PDA

Volledige versie bekijken : It is all about the money!

Dalton
1 mei 2011, 15:30
Mijn verontschuldiging indien ik sommige ijsberen op hun zere teen heb getrapt.
Ik wou er echt zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken, lees nogmaals mijn recensie.

Volgende keer rep ik met geen woord over mijn mindere ervaringen.

Waarom verontschuldigen je hebt toch netjes verteld wat je meegemaakt hebt,als je al een tijdje meeloopt en de dames kennen je niet dan proberen ze soms op een makkelijke manier geld te verdienen.
Leveren ze niet de kwaliteit waarvoor zo'n club garant voor staat dan hoef je ook niets af te rekenen en stop je de behandeling van die dame gewoon en als ze wat te muiteren hebben ga je netjes met de dame naar voren en legt het uit aan de ontvangst dame maar meestal binden ze dan wel in.
Je bent niet de enigste die dat meegemaakt heeft in PSR en ik geloof dat het in PSR regelmatig voorkomt dat de dames dat doen,deze ijsbeer tikt dit omdat mij hetzelfde is overkomen niet met SIMONA,LENI OF NORA (THE QUEEN OF LOVE) maar met JULIA en zij was echt niet de oude KONINGIN VAN NEDERLAND want die zit alweer heel wat jaren ergens in een kerk onder de vloer in DELFT,maar zij dacht even vlug wat te verdienen en ik weet dat LENIE ,zo heet ze in PRS dat ook doet,zo zijn alle dvp's die soms hun dag niet hebben,maar wordt hier niks over verteld dan gaan ze rustig verder met hun praktijken,dus blijven tikken over zulke toestanden en aan de kaak stellen want we moeten toch zelf ook hard werken voor onze centen.
Goed werk goede beloning ,slecht werk en niet volgens de afspraak,geen geld,als we dat allemaal doen dan is het zo afgelopen met die wanpraktijken.
Hetzelfde is me in HAPPY-GARDEN voor enkele jaren terug ook eens overkomen en was ik binnen 5 minuten van de kamer waar de manager ANDRE al in de gang stond te wachten en vroeg hoe het was gegaan.
Daar kon je aan merken dat hij die dame in de gaten hield en natuurlijk al diverse klachten had gehad.
Ze werd door hem meteen de club uitgezet,wordt over zulke dingen niks gezegd dan blijft het doorgaan.

SeX++
1 mei 2011, 16:31
Leveren ze niet de kwaliteit waarvoor zo'n club garant voor staat dan hoef je ook niets af te rekenen en stop je de behandeling van die dame gewoon en als ze wat te muiteren hebben ga je netjes met de dame naar voren en legt het uit aan de ontvangst dame maar meestal binden ze dan wel in.
Je bent niet de enigste die dat meegemaakt heeft in PSR en ik geloof dat het in PSR regelmatig voorkomt dat de dames dat doen,deze ijsbeer tikt dit omdat mij hetzelfde is overkomen niet met SIMONA,LENI OF NORA (THE QUEEN OF LOVE) maar met JULIA
...
Ze werd door hem meteen de club uitgezet,wordt over zulke dingen niks gezegd dan blijft het doorgaan.

Dus veel heisa voor niets.
Een opmerking: klagen bij theke doe ik uit principe niet (is niet in 123 uit te leggen waarom). Als het echt niet goed is, is er nog altijd het ijsberenforum (of een andere bevriende site) om te rapporteren.
Als iemand de polemiek wil voortzetten, kan de adminstrator dit misschien verplaatsen, bv hier: Leni ex-Simona LR (Bulgaarse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15962-Leni-ex-Simona-LR-(Bulgaarse)).

Dalton
1 mei 2011, 17:18
Dus veel heisa voor niets.
Een opmerking: klagen bij theke doe ik uit principe niet (is niet in 123 uit te leggen waarom). Als het echt niet goed is, is er nog altijd het ijsberenforum (of een andere bevriende site) om te rapporteren.
Als iemand de polemiek wil voortzetten, kan de adminstrator dit misschien verplaatsen, bv hier: Leni ex-Simona LR (Bulgaarse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15962-Leni-ex-Simona-LR-(Bulgaarse)).

