Volledige versie bekijken : Jolanda (Roemeense) ex-Jasmin PSR
Pistol Pete
8 augustus 2010, 10:28
Naam : Yasmin/Jasmin,
Nationaliteit/Taal : Roemeens-Pools (aan uiterlijk te zien zou dit heel goed waar kunnen zijn:biggrin:, voor mijn kamersessie kon ik de dame geografisch niet plaatsen: Russisch, Pools of Duits?)
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond (natuurlijke kleur) met zwarte lokken. / lang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank / zeer fraaie strakke a-cups (dame peinst gelukkig er niet over zichzelf te verminken met siliconen)
Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing
Service: PZC / FT incl schlecken / TZ / NMC / geen anaal / GFE++
Voordelen: zeer bijzondere combinatie: uiterlijk van een fotomodel / erg vriendelijke down-to-earth dame met mega service.
Nadelen: Ik trof de dame op dr derde werkdag maar ze had het zeer druk
Tijdsduur : 60 minuutjes
Prijs : standaard.
Topdame, toen ik haar gisteren aan de bar zag zitten en mijn mond open viel van verbazing en geilheid wou ik direct doorpakken. Ik was 5 seconden te laat en moest dat bekopen met bijna 2 uur wachttijd. Een doortastende Duitser ging er onder mijn oog mee vandoor. Het wachten was het waard. Het werd een zeldzaam complete topsessie. Mijn plan haar gister nog 1 (of 2 :luvlove:) keer te herhalen mislukte vanwege haar drukte en een andere dame die mij verbood:bibber_2: naar andere vrouwen te kijken en mij de hele avond opeiste, waar ik overigens geen bezwaar tegen had:smoke::). Maar de eerstvolgende keer dat ik de dame weer tref is 1 ding zeker: herhaling gegarandeerd. Dit is een dame die bij MiniMe, Boy69 en Sonny optisch (en meer) ook zeer in de smaak zal vallen.
Pistol Pete
9 augustus 2010, 10:43
Maar de eerstvolgende keer dat ik de dame weer tref is 1 ding zeker: herhaling gegarandeerd. Dit is een dame die bij MiniMe, Boy69 en Sonny optisch (en meer) ook zeer in de smaak zal vallen.
De eerstvolgende dag was al de volgende dag....
Het moest voor 16.00 uur gebeuren want daarna zou mijn vaste dame aanwezig zijn en hadden we ongetwijfeld weer alle aandacht voor elkaar nodig.
En alweer, misgegrepen, wat voelde ik me even later een groentje:bibber_2::angst:. Yasmin kwam rond 12.30 uur binnen in PSR en ging eerst rustig in een hoekje in het restaurant zitten. Pistol meldde al enthousiast aan zijn andere tafelgenoten (Jozef en zijn vaste stapmaat en sexmachine): het gaat zo gebeuren, PP gaat genieten van de mooiste dame op het westelijk halfrond. Demonstratief liep ik naar de dame toe om te laten zien wat een welkom mij ten deel zou vallen. Mmm, nou ja we begroeten elkaar, 2 kussen op de wang en de laatste op de mond en ik wenste haar smakelijk eten. Stom, stom, stom...ik had de kans haar meteen te claimen en vast te binden...en de kamergang direct na de maaltijd op te eisen. Maar ik had er alle vertrouwen in en liep terug naar mijn tafel, hapte mijn bord leeg, voelde aan mijn tweedaagse stoppelbaard en besloot dat daar eerst iets aan moest gebeuren. Yasmine en vriendin Sabrina bekeek ik nog eens even. Dat zat wel goed, het tempo waarmee de sla-blaadjes naar binnen werden gewerkt gaf mij minstens 5 minuten tijd om me snel te scheren in de douche. Ik rende naar de locker en pakte mijn scheerspullen en begon me als een razende te scheren. En in no-time was de klus geklaard, PP voelde over zijn wangen en wist dat het goed zat. Naar de locker en weer naar boven. aiai, daar zat Sabrina al op schoot bij een blij lachende ijsbeer. Ik rende door naar het restaurant en al wat mij aanstaarde was een nog half met slablaadjes gevuld bord op het karretje...Terug de centrale ruimte in en ja hoor, verdorie, daar zat weer zo een geilbeer stralend om zich heen te kijken nadat ie weer een tongkus kreeg van Yasmin. Nu was ik het wachten gewend (gister ook ruim 2 uur moeten wachten voordat ik haar op mijn pistolstaaf kon rijgen) en het was nog vroeg, misschien zou ik over een half uur de gelukkige geilbeer zijn...De tijd vloog om en zenuwachtig liep ik op en neer de club in, afgeremd door sexmachine.
Na enige tijd meende ik de klant weer te zien lopen en ik op zoek naar Yasmin, ze was alweer bezet in de bar. En zo ging het eigenlijk tot 21 uur. PP is echter niet gek en gaf om 16.00 uur de hoop op toen hij zijn favoriete PSR-dame weer spotte. Vanaf toen zat PP aan de ketting:baby2::baby2:...
Het was overigens een heerlijke zoete ketting en in de loop der dag volgden twee lange kamersessies.
En Yasmin, die blijft op mijn tot lijstje staan net zoals Christina, Sabrina en enkele anderen.
Mauriceyep
14 augustus 2010, 00:10
De tijd vloog om en zenuwachtig liep ik op en neer de club in
Was je vandaag maar daar geweest PP, ze was vrijwel de gehele dag beschikbaar!
Ze heeft een heerlijk lijf (vanaf de nek naar beneden :);)) maar vandaag waren er andere dames die voor mij verleidelijker waren :)
MiniME
14 augustus 2010, 17:30
Was je vandaag maar daar geweest PP, ze was vrijwel de gehele dag beschikbaar!
Ze heeft een heerlijk lijf (vanaf de nek naar beneden :);)) maar vandaag waren er andere dames die voor mij verleidelijker waren :)
Ze was idd (bijna) de hele dag beschibaar, en een mooi lijf heeft ze zeker! Ook mooi gebruind door de zonnebank (alleen moet je haar wel even aanspreken op haar billen PP, die van jou zijn bruiner ;)) en objectief gezien gewoon een heel mooi meisje. Ze mist helaas de uitstraling die bv een Michelle of Sakura wel heeft, maar ik begrijp helemaal waarom PP zo gek is op dit poppetje.
Toen ze haar superlijf uitgebreid aan het showen was, kon ik me ook niet langer inhouden en wat volgde was een goede sessie, met alles erop en eraan.
Goede aanwinst voor PSR :freu:
Boy69
20 augustus 2010, 09:24
Dit is een dame die bij ......., Boy69 en ...... optisch (en meer) ook zeer in de smaak zal vallen.
En weer heeft PP het goed gezien !!
Gisteren heb ik deze schoonheid voor het eerst gezien, en ik was direct onder de indruk.
