Volledige versie bekijken : Annabel (Larissa (Rumänien) ex- GT/PHG/ACA)
Willi69
30 april 2011, 20:19
Name: Larissa :a_t_nu06: :a_t_ho02:
Haarfarbe/-länge: dunkel, über schulterlang
Größe: circa 172 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, spricht gut Englisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: sehr gut: ausgiebige Zungenküsse, freihändiges Französisch, Eierlecken, Fingern in allen Löchern, FT und AV möglich
Sonstiges: Cousine von Natascha (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25535-Natascha-(Rum%E4nien))
Lebenslauf: ?
Costana
7 mei 2011, 00:06
Gisteren ook op de kamer mee beland.
een blonde roemeense die er niet roemeens uitziet maar boven gemiddelde score qua service :)
Weet haar job zeer goed te doen en laat zich gaan !!!!
Herhalingsgevaar is er zeer zeker !!
Willi69
22 mei 2011, 14:22
Ohne Extras (FT, AV) wären 125 € (1 x 50 + 3 x 25 €) korrekt gewesen. Probleme beim Bezahlen am besten immer gleich mit den Thekenfrauen klären. ;)
Costana
17 juli 2011, 18:14
Ze lijkt wat opengebloeid zit niet meer zielig aan de bar.
Service nog altijd uitmuntend te noemen !
pipokoeien
21 juli 2011, 11:19
ze is lekker!
Jansen
20 augustus 2011, 23:33
Gisteren was ze zelfs op jacht om euro's te verdienen,op de avond kwam ze naast me zitten terwijl ik ongeveer ruim een uur terug was met Ola heb ik haar de sleutel laten halen.
Ze heeft een heel mooi lichaam dus wou ik haar wel een veeg geven en daarna goed aanduwen.
Op de kamer in de kelder hebben we eerst een PZC toegestaan met wat ballen likken waarna ik een een bef positie haar lekker gelikt heb.
Ze is heel gevoelig als je haar clitoris likt en schokt bijna 2 m omhoog als ze aan een hoogtepunt komt.
Na een doggy haar in lepeltjes vorm door gedrukt.
Zoenen en tongzoenen doet ze lekker mee ook haar met de vingers verwennen vind ze oke.
Herhaling : Misschien omdat het niet een Jansen meisje is maar ze heeft een lekker lichaam en pijpt goed.
felrops
11 september 2011, 12:50
Gisteren deze Larissa in de tuin ontmoet. Uitgebreid kennismakingsgesprek, en uiteindelijk op de kamer beland. Kan de lof van de collega-ijsberen alleen maar onderschrijven. Larissa is een meisje dat het haar klanten echt naar haar zin wil maken. Lekker zoenen en pijpen van hoog niveau. En een meisje dat aandacht heeft voor de signalen die de ijsbeer uitzendt. Zoals hierboven al beschreven: beffen en vingeren waren geen probleem en Larissa ging lekker meer.
Absoluut herhalingsgevaar.
felrops
16 december 2011, 09:06
Larissa blijft een toppertje. Gisteren nog een keertje van haar mogen genieten. Lieve meid, die me echt wist te verwennen.
Big30
19 februari 2012, 04:08
Na zo'n 2 maanden Forfait geven is Larissa weer terug in PHG. Tis wel een lekker ding zeg, een zeer lekker ding om eerlijk te zijn. Heb het idee dat ze haar fans al een vooraankondiging gestuurd heeft want ze was zaterdagavond nogal bezet, mijn maatje doorlopen kon haar zaterdagavond maar niet te pakken krijgen. Dat gaat de komende weken nog wel goed komen zo begreep ik :biggrin:!
MichelJ
14 maart 2012, 22:08
Ik heb op Youppie gelezen dat ze naar GT is verhuisd .
Dat hoorde ik net ook van een pannenkoek.
Nog één stapje en ze is in LR :freu:
Afgelopen dinsdag tijdens de party dit blondje eens lekker doorgeneukt. Pzc was zeer lekker waarbij ze zichzelf lekker swaffelt met je stijve pik.
Spuugt er lekker op en likt je ballen tot en met je kontgat. Daarna mijn pik lekker in haar gleuf gestopt en haar zeker non-stop 20 minuten hard gepenetreerd langs achter.
Mijn piemel er uitgehaald en mijn opgespaarde sperma sinds vrijdag vol in haar keelgat gespoten.
Ze spuugde een beetje uit maar het grootste gedeelte verdween in haar maag.
