PDA

Volledige versie bekijken : Olijke Poolse



MiniME
1 mei 2011, 19:38
Leuk meisje, met open gezicht (en felle blauwgroene kijkers), kwam ik tegen toen bleek dat Layla nog wel even gekidnapt zou blijven door een PSR-veteraan.

Ze speelt tijdens praten ook leuk met haar tongpiercing en lijkt door haar teasing gedrag ook voor veel in.

De kamer vraag stelt ze niet, in plaats daarvan: "Sollen wir tisch tennis spielen?" Goed, waarom ook niet. De laatste keer dat ik dat in PSR deed was met Mauriceyep, maar met een hoog-gehakte dame, gekleed in een kort niemendalletje is dat ook wel eens leuk :rolleyes:

Haar tafeltennis skills lagen boven het gemiddelde nivo (van de dames in PSR) maar had een wisselend (voor)gevoel over haar kamerkwaliteiten. Allemaal iets teveel toneel/overdreven, maar goed, TZ op de bank was niet slecht, dus toch maar de kamer op.

Hier bleek dat je je voorgevoel dus toch gewoon ALTIJD moet volgen: ondanks dat het een leuk meisje is, bleek er totaal geen orale skills aanwezig. Duidelijk geen diploma aan de Akademsky Oralsky gehaald, maar haar inzet maakte nog wel iets goed. Gezellig was het wel op de kamer, maar voor de sex zal ik deze dame niet nogmaals opzoeken.

Cijfer: 5,5

======================

Naam : ??? in alle olijkheid vergeten

Nationaliteit/Taal : Polen (spreekt ook Engels en Duits)

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

Lengte dame : 162

Postuur/Cupmaat : volslank, B 75

Service: TZ, PZC, beffen, NMC, FT

Voordelen: olijke meid, leuk om mee te dollen en te tafeltennisen :biggrin:

Nadelen: blijkbaar niet de Akademsky Oralsky met goed gevolg doorlopen :-(