Ik had echter al enkele sessie afgesproken met Anna, Christina en Mandy, dus ze moest even in de wachtkamer plaatsnemen.
Zo heel vaak heb ik haar trouwend niet gezien, want ze was vrijwel continue bezet.
Omstreeks 00:15 uu, toen ik me opmaakte om huiswaarts te keren, zag ik haar eindelijk terug komen van haar zoveelste kamerbezoek.
Ik besloot nog even te wachten in de hoop haar te kunnen "ontmoeten".
Omstreeks 00:30 uur verscheen ze weer aan de bar, en sprak ik haar aan.
Ondanks het feit dat ik al 3 sessies achter de rug had, besloot ik haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
Ze stemde in :freu: en we daalden af naar kamer 3.
Ondanks haar jonge leeftijd is deze meid echt een kanjer, service uitstekend.
Moe maar zeer voldaan verliet ik de kamer.
Herhalingsgevaar: 100%
lucky luke 2
16 september 2010, 01:05
Na de sky conferens reportage van de CL speeldag was ik verhuisd naar sexkino om nog wat bij te leren, toen plots Yasmin binnenstormde om te melden dat iedereen naar de lounge moest komen om de verjaardag van 1 van de thekedames te vieren. Van deze unieke gelegenheid ( ze was van de hele dag bijna niet alleen te zien) maakte ik dan ook gebruik om met haar een afspraak te maken voor direct na de feestelijkheden.
Er was schuimwijn voor iedereen, bloemen voor de jarige, aangepaste muziek en een paaldans van Sakura, daarna keerde ik terug naar mijn plaats in de sexkino.
Na 2 minuten hoorde ik het getakkel van hoge hakken in het gangetje en even later vlijde Yasmin zich dicht tegen mij op het ligbed.
Voor wat daarop volgde schieten woorden tekort: 20 jaar maar met de ervaring van een MILF, fotomodel, strak, enorm lief en gewoon met gezellig lachje, geen tijdsdruk, laat je alle kanten van de kamer zien, GFE+++.
Dit was ook absolute champions leage topklasse.
Herhalingskans 1
duivenmelker
3 april 2011, 18:01
Donderdag toch eens kans gezien om te kunnen genieten van deze dame ,wat me zeer goed is bevallen .
Ondanks dat ik met haar nog nooit op kamer was geweest bleef ze me toch altijd zeer vriendelijk begroeten en ze kan zo een mooie onschuldige meisjeslach tevoorschijn toveren. Toen ze even vrij was in de lounge vroeg ik haar om bij mij te komen zitten , waar we starten met een klein voorspel van tongzoenen en strelen , ze zocht al vlug mijn jongeheer op en stelde ik voor om een kamer op te zoeken.
Op kamer hebben we een zeer leuk uurtje met elkaar doorgebracht en al het goede dat ik van haar gehoord heb kan ik zeker bevestigen , zoenen , pijpen en zich laten beffen en lichtjes met de vinger haar masseren , ze zei dat ze tweemaal was klaargekomen .
Deze beer is ook eenmaal klaargekomen .
Een zeer lieve ,zeer mooie en zeer actieve dame op de kamer en na de sex kan men nog een leuke babbel hebben ze lijkt me een verstandige dame die goed Engels spreekt.
Zeker nog voor herhaling vatbaar
Scoobert
1 mei 2011, 11:02
Ik vind er gen topic van dus maar ff kort over haar ook iets, meer dan kort verdient ze niet :teuflisch:
Het komt niet vaak voor dat Lustman en ik dezelfde op het oog hebben, in dit geval wel eens. Ik kreeg de voorrang van hem, maar madame wilde eerst wat eten, nu ja geen probleem mee verder....ze ging bestellen en dan weer in de kamer zitten bij haar vriendinnen wat mijn wenkbrauwen al deed optrekken. Toen ze dan eindelijk ging 'eten' kwam ze dat ff zeggen en ik beloofde te wachten (hier speelde de adviezen van Minime weer een rol). Echter zag ik dr nog geen minuut later helemaal buitenom naar het zwembad lopen en op het schommelbed bij wat SÜdlÄndr gaan hangen). Nog wat minuten later stond ze op en kwam door de gang achter de kamer heimelijk terug naar de bar en was verdwenen naar de kamer voor een brok Halal vlees met bearnaisesaus denk ik (want ja ze had toch honger en ik snap ook dat het langer duurde voordat het klaar was, al dat ritueel slachten enzo........
Kortweg : ze mag wellicht goed zijn, maar voor mij en ook voor Lustman heeft ze eeuwig afgedaan met dr spelletjes :mad:
Rest van de avond heeft ze alleen mijn rug gezien en met mijn brede is dat veel rug :roll3:
Willi69
1 mei 2011, 11:15
Jasmin (vind geen topic)
Wahrscheinlich war noch nie jemand mit ihr auf dem Zimmer... :rolleyes:
Wahrscheinlich war noch nie jemand mit ihr auf dem Zimmer... :rolleyes:
Het is deze Yasmin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22336-Yasmin-Jasmin-Roemeens-Pools).
Qua looks EN service is deze dame echt top (oraal begaafd en zelfs in staat tot een DTFT) maar haar gedrag richting Scoobert en Lustman is inderdaad niet goed te praten, en nog eens stom ook vanwege eventuele (vervolg)business voor haar. Ze kan beter zeggen dat ze geen tijd/zin heeft, dan onzin verhalen op te hangen.....maar goed..........ze is en blijft Roemeens natuurlijk :biggrin:
Het is deze Yasmin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22336-Yasmin-Jasmin-Roemeens-Pools).
Qua looks EN service is deze dame echt top (oraal begaafd en zelfs in staat tot een DTFT) maar haar gedrag richting Scoobert en Lustman is inderdaad niet goed te praten, en nog eens stom ook vanwege eventuele (vervolg)business voor haar. Ze kan beter zeggen dat ze geen tijd/zin heeft, dan onzin verhalen op te hangen.....maar goed..........ze is en blijft Roemeens natuurlijk :biggrin:
Ik kan dit bevestigen. Zeer moeilijk om contact te krijgen met deze diva. Ze passeert je misschien 20 maal per dag zonder enige belangstelling te tonen.
Maar eenmaal je beet hebt, zal het smaken.
"Here is a story that I heard some time ago. A racebear needed holidays.
The Sud took him for a trip to Lohmar, look(ed) baffled down on River Seine.
And from the car he saw the Palace of Versailles.Where Queen Jasmin was name(d) ‘Sun’.
No need for gather, they want to be on their own.Could take them hours, but oh what fun!"
