tanken en vrouwen neuken.
Dus er is geen reden tot paniek, hun eigen basis blazen ze niet snel op,maar als de drankrekening die openstaat te hoog oploopt, dan is alles mogelijk.
Sinds SFL geen undercover surveillance meer uitvoert, loopt het in LR uit de hand.
Boy69
15 februari 2012, 07:45
het vermoeden bestaat dat een duitse Al Queda cel in LR haar wekelijkse besprekingen houd.
Dit betreft slechts een "kleine fractie", de grote meute bivakkeerd vrijwel dagelijk in een andere club, niet ver van VV
Red Devil
15 februari 2012, 10:40
Als ik vervolgens zie dat er een Turk achter het stuur zit denk ik: 'Zie je wel, die k*t Turken zijn allemaal hetzelfde. Enkele reis Istanbul moeten ze die berbers geven".
Berbers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Berbers)uit Turkije? :confused:
Groeten,
:teuflisch:
bad pritt
15 februari 2012, 10:47
Groeten,
Naar Turkije geemigreerde marokanen dat snap je toch wel.
Red Devil
15 februari 2012, 12:56
Naar Turkije geemigreerde marokanen dat snap je toch wel.
Stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben! :wand:
Groeten,
sofaking
15 februari 2012, 15:19
Stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben! :wand:
Groeten,
Alleen maar half-berbers, want 1 ouder zal een Turk moeten zijn.
"bers" dus. :teuflisch:
Badslippers
15 februari 2012, 18:08
Groeten,
Goed opgelet Red Devil. Soms zit ik ook maar wat voor de vuist weg te typen op mijn laptop en schrijf wat er in mijn kop op komt en daar zit me toch een hoop onzin in!
Alabama
15 februari 2012, 19:02
Dit betreft slechts een "kleine fractie", de grote meute bivakkeerd vrijwel dagelijk in een andere club, niet ver van VV
Je bedoelt de Moskee van Grefrath?
The Joker
15 februari 2012, 23:31
Nee, B69 bedoelt de moskee van Tönnisvorst denk ik...
madiwodovr
16 februari 2012, 12:29
Het is mij allemaal om het even welke godsdienst een ieder aanbidt, aangezien we allemaal in een witte badjas rond paraderen. Ik stoor mij niet aan het uiterlijk vertoon van anderen of culturele achtergronden. Of iemand z'n voorhuid laat wegknippen omdat Allah blij is met een rode rookworst, of iemand die z'n pielemans warm houdt in een broeinest van zwarte dons zal me allemaal aan m'n reet roesten. Ik stoor mij niet aan medeberen die de schaamluis in stand houden. De voorliefde voor een bepaalde witte groente, welke alom bekend staat als zeer dominante put lucht, neem ik ook nog op de koop toe.
Hetgene wat mij zo tegen de borst stoot is het gedrag van bepaalde groepen samenklonterende beren, die in een groep vaak nog prominenter aanwezig zijn, dan normaliter individueel. Dit gaat gepaard met flink gebulder, onbehoorlijk gedrag en respectloos handelen t.o.v. (laat ik het algemeen houden) andere clubbezoek(st)ers. Het kan aan mij liggen, maar ik zie dit soort gedragingen, of beter gezegd misdragingen als ze gebeuren, uitsluitend gebeuren door onze Zuid Europese, Noord Afrikaanse, medeberen.
@Badslippers: sorry als ik je hiermee voor het hoofd stoot of persoonlijk heb gekwetst. Het is een constatering, welke ik hier heb kenbaar gemaakt. Daar is dit forum toch ook voor bedoeld? Je blijft voor mij een voorbeeld met je poezie-achtige, romantische, schrijfstijl.
satanic surfer
16 februari 2012, 14:02
Denk dat de kern van de zaak het samenklonteren is... ongeacht de nationaliteit is het vooral het groeps-gehalte doorslaggevend. Luidruchtigheid is sneu, openbare clubdronkenschap nefast en bijhorende gedragingen een domper op éénieders (buiten de zakkenwassers van dienst) feestvreugde. Zelden tref je een éénling die de "zaak verziekt", in nabijheid van hun even oliedomme en boerse buddies durven deze nitwits al eens wat gewichtiger te handelen dan strikt geoorloofd, nuja, ik probeer er steeds het amusante van in te zien, kniestootjes uitdelen, viagralullen minimaliseren en serviceflops stellig aanbevelen, wie houdt er niet van. Ikke alvast wel, ongeacht of ze douchen met onderbroek...
In tegenstelling tot collega weekdagopsomming hierboven (niet negatief bedoeld) merk ik eigenlijk geen constante qua nationaliteit in deze "groepsfilosofie", een grote groep Finse dronkelappen in Samya vorige zomer of een groep Italiaanse nitwits in GT gaande tot saunalulletjes vorige week die ook allesbehalve Noord-Afrikaans waren... oké, af en toe zeker ook eens Turkse of Marokkaanse groepjes, maar zeker niet overheersend naar m'n aanvoelen. In Villa Vertigo zijn ze s'avonds oververtegenwoordigd bijwijlen, maar ja, de dames hoor je over deze "kwartierpoppers" niet mopperen... In PHG moest ik laatstleden ook ns fiks wegduiken voor rondslingerende kettingen, ach, als zij het leuk vinden, sommige dames zijn niet van deze gozers weg te slaan, wederom prima, mij stoort het matig tot niet, en gniffelen met deze uiterlijke dommigheden leukt zelfs m'n dagje op bijwijlen... Het is gewoon een kwestie van de club zelve, hoe ver laten zij het gaan met deze "groepjes", het lijkt me nogal wiedes dat ze de slotbalans tussen inkomsten en "afstotend gedrag " ten opzichte van overige beren af en toe eens checken... In Samya dat godbetert wordt gerund door 2 Turkse broers is het zelfs relatief rustig qua "migrantenaantal" (in kleine zusterclub Mondial (gericht op die snelle 15-minuten poppers-markt met conforme prijzen) is het daarentegen 95% Turkse bezoekers), een goede en slimme keuze en differentiatie van publiek en aanbod, that's business...
Als het je in een bepaalde club niet zint om welke reden dan ook (zeker een detail-reden als bezoekers-herkomst), gewoon een andere club proberen lijkt me zo... leven en laten leven
Boy69
16 februari 2012, 14:38
Hetgene wat mij zo tegen de borst stoot is het gedrag van bepaalde groepen samenklonterende beren, die in een groep vaak nog prominenter aanwezig zijn, dan normaliter individueel. Dit gaat gepaard met flink gebulder, onbehoorlijk gedrag en respectloos handelen t.o.v. (laat ik het algemeen houden) andere clubbezoek(st)ers. Het kan aan mij liggen, maar ik zie dit soort gedragingen, of beter gezegd misdragingen als ze gebeuren, uitsluitend gebeuren door onze Zuid Europese, Noord Afrikaanse, medeberen.
En wederom ben ik het volledig eens met madiwodovr !
Het slaat de spijker weer op zijn kop, hulde
bad pritt
16 februari 2012, 14:40
Denk dat de kern van de zaak het samenklonteren is...
en de groepsprocessen die er bij horen..idd zo satanic zie ik het ook.
Picasso 1
16 februari 2012, 15:41
Denk dat de kern van de zaak het samenklonteren is... ongeacht de nationaliteit is het vooral het groeps-gehalte doorslaggevend.
en de groepsprocessen die er bij horen..idd zo satanic zie ik het ook.
Denk zelf dat de combinatie samenklonteren, patserigheid en luidruchtigheid meer leeftijdgerelateerd is; betreft meestal jonge twintigers.
bosbeer
16 februari 2012, 16:03
Denk zelf dat de combinatie samenklonteren, patserigheid en luidruchtigheid meer leeftijdgerelateerd is; betreft meestal jonge twintigers.
GT wordt de laatste tijd geteisterd door lastige en luidruchtige Spanjaarden. Gisteren was de maat vol : paspoort of ID controle in het vervolg en afstammelingen van Columbus komen er niet meer in!
bad pritt
16 februari 2012, 16:06
GT wordt de laatste tijd geteisterd door lastige en luidruchtige Spanjaarden. Gisteren was de maat vol : paspoort of ID controle in het vervolg en afstammelingen van Columbus komen er niet meer in!
Hahaha is dit een grapje of ga jij naast GT live reporter ook op woensdag voor uitsmijter spelen ?
bosbeer
16 februari 2012, 16:11
Hahaha is dit een grapje of ga jij naast GT live reporter ook op woensdag voor uitsmijter spelen ?