Porsche997
22 maart 2012, 09:13
Mijn piemel er uitgehaald en mijn opgespaarde sperma sinds vrijdag vol in haar keelgat gespoten.
Ze spuugde een beetje uit maar het grootste gedeelte verdween in haar maag.
Doet ze dat standaard slikken of tegen meer prijs?
ik heb niks gevraagd en ook niks meer betaald dan een
normale ft! volgens mij was het niet echt haar bedoeling om mijn kwakje door te slikken,
maar ik spoot diep in haar keel
Porsche997
22 maart 2012, 13:38
thnxx yep3..
Hoop dat k ze morgen kan ontmoeten.. zal mijn poging eens wagen..
MeesterMixer
22 maart 2012, 13:54
Erg mooie vrouw, fotomodel waardig, ook technisch een goede service, maar mist nog wel enige spontaniteit, intimiteit bij de uitvoering hiervan.
Boy69
23 maart 2012, 02:35
Vandaag samen met deze prachtige dame kamer 11 van de binnenkant bekeken.
Behalve dat Larissa oogverblindend mooi is, levert ze ook een uitstekende service.
Ik ben blij dat ze de overstap naar GT gemaakt heeft, anders had ik dit prachtige half uurtje niet met haar beleefd.
Herhalingsgevaar: 100%
BSesamstraat
23 maart 2012, 09:01
Wie kan me vertellen hoe ik haar er ken? Misschien iemand die er dinsdag was op het feest? Tiga is dat de dame waar jij mee ging?
hoi berth,
blond met soms wat krullen in de punten.
Kleine borsten, lang en slank.
Onschuldige uitstraling met grote kijkers
ketserr
25 maart 2012, 18:06
Ik zag haar zitten maar de tuin vond ik even belangrijker en toen ik eenmaal vond dat er geketst moest gaan worden was ze bezet, ze kwam vrij en direct weer bezet. En dit een paar keer achter elkaar. Uiteindelijk kwam ik haar bij de kino tegen en greep haar beet met de medeling dat ze nu van mij zou zijn want ze had me eerder op de dag al gezien en met hand over me gezicht gewreven. Ze kon dus voor een sloesol waar een wachttijd van 30min op zat dus vroeg ze of ik het erg vond om te tent naast de sauna te nemen. Dat maakte mij niet want ik dacht; het maakt mij niet uit waar ik jou uithoon!
Heel de dag deed ze al glimlachen naar me en in de tent bleef die glimlach op haar gezicht staan vanwege mijn kenmerken. Toen we eenmaal lagen begon ze me te zoenen en wat te knuffelen, pijpen deed ze wat wild maar wel effectief. Tijdens het ketse met haar bovenop was ze ook fantiek, doggie en normaal was ook heel goed te doen. Ik werd nog gewaarschuwd voor het optik gevaar maar daar heb ik niks van gemerkt want ik ken alleen maar zeggen; ze gaat op herhaling!
Nadat ik haar financieel gesteund had en gedoucht kwam ze bij de bar naar me toe. Heel de dag door was ze bezet maar na mij nam ze pauze met mij op een bank.
jacky pakutra
26 maart 2012, 02:42
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27771-JP-productions&p=259172#post259172
dennisw
12 april 2012, 23:16
Gisteravond kennis gemaakt met deze mooie dvp. Liep door de barruimte waar ik ze in de nis op de bank zag zitten. Dat was de eerste keer tijdens een bezoek dat ik haar zag. Ze keek me met haar mooie grote ogen zo charmant aan dat het moeite koste om door te lopen. Uiteindelijk er voor gekozen om te beoordelen welke dames er op dat moment allemaal beschikbaar waren. Na enige tijd stond ze zelf op voor het maken van een rondwandeling. In het voorbij lopen prikte ze me met een vinger. Wat je mischien had verwacht gebeurde niet. Ze bleef niet staan, keek je nauwelijks aan en liep met gestrekte pas door zonder een woord te wisselen.
Ze had haar doel wel bereikt. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt naar die mooie verschijning met extensions in dat lange blonde haar, met die indrukwekkend lange benen en dat slanke catwalk lijf.
Uiteindelijk in de barruimte haar aangesproken. Ze kwam in eerste instantie wat schuchter over en verzocht te mogen communiceren in het Engels. Voor de kennismaking nam ze alle tijd. Het is een vrouw die alleen al indruk maakt door tijdens een eerste gesprek niet binnen 5 minuten te vragen of ze een sleutel mag organiseren.