"Oh! Versailles (doot doot-doot doot-doot) Versailles"
geknipt uit mijn bericht
Debbie en deze racebeer rekenen af en ik ga eten. Na een portie gepaneerde varkenslapjes met gebakken aardappelen en een latte macchiato toe ga ik even rustig uitbuiken. Ik volg de afstraffing die Schalke aan MSV Duisburg geeft (zowaar twee goals van Stuntelaar) en hoor in het donker Jasmin iets naar me roepen vanuit de omhelzing van een andere gast :confused:
Een 45 minuten later begrijp ik het pas, als ze naast me komt staan aan de bar en me zonder dralen vol op de mond zoent. Tegen zo'n begroeting kan ik niet op en ik laat me dan ook gewillig meevoeren. Ze gaat op de kamer vrolijk verder met haar tongkunsten en voegt daar een lekkere langzame blowjob aan toe. White Sox (http://www.youtube.com/watch?v=nRN79W3o76g) speelt Versailles op de achtergrond en ik zweef even weg. Als Jasmin op me komt zitten en het tempo de hoogte in gaat ben ik weer bij mn verstand en ga er nog eens lekker tegenaan. In missio krijgt Jasmin me met gemak over de rand met haar slimme meebeweeg-techniek. Beng! Suuuperpole is over! :freu: "Versailles, (doot doot doot-doot-doot!)" neuriën Frederic Mercier en Fabrice Cuitad op de achtergrond. Er zijn helaas nog altijd idioten die geloven dat Queen-zanger Freddy Mercury dit incognito heeft opgezet, maar helaas is dat bullshit: Versailles was volledig Frans, muzikaal een volledige flop, maar paste toch volledig bij deze droomsessie met een pools/roemeens droommeisje :tongue:
GFE Finder
18 juni 2011, 02:36
Michelle’s friend Jasmin appealed to me, though. Maybe it was her green eyes. Maybe it was her gorgeous smile (I think she bleached her teeth) which only got brighter when she laughed. Maybe it was her soft-spoken, gentle demeanor. Whatever it was I thought she should be next on my list. And she would have been had she not snuck off with a client first. An hour or so later she re-appeared in the lounge and we sat and talked before some DFK foreplay and then headed to a room.
We actually had our pick of any room in the place and Jasmin selected a large room, number 7, which is usually reserved for orgies. The bed looked like one you might find at a Partytreff: much wider than it was long, taking up nearly the whole wall. And there’s a mirror on the opposite side.
We continued kissing. She had a good technique—sucking on my top lip, swirling her tongue in my mouth, and then sucking on my bottom lip. I did my best to reciprocate this technique with her. Jasmin moved down to kiss and suck on my nipples and I let her know how good this felt. After giving me a blow job, she hopped on cowgirl, and bounced on me for a while. She then asked if I’d like to do doggy. Normally it’s not one of my favorite positions but there were enough mirrors in that room that I was sure to find a view I liked and that turned me on. Sure enough, one on the side let me see the rapture of ecstasy on her face and I came.
vrije jongen
25 juli 2011, 01:17
Toch even deze recensie bumpen. Op aanraden van MineMe met Jasmin naar de kamer gegaan en ze heeft beloftes meer dan waar gemaakt. Wat een geweldige service en zo een mooie meid ook nog. Misschien heeft MineMe's gekoppel ervoor gezorgd dat ze wat meer haar best deed, maar mij hoor je daar niet over klagen :biggrin:
MiniME
21 augustus 2011, 10:35
Deze dame blijft top kwaliteit leveren..........knap om dit nivo vast te houden, we zien dat bij andere dames nog wel eens inzakken na een paar maanden, maar Yasmine blijft een vaste waarde om mee de kamer op te gaan. Deze keer een onverwachte trio variant met Poolse Nadine erbij......wow, bijna dodelijke combi dit, heerlijk! :cool:
blijemotorrijder
26 augustus 2011, 21:20
Naam : Yasmin/Jasmin,
Dit is een dame die bij MiniMe, Boy69 en Sonny optisch (en meer) ook zeer in de smaak zal vallen.
En niet alleen bij deze heren.
Was gisteren met bevriende ijsbeer een dagje in PSR (dat kut-eind wil je niet alleen rijden).
Op aanraden van MM. ben ik oa. met Yasmin de kamer opgegaanen dat was allemaal heel erg fijn.
Mooie meid, lief, aardig en relaxed. Fijn zoenen, fijn pijpen en fijn neuken. Wat wil je nog meer
Mijn referentiekader is Freude (daar ben ik stamgast) maar voor Yasmin rij ik dat hele eind naar PSR nog een keer.
Overigens hele mooie club PSR, met goed eten en een heel erg vriendelijke ambiance.
Zowel de staf, als de ijsberen zijn erg vriendelijk en er heerst een erg ontspannen sfeer.
BMR
MiniME
28 augustus 2011, 10:09
Die Yasmin is me al heel veel provisie verschuldigd de afgelopen maanden! :biggrin:
Ben benieuwd wat je er verder van vond en met wie je nog meer gekamerd hebt in PSR.
jacky pakutra
31 augustus 2011, 02:57
Yasmin...
een van de kortste sessies uit mijn ijsberenbestaan, maar wel een van de betere.
na de dagen ervoor mijn kwakjes te hebben verschoten in Brüggen, ging ik naar psr..maar meer om er een halve chilldag van te maken en te eten (want thuis was het brood op en dan moet je wat), op een rustige zondag.
Na wat van de wellness genoten te hebben toch maar op deze dame af gestapt, die in eerste instantie wat afstandelijk oogt maar bij nader inzien een hele lieve meid bleek te zijn.
Ging eigenlijk de kamer op zonder verwachtingen, onder het motto: "ik ben er nu toch maar eigenlijk sta ik niet op springen, maar laten we eens zien of deze dame me nog wat leuks kan bezorgen." na 20 minuten was ik leeg en besefte ik dat ik zelden een dame heb ontmoet die zo goed kan neuken en waarbij het zo heerlijk aanvoelt.
ik ga even off topic maar vaak heb ik het idee dat sommige forumberen uber naturgeil" zijn en daarom al bijna vanzelf klaarkomen als ze een lekkere meid van 20 met een geweldige body aan hun snikkel hebben hangen, ongeacht of de dame bijzondere kwaliteiten heeft.
is niks mis mee, is alleen maar handig natuurlijk, maar vaak zit de kwaliteit van de sessie dan (mijn mening) bijna meer in de beleving van de beer dan in de specifieke kwaliteiten van de dame. zelf heb ik me hier overigens ook wel eens aan bezondigd, maar helaas heb ik hier meestal geen last van, want ik zou ook heel graag willen dat een pijp/neukbeurt van een superknappe meid van 18 voor mij haast zo geweldig zou voelen als het vakwerk van lisa, maar helaas is dit meestal zelden (zeg maar nooit) het geval.
je zou je kunnen afvragen waarom ik dan toch veelal blijf doorgaan met het nemen van onervaren en jonge meisjes waarbij de kwaliteit van de kamergang voor een groot deel van je eigen geilheid en arbeid afhangt, en die je bv willen helpen als je doggy doet maar dan op een ander ritme mee gaan bewegen dan dat je zelf penetreert, zodat je je afvraagt of ze het doet om je orgasme juist uit te stellen ipv je te stimuleren, maar goed, ik heb dit topic alweer genoeg vervuild, en het is al laat.
terug on topic: Yasmin verraste mij echt door de combi van een toch jonge leeftijd en het vakwerk wat ze afleverde...ze weet precies waar ze mee bezig is in diverse posities, en maakte me binnen de kortste keren af...en werkelijk elke stoot voelde heerlijk aan..
voor mij een van de beste ervaringen van dit jaar, i was impressed...