No problem, het zijn kleine kereltjes.
bad pritt
16 februari 2012, 16:13
No problem, het zijn kleine kereltjes.
Die dat kompenseren met een grote mond...
Picasso 1
16 februari 2012, 16:16
Die dat kompenseren met een grote mond...
...en lelijke kerels compenseren met PUA bij betaalde dames :rofl:
bosbeer
16 februari 2012, 16:36
Maar voor Picas maak ik een uitzondering, die willen we niet missen. Ik laat hem door mijn benen heenglippen en na een knipoog naar Tatjana is het ok.
Picasso 1
16 februari 2012, 17:17
Maar voor Picas maak ik een uitzondering, die willen we niet missen. Ik laat hem door mijn benen heenglippen en na een knipoog naar Tatjana is het ok.
Zolang Ketserr maar niet een soortgelijke uitzondering maakt.
Gondolas9
16 februari 2012, 20:09
Columbus was een Italiaan:rolleyes:
Red Devil
17 februari 2012, 14:19
Columbus was een Italiaan:rolleyes:
Volgens Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Christoffel_Columbus) werd hij in 1451 in Valladolid (noord-west Spanje) geboren. :rolleyes:
Groeten,
Picasso 1
17 februari 2012, 14:26
Volgens Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Christoffel_Columbus) werd hij in 1451 in Valladolid (noord-west Spanje) geboren. :rolleyes:
Groeten,
Hij stierf daar. Maar goed, er sterven of er geboren worden is allemaal een pot nat :rofl:
Christoffel Columbus (Spaans Cristóbal Colón, Italiaans Cristoforo Colombo, Portugees Cristóvão Colombo, Latijn Christophorus Columbus; Genua, 1451 - Valladolid, 20 mei 1506) is de beroemdste ontdekkingsreiziger uit het tijdperk van de grote ontdekkingen.
MichelJ
17 februari 2012, 14:35
Hij werd in 1451 geboren in Genua (http://nl.wikipedia.org/wiki/Genua_%28stad%29)
Is inderdaad een Italiaantje volgens hetzelfde Wikipedia. Mja...kan ook zo maar een Roemeen geweest zijn...
jacky pakutra
17 februari 2012, 14:39
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christoffel_Columbus#De_afkomst_van_Columbus
De afkomst van Columbus
Er is een ruime mate van bronnenmateriaal, dat de Genuese afkomst van Columbus bevestigt. Zelf vermeldde Columbus in geschriften veelvuldig Genua als zijn geboorteplaats, onder anderen in zijn testament. (...)
De theorie van de Catalaanse afkomst gaat ervan uit, dat hij in 1476 als Catalaans piraat betrokken is geweest bij een zeeslag met de Spaanse vloot. Hij zou gediend hebben onder zijn oom, admiraal Colom, die de Catalaanse opstandelingenvloot leidde. Volgens anderen was Columbus de zoon van een Byzantijnse edelman van het Griekse eiland Chios, dat ten tijde van Columbus geboorte bij Genua hoorde.
Weer anderen menen dat hij uit het dorpje Cuba in de Alentejo in Portugal komt, en dat hij het eiland Cuba naar zijn geboorteplaats genoemd heeft. Verder wordt hij nog aangezien als bekeerde jood, Galiciër, Fransman, Corsicaan, Armeniër en Georgiër.
BefBeer
17 februari 2012, 14:49
Het is inderdaad zo het heel vaak mensen met grotere aantallen bij elkaar steeds minder leuk worden.
Dit is niet alleen met saunaclubbezoekers zo.
Al heel vaak boven het aantal van 6 a 7 wordt het groepje minder leuk, ontstaan subgroepjes enz.
Enkele 'haantjes' willen dan de 'grootste' zijn, de leukste zijn of laten zien wat ze wel durven....
Algemeen probleem van het soort 'mens'.
BefBeer
Jan_Wandelaar
18 februari 2012, 01:27
Algemeen probleem van het soort 'mens'.
De mens is een irritante, schadelijke, opportunistische en vooral gevaarlijke diersoort. Slechts een heel dun laagje cultuur en beschaving zorgt ervoor dat exemplaren van deze diersoort elkaar niet voortdurend de hersens inslaan.
Bij verschillen in cultuur en beschaving is het dan ook niet vreemd dat er ogenblikkelijk een gespannen, mogelijk zelfs vijandige sfeer om de hoek komt kijken. Dat is nu eenmaal de aard van het beestje. In dat licht bezien is het zeer onverstandig mensen met verschillende culturen te mengen, zeker wanneer de bereidheid om zich aan de dominante/inheemse cultuur aan te passen ver te zoeken is.
Dat is vragen om ellende. Iets wat de oorspronkelijke bewoners van Amerika kunnen beamen. En zo hebben er om diezelfde reden door de eeuwen heen tientallen miljoenen mensen het leven verloren. Niet dat we er iets van geleerd hebben, want er zijn immers nog steeds mensen die denken dat een multiculturele samenleving tot de mogelijkheden behoord.
J.W.
Big30
18 februari 2012, 01:44
Columbus was een Italiaan :rolleyes:
Als het waar is dat Columbus in Genua geboren is was ie dus een Genuees. Ten tijde van zijn geboorte bestond het huidige Italie nog niet en was Genua een onafhankelijke stadsrepubliek :baeh:!
Boy69
18 februari 2012, 08:40
In dat licht bezien is het zeer onverstandig mensen met verschillende culturen te mengen, zeker wanneer de bereidheid om zich aan de dominante/inheemse cultuur aan te passen ver te zoeken is.
Dat is dus de oplossing:
Een eigen saunaclub voor Sudländer !!!
The Joker
18 februari 2012, 14:36
Moet zeggen dat ik in mijn ongeveer 400 saunaclub bezoekjes idd regelmatig groepen 'Sudlander' ben tegengekomen, die veelal met een paar flessen drank omringt door dames in de barruimte van de club vertoeven.
Toch zijn de groepen die de meeste overlast geven vaak gewoon kleine groepjes bezopen Hollanders/Walloniërs.
Overmatig alcoholgebruik is een heel wat groter probleem dan de huidskeur van een beer...
Picasso 1
18 februari 2012, 15:45
In dat licht bezien is het zeer onverstandig mensen met verschillende culturen te mengen, zeker wanneer de bereidheid om zich aan de dominante/inheemse cultuur aan te passen ver te zoeken is.
Het wordt nog moeilijker wanneer de dominante/inheemse cultuur zich erg intolerant opstelt en een muur optrekt.
Picasso 1
18 februari 2012, 16:04
Niet dat we er iets van geleerd hebben, want er zijn immers nog steeds mensen die denken dat een multiculturele samenleving tot de mogelijkheden behoord.
Er is geen enkel land met allemaal inheemse inwoners van één en dezelfde afkomst, het is een continu proces van volksmengingen. De Nederlanders (of Duitsers) van nu zijn het product van verschillende volksmengingen uit een ver verleden. Het zou zomaar kunnen dat je verre voorouder een Hebreeër (jood) was of een Filistijn (arabier), of iets minder ver in de historie een Romein, een Kelt, een Fransman of een Spanjaard. Als er geen volksbewegingen in de historie zouden hebben plaats gevonden dan zou Nederland waarschijnlijk nu 0 inwoners hebben.
Wat betreft de mens als agressieve soort heb je wel een punt; er zijn botsingen tussen verschillende culturen en als dat element afwezig zou zijn dan zouden we vervanging nodig hebben zoals botsingen tussen dorpen of bijvoorbeeld intensivering van botsingen tussen voetbalfans.
Costana
18 februari 2012, 17:43
Moet zeggen dat ik in mijn ongeveer 400 saunaclub bezoekjes idd regelmatig groepen 'Sudlander' ben tegengekomen, die veelal met een paar flessen drank omringt door dames in de barruimte van de club vertoeven.
Toch zijn de groepen die de meeste overlast geven vaak gewoon kleine groepjes bezopen Hollanders/Walloniërs.
Overmatig alcoholgebruik is een heel wat groter probleem dan de huidskeur van een beer...
niet alle zuiplappen op 1 hoop gooien hé :) Das discriminatie !! :baeh:
Er zijn er die zich ook nog weten te gedragen (lees voor geen overlast zorgen) als ze bezopen zijn :)
Mag ik uit bovenstaande trouwens besluiten dat Vlamingen eigenlijk de groep zijn die nooit voor overlast zorgen ? :D
De Shyman
18 februari 2012, 20:30
Ach.