Na een onderhoudend gesprek, waarbij ze zich discreet tegen je aanvlijt, haar uiteindelijk zelf maar gevraagd of ze in de stemming was voor een kamercessie. Op de kamer aangekomen bleek haar schuchterheid ruimschoots mee te vallen.
Na korte tijd was ze dusdanig ontspannen dat ze het zonder het zelf te merken overging op het Duits. Ze nam alle tijd, maakte er geen haastwerk van, houdt rekening met je wensen en bood voor mij meer dan voldoende mogelijkheden. Een knuffelcessie met als doel een GFE ervaring is met zekerheid ruimschoots aan haar besteed. Helaas was mijn tijd voor een bezoek beperkt waardoor de kennismaking op de kamer beperkt bleef tot 1 uur. Als er meer tijd beschikbaar was geweest had ik me met zekerheid langer met deze schoonheid kunnen vermaken.
Tijdens een volgend bezoek staat ze voor mij met zekerheid op het favorietenlijstje.
kempie
14 april 2012, 15:57
Vorige week zaterdag deze dame al gespot. Was niet vaak bezet. Wist niet of ze wel zo goed zou zijn. Echter vrijdag opgemerkt dat ze veel naar de kamer was en vaak lang weg bleef. Uiteindelijk aan het eind van de avond met haar gesproken toen ik hoorde dat ze Larissa heette wist ik dat het goed zat.
Uitstekend uurtje met haar doorgebracht. Beste sessie v/d dag en spijt dat ik niet zaterdags ook al met haar gekamerd. Service is super en toen zei ze aan het iend nog dat ze niet zo'n goede dag was dat ze niet zoveel energie had. Kan een beetje kloppen maar ze gaf toch heel wat meer dan vele andere dames normaal. Bovendien had ik nog genoeg energie en heb zelf aardig lopen werken. Na de sessie was ik afgepeigerd maar voldaan.
TZ is heerlijk en PZC is uitstekend. Herhaarlingsgevaar 100%. Ongelofelijk dat er dit soort optische schoonheden zijn, zo jong en die zo'n service leveren.
dennisw
29 april 2012, 10:00
Vrijdag 27 april liet de agenda na een aantal drukke weken eindelijk weer eens een bezoekje aan GT toe. Omstreeks 17.00 uur was er nog voldoende parkeerruimte in de directe omgeving. De pendeldienst naar het Tierpark was nog niet actief. Binnen aangekomen werd de eerder indruk bevestigd in de barruimte waar het rustig was voor een vrijdag.
Na een sauna bezoekje en een cooling down maar eens een inspectierondje gemaakt. . Er was voldoende keuze uit diverse soorten, maten en smaken aan DVP’s. Echter er was geen dame die me in het bijzonder opviel. Die eerste indruk en de minder positieve recensies van eerder deze week over Larissa hadden er toe bijgedragen dat ik sinds lange tijd me niet zou laten leiden door een favorietenlijstje.
Aangezien ik mijn keuze uit de op dat moment aanwezige dames niet kon maken me verplaatst naar de tent om wat te eten. Terug gekomen in de barruimte was het dames aanbod aanzienlijk uitgebreid. Me op een bank genesteld met een vertrouwd biermerk in de hand.
Plotseling kwam Larissa de barruimte binnen zonder oog te hebben voor bezoekers. Ze liep direct naar haar vriendinnen en begon met hen een gesprek. Kort daarna sprak ik haar aan. Ze keek me aan, echter ondanks een herkenning gaven haar ogen een reactie van verrassing in de vorm van toch niet meteen weer een uitnodiging voor een kamerbezoek.
Ze vroeg of een korte pauze geen bezwaar was om wat te kunnen eten. Uiteraard kun je zo een verzoek niet afwijzen. Elkaar een half uur later in de barruimte opnieuw getroffen. Hierbij gaf ze alle ruimte voor een gesprek waarbij ze zelf niet aandrong op een kamerbezoek. Haar dan uiteindelijk maar uitgenodigd een sleutel te organiseren. Het werd een bezoek aan ruime kamer binnen.
Daar aangekomen bleek ze niet overeen te komen met de persoonlijkheid zoals ze soms in de voorbije week in andere recensies is beschreven. Ze was ontspannen, energiek en vol humor tijdens de eerste minuten.
Het zette zich daarna voort in de vorm van een super vrijpartij waarbij ze positief reageerde op de initiatieven die ik zelf nam en verzorgde een perfecte voortzetting. Tijdens de hele cessie bleef ze in de stemming die ik de eerste minuten had ervaren.