Deze Yasmin is, zoals hierboven ook geschreven, op zichzelf al een gang naar PSR waard, maar volgende keer neem ik toch iets meerde tijd.. want dat verdient deze dame, heb haast nimmer het idee gehad dat ik slechts 50 euro zo goed besteed heb
Na een 3 tal bezoeken aan PSR in deze maand is mijn idee toch dat dit een hele goede club is, met een sfeer zo relaxed en aangenaamdat je weer moet omschakelen en je zelfs ergert als je in het kippenhok van GT belandt. Maar mijn idee is toch dat je in clubs als GT en bv world kunt kiezen uit een grote schare aan dames, terwijl je in het geval van PSR op termijn toch meer voor een specifieke dame gaat. dus als je hier 2/3 toppertjes naar je smaak hebt zitten, is het een topclub...
Badslippers
31 augustus 2011, 11:23
- ik ga even off topic maar vaak heb ik het idee dat sommige forumberen uber naturgeil" zijn en daarom al bijna vanzelf klaarkomen als ze een lekkere meid van 20 met een geweldige body aan hun snikkel hebben hangen, ongeacht of de dame bijzondere kwaliteiten heeft.
- je zou je kunnen afvragen waarom ik dan toch veelal blijf doorgaan met het nemen van onervaren en jonge meisjes
Ik heb weinig tijd om uitgebreid te schrijven (reageren) maar ik neem alvast een voorschot en kom er op een ander moment uitgebreider op terug.
Je stipt hier voorzichtig twee thema's aan die waarschijnlijk beiden al een apart "Topic" hebben. Zo niet dan moet ik ze vlug aanmaken.
Eén is "Het grote klaarkom Topic"
En het andere is het: "Waarom kiezen mannen jonge hertjes?"
Het eerste is interessant omdat na de wispelturigheid van hoeren, de grilligheid van het orgasme vaak beschreven wordt. Mijn ervaringen zijn dat ik op de meest onvoorspelbare momenten de saus in het rond spuit of juist helemaal niet. Soms lig ik met een bloedmooi jong grietje te bonken en dan wil de melk maar niet aan de kook komen. Terwijl ik de volgende keer een vet mokkel tegen de heupen spuit terwijl de badjas nog niet eens van de schouders is gevallen.
De verhalen waarbij kerels op leeftijd het bed induiken met meisjes van laten we zeggen 18, 19 of 20 jaar volg ik met belangstelling omdat ik dat zelf niet snel doe. De dames van mijn voorkeur zijn veelal 30+. Dat neemt niet weg dat ik zelf weleens een uitstapje maak naar "Lolita" types. Maar bij de eerste benadering van die jonge grietjes voel ik meestal wel een zekere ongemakkelijkheid. Maar zoals gezegd, ik kom er nog op terug en uitgebreider schrijven.
jacky pakutra
31 augustus 2011, 12:32
Is goed badslippers, een analyse vanuit jouw point of view wacht ik met zeer grote interesse af ... dan ga ik in de tussentijd maar weer eens mijn uitweidingen empirisch onderzoeken ...
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Charly_Brown
2 september 2011, 13:55
=> zur Zeit Aca (allerdings mit Tendenz zur PSR Rückkehr) nennt sich dort Alissia
MiniME
4 september 2011, 11:01
=> zur Zeit Aca (allerdings mit Tendenz zur PSR Rückkehr) nennt sich dort Alissia
En vanaf komende dinsdag weer in PSR.
Sparky
5 september 2011, 00:10
Ze was er zondag alweer !
Jünther
5 september 2011, 19:53
Zaterdag gespot in ACA, met wederzijds blik van herkenning.
In ACA mag ze onderaan de sociale ladder beginnen; ze heeft al menig afkeurende blik van wat Roemeense roedelleidsters moeten slikken.
Ben benieuwd of ACA haar ding kan worden.
MiniME
5 september 2011, 20:14
Zaterdag gespot in ACA, met wederzijds blik van herkenning.
In ACA mag ze onderaan de sociale ladder beginnen; ze heeft al menig afkeurende blik van wat Roemeense roedelleidsters moeten slikken.
Ben benieuwd of ACA haar ding kan worden.
De dames in ACA zullen niet blij zijn met deze concurrentie, Yasmin heeft binnen no-time nl een schare fans opgebouwd, en is overal voor in (itt veel van haar roemeense aca collegaatjes).
Zoals Sparky al schreef, heeft ze haar terugkeer met een paar dagen vervroegd, en nu dus gewoon weer in PSR te bewonderen.
Jünther
5 september 2011, 23:36
Bullshit, in PSR zijn haar dagen geteld, en in ACA kan ze niet 'copen' met te veel bikkelharde straatvechtertjes die de kliek bestieren.
Ik ben er ook niet blij mee (dat laatste dan), maar het zijn de feiten.
"Schare fans"..............laat me niet lachten. Dame is al op retour, vanwege haar oppervlakkigheid en doorzichtige, slechte spel.
Maar goed, als jij er blij mee bent, dream on.
vrije jongen
5 september 2011, 23:47
Wauw, iemand voelt zich aangesproken zeg. De meeste berichten (die van mij incluis) in dit topic zijn toch behoorlijk positief, kennelijk is er iets tussen jullie twee gebeurd. Jammer voor je, maar ik hoop haar nog eens tegen te komen; mag ze lekker oppervlakkig en doorzichtig met me zijn.
jacky pakutra
6 september 2011, 00:58
tja...mijn beste ervaring in PSR...maar iedereen zijn eigen mening en ervaring natuurlijk.
vrees inderdaad dat bovenstaande poster een vervelende ervaring met deze dame heeft gehad (en wellicht is hij niet de enige als ik dit draadje teruglees)
Het is wel een dame die weet waar ze mee bezig is, en misschien is ze ergens ook wel een beetje eigenzinnig (niet dat ik haar goed ken, maar die indruk kreeg ik wel), maar als je met deze dame een klik hebt, denk ik dat je geen betere kan vinden in psr ...
seksenfun
6 september 2011, 20:31
Ik kom nu al zó lang in PSR. Ik ben met haar nog niet op kamer geweest. Ik hoor inderdaad enkel positieve reacties. Aan mij zal het dus niet liggen. Of ze precies weet waar ze mee bezig is, durf ik dus betwijfelen. Zij had al lang voor mekaar moeten krijgen wat andere (nieuwe) dames met mij voor mekaar hebben gekregen. Beren die mij kennen (en Jasmin moet dat ook weten - van zien -) weten dat als een dame me verschalkt heeft en ze precies doet wat van een goeie DVP verwacht wordt, ik regelmatig de kamer met haar opwip voor langere tijd.