De laatste keer in Fun Garden lieten ze ook dames binnen.;) Maar daar was ik medeschuldig aan.
Wat mij die avond wel opviel dat na een bepaald tijdstip ook 'normaal':eek: geklede heren dus zonder ijsberenpels werden binnengelaten.:gruebel:
Ook verkeerden deze 'heren' in een zodanige staat van dronkenschap dat de muur een welkome ondersteuning was voor het voortbewegen.
Misschien niet relevant in dit topic...........:cool:
Tiga
19 februari 2012, 12:32
Topic opgeruimd. Aub inhoudelijk reageren op dicussietopic.
Jansen
19 februari 2012, 12:53
Topic opgeruimd. Aub inhoudelijk reageren op dicussietopic.
Volgende keer Tiga gewoon een aantal ijsberen opruimen dan heb je Nederland en Belgie ook meteen verschoond.
Boy69
19 februari 2012, 15:07
ik denk dan ook dat Boy69 het daar goed had gevonden in deze carnaval stemming waar weinig Turks gesproken werd..
Ik weet zeker van niet !!
Marokkaans zal wel de voertaal zijn geweest, en dat is toch opvallend in een club vol Roemeentjes.
Wel vond ik het mooi dat er ook mannen verkleed waren als Turk in een badjas.
Inderdaad mooi om te horen dat ze meedoen aan de traditie van het verkleden met carnaval.
Een eerste begin van integratie zullen er maar zeggen................. nu de rest nog.
verkleed als ..... Turk in een badjas.
Goed verkleed, normaal rennen ze immers rond in een handdoek, om hun onderbroek te bedekken.
egon, Dr. Rammler
19 februari 2012, 15:33
Zitat Zitat von Jansen
verkleed als ..... Turk in een badjas.
Goed verkleed, normaal rennen ze immers rond in een handdoek, om hun onderbroek te bedekken. Zitatende
naja es laufen aber auch genug Deutsche und Niederländer mit Onderbroek rum
egon, Dr. Rammler
19 februari 2012, 17:16
Zitat satanic surfer: In Samya dat godbetert wordt gerund door 2 Turkse broers is het zelfs relatief rustig qua "migrantenaantal" Zitatende
stimmt nicht, es sind 3 Brüder.
Gondolas9
19 februari 2012, 20:38
Mag ik uit bovenstaande trouwens besluiten dat Vlamingen eigenlijk de groep zijn die nooit voor overlast zorgen ? :D
:freu:
Vince
7 augustus 2012, 15:40
Een tweetal weken geleden had ik het erg druk dus kon ik helaas niet naar GT afzakken. Twee van mijn vaste ijsbeer-collega's konden dat wel. Tot hun grote verbazing werd hen echter de toegang geweigerd wanneer ze toekwamen. Moet je weten dat we al jarenlang GT bezoeken, ons altijd zeer keurig gedragen, vele sleutels laten halen en netjes gekleed arriveren.
Weten jullie hoe dit te verklaren valt?
Carlitos
7 augustus 2012, 15:50
Nou Vince, (licht) donker uiterlijk of veel tatoeages? Misschien een nieuwe theke?
Zultbroek81
7 augustus 2012, 18:25
@vince:ik ben 1 maand geleden ongv geweigerd bij gt.was er samen met een goede vriend deze gast en ik waren zeer goed gekleed en uiterst verzorgd.maar ondanks dat werden we ook geweigerd.ik was er nog nooit eerder geweigerd.word er altijd met open armen ontvangen.later hoorde we dat ze in gt gewoon donkere mensen weigeren.vind ik een slechte zaak.m'n maat is van Somalische afkomst dus dat kon wel kloppen.heb inmiddels al veel verhalen over gehoord.2 keurige goed uitziende jonge mannen die netjes entree betalen vaak naar de kamer gaan en verder niemand tot last zijn,goede klanten worden geweigerd.toen zijn we maar naar een andere club gereden waar we zeer goed zijn ontvangen en ook een gouwe tijd hebben gehad.ik vind dat ze een beetje beter onderscheid moeten maken.een streng deurbeleid is niks mis mee maar mensen op kleur weigeren kan niet.ik zag er laats een paar Nederlandse mannen in gt die zich gewOon als een stel uitgelate wilde bavianen gedroegen,een stelletje lompe boeren.totaal geen manieren en de dames lastig vallen geen respect voor de mede ijsberen.Zich helemaal klem gaan zitten zuipen want de heren hadden 60€ betaald en dat moesten ze eruit halen ook,nee dat is gezellig. Gr. Spank
BefBeer
7 augustus 2012, 18:52
Ik denk dat het kwam omdat je zonder Hoofdletters en spaties sprak! ;)
Nee, effe serieus; ik vind dit ook niet fijn van GT.
Mijn mening is dat je aan de buitenkant niet kan zien wie een gentleman is en al zeker niet aan de huidskleur.
Uitstraling, houding, spraak, blik etc maar dat is niet in een vast commando te vatten voor de 'deur'.
M.i. meer mensen toelaten en sneller uitwippen als nodig.
BefBeer
@vince:ik ben 1 maand geleden ongv geweigerd bij gt.was er samen met een goede vriend deze gast en ik waren zeer goed gekleed en uiterst verzorgd.maar ondanks dat werden we ook geweigerd.ik was er nog nooit eerder geweigerd.word er altijd met open armen ontvangen.later hoorde we dat ze in gt gewoon donkere mensen weigeren.vind ik een slechte zaak.m'n maat is van Somalische afkomst dus dat kon wel kloppen.heb inmiddels al veel verhalen over gehoord.2 keurige goed uitziende jonge mannen die netjes entree betalen vaak naar de kamer gaan en verder niemand tot last zijn,goede klanten worden geweigerd.toen zijn we maar naar een andere club gereden waar we zeer goed zijn ontvangen en ook een gouwe tijd hebben gehad.ik vind dat ze een beetje beter onderscheid moeten maken.een streng deurbeleid is niks mis mee maar mensen op kleur weigeren kan niet.ik zag er laats een paar Nederlandse mannen in gt die zich gewOon als een stel uitgelate wilde bavianen gedroegen,een stelletje lompe boeren.totaal geen manieren en de dames lastig vallen geen respect voor de mede ijsberen.Zich helemaal klem gaan zitten zuipen want de heren hadden 60€ betaald en dat moesten ze eruit halen ook,nee dat is gezellig. Gr. Spank
Poppalarge
7 augustus 2012, 19:30
Dit hoorde ik de laatste keer toen ik in LR was ook van een Amerikaanse NATO ijsbeer. Bij GT werd hij als enige van zijn reisgezelschap, blanke NATO mannen, geweigerd, maar kwam samen met zijn collega's zonder problemen binnen bij LR. Dat zal ook wel verklaren waarom de man die mij toen binnen liet bij LR aan mij vroeg of ik net van GT kwam, waarop ik negatief antwoordde en gewoon naar binnen mocht...
Toch een vreemde gang van zaken als LR en GT zo aan elkaar gelieerd zijn vind ik dan aan de ene kant, maar aan de andere kant begrijp ik dan ook wel weer dat de theke aldaar in opdracht van de baas handelt en misschen geen keus heeft. Ook ik had in mijn bijbaan als horecaportier gedurende mijn studententijd de nodige medelanders moeten weigeren omdat mijn baas er niet "teveel" van in zijn zaken wilde hebben. Het is zeer zeker geen fijn gevoel om ergens geweigerd te worden en ik heb het gelukkig nog nergens meegemaakt in "saunaclubland", maar aangezien je tegen een deurbeleid vrij weinig kunt beginnen en er meer dan genoeg alternatieven in de buurt zijn in NRW, is het soms beter om je verlies te noemen en te genieten van het "groenere" gras elders.
Het is niet dat ik het goedkeur of het enigszins goed wil praten, maar de meeste zaken worden pas interessant als ze onbereikbaar zijn, dus neem het verlies en laat er je dag niet door verpesten....
Badslippers
7 augustus 2012, 19:35
Misschien dat het niet aan het management ligt maar aan de dames. Die willen niet het risico lopen om bij het afrekenen er achter te komen dat ze met een kerel die op "Zwart zaad" zit te hebben gekamerd. Dat levert namelijk niks op.
Blijft een kwalijke zaak. De reden zul je niet achterhalen omdat het management niet gaat zeggen: "Beste meneer, u bent wat donker getint en wij hebben als deurbeleid dat wij personen met een dergelijke huidskleur de toegang tot ons pand ontzeggen." Blijft dus gissen. Als je het van dichtbij meemaakt is het tenenkrommend en aanmatigend.