Na afloop van een perfecte cessie wat nagepraat op bed. Daarbij gaf ze aan dat de afgelopen weken voor haar bijzonder intensief zijn geweest. Af en toe neemt ze de komende periode wat meer afstand. Komende week zal ze dan ook wat minder dagen te bewonderen zijn.
Deze jonge dame is niet alleen mooi maar ook intelligent en voldoende realistisch zodat ze zelf in staat is zorgvuldig om te gaan met haar houdbaarheidsdatum.
Na deze ervaring is ze gestegen op mijn favorietenlijstje naar de top 3.
Samenvattend kan ik stellen: one of the big stars in GT is still shining.
dennisw
23 mei 2012, 20:48
Vanmiddag van haar vernomen dat ze het restant van deze week in GT te bewonderen is.
Ik loop al weken twijfelend rond Roemeense Larissa. Die blonde slanke meid vind ik beeldschoon. Maar vaak is dat ook een teken dat de kwaliteit op de kamer te wensen over laat. Dus bleef ik maar twijfelen. Dat deerde Larissa niet en telkens kwam ze mij even verleiden. Dat doet ze dan op een standaard manier elke keer weer en ik herken dat ze dat ook bij andere mannen doet. Even tegen de begeerde prooi liefjes aan schurken en wat strelen. Alles gaat relaxed en op een lome manier waaruit geen enkele haast blijkt. Maar omdat ze dat zo standaard doet heeft het dan toch weer wat zakelijks. Voor mij wederom een teken dat ze er niet veel van bakt op de kamer. Toch bleef ze mij fascineren. En toen was het zo ver. Ik liep bij de kino en ik keek eens naar binnen. Larissa stond bij de ingang van de kino en trok mij tegen haar aan. Dit keer was ze wat dwingender dan voorheen en pakte mij teder vast. Ik liet alle bedenkingen varen en ik dacht: “ach, what the hell…..”
Met Larissa liep ik naar een tuinhuisje en ze legde ze 2 lakens op het bed. Ik wees naar de lakens en vroeg: “zwei laken? Denkst du dass ich extra schmutzig bin?” Zonder daarop te reageren hoorde ik haar giechelen. Ik pakte het laken dat nog niet op het bed lag en gooide het over mij heen en riep: “Boe boe boeeeeee, ich bin die phantome von GT” Larissa draaide zich om en giechelde wederom en trok het laken van mij af. “Komm hier” beval ze liefjes en zonder te bewegen zette ze een stap dichter bij mij en zoende mij teder. Dat had ik niet verwacht. Ik had niet verwacht dat ze zou tongzoenen. Toegegeven het ging niet heel gulzig, maar het was voor prima en het mocht uren duren. Dat duurde echter niet zo lang. Ze trok mijn badjas uit en gooide die op de grond en trok mij mee het bed op. Net als alles, ging dat ook op een relaxte manier.
Zoals iedereen ondertussen wel weet legde ik haar op haar buik en kneedde haar voorzicht. “You give massage?” vroeg Larissa verbaasd en ik knikte. “You want massage from me too?” vroeg ze, waarop ik “nee” schudde. Opgelucht glimlachte Larissa: “gutttttt”. Larissa liet zich masseren en deelde op een gegeven moment mij mee: “I go sleep now” Op dat moment dacht ik dat mijn massage goed was, maar nu, thuis achter mijn computer, bedenk ik dat het ook zo zou kunnen zijn dat ze zich verveelde. Ik ging door met mijn massage, waarbij ik ook haar billen niet vergat. Al bleef ik bij Larissa een beetje terughoudend omdat ik niet precies wist hoe ver ik kon gaan. Het leek mij dat ik mijn vieze spelletjes niet bij haar moest doen. Wat ik wel deed was haar een nat poesje bezorgen. Ik legde haar op haar rug en begon haar te beffen. Ik dacht dat ik goed bezig was want haar poesje, dat er trouwens heel mooi uit zag, werd als maar natter en natter. Ze masseerde haar kleine borstjes teder en ineens trok ze zich weg. Snel dook ik naar voren om verder te gaan met beffen en na een paar seconden duwde ze mij weg en riep: “It is time for action” Ik besefte dat een orgasme, al dan niet gespeeld, er niet in zou zitten. Larissa was niet van plan er een passievol uurtje van te maken. Ze legde mij teder en relaxed op het bed en zoende mij wederom teder, waarna ze naar beneden kroop en mij pijpte. Larissa pijpt goed, zonder het woord uitmuntend daarvoor te gebruiken.