Noot: ze wil wel maar krijgt me niet, ze pakt het dus verkeerd aan. Nu ja, no prob :smoke:.
seksenfun
12 september 2011, 22:18
Gaat donderdag naar Acapulco met de bedoeling niet snel meer terug te keren naar PSR (PHG kan ook nog moest Acapulco op sociaal vlak blijven tegenvallen ) :smoke:
MiniME
14 september 2011, 11:20
Ze is al vertrokken naar Acapulco. Zou dan de enige reden zijn nog eens naar die gribus tent af te reizen :biggrin:
bad pritt
14 september 2011, 11:22
Ze is al vertrokken naar Acapulco. Zou dan de enige reden zijn nog eens naar die gribus tent af te reizen :biggrin:
Je bent wel uitgesproken in je meningen, waar ikzelf wel van houdt:freu:..maar waarom vind je dit een gribus tent ?
MiniME
14 september 2011, 11:30
Je bent wel uitgesproken in je meningen, waar ikzelf wel van houdt:freu:..maar waarom vind je dit een gribus tent ?
Ach, het zwart/wit maken, maakt het duidelijk dan alles grijs laten en "iedereen is het eigenlijk wel met elkaar eens" (daar hebben we Big30 voor :biggrin:).
Gribus tent is misschien wat overdreven, de club zelf is qua inrichting/faciliteiten mooi, maar personeel (met name receptie/thekfrau) is totaal ongastvrij (en niet geschikt voor haar job) maar nog belangrijker: veel van de aanwezige beauties leveren niet het service nivo dat je van bv Freude, PSR, Bernds, etc gewend bent (TZ is niet vanzelfsprekend, voorspel op de bank ook niet meer, ondanks de overal aanwezige toiletrollen, etc). Er zitten zeker nog wel wat goede dames tussen, maar dit vooraf goed toetsen lukt dus ook niet.
Goed, dit kan verplaatst naar Aca thread :cool:
bad pritt
14 september 2011, 11:40
Ach, het zwart/wit maken, maakt het duidelijk dan alles grijs laten en "iedereen is het eigenlijk wel met elkaar eens" (daar hebben we Big30 voor :biggrin:).
Gribus tent is misschien wat overdreven, de club zelf is qua inrichting/faciliteiten mooi, maar personeel (met name receptie/thekfrau) is totaal ongastvrij (en niet geschikt voor haar job) maar nog belangrijker: veel van de aanwezige beauties leveren niet het service nivo dat je van bv Freude, PSR, Bernds, etc gewend bent (TZ is niet vanzelfsprekend, voorspel op de bank ook niet meer, ondanks de overal aanwezige toiletrollen, etc). Er zitten zeker nog wel wat goede dames tussen, maar dit vooraf goed toetsen lukt dus ook niet.
Goed, dit kan verplaatst naar Aca thread :cool:
Ja ben het in bijna alles met je eens, maar ik kom er al van voor de service terugval want die is er geweest, en voor mij is het nog steeds de leukste gribustent in NRW:biggrin:( het Aca van voorspel op de bak ken ik niet, was zeker meer dan 2 jaar geleden...)
P11111
14 september 2011, 11:45
Opwindende Jasmin was tot nu toe ook voor mij top en absoluut telkens een kamerpleziertje waard.
Overigens ben ik verheugd en verrast tegelijk dat Pritt van een uitgesproken mening houdt. Niet zo lang geleden werd hij nog behoorlijk emotioneel toen ik een negatieve mening over zijn favoriete clubje had (lees als: toen ik begin juli zeer kritisch en in zijn ogen respectloos mijn indruk van PartyTreff Emmerich weergaf). Of vindt hij gribustent (inmiddels) wel een respectvolle opmerking? En inmiddels houdt hij ook al niet meer van PTE. Het kan verkeren in het leven... Gelukkig maar...wat vandaag geldt, kan morgen weer helemaal anders zijn, zelfs voor Pritt. Mijn dag kan vandaag niet meer stuk...zeker niet met het leuke vooruitzicht vanavond.
(voor de goede orde: geschreven met een glimlach...een reactie op deze voorzet op maat is niet nodig)
Dalton
15 september 2011, 01:24
ACAPULCO steekt ver boven PSR en BERNDS uit en dat niet alleen vanwege die mooie sauna en heerlijk stoombad plus dat zwembad.
Het personeel is uiterst beleefd,maar het kan ook zo zijn dat bepaalde ijsberen die daar komen zich meer voelen dan de anderen.
Van FREUDE kan ik niks zeggen omdat ik daar niet geweest ben.
Je merkt het al wanneer je in de hal staat,is gewoon mooier dan bovengenoemde zaken ,ga je jezelf omkleden dan zijn de 2 kleedkamers ook nog eens keurig en makkelijk voor ons ingericht.
Alleen het eten in PSR is beter,toch dat is het enigste wat ik daar van kan zeggen,zelfs de dames in ACA zien er stukken mooier en slanker uit dan in PSR en BERNDS kan je feitelijk niet vergelijken met ACA omdat het meer een huis,tuin en keuken model is en er niet veel dames zijn dus de keuze is beperkt.
Omdat ACA een gribustent is zoals bovenstaande beweerd dan weet hij werkelijk niet wat dat woord betekend.
Pak eens een NEDERLANDS woordenboek erbij en kijk naar de betekenis van dat woord dan weet je meteen in wat voor tenten jij komt.
Scoobert
15 september 2011, 11:02
Gaat donderdag naar Acapulco met de bedoeling niet snel meer terug te keren naar PSR (PHG kan ook nog moest Acapulco op sociaal vlak blijven tegenvallen ) :smoke:
Gisteren is ze gezien in PHG, dus het sociale vlak in Aca viel al snel tegen schijnbaar.......maar na een paar uur is ze daar ook weer vertrokken met de mededeling naar huis te gaan en over 2 weken terug te keren ????
Leuk om te lezen dat er nog steeds hordes beren zijn, die de verhalen geloven hehe
jacky pakutra
15 september 2011, 12:25
arme Jasmin, wel een slecht teken, dat ze zo zoekende is...en lastig voor haar fans om haar zo te vangen.
want dit is wel een nieuw record clubhopping binnen een paar dagen
duivenmelker
22 september 2011, 21:01
Jasmin was vandaag weer in PSR . Het Draadje van haar kan terug naar PSR .
seksenfun
22 september 2011, 21:59
Ik had haar nog zo gezegd dat geld niet alles is :smoke:.
SFL
3 oktober 2011, 11:33
Naam : Yasmin
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : Half de 20, schat ik
Haarkleur/-lengte : Zwarte krullen/Halflang met haarband
Lengte dame : 1m70 gewoon en 1m82 met Killer-Heels
Postuur/Cupmaat : Slank, fijn kontje / mooie A-cup tietjes
Tatoeages/Piercings : Nope
Service: GFE, TZ, Beffen, PZC, NMC, …etc.