Je vergeet ex-NORA -HAPPY-GARDEN.
Dat heeft niks met klagen te maken maar gewoon een behandeling rapporteren die niet goed is,maar als je geld genoeg hebt moet je vooral niks zeggen en het hier op dit forum neertikken waar wij als ijsberen erom kunnen lachen omdat zo'n dvp er weer een heeft ingeluisd.
Wanneer dit op een dag een keer of 20 gebeurd dan heeft ze de bruidschat sneller bijelkaar en kunnen we misschien over 5 jaar al gaan trouwen inplaats van over 20 jaar:biggrin:
Ondanks alles is het een lekker ding deze SIMONA wat vele ijsberen kunnen beamen,maar let wel op je euros want daar doet THE QUEEN OF LOVE het voor zoals alle dvp's:smile2::smile2:

Big30
1 mei 2011, 17:41
De beschouwingen van onze Dalton naar een apart topic verplaatst i.p.v. bij PSR algemeen. Dalton heeft wel een punt natuurlijk. Om maar eens een gigantische open deur in te trappen. De dames zitten maar voor 1 doel in een club, centjes verdienen en daar is niets mis mee.

Wij geven als beren die centjes en zolang we daar geen problemen mee hebben en tevreden zijn ook niets aan de hand.

Verder is het doel van het forum om over ervaringen te berichten, dat zal vaak positief zijn maar als het eens wat minder is kan daar natuurlijk ook over bericht worden. Wel natuurlijk in een woord en taalgebruik welke gepast is. Maar das logisch he!

SeX++
1 mei 2011, 20:25
Je vergeet ex-NORA -HAPPY-GARDEN.
Dat heeft niks met klagen te maken maar gewoon een behandeling rapporteren die niet goed is,maar als je geld genoeg hebt moet je vooral niks zeggen en het hier op dit forum neertikken waar wij als ijsberen erom kunnen lachen omdat zo'n dvp er weer een heeft ingeluisd.
Wanneer dit op een dag een keer of 20 gebeurd dan heeft ze de bruidschat sneller bijelkaar en kunnen we misschien over 5 jaar al gaan trouwen inplaats van over 20 jaar:biggrin:
Ondanks alles is het een lekker ding deze SIMONA wat vele ijsberen kunnen beamen,maar let wel op je euros want daar doet THE QUEEN OF LOVE het voor zoals alle dvp's:smile2::smile2:

Wat is een slechte ervaring dat in aanmerking komt om te rapporteren? Is dat niet kussen? Geen TZ? Alleen een kort zoentje krijgen (ook als is er contact met de tong)? Geen GFE? Geen knuffels? Geen of slechte PZC? Houdt hele tijd afstand? Haar klok loopt dubbel zo vlug als die van de ijsbeer?
Voor mij zijn dit allemaal elementen die NIET in aanmerking komen voor rapportering.

Dat de DVPs in PSR sommige van deze elementen moeten leveren verandert niets aan de zaak. Waarom zou een Theke niet lachen omdat je er bent ingeluisd, terwijl ijsberen op het YBF dit wel doen. Althans dat zeg je toch.
Dat de DVP dan de deur wordt gewezen. Misschien, maar er zijn hier ook al verhalen verschenen over de solidariteit tussen de DVPs. En dikwijls is de theke-frau zelf een ex-DVP (niet altijd).

Komt dit in aanmerking om te vermelden in dit forum. Ja, want onze (duur verdiende) centjes willen we zo goed mogelijk besteden. Hoe gebeurt dit best? Door kort en bondig te vermelden dat je een slechte ervaring hebt gehad (details zullen meestal achterwege blijven). Is dat om te lachen? Lach je dan ook met ouwerotten van dit forum als die rapporteren over hun slechte wedervaren in LR? Of heb ik iets niet goed begrepen over het doel van dit forum? Niet dat ik niet kan lachen, maar ik kom het liefst met een lachend gezicht uit de kamer.

Ik herhaal de zin die voor deze ophef zorgde: "De daadster noemt Leni, zegt dat ze Spaanse is, en voor de rest zwijg ik er over, want men zou verkeerdelijk de indruk krijgen dat ze de norm is in PSR".
Of is de ophef veroorzaakt doordat iemand iets zei over dat schaakbord, terwijl er duizenden gelijkaardige moppen bestaan over domme blondjes?

Toen ik vorig jaar voor eerst een bericht maakte over mijn prima GFE ervaring, melde een andere ijsbeer 'Ik heb ooit een kamerbezoek met haar gehad, maar ik laat het bij deze ene keer.'. Had ik toen ook gepikeerd moeten reageren? Neen toch. Trouwens twee maand later kwam diezelfde ijsbeer terug op zijn woorden en klonk het 'Vandaag weer met deze dame op de kamer geweest. En ik moet zeggen, dit was zeer veel beter dan vorige keer'.
Dus met andermans ervaring zal ik misschien Leny beter kunnen inschatten.

Genoeg gepreekt!