Toch was bij mij de opwinding een beetje voorbij en ik merkte dat het pijpen verder geen zin zou hebben.
Ik liet een condoom om mijn penis aan meten en Larissa trok mij op haar. Voorzichtig gleed ik in haar en even sloot ze haar oogjes. Daarna trok ze mijn gezicht naar haar gezicht en tongzoende ze relaxed en teder. Ik stootte ondertussen rustig door en op dat ritme stootte Larissa met haar bekken. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaar kwam. Larissa trok zich los van mijn mond en stootte nog even rustig door, waarna ze zich weg trok.
Op haar dooie gemakje ruimde ze alles op en net binnen het half uur stonden wij weer buiten, waar ik haar aan het schaterlachen kreeg. Ook na onze sessie kwam Larissa nog een paar keer aftersalen. Dat doet ze erg goed.
Kort samengevat is Larissa een schitterend mooie slanke blonde meid die op de kamer haar best doet jou het naar je zin te maken. Ze doet alles precies volgens het boekje, maar zal geen eigen genot nastreven. Ze doet haar werk en dat is jou verwennen. Het woord dat mij nog het meest bij blijft als ik aan haar denk is het woord “relaxed”. Dat is wat ze is. Ze doet alles in een relaxed, maar ook in een iets van een monotoon, tempo.
Wil je passievolle sex dan denk ik dat Larissa daar niet geschikt voor is. Wil je worden verwend door een bloedmooi meisje dan heeft Larissa alles in haar om je die droom waar te maken. Wat dat betreft is ze wel een troffee om niet meer te vergeten…………………………..
Jovibeer
13 juli 2012, 23:01
Larissa zag ik in de middag al even alleen in de bank zitten en op een gegeven moment ben ik gewoon op haar afgegaan. Wat wel grappig was is dat ik haar niet herkende. Zij mij wel….want een paar maanden terug heeft ze mij gezien in Happy garden en wist dus nog wie ik was. Ik ben daar niet met haar naar de kamer gegaan…dus mooie gelegenheid om dat nu te gaan doen.
Na aan haar gevraagd te hebben wat ze wel en niet deed, heeft mij al snel doen besluiten om met deze dvp naar de kamer/blokhut te gaan. Eenmaal in de blokhut zijn we begonnen om elkaar te betasten en daarna heeft ze mij gepijpt. Toen ik vroeg om 69 stand te doen was dat geen probleem. Ze was wel angstig om gevingerd te worden en elke keer als mijn hand in de buurt kwam, kwam haar hand alweer om mijn hand weg te halen. Maar deze dvp kan wel lekker zoenen. Verder hebben we de tijd in verschillende standjes afgemaakt.
Na ruim een half uurtje hebben we de blokhut weer verlaten. Wat ik vreemd vond was dat zij pas in de blokhut vertelde tegen mij dat ze liever in het engels praatte dan het Duits…..dat had ik graag eerder geweten, had voor mij de communicatie een stuk makkelijker gemaakt.
Van Dattum
16 augustus 2012, 17:27
Gisteren weer een hele goede broeierige achternamiddag sessie gehad op de kamer met Larissa.
Net als vorige week. Elke keer als ik Larissa tegenkom en ze glimlacht naar me dan kan ik de verleiding niet weerstaan om te roepen: "Schluessel bitte"
Wat is het toch een fijn meisje op de kamer. En ze kan af en toe van die kleine kusjes uitdelen; een beetje alsof ze je eerste schoolvriendinnetje is.
Big30
16 september 2012, 13:43
Gisteren was ze weer in Happy
Even op vriendinnen bezoek of met het voornemen langer te blijven?
Soit, maakt ook niet zo veel uit want mocht ze weer in Gt opduiken is ze meteen weer gespot en haar topic weer verplaatst!
Knabbel
2 januari 2013, 23:10
Nu donker haar i.p.v. blond en nog steeds in GT. Wat een body heeft dat mokkel toch...
felrops
15 februari 2013, 20:57
Paspoortje mag nog eens worden aangepast; haar is nu licht bruin - kappers moeten ook leven. Verder nog steeds een superlieve meid.