Voordelen: lieve meid, zeer correct, goede techniek
Nadelen: naar mijn persoonlijke smaak iets te mager en aftersales kon beter!
Tijdsduur : halfuur
Toen we elkaar voor de eerste keer in de gaten kregen, vloog de romantiek er al meteen af. Dat was toen Badslippers en ik zaten te eten en zij in de barruimte voor bij liep. Ze kreeg me in de gaten en bleef maar achterom kijken terwijl haar vriendin haar trachtte mee te trekken. Daarbij liep ze warempel met een knots tegen de deuromkasting op.
Wat later kwam ik haar in de bar tegen en voerden we een korte babbel. Ze deelde me mede dat ze van Iasi in Roemenië kwam. Waar heb ik dat verdomme nog gehoord! In tegenstelling wat Badslippers uitkraamde (dat ik met het eerste stuk vreten dat rond mijn nek komt hangen op de lappen zou gaan) stuurde ik haar toch nog even wandelen. Niet veel later ging ik met die andere Roemeense Narcissa kameren.
Maar telkens als ik Yasmin daarna nog tegenkwam, kon ik mijn vunzige blik niet van haar afhouden. En ook zij leek niet op te geven. Ik had die avond ook nog een gesprek met ijsbeer Sparky en die leek me niet meteen overtuigd van Yasmin. Ze houd’t je aan het lijntje, was zijn vage uitleg. Voorzichtigheid was dus geboden.
Maar mijn hart smolt voor een tweede keer toen ik van de kleedruimte terug naar de welness boven wou gaan. Zij kwam juist op dat moment naar beneden. Ik kreeg haar in de gaten en zij kreeg mij in de gaten. In een fractie van een seconde zag ik een glinstering in haar ogen en op dat moment donderde ze van de trap en kwam voor mijn voeten terecht.
Ik dacht in mezelf: dat is nu nog eens respect tonen aan de meester-stier. Meteen knielen voor hem en zijn voeten kussen. Ik schraapte haar meteen van de grond af en heel verlegen stond ze het uit te schateren als een tienermeisje. Net sneewitje met haar bleke huid, rode lippen, zwarte krullen en haarband. Ik vond haar zo lief en het was zo schattig dat ik haar met één blik van de trap had laten vallen, dat ik me nu wel verplicht voelde om met haar de kamer op te gaan.
Nadat we samen in de bar nog wat zitten kletsen hadden en ik mijn koffie en zij een sigaret op had, daalden we af naar de catacomben van PSR. Kamers in de kelder waar ik nog nooit geweest was. Ik kreeg al angst dat ze mij naar zo’n sadokamer met gynaecoloogstoel en allerlei middeleeuwse foltertuigen zou brengen. Maar het werd een gezellige kamer met sfeerlicht. Wat je niet van haar verwacht, dat is dat ze vol initiatief zit… Niet meteen wild stuff, maar wel passioneel de GFE uithangen. Wees lief voor haar en je krijgt haast echte liefde terug! Heel diep zoenen, ondeugend spelen, strelen en knuffelen. Ik had het nog meer naar mijn zin dan met andere topper Narcissa. Ook het neuken was bijna perfect. Een hele nauwe warme kleffe poes. En ze weet donders goed hoe ze jou moet bereiden. Meer dan één standje (zij bovenop) was niet nodig om me tot een zaadlozing te leiden.
Ten zeerste aangeraden en voor mij met zekerheid een herhaling waard.
jacky pakutra
3 oktober 2011, 11:42
deze topper heeft al een draadje : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25539-Jasmin-(Roemeens)
satanic surfer
2 november 2011, 21:36
Jasmin is inderdaad al effie terug in PSR,met leuke krullenbol die haar beter staat dan de sluike haartjes van voorheen.Ze hield de Roemeense eer bij afwezigheid van Michelle/Miky en enkele anderen op peil,bood me ootmoedig Mara op een presenteerblaadje aan waarvoor dank.Ze zag er erg patent uit,had tevreden beren in haar kielzog na haar sessies,en jammerlijk genoeg was ik onvoldoende potent om haar m'n dank aangaande Mara-offer te betuigen;maar uitgesteld is bij deze zeker niet afgesteld...Toppertje met heerlijk lijfje...To be treated with care and respect...
SFL
19 december 2011, 11:09
Dit is en blijft een topper in PSR...
Ze is misschien te rank en te slank naar mijn smaak, maar ik hou wel van haar kleine stevige tietjes.
Bovendien is ze altijd lief, correct en vriendelijk.
Ik was al vrij uitgeput toen ik haar tegen het slangenlijf liep, maar mijn vorige sessie met haar lag me nog vers in het geheugen en dus moest ik heel nodig opnieuw met haar gaan kameren. Aan wat ik hierboven schrijf kan ik weinig toevoegen, want de sessie was helemaal identiek... Maar met een nog lievere toets aan!
Zolang zij in PSR is, zal ik nog vaak met haar in herhaling vallen...
Kortom topwijf!
seksenfun
31 januari 2012, 21:01
Yasmin zien we voorlopig niet meer
Afgelopen zondag gewoon present :smoke:.
seksenfun
3 december 2012, 21:49
En dan weer lang, heel lang weggeweest maar nu dus weer terug. Beter gemutst dan wanneer ook en weer blond. Haar haar wat langer dan toen ze zwart haar had en mooi opgestoken. Ze is zeker niet bijgekomen en dus nog geschikt om alle standjes mee af te werken op kamer.
Ze schitterd!
Ik denk dat ik hiermee een aantal beren weer een beetje meer gelukkig gemaakt heb. Laat het een vroege Sint zijn :smoke:.
MeesterMixer
28 december 2012, 18:55
Als vanouds, super goed. Jammer van de blonde jaren, haar (originele) donkere haar stond haar veel beter. Doet niets af aan haar kamer kwaliteiten.
pipokoeien
7 maart 2013, 22:24
vandaag op herhaling geweest bij Jasmin, en naar tevredenheid! Leuke griet, een heerlijk zacht huidje en lekker bekkie. Moet wel toegeven dat, ook al ben ik helemaal tegen siliconen, dat zij wel dat kleine beetje kan gebruiken om naar een A Cupje te gaan... Maar, tieten of niet, volgende keer gewoon weer!
Boy69
10 december 2013, 23:30
Zojuist weer een half uur genoten van deze meid , in GT welteverstaan, aldaar werkzaam onder de naam Jolanda.
Het bevalt haar hier goed en ze is voornemens in GT te blijven.
Draadje kan dus verplaatst worden.