Cuties
8 augustus 2012, 18:35
Misschien dat het niet aan het management ligt maar aan de dames. Die willen niet het risico lopen om bij het afrekenen er achter te komen dat ze met een kerel die op "Zwart zaad" zit te hebben gekamerd. Dat levert namelijk niks op.
Blijft een kwalijke zaak. De reden zul je niet achterhalen omdat het management niet gaat zeggen: "Beste meneer, u bent wat donker getint en wij hebben als deurbeleid dat wij personen met een dergelijke huidskleur de toegang tot ons pand ontzeggen." Blijft dus gissen. Als je het van dichtbij meemaakt is het tenenkrommend en aanmatigend.
2795
Management en Personeel zijn klootjesvolk.
Ik kan me niet voorstellen dat ik al te grote geheimen zit te veklappen als ik zeg dat ik vorig jaar een uitgebreid gesprek heb opgevangen waarin een "senior" thekevrouw een "junior" thekevrouw aan een of andere theke met kleine snoepjes :wink: vertelde over hoe "Afrikaner", "Schwarzen" nicht erwunscht zijn omdat zij "general" HIV/AIDS infizierte sind. En dat het "fur sauna clubs normal ist "die" der eintritt zu verweigern".
*Negers = HIV/AIDS geinfecteerden.
*Kleurlingen met "negroide kenmerken" (Latino's, Paki's, wellicht Maluku & Indonesiërs, Indiaas etc.; alleen als zij een meer dan gemiddeld donker
geroosterd velletje hebben) = Negers = HIV/AIDS geinfecteerden.
*Sudlander = Turken, leipe Mocro flavours, Arabs = respectloos t.o.v. prostituees; hoge mate van te verwachten ondeftige probleemveroorzakende
temulentie.
*Tattoo boys = Asociaal volk waarbij de kans dat zij zich als sudlander zullen gedragen redelijk aanwezig zal zijn, vooral als zij in vereniging met
"gelijkgestemden" en "gelijkuitzienden" het pand willen betreden.
Daarboven komt m.b.t. tot de mentaliteit van het managment en personeel dan ook nog eens het adagium wat bad pritt op zijn billetjes of boven zijn bil crack schijnt te hebben getatoeëerd:
"For it is impossible for anyone to begin to learn what he thinks that he already knows." ~Epictetus, Discourses
En daar hebben we de oorzaken voor het weigeren van "the usual suspects".
Zoals reeds vermeldt: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25327-Dames-die-niet-op-kamer-willen-met-je.&p=212004&highlight=#post212004 heeft het ook m.i. allemaal niks te maken met dat kleurlingen een grotere banketstaaf zouden hebben die de prostituees potentieel kunnen peinigen of dat deze kleurlingen eerder geacht kunnen worden op "zwart zaad" te zitten, zoals badslippert opperde. Immers, het komt niet onvaak voor dat de grootst uitziende "schooiers" (gekleurd of niet) die in de meest afgeragte rokende knetterende stinke koektrommels rijden die je je kunt bedenken, zich in gegeven gevallen juist het meest schijnen te kunnen permitteren. En laten we het al helemaal niet hebben over goede manieren (whatever the fuck that means). My God, hoe vaak het internationale beeld van de zakelijk gelauwerde smikkelende neuspeuterende Hollander met zijn kwestiteuze kledingsmaak en zijn overall middelmatige appearance al niet ter sprake is gekomen tijdens het borrelen en bitterballen vreten -na afloop van een of ander symposium- is ontelbaar. Godverdomme man, ik lach me elke keer weer serieus de ballen uit de broek als ik in gegeven gevallen een of andere zelfgeproclameerde "high class" gesoigneerde kakmans weer eens in zijn neus zie boren in de businessclass (of in de eerste klas in de trein) en dit figuur als een gediplomeerde padvinder deftig op zoek zie gaan naar een of ander reuzen snotworst en die glibberige rakker dan ook nog eens sans gene in ze mond zie wegschieten.
Niks is wat het lijkt, en alles is wat het is.
Of te wel met andere woorden: "people only see what they want to see, the truth is irrelevant".
hardmike
9 augustus 2012, 18:47
Ja helaas moet ik me toch wel aansluiten bij de meerderheid. Ik ben zelf een tweetal keer geweigerd aan de poorten van GT. Echter was dit altijd in gezelschap van donkere vrienden van mij. Een was een Senegalese jongen en de ander een Surinaamse jongen. In beide gevallen werden we finaal bij de poort geweigerd. En nu komt de grap toen ik 2 weken later terugkwam met 2 italiaanse collega's van mij konden we zo doorlopen ;). Het meest bizarre is nog wel dat ik zelf Indo ben en dus met regelmaat gebruind eruit zie en in mijn eentje altijd fluitend naar binnen loop bij GT? Ik snap het deurbeleid in ieder geval niet, maar wel weet ik dat ik zelf altijd erop let om tot de puntjes verzorgd eruit te zien, voordat ik aanbel bij GT en aan medereizigers meldt dat het op eigen risico is ;).
satanic surfer
21 oktober 2012, 21:52
Euhm, herkenbare recensie van IAmLonely met dien verstande dat ik zowat ELKE keer toen ik nog in phg kwam met dit soort volk van uiteenlopende nationaliteiten met respectloze attitude werd geconfronteerd en ik me daar ook wel ns over heb uitgelaten, ik denk te mogen anticiperen dat het OVERGROTE meerendeel van de regelmatige bezoekers daar nooit om mezelf onbegrijpelijke redenen buiten "goodwill" van verdelers over schreven, heuglijk vast te stellen dat er ook ns door anderen melding over wordt gemaakt, bedroevend om vast te stellen dat in Oedt niks is veranderd blijkbaar, dit is geen zaterdagavondprobleem, maar een doorpolicyprobleem en prioriteitenprobleem bij de club zelve, als alcoholinkomsten primeren is het gevolg klaterwaterduidelijk, zelfs naar serviceleistung in het algemeen toe als je logischerwijs verdertrekt voor zowat eenieder toe...Hoegenaamd niet verbaasde groeten.
Badslippers
21 oktober 2012, 22:33
Wat mij echter het meest stoorde was de lompe, onbeholpen manier van communiceren van de meeste leeghoofden en het gebreke aan respect voor de dames!
Zelfde ervaring op 10 oktober waarbij de Master-Bull bijna door het lint ging toen hij zich in een geannexeerde hoek begaf en zich verzekerde van een zitplaats plus deerne. Godzijdank zegevierde zijn gezond verstand. Zelf ook al eens op intimiderende wijze benaderd toen ik op een "verkeerde" plaats ging zitten. Mijn polsbandje getoond en gezegd dat 60 euro inkom een plaatsgarantie is. Daar staat tegenover dat ik ook weleens gastvrij werd uitgenodigd om juist plaats te nemen tijdens de warme hap en bijna alles bezet was.
egon, Dr. Rammler
22 oktober 2012, 19:57
ich weis nicht was ihr habt Jungens, ich hab da keine Probleme mit......... ;):biggrin:
uurtje
22 oktober 2012, 21:16
groot gelijk...maar normen en waarden zijn niet vanzelfsprekend. Kijk maar naar de maatschappij. Echter, in tegenstelling tot " de maatschappij " kunnen bepaalde dingen wel makkelijker door de clubleiding worden afgedwongen. Kunnen..............iemand die hierop logica wil loslaten zou tot de conclusie kunnen komen dat de leiding van PHG er klaarblijkelijk geen belang of interesse in heeft om wat te veranderen.
Dalton
22 oktober 2012, 21:28
ich weis nicht was ihr habt Jungens, ich hab da keine Probleme mit......... ;):biggrin:
Waar veel mensen zijn en dan ook nog eens veel drank aanwezig wordt het altijd een beetje luidruchtig sommige mensen geloven nog steeds dat wanneer je naar een hoerenkot gaat je de bijbel mee moet nemen.
Daar waar de drank rijkelijk vloeit gebeuren de gekste dingen maar dat is normaal kijk wanneer er een verjaardag van een ijsbeer gevierd wordt dan krijg je net zo'n sfeer en ergeren de andere gasten zich ook aan maar door het drankgebruik wordt dat nooit gemerkt.
Zo gauw de drank in de man is dan heb je de wijsheid in de kan.
Het motto is leven en laten leven.
Zelf heb ik er geen last van want ik probeer in een club altijd lekker te neuken en ben daarom meestal op de kamer.