"de souza"
28 maart 2013, 06:22
Gisteren was ze gewoon weer in GT.....
vrije jongen
17 juli 2013, 00:32
---> Aca
Vandaag samen met een vriendin, voor het eerst (al was ze er eerder ook al eens een dag)... ik zou nog maar niet verplaatsen, want ze vond het rustig. Even over de Ramadan verteld en toen gingen er allerlei lampjes branden. De fans moeten dus even verder naar Velbert karren.
Van onze speciale reporter ter plaatse zojuist het nieuws ontvangen dat ze inmiddels weer terug is in GT.
zorro86
6 oktober 2013, 18:19
Yesterday on saturday she was in happy garden!
tym
13 november 2013, 22:54
Nationality / languages: Romanian / English
Face: beautiful without leaving the lot
Hair: blond very long extension
Height: 174 cm, thin
Chest: beautiful and small:baby2:
Silhouette / body: slender with long legs mannequin
Tattoos - Piercings: not noticed
Blowjob: too strong for me ...
Cunnilingus: fingers are prohibited, very sensitive clitoris, delicious pussy:tongue:
Kiss (yes-no): yes will with language
More info: lonely, do not talk to other girls, with a sad, she replied that it was because she cares not find customers. Very good feeling with me, I booked her every time because she gives me a great massage before the decent and hardworking sex party girl with impeccable hygiene, social time smoothly before and after room. I do not know why she does not arouse the passion in me while I'm satisfied whenever. She had worked at Golgen Time and PHG
superwescoast
14 november 2013, 03:30
Larissa ==> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25534-Larissa-(Rumänien)-ex-GT-ACA&highlight=larissa
kees1000
14 november 2013, 05:09
Gaat het hierom de zelfde Larissa van de volgende link?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21684-Larissa-Roemeense%29&p=189990&highlight=#post189990
ijsbeer2121
14 november 2013, 06:59
Gaat het hierom de zelfde Larissa van de volgende link?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21684-Larissa-Roemeense%29&p=189990&highlight=#post189990
Nee, om diegene waar superwescoast naar toe gelinked heeft. Voor de liefhebbers van Larissa - ze vertelde mij dat ze op heel korte termijn naar Frankfurt (Oase) vertrok, dus wellicht goed om even te bellen als je speciaal voor haar naar Aca wilt afreizen.
terminator
17 november 2013, 15:42
Helaas service behoorlijk uitgedund!
:nee:
Pistol Pete
17 november 2013, 16:25
Helaas service behoorlijk uitgedund!
:nee:
ja...dat kon ik je ook vertellen. maar je kan ook gewoon kijken. Twee jaar geleden was ze shining en stal mijn hart. Ik hoop dat ze snel weer die engelenglimlach terugkrijgt.
Say Yes To Sex
capitola
5 juni 2014, 23:12
she is back
Knabbel
16 augustus 2014, 00:03
Nog steeds in Acapulco. Nu weer blond halflang haar, maar met krullen.
Kan beter samengevoegd worden met deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36099-Larissa
Knabbel
21 augustus 2014, 00:20
Het kan snel veranderen...
M.i.v heden vooralsnog 1 week in YY. Nu met iets donkerder (donkerblond) haar.
Carlitos
21 augustus 2014, 00:32
Was zondag j.l. nog in ACA!
Knabbel
21 augustus 2014, 00:36
Was zondag j.l. nog in ACA!
Klopt, vrijdag ook.
Werd vandaag rondgeleid in YY en heb met haar gesproken, waarbij ze vertelde vooralsnog het hier een week te proberen.
-007-
23 augustus 2014, 10:28
Vrijdag ook deze gt/aca voortvluchtige gesproken.
Van haar begrepen, dat ze nog aan het wennen was aan de omgeving maar haar eerste paar daagjes in roermond.slecht zijn.bevallen.
The Joker
23 augustus 2014, 15:28
Sterker nog, gisteren (vrijdag) zat ze weer in ACA, ze stelde zich voor als Annabel.
YY was geen succes, in ACA draaide ze zo te zien volop kamers.
Big30
11 september 2014, 23:02
Larissa was vanavond in YY.
terminator
11 september 2014, 23:47
Larissa was vanavond in YY.
Ze worden met de dag gekker.
:hammer:
zorro86
14 oktober 2014, 21:57
Where she is now? I hear she visits fkk world.... but where she is now?
terminator
17 oktober 2014, 19:59
Where she is now? I hear she visits fkk world.... but where she is now?
:joke:
ButtinSky
23 november 2014, 23:37
Today she was in YY and more important, she was shining like years ago!
zorro86
30 januari 2016, 21:30
News of her?