Qua optiek nog steeds een plaatje
seksenfun
22 december 2014, 22:12
YASMINE
Land: Roemeens-Pools
Taal: Duits en Engels
Leeftijd: 20
UITERLIJK
Lengte: 1,70m
Postuur: slank, een fotomodel
BH: zeer fraaie strakke a-cups (dame peinst gelukkig er niet over zichzelf te verminken met siliconen)
Kont: lekker, perfecte verhouding kontje-body
Haarkleur: natuurlijk blond met zwarte lokken
Haarlengte: lang
DIENSTEN
PZC / FT incl schlecken / TZ / NMC / geen anaal / GFE++
PRO EN CONTRA
+ zeer bijzondere combinatie: uiterlijk van een fotomodel / erg vriendelijke down-to-earth dame met mega service
:smoke:
CCR5d32
23 december 2014, 01:39
Aan omschrijving en afkomst (RO-PL, al dan niet zogenaamd) te zien is dit toch gewoon de Yasmin ex PSR ex ACA ex Jolanda Gt waar al een draadje van is?
Dat ze nu 20 is lijkt me onwaarschijnlijk want heb haar een kleine 4 geleden al :fuck: in PSR..
Laat even weten of dit over dezelfde dame gaat SEF? Dan kunnen draadjes worden gevoegd.
Meen me trouwens te herinneren dat jij destijds geen fan van haar was:smile2:
EDIT: Deze? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25539-Jolanda-%28Roemeense%29-ex-Jasmin-PSR
seksenfun
23 december 2014, 19:51
Door die naam Jolande niet gevonden in de zoekfuncties maar is dezelfde. Ik heb er altijd een goed contact mee gehad. Het contact werd minder toen ik haar beloofde om te kameren zodra ik weer van mijn gips verlost was en bleef dat maar uitstellen. Misschien begrijpelijk dat ze dacht dat ik de zot hield met haar. Eergisteren was alles koek en ei :smoke:.
CCR5d32
24 december 2014, 01:25
Door die naam Jolande niet gevonden in de zoekfuncties maar is dezelfde.
Niet gevonden in de zoekfunctie maar (zie ik nu) wel bijna letterlijk de tekst van de topicstarter uit 2010 gekopieerd? :smile2:
Wat maakt het ook uit, in ieder geval dank voor je bericht, en een reden om weer eens naar YY te gaan :smoke:
seksenfun
25 december 2014, 00:16
Sssst... kwam van een ander forum :smoke:.
Naam: Yolanda, de voormalige Jasmin uit PSR
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Heeft nu donkerrode stijle haren
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Rank en slank /AA-cup/kleine kont (alles tegen anorexia af)
Roken: ja
Voordelen: Superleuke meid, voelt lekker aan en heeft heel veel ervaring
Nadelen: haar service is niet meer hetzelfde als ten tijde van PSR
Prijs : 100€ + wat fooi voor een uur
Rapport: op uiterlijk 6.5/10, op technische vaardigheden 8.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
Service: TZ (al gaat de tong niet meer zo diep als vroeger), PZC, NMC, beffen, knuffelen,…enz
Presales:
Is eingelijk geen presales meer. Dit mokkel heeft een goed geheugen en dus is het vrijblijvend kletsen en wat bijpraten. Ik ken haar al van 4 jaar geleden ofzo. Reeds 2x mee op de kamer geweest, dus hoefde ze mij niet te overtuigen van haar kwaliteiten. Verspreid over 3 keren heb ik nog wel een ruim halfuur met haar zitten ouwehoeren. Uiteindelijk ben ik toch met haar gegaan omwille van de zekerheid. Er waren nog wel mokkels die meer mijn type waren, maar tegenwoordig slaat het qua service hard tegen in YY, dan maar liever herhalen met een goeie!
De betaalde tijd:
De rustige aanpak. Lekker knuffelen, zoenen, strelen en likken. Daarna ging ik haar beffen. Lekkere vochtige kut met dikke schaamlippen… Maar het blijft vochtig, nat wordt ze niet. Daarna ging zij me pijpen… Hele zachte en sensuele blowjob… De beste van het jaar tot nu toe. Tussendoor kwam ze weer naar boven en begonnen we terug te zoenen. Met wat glijmiddel heeft ze me ook nog zachtjes liggen aftrekken. Een wijf met know-how,want ze deed precies wat ik lekker vond zonder dat ik het aangaf. Daarna ging ze op me zitten… Als ik het nu zo bedenk is dit het enige standje wat ik al die keren met gedaan heb. Maar goed, never change a good position! Bij de penetratie voelt ze heel lekker nauw aan. Maar als ze begint te neuken heeft ze echt wel een goede techniek. Voor zo’n mager geraamte te zijn, kan ze echt wel druk en kracht uitoefenen. Voor mij was dit optimaal genieten. Zeker ook het zoenen en strelen tussendoor, maar vooral wanneer ze rechtop zat. Diep kijken in die mooie ogen en dan de bewegingen van dat ranke en slanke slangenlijf gade slaan. OK, iets te mager naar mijn smaak, maar ze ziet er gelukkig toch nog gezond uit… Anderzijds heb je wel het gevoel binnenin te danken aan die hard-body van haar. Na 3 kwartier seksen en onnoemelijk veel malen op mijn tanden bijten, liet ik mijn vadertjeszalf toch de vrije loop. Het resterende kwartier nog liggen praten over koetjes en kalfjes.
Aftersales:
Idem pre-sales
Verdere opmerkingen:
Zeer zeker voor herhaling vatbaar… Zeer zeker een aanrader van jewelste. Helaas is ze een beetje meer begrenst dan vroeger in PSR. Dan doel ik op minder diep TZ en geen droogneuken meer… Maar dat hangt vooral af van de club en het clienteel, meerbepaald de sfeer die er hangt. Neem nu LR en GT… Zelfde clubs, toch meer service in LR. Dit heb je dus blijkbaar ook wanneer een mokkel van PSR naar YY gaat. Maar ach… Mega super wijf, als je het mij vraagt!
satanic surfer
14 april 2016, 10:58
wieder im YingYang
Nulnulzeseneenhalf
23 augustus 2016, 11:35
Sinds een paar maanden zie ik haar weer eens rondlopen of zitten alhier. Ik ken haar nog van een jaar geleden, of zoiets. Toen eenmaal met haar geweest samen met Natasha, inmiddels allang niet meer hier aanwezig.
Een paar weken geleden eens kort mee gesproken. Ze vroeg of ik mij haar nog herinnerde, wat dus het geval was, maar toen kwam het niet uit.
Zondag zo tussendoor een lach, een knipoog, een keer goeiemiddag. Op een gegeven moment toen ik op zoek was naar gezelschap voor een volgende ronde kwam ze net weer langs en zei wat, maar ze liep door. Ik mij neergezet op de lange bank tegen de buitenmuur, even later ging zij zitten op de bankjes tussen bank en bar. Een knipoog, een lach en ineens flashte ze haar kleine, parmantige borstjes voor mij. Ik deed alsof ik heel erg schrok, waarna ze een beetje schuldbewust keek. Ze kwam langs mij zitten, we keuvelden wat, en toen ik mijn glas leeg had kwam dus de opmerking wat we eigenlijk nog in de bar deden. Dus maar naar een kamer gegaan.