SFL
22 oktober 2012, 23:24
Ik zal binnekort ook nog eens op een zaterdag moeten gaan... Lijkt me daar leuk en gezellig!
Maar goed, vooraleer ik hier weer veroordeeld wordt om voor een etnische zuivering te pleiten, wil ik graag even reageren over hoe het komt dat sommige zaken al maar straffere proporties aannemen. Waarom een arm genomen wordt, wanneer men een hand geeft. Wel, in de eerste plaats is dat het probleem van PHG of eender welke club zelf. Zij moeten immers kiezen tussen de pest en de tering. Oftewel kies je voor Jan lul, zoals de doorsnee ijsbeer hier, en pak je als club enkel wat entreegeld. Ofwel laat je bepaalde doelgroepen binnen, die bovenop de entree nog wat champagne of sterke drank komen consumeren!
De clubs zullen tegenwoordig weer meer oordelen dat het voor iedereen crisis is.
Anderzijds trek ik geen partij voor de doelgroep die hier besproken wordt, want uiteindelijk zijn dat nu net een stelletje losers. Mij zie je zelden of nooit op een zaterdag in een sauaclub. Ten eerste is er op een zaterdag overal wel wat te beleven in het uitgaan circuit. Bepaalde kerels die stoer komen wezen en de gangster uithangen op zaterdag, zijn in mijn ogen dikke niksnutten, want een echte gangster of een rijke lul kan veel goedkoper op stap gaan en zo vrouwen aantrekken naar believen. De kerels op zaterdag zijn gewoon scharreldiefjes die dan juist wat centen teveel hebben en deze opmaken bij de hoeren. Weinig om te neuken, maar wel veel om te zuipen en enkele naieve hoeren zat te voeren. In het verleden heb ik ook al louche kerels meegehad, die zich in de sofa of aan de bar nestelen en daar enkele magnumflessen aankopen. Ik kan dus uit ervaring oordelen dat de rijkste meestal niet opvalt en zijn engelenzeik zuipt met een mokkel op schoot. Des te lager de rang of des te groter de meeloper in het gezelschap: des te luider die wordt.
Om terug te komen hoe dit allemaal kan gebeuren: wel, de westerling is laf en angstig. Er zit een groep stoere boys bij elkaar, met veel lawaai bij zich en ze lijken dan nog een deel van de dames bezet te houden. Geen enkele, maar dan ook geen enkele bleekscheet of simpele ijsbeer van dit forum, durft zich nog maar in de buurt te wanen. En er kan niet eens wat fout gaan, want zo'n club hangt vol met camera's. Neen, ze laten zich allemaal imponeren en blijven uit de buurt. Nog mooier om te zien is als zo'n doodgewone ijsbeer al op de bank zit en er komt dan zo'n stelletje ongeregeld bijzitten met een halve harem... Het is hilarisch om dan te zien hoe rap die zich dan uit de voeten maakt. Dus wat is de conclusie die ik wil stellen... Mocht ik zo'n stoere bink zijn die met zijn maten een hoek wil annexeren, wat drank bestellen en de wijven in mijn buurt houden door ze af en toe 20euro toe te stoppen, dan zou ik ook lawaai maken en iedereen vies aanstaren. Want dan lijk je echt wel de gangster tot wie de club toekomt.
Dus zet allemaal dat gejammer en de schrik aan de kant en doe zoals mij. Ga er vrolijk bijzitten wanneer een groep het bruin zit te bakken. Als er eentje stoer naar je kijkt, kijk dan stoer terug... Maak er verdomme een sport van en komende week zaterdag is het probleem al gehalveerd. En als het toch eens een keertje misgaat, geen nood... je bent volkomen in je recht met camera's en security erbij! Als ik goed zit, dan sta ik voor niemand op... En ik schuif ook nooit op, tenzij het beleefd gevraagd wordt. Maar niet door een opgespoten anabolicazak die zijn pik niet meer recht krijgt en je een norse blik toewerpt.
Zoals BS hier getuigt had ik het vorige week wederom aan de hand, alleen zat ik er dus nietsvermoedend bij. Ik zit daar dus met een vijftal dames die zich amuseren met wat wodka die op tafel staat. Een paar amuseren zich goed en een paar vervelen zich te pletter. Ze zoeken toenadering tot mij en we hebben het gezellig. Ik ga met eentje naar de kamer, kom terug en zet me met haar op mijn zelfde plaats. Zitten daar zo een stuk of 5 klojo's met hun benen open en hun armen over elkaar. De stoerste van hen staat ineens voor mij en het mokkel. Eerst zeikt hij haar af en daarna staat hij vanalles in het Duits te mompelen en naar mij te wijzen. Dat wijzen heeft hij snel afgeleerd, geloof me vrij!
Wat bleek nu... Die kerels waren met z'n allen de kamer op met één of twee wijven. Gezellig op hun beurt wachten terwijl ze waarschijnlijk aan elkanders pikje zaten te rukken. Maar ze hadden voor de andere dames al die drank besteld om ze aan zich te binden. Zij wilden dat ze hun bezit waren en dachten dat met wat kleingeld of liters drank te kopen. Die dames waren officieel dus bezet... Maar dan komt daar zo'n armoezaaier als mezelf aan, die niks consumeert en voor zijn entree zoveel mogelijk tracht uit te halen... en toch leek betreffende dame het leuker bij mij te vinden. Dat kunnen zulke kloothommels natuurlijk niet verkroppen. De dame fluisterde me zelfs toe dat ze na 5 of 10minuten terug bij mij zou komen (en dat terwijl we al gewipt hadden en ik verder geen drank trakteerde), ze was die kerels zelf beu als koude pap (want de DVP's zien vaak zulke big shots de club binnenwandelen en storen zich er vaak ook aan), zoveel was duidelijk. Ze hield zich aan haar woord, maar helaas had ik toen een ander mokkel op mijn schoot. Tot zover dat verhaal!
Conclusie is dus dat ik die rukkers goed belachelijk heb gemaakt. Mij werd gevraagd om daar weg te gaan na een kort incidentje en dat deed ik ook. de kerel die mij stond te bedreigen heb ik eigenlijk niet meer gezien die avond en dat is aannemelijk omdat hij in de fout ging. Zijn gevolg hadden niet de ballen om me achteraf nog aan te kijken en afgelopen woensdag zag ik weer een paar heren van dat gezelschap. Zonder hun "leider" en wederom keken ze weg toen ik naar hen keek. En geloof me: er was al heel wat minder kabaal in hun vertrouwde hoekje.
Dit alles schrijf ik niet om zelf stoer te doen. Als ik dat wil, dan zal ik jullie eens verhalen vertellen van YY een paar jaar geleden als je wil. Toen werd ik er zelf ook uitgeflikkerd.
Ik schrijf dit dus enkel als voorbeeld. Je betaalt entree en je draagt een witte badjas zoals de rest. Iedereen is dus gelijk. Cijfer jezelf niet weg met excuses, geef je plaats niet af als ze je wegkijken en eis een plaats als ze leeg bezet wordt gehouden. Kortom: kom voor jezelf op en voor je recht als ijsbeer!!!!!!
egon, Dr. Rammler
23 oktober 2012, 18:53
gut gesprochen SFL
Wijze grijze
23 oktober 2012, 19:12
Als ik dat wil, dan zal ik jullie eens verhalen vertellen van YY een paar jaar geleden als je wil. Toen werd ik er zelf ook uitgeflikkerd.
Graag zou ik die verhalen van je lezen.
Maar soms is het wel verstandig om het niet te zeer op de spits te drijven.
Je hebt denk ik wel wat uit te leggen als je met een blauw oog, of enkele ontbrekende tanden naar huis komt.
Dergelijke losers/ haantjes beschikken nu eenmaal niet over veel denkvermogen en laten wel eens snel hun handjes spreken.
Aan camerabeelden heb je dan ook niet meer veel. Ze worden er dan wel uitgezet, maar zelf zit je met de gebakken peren.
Je krijgt misschien nog een gratis entreekaartje mee, maar wat schiet je daar nu mee op.
SFL
23 oktober 2012, 22:27
Wat betreft YY, heb ik het in een ver verleden wel op de spits gedreven. Toen was ik jonger, wilder en idd ook minder verstandig.
Maar ik ben nooit zelf begonnen en heb nooit als eerste uitgehaald. Ben er toen wel 2x uitgeflikkerd en 1x bijna. Via IM wil ik het je wel eens vertellen.
Betreft de problematiek hier onder PHG denk ik toch dat de camerabeveiliging en de security in deze club beter, sneller en neutraler zal reageren bij een conflict.
Ik denk niet bij al die haantjes, randdibielen en andere karikaturen die ik in PHG al gezien heb, dat er nog maar één bekwaam is of de durf heeft om agressie te gebruiken in die club.
Die losers hebben nog een minumum aan denkvermogen... Toch als ze niet ladderzat zijn!
Nu heb ik het hier alleen over voor jezelf en de brave normale ijsbeer op te komen. Je plaats niet afstaan aan dat tuig, je niet laten wegkijken of waar plaats vrij is gewoon gaan zitten, is niet meteen tot het uiterste gaan. Je moet dus heus geen bierfles stuk slaan en in zo iemand zijn gezicht duwen. Iedereen betaalt entree, iedereen heeft recht op alle faciliteiten, iedereen heeft evenveel aanspraak op al de dames en iedereen is vrij om zelf te beslissen of je extra gaat consumeren. Anderzijds heeft niemand het recht om mokkels bezet te houden in de openbare ruimten. Iemand die 8 uur de aandacht van een mokkel wil, of van een hele harem, die moet daar niet al hangend elk wijf 10 of 20 euro toestoppen, maar die moet verdomme de kamer opgaan met één mokkel of allemaal... En het gebruikelijke tarief betalen van 50 per half uur. Ookal neukt hij niet en wil hij enkel maar wat vrouwelijke aandacht of zich een gangster wanen. Een gangster wanen, dat is wat zulke klaplopers doen, en daarom doen ze dat provocerend in de openbare ruimte. Als iedereen uit hun buurt blijft of schrik heeft om een gebroken neus op te lopen, dan zijn het al bijna echte gangsters. Je speelt hun spel gewoon mee. Ik zeg, negeer dat en zet je erbij...
Mocht ik het dan nog mis hebben en je mist opeens een paar tanden, dan kan je nog een advocaat ter hand nemen en gaan procederen. Het thuis verkocht krijgen is misschien wat anders, daar heb je een punt!
Graag zou ik die verhalen van je lezen.
Maar soms is het wel verstandig om het niet te zeer op de spits te drijven.
Je hebt denk ik wel wat uit te leggen als je met een blauw oog, of enkele ontbrekende tanden naar huis komt.
Dergelijke losers/ haantjes beschikken nu eenmaal niet over veel denkvermogen en laten wel eens snel hun handjes spreken.
Aan camerabeelden heb je dan ook niet meer veel. Ze worden er dan wel uitgezet, maar zelf zit je met de gebakken peren.
Je krijgt misschien nog een gratis entreekaartje mee, maar wat schiet je daar nu mee op.
Dalton
23 oktober 2012, 22:43
Dus jij bent een ijsbeer waar je alles tegen kan zeggen en doen WIJZE GRIJZE en ben je bang om eens flink uit te halen naar je tegenstander wanneer hij lastig wordt omdat je bij voorbaat al denkt ik krijg op mijn falie.
Ik word begin volgend jaar 71 maar wanneer ze iets van me willen kunnen ze dat krijgen SFL heeft zich ingehouden dat was bij mij niet gebeurd misschien had ik een pak rammel gekregen maar bij deze kan ik je vertellen dat hij de kop aardig kapot had gehad.
Als je kan neuken heb je toch ook wel een beetje kracht in je lijf om je eer niet te laten bezoedelen en met de staart tussen de benen weglopen.
Dan kan je de naam beter veranderen in LAFFE GRIJZE.
Wijze grijze
24 oktober 2012, 00:36
@Dalton: Je veralgemeniseert. Zo heb ik het niet geschreven.
Er is een verschil tussen laf en verstandig. Hangt helemaal van de situatie en de sfeer af.
Uiteraard kun je iemand terecht wijzen en hoef je niet over je heen laten lopen.
Ik ga ervan uit dat je je hoofd koel houdt en je niet door de emotie van het moment laat meeslepen.
Je moet voor jezelf een afweging maken wat op dat moment het slimst is om te doen. Tot 10 tellen helpt echt.
Maar om je gerust te stellen: ook Wijze Grijze heeft al akkefietjes achter de rug. Alleen vind ik dit achteraf gezien niet iets om trots op te zijn of mee te koop te lopen.
@SFL: Ooit zullen we elkaar wel tegenkomen en dan zijn dit soort verhalen wel leuk om uit te wisselen onder het genot van een goed glas.
Badslippers
24 oktober 2012, 09:07
Nou, ik hoop als ik in de problemen kom, Dalton en SFL in het pand aanwezig zullen zijn want ik ga het ook niet op de spits drijven. Zoals WG het verwoordt zou ik het toch ook doen. Je hoeft je niet te laten afblaffen en al zeker niet je plaats verlaten als dat intimidatiegewijs afgedwongen tracht te worden Er zijn grenzen. Doch om dan maar op de vuist te gaan om mijn gelijk te halen gaat mij te ver. Dus bij deze schuif ik beide heren graag naar voren om dat varkentje te wassen en ik zal ze beiden een half uurtje kameren met een dame naar keuze aanbieden ter compensatie en bewezen diensten. Het kapotgeslagen kunstgebit van Dalton zal hij zelf moeten compenseren!
Dalton
24 oktober 2012, 09:53
Nou, ik hoop als ik in de problemen kom, Dalton en SFL in het pand aanwezig zullen zijn want ik ga het ook niet op de spits drijven. Zoals WG het verwoordt zou ik het toch ook doen. Je hoeft je niet te laten afblaffen en al zeker niet je plaats verlaten als dat intimidatiegewijs afgedwongen tracht te worden Er zijn grenzen. Doch om dan maar op de vuist te gaan om mijn gelijk te halen gaat mij te ver. Dus bij deze schuif ik beide heren graag naar voren om dat varkentje te wassen en ik zal ze beiden een half uurtje kameren met een dame naar keuze aanbieden ter compensatie en bewezen diensten. Het kapotgeslagen kunstgebit van Dalton zal hij zelf moeten compenseren!
Die haal ik voortijdig uit mijn mond en die mag je dan even vasthouden bij voorbaat dank.
bad pritt
24 oktober 2012, 14:08
Tip voor Dalton als hij zijn stoere taal moet waarmaken:
Slaan met een rollatior is beter als met een barkruk en met een ijzereren strip op je scheenbeen en onder je steunkousen schop je harder dan een professionele thai boxer.
Zellf ben ik in een club liever "lover then fighter"...op een hier weggecensureerde belevenis na- een knokpartij met een 100 kg Turkse club bezitter, die mijn hoofd eraf probeerde te slaan- heb ik nooit wat meegemaakt op wat intimidatie na.
Zo nu eerst weer aftrainen bij de plaatselijke fightclub en dan kom ik naar PHG om mijn allochtone vrinden die eenzaam zijn, bij te staan in de hedendaagse kruistocht tegen de mocro's.
Piet Plezier
24 oktober 2012, 14:38
Bad jij hoeft niet af te trainen met je goddelijk lichaam.
bad pritt
24 oktober 2012, 14:50
Bad jij hoeft niet af te trainen met je goddelijk lichaam.
Je bent toch niet verliefd op mij dat je met die onzin aankomt...afgelopen winter meer als 10 kilogram aangekomen door het goede clubleven...maar het gaat eraf ik zweer t oe.
Ma doare in pula
30 oktober 2012, 19:24
Geweld is een middel, geen doel ....
egon, Dr. Rammler
30 oktober 2012, 21:41
Geweld is een middel, geen doel .... alles blabla
chefkok
4 november 2012, 23:37
Zou men er een probleem van maken als ik een collega meebreng? Hij is wel van Tunesische afkomst! Maar woont al jaren in belgie!
bosbeer
5 november 2012, 00:18
Zou men er een probleem van maken als ik een collega meebreng? Hij is wel van Tunesische afkomst! Maar woont al jaren in belgie!
Hangt ervanaf wanneer je gaat en of het erg druk is of niet. In principe zal het geen probleem zijn. Laat vooral merken dat jullie samen zijn gekomen, dus praat met elkaar als je aangebeld hebt.
chefkok
5 november 2012, 00:30
Hangt ervanaf wanneer je gaat en of het erg druk is of niet. In principe zal het geen probleem zijn. Laat vooral merken dat jullie samen zijn gekomen, dus praat met elkaar als je aangebeld hebt.
ja dinsdag he zo als altijd merci voor de tip!
bad pritt
5 november 2012, 09:02
He chefkok laat ons eens weten of het gelukt is.