Op de kamer ons uitgekleed en op bed gevleid. Na een paar seconden spelen met kleine nulnul zei ze: now I know, your anaconda. Een 69 en een missio later ons gewassen en ons weer tussen het gewone volk begeven.
Zal zeker nog eens herhaald worden, zoekt aandacht van je zonder opdringerig te zijn.
Nulnulzeseneenhalf
24 oktober 2016, 00:30
Jolanda is/was weer een weekje in het huis. Als je snel bent dan kun je haar nog uitzwaaien op het vliegveld van Keulen, morgenvroeg. Eigenlijk is ze knettergek maar dan wel prettig gestoord. Het samenzijn werd in de bar en daar buiten veelvuldig met veel lachen doorspekt. Als haar plannen thuis een beetje gaan lopen, komt ze niet meer terug.
Ergens best wel jammer.
yylover
19 december 2016, 14:07
Vandaag aanwezig.
Brad Clitt
19 december 2016, 14:10
Afgelopen vrijdag ook al, heb kennisgemaakt met haar, leuke dame.
Was verbaasd dat ik wist dat ze omging met o.a. Elvira en Keisha...
Nulnulzeseneenhalf
19 december 2016, 18:06
Vandaag aanwezig.
Gaat vrijdag naar huis toe. Komt dit jaar niet meer terug.
John mc Snek
10 januari 2017, 17:50
Is er weer vandaag en gisteren ook al ... meer come backs dan Heintje Davids
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
John mc Snek
23 februari 2017, 15:32
Weer terug vandaag na een tijd afwezigheid
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
yylover
22 juli 2017, 13:38
Weer aanwezig
Brad Clitt
23 juli 2017, 09:18
Afgelopen dinsdag was ze er ook al.
Nulnulzeseneenhalf
24 juli 2017, 01:21
Een uurtje met haar zitten, liggen of staan lachen. Iets gevonden om dat toch 10-15 minuutjes op te laten houden. Pakt morgen, uh, vandaag, om 9 uur het vliegtuig naar huis.
yylover
11 september 2017, 16:16
Weer aanwezig
pipokoeien
18 september 2017, 23:51
zat Pipo vandaag deze dame nog even na te lezen(die hij destijds als Jasmin kende) en zijn eigen commentaar erop, komt die later op de dag bij Yinyang ene Jolanda tegen en er fantastisch mee gekamerd. Enkel nu telt hij 1 en 1 op........ Kortom: Pipo is nog steeds erg blij met haar
Nulnulzeseneenhalf
19 september 2017, 09:37
Weer aanwezig
Tot en met donderdag.
Als ze niet de outlet aan het leeg kopen is.
Patjax
1 januari 2018, 08:34
Na mijn ontbijtje loop ik richting rokershok om een sigaretje te roken. Op het hoekje van de bank aan de lange zijde zit een prachtige verschijning die mij een liefdevolle glimlach toewerpt. Terug in de bar bestel ik een drankje en nestel me op het korte bankje tov de bar. Ik zit nog niet goed en wel of dezelfde dame staat voor mijn neus. Elegante verschijning, mooie bodystocking en een waanzinnig lijf in de GMC-categorie. Ze stelt zich voor als Jolanda en het gesprekje voorloopt voorspoedig. Als de kamervraag van haar komt twijfel ik geen moment met de gedachte dat je het ijzer moet smeden als het heet is en zeg dat een try out geen kwaad kan.
Zonder playlist en massage olie gaan we richting kamer 24. Na de opfrisbeurt vleien we ons op bed neer en we laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden. Er worden wat zoenen uitgewisseld en ze vraagt "what do you like" en ik antwoord haar "surprise me". Haar hand gaat naar beneden en met een fluwelen touch begint ze aan een heerlijke edging handjob. Al kussend zakt ze met haar mondje naar beneden en er volgt een sensuele blowjob zoals ik ze het liefst heb. Ze wisselt hand en mond perfect af en bij tijden combineert ze het wat een waanzinnig gevoel geeft. Hoewel ik het moment suprême probeer uit te stellen volgt er na zo'n 25 minuten een krachtige manuele ontploffing. Teleurgesteld zegt ze dat we niet aan de sex zijn toegekomen (Had Bill Clinton destijds toch gelijk).
Herhalingsgevaar met deze sympathieke, elegante en mooie dame is zeer groot mocht ze bij een volgend bezoekje aanwezig zijn.
SFL
6 februari 2018, 12:09
My brother from anonther mother !!!! :biggrin: :smile2:
Beflap2
22 mei 2018, 19:36
Ik was de laatste tijd, vooral tijdens de feestdagen ik yy te vinden. Ik heb het daar gewoon naar mijn zin. Inmiddels een paar goede ervaringen meegemaakt. Dames die op mij kunnen rekenen als vaste klant. Toch wil je ook iets anders proberen. Ik val een beetje op slank tot vol slanke dames. Er liep daar een dame die ik al eerder heb zien lopen. Op een gegeven moment ben ik erop afgestapt. Ze stelde zich voor als Jolanda. Een lange, zeer slanke dame met kleine borsten. Uiteindelijk gekozen om met haar te kameren.
Echt ze heeft een mooi pracht lichaam. Ze deed helaas niet aan TZ, bij mij althans, enkel kusjes. (Jammer) Toen ben ik afgezakt naar haar borstjes om er lekker aan te sabbelen. Ze heeft een lekker zachte lichaam. Daarna verder afgezakt om haar te beffen. Dit ging heel goed en ze werd goed nat. Ik heb haar niet gevingerd, ik wilde even niet weten of dat mocht. Ik zou dit als (weer) een tegenvaller kunnen opvatten waardoor mijn libido kan wegvallen (mijn probleem) Daarna heeft ze mij gepijpt met condoom. Met condoom vind ik niet zo erg, maar zonder ben ik meer gewend in yy. Dit deed ze overig heel goed. Afgesloten met intiem. Ik lag op mijn rug en zij zat gehurkt op mij. Ze heeft een goede strakke poes, ik schoot al vrij snel het condoom vol. Ik dacht bij mezelf ik blijf nog even doorgaan, want ik kwam wel heel snel. Later zei ze tegen mij dat voelde dat ik klaarkwam, en dat ze dan liever had dat je dan beter kunt terugtrekken omdat anders mijn kwakkie naar beneden zou kunnen zakken in het cd, en zo toch nog haar vagina zou kunnen bereiken.( " Do you want baby?" :) Ik ben hierin niet technisch onderlegt of dit inderdaad kan, maar ik heb hier nog nooit over gehoord.
Afsluitend gezegd was het voor mij een redelijke kamergang, viel niet tegen, hele aardige dame, leuke glimlach. Maar vooral door het missen van TZ weinig herhalingsgevaar.