Vind de deurpolicy in dtld soms een beetje erg raar en rascistisch getint, ben zelf een blanke hooligan en kom overal binnen desnoods met geweld. Maar als ik zoals destijds bij de gangbang in Datteln lees dat er buiten een bordje hing "Suedlaender nicht erwuensch" dan begint het toch te kriebelen bij mij. Ook als jij hier post dat je met een tunesische colega naar GT gaat en je serieus zorgen maakt of je binnen kan, denk ik dat kan toch niet waar zijn.
Ook hoor ik vaker over deurpolicy problemen bij LR en GT..ik ben benieuwd..als jij samen met een nette Tunesische vent aankomt dan zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij. Iedere portier weet meteen welke (groepen) gasten je niet in je zaak moet hebben en dat heeft niks met nationaliteit te maken...wel met gedrag dat je niet wenst. Maar ja een thekdame is een ex dvp en daar weet je het nooit mee...succes.
chefkok
5 november 2012, 13:01
He chefkok laat ons eens weten of het gelukt is.
Vind de deurpolicy in dtld soms een beetje erg raar en rascistisch getint, ben zelf een blanke hooligan en kom overal binnen desnoods met geweld. Maar als ik zoals destijds bij de gangbang in Datteln lees dat er buiten een bordje hing "Suedlaender nicht erwuensch" dan begint het toch te kriebelen bij mij. Ook als jij hier post dat je met een tunesische colega naar GT gaat en je serieus zorgen maakt of je binnen kan, denk ik dat kan toch niet waar zijn.
Ook hoor ik vaker over deurpolicy problemen bij LR en GT..ik ben benieuwd..als jij samen met een nette Tunesische vent aankomt dan zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij. Iedere portier weet meteen welke (groepen) gasten je niet in je zaak moet hebben en dat heeft niks met nationaliteit te maken...wel met gedrag dat je niet wenst. Maar ja een thekdame is een ex dvp en daar weet je het nooit mee...succes.
ja zal het je zeker laten weten. Normaal zouden ze me toch moeten binnen laten met hem ik ben van augustus tot nu altijd 1 keer per maand geweest. En ik heb zelf 1/3 italiaans bloed en zie er wat turks/ grieks uit. ma we zullen zien he! Er lopen toch ook chinezen en jappen rondt!
Ma doare in pula
5 november 2012, 19:25
ja zal het je zeker laten weten. Normaal zouden ze me toch moeten binnen laten met hem ik ben van augustus tot nu altijd 1 keer per maand geweest. En ik heb zelf 1/3 italiaans bloed en zie er wat turks/ grieks uit. ma we zullen zien he! Er lopen toch ook chinezen en jappen rondt!
Veel valt er niet van te zeggen. Ben in bv. LR ook weleens geweigerd.
hardmike
12 november 2012, 16:29
Ik denk dat het ook ligt aan het feit met hoeveel "buitenlandse" mensen komt en hoe je eruit ziet en je gedraagt. Ikzelf ben Indo en zie er alles behalve uit als een Jan, Piet of Klaas. Maar ik zorg altijd dat ik er piekfijn uitzie. Daarom ook nooit problemen aan de deur gehad. Daarentegen met minder verzorgde vrienden van mij wel! Deze mochten toen niet naarbinnen. Toen maar naar Vertigo geweest waar je altijd binnen komt :P
wooley
12 november 2012, 17:08
Wooley heeft gelukkig zijn postuur mee,dus nog nooit problemen gehad.....
maar het is idd beter om even tot 10 te tellen zoals WG zegt dan meteen uit te halen.(zelfs ik ga liever problemen uit de weg!)
Verder vind ik de deur policies goed,
als ze niet zeker zijn over bepaalde groepjes gasten kunnen ze die beter weigeren.
Verder vind ik wel dat je geen onderscheid moet maken tussen afkomst,geloof oid.
Respecteer elkaar@
van lotje gekrikt
12 november 2012, 17:50
[QUOTE=SFL;287134]Zitten daar zo een stuk of 5 klojo's met hun benen open en hun armen over elkaar. De stoerste van hen staat ineens voor mij en het mokkel. Eerst zeikt hij haar af en daarna staat hij vanalles in het Duits te mompelen en naar mij te wijzen. Dat wijzen heeft hij snel afgeleerd, geloof me vrij!
[QUOTE]
Leuk verhaal! Zelf ben ik behoorlijk groot, en niet al te bang aangelegd, maar tegen 5 (VIJF!!!)??
Ben je 2 meter lang, 2 meter breed en voorzien van tatoeage 'Kill 'm all, let God sort 'm out' of zoiets? Professioneel vechtsporter? Commando? Navy Seal?
Ik kende ooit een kerel (weet niet of 'ie nog leeft) en die gaat voor de grap 's-nachts in slechte buurten lopen om aangevallen te worden, en die kan er inderdaad 5 tegelijk hebben, maar lijkt mij voor de gemiddelde clubbezoeker toch teveel gevraagd. Eentje gaat, twee kleintjes eventueel ook nog, maar het moet niet gekker worden!
Ik wil die verhalen ook graag lezen! Of horen als je een keer in McSex bent.
Iamlonely
12 november 2012, 18:00
Ik denk dat het ook ligt aan het feit met hoeveel "buitenlandse" mensen komt en hoe je eruit ziet en je gedraagt. Ikzelf ben Indo en zie er alles behalve uit als een Jan, Piet of Klaas. Maar ik zorg altijd dat ik er piekfijn uitzie. Daarom ook nooit problemen aan de deur gehad. Daarentegen met minder verzorgde vrienden van mij wel! Deze mochten toen niet naarbinnen. Toen maar naar Vertigo geweest waar je altijd binnen komt :P
Heb er in VV vrijdag anders toch een paar zien vliegen, dus binnen wil niet altijd zeggen dat je binnen blijft!
Admin
12 november 2012, 18:09
Heb er in VV vrijdag anders toch een paar zien vliegen, dus binnen wil niet altijd zeggen dat je binnen blijft!
Dat was Alladin met zijn vliegend tapijt :tongue:! Die bracht prinses Jasmine naar huis, meestal landen ze op Flugplatz Grefrath.
MichelJ
12 november 2012, 18:12
Dat was Alladin met zijn vliegend tapijt :tongue:! Die bracht prinses Jasmine naar huis, meestal landen ze op Flugplatz Grefrath.
Aladin komt toch niet uit Turkije?
Admin
12 november 2012, 18:17
Aladin komt toch niet uit Turkije?
Nee hoor is een Nederlander die gewoon in de Efteling woont. Bekende stamgast in VV. Loopt vaak met een lampje rond.
MichelJ
12 november 2012, 20:06
Als jullie altijd wat te zeiken hebben over de Zaterdagavond waarom kom je er dan nog?????Word er gewoon een beetje simpel van om elke keer te lezen over de sudlanders ,westers uitschot,slechte muziek,prijs verhoging,te lang wachten bij deur,gekleurde boxershort onder de badjas,de befaamde hoek noem het maar op.
1. als u vindt dat anderen zeiken kun je het berichtje ook gewoon overslaan met lezen
2. voor zover ik weet is Costana al lang niet op een zaterdag geweest en wilde het weer eens proberen
3. negatieve ervaringen delen zijn net zo belangrijk als positieve berichten
4. een recensie van een ander afzeiken is makkelijk, maar van u heb ik in 3 jaar nog geen recensie gelezen.
nummer 43
12 november 2012, 20:19
Klopt, daarom kun je ook ziet en blijkt het dat er toch forumleden zijn die het anders doen.
Een recensie is namelijk niet verplicht, vind het namelijk wel leuk om het te lezen. Ten eerste zeik ik het niet af, ik geef gewoon mijn eerlijke mening.Die geef ik omdat ik er op Zaterdag vrij vaak ben.
Bosco
12 november 2012, 20:19
5. duidelijk iemand die niet het verschil tussen een discotheek en een saunaclub weet.
6. onder invloed van........ ziet alles er rooskleurig uit.
7. doen je oren het allang niet meer? of hoor je alleen wat je wilt horen?
Clinic
12 november 2012, 20:26
Gaan we weer............
Sommige vinden het gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend op zaterdag vanwege de vele Sudlander (die er doordeweeks ook zijn overigens) en het Westers uitschot. Dat mag gewoon hoor. Is hun beleving. Mag hier alleen niet expliciet vermeld worden want dan komt ' bunic' weer om de hoek en anderen die een tegenoffensief inzetten.
Als jij het naar je zijn hebt op zaterdag ga je gewoon lekker op zaterdag en dan schrijf je hoe geweldig je het daar hebt, hoeveel je hebt gezopen, hoeveel geld je hebt weggesmeten en hoeveel vrouwen je met je goddelijke lichaam (lees bergen geld) wel hebt veroverd. Ook dat mag.
PHG is nu eenmaal een bepaalde weg ingeslagen en of dat op de lange termijn een juiste weg is zal de tijd leren.
Feit is dat er clubs zijn waar het heel de week wel redelijk druk is. Feit is ook dat er doordeweeks geen hond meer naar PHG gaat. Een stuk of 20 beren op een avond is nu eenmaal niet echt veel.Dat is echt wel eens anders geweest hoor. Dat de inkomsten (lees het verlies aan entree) in het weekend voor PHG goed worden gemaakt door de verkoop van vele flessen (sterke) drank is de andere kant. Of de dames er nu zo blij van worden is ook weer een ander verhaal (weinig klandizie). Ik hoor van een aantal meiden in ieder geval ook dit verhaal. Op de lange termijn zal PHG het toch van de dames ook moeten hebben; die betalen ook gewoon entree en willen graag wat verdienen.
Begrijp me goed, PHG is echt nog steeds mijn club, kom er al 10 jaar, en draag ze een warm hart toe, maar helaas kan ik mij meer vinden in de verhalen van Bosco, Costana en anderen dan in dat van jou (no.43). Mag toch, is slechts mijn beleving.
nummer 43
12 november 2012, 20:27
Kun je toch zien dat tijden veranderen naar mate je ouder word
Clinic
12 november 2012, 20:32
Kun je toch zien dat tijden veranderen naar mate je ouder word:moon:
Ook dat is een feit en lijkt me niet meer dan logisch.
The Joker
12 november 2012, 21:05
De tijden veranderen altijd en meestal niet ten goede...
Feit is idd dat het in steeds meer saunaclubs in het weekend meer een disco is geworden dan een hoerenkeet.
Op zich niets mis mee, alleen ga ik in het weekend gewoon naar een echte disco en door de weeks naar de saunaclubs.
Maar gezien de grote drukte in de weekends is er blijkbaar vraag genoeg naar het nieuwe suanaclub concept.
Dat daardoor de omzetten van de oude stamgasten en op door de weekse dagen terug lopen, nemen ze blijkbaar gewoon voor lief.
De club kijkt gewoon wat per maand het meest oplevert en gaat mee in die trend.
bad pritt
13 november 2012, 01:45
De tijden veranderen altijd en meestal niet ten goede...
Feit is idd dat het in steeds meer saunaclubs in het weekend meer een disco is geworden dan een hoerenkeet.
Op zich niets mis mee, alleen ga ik in het weekend gewoon naar een echte disco en door de weeks naar de saunaclubs.
Maar gezien de grote drukte in de weekends is er blijkbaar vraag genoeg naar het nieuwe suanaclub concept.
Dat daardoor de omzetten van de oude stamgasten en op door de weekse dagen terug lopen, nemen ze blijkbaar gewoon voor lief.
De club kijkt gewoon wat per maand het meest oplevert en gaat mee in die trend.
Wat voor diensten doe jij er nog allemaal bij dan in je geliefde clubjes, en waar in een kamer aan de bar of in een toilet of kan ik bij jou een frisse neus halen ?
Jan_Wandelaar
13 november 2012, 21:50
... en waar in een kamer aan de bar ...
Hebben ze in H7 een kamer aan de bar?
J.W.
NikXXX
13 november 2012, 21:56
Klopt, daarom kun je ook ziet en blijkt het dat er toch forumleden zijn die het anders doen.
Een recensie is namelijk niet verplicht, vind het namelijk wel leuk om het te lezen. Ten eerste zeik ik het niet af, ik geef gewoon mijn eerlijke mening.Die geef ik omdat ik er op Zaterdag vrij vaak ben.
Als je alleen wilt lezen op het forum hoef je ook geen gebruikersnaam te hebben. Ten tweede, zijn je bijdragen aan het forum niet constructief te noemen.
bad pritt
14 november 2012, 04:14
Hebben ze in H7 een kamer aan de bar?J.W.Streeft jan wandelblaar naast de positie van forumdominee ook naar de vacante post van kommaneuker ?
de duisburg spesjalist
14 november 2012, 11:25
Als je alleen wilt lezen op het forum hoef je ook geen gebruikersnaam te hebben. Ten tweede, zijn je bijdragen aan het forum niet constructief te noemen.het lees alleen makkelijke als je geregisseerd sta en op nieuwe berichte druk :wink:
Costana
14 november 2012, 17:18
Kun je toch zien dat tijden veranderen naar mate je ouder word
Inderdaad want anders zouden ik en anderen geen reden heb om te klagen, want er zou anders geen vergelijking mogelijk zijn met nu en vroeger
Ikzelf kom op geregelde basis in PHG sinds 2 jaar, zowat iedereen die mij kent weet dat het mijn stamclub is.
Echter blijf ik er kritisch tegenaan kijken en als ik het niet goed vind zal ik het hier zeggen ! Als ik het wel goed vind zal ik het hier ook zeggen ! (cfr. zomer 2011 barslecht, najaar 2011 supergoed, kun je nalezen in mijn recensies)
Ikzelf heb lang niet geklaagd over de kleine hoeveelheid gespuis dat er de voorgaande jaren zat, is nu éénmaal deel van onze maatschappij, ik vermeldde het hoogstens eens, verder geen kritiek.
Want ik persoonlijk had er geen last van.
Echter de laatste tijd zou het extreem geworden zijn en dit kon ik inderdaad bevestigen. Na een bepaald uur kwamen de bendes (5-6 man) toe: de stoere bink afhangen, tegen je aan lopen zonder de minste excuses, zitten/lopen zuipen, dames erbij sleuren, dames vervelen zonder dat er ook maar naar de kamer gegaan werd of hoogstens 1x, waarschijnlijk de chauffeur die zijn alcoholpeil nog iets onder bedwang hield zodat hij toch nog een stijve krijgt. Dat sommigen graag met een meid op hun schoot zitten en drank slurpen, geen probleem, maar doe het dan wel in de correcte club en ga naar een uitzuipbar.
Ben ik tegen alcoholgebruik ? Hahaha tuurlijk niet, ben de laatste om te ontkennen dat ik er indertijd soms ook behoorlijk aangeschoten bijliep, maar irriteren deed ik bij mijn weten niet, integendeel er werd nogal wat afgelachen en soms ook wat uitgelachen maar niettemin het bleef gezellig. De avonden dat de ganse kliek meiden op de dansvloer stonden te shaken zal ik ook nooit vergeten, echter was de muziekkeuze toch wel stukken beter (dj sunny, tonny, en in zeker zin lanning ook) en draagde bij tot de sfeer. Het hardere werk ga je best naar de disco maar geef toe past niet in een saunaclub.
Ik aanvaard de keuze van het management en respecteer ook jouw mening dat het er ubergezellig is, maar voor geen van beiden zal ik nalaten mijn mening te geven noch zal ik het verbloemen.
en ja ik zal er zeker nog komen, maar hoogstwaarschijnljk niet meer de zaterdagavond.
Jan_Wandelaar
14 november 2012, 20:30
... kommaneuker ...
Was je een komma vergeten dan?
Tja, dat verwacht Jan niet van iemand die z'n berichten minimaal 3x zorgvuldig doorleest voordat hij ze post.
J.W.
rico909090
17 november 2012, 10:05
Ik vind het deurbeleid erg goed in GT. De keren dat ik er ben geweest, ben ik alleen maar gezellige mensen tegen gekomen. Het is inderdaad een tikkeltje racistisch, maar dat zorgt er misschien wel voor dat het zo aangenaam is als je binnen bent. Zelf nog nooit geweigerd en ik denk ook niet dat dat snel zal gebeuren.
Ma doare in pula
12 juni 2013, 21:46
Verschillende clubs, verschillende doelgroepen soms. Ik snap dat gemekker over geweigerd worden niet echt. Ik ben ook weleens geweigerd in clubs, nou dan niet... Dan geef ik mijn geld wel ergens anders uit. Het is toch graag of niet.
tifkad
12 juni 2013, 22:02
Het is inderdaad een tikkeltje racistisch, maar dat zorgt er misschien wel voor dat het zo aangenaam is als je binnen bent.
O mijn hemel , wat een roomblank koloniaaltje!.