Volledige versie bekijken : Katja advertentie op sexjobs te Nijmegen
hummer68
2 mei 2011, 12:48
Heren,
per toeval enkele jaren gelden op deze dame gestuit....het betreft een oudere (45+) dame. Slank heel aardig....maar bovenal:
Ze pijpt als de beste en zc!!
Ze liefkoost je jongeheer van boven tot onder en is niet vies van het lekkere likwerk op en rond de anus!!!
Ze ontvangt in een soort studentenhuis........maar laate het je niet weerhouden een top PIJPER!!!
Badslippers
2 mei 2011, 14:42
Heren,
per toeval enkele jaren gelden op deze dame gestuit....het betreft een oudere (45+) dame. Slank heel aardig....maar bovenal:
Ze pijpt als de beste en zc!!
Ze liefkoost je jongeheer van boven tot onder en is niet vies van het lekkere likwerk op en rond de anus!!!
Ze ontvangt in een soort studentenhuis........maar laate het je niet weerhouden een top PIJPER!!!
Kijk, dit vind ik altijd leuke berichten. Zo,n lekkere MILF die weet wat een man behaagd. Maar ik lees ook "enkele jaren geleden?" bedoel je dat je haar enkele jaren geleden trof en dat ze er nog steeds is? Of bedoel je dat ik me eerst door een woud van spinnewebben moet worstelen?
deskjet
4 december 2011, 10:33
deze dame ontvangt nog steed in een studentenhuis en ja pijpen zc kan ze als de beste ze bergeet geen enkel plekje met haar overheerlijke tong, ze is eigenlijk overal wel voor in trio mmv vvm is ze ook voor in
Big spender
19 december 2011, 23:13
Is zij dezelfde als die zich nu Jannet noemt op deze sexjobs?? Heb 1 vrouw gevonden op deze site, die het zou kunnen zijn in Nijmegen, maar die heet dus Jannet.
deskjet
22 december 2011, 14:42
Nee dat is ze niet ze adverteert de laatste tijd weinig i.v.m de locatie waar ze ontvangt
kees-hunter
6 oktober 2012, 17:50
Hoe komen we dan met deze dame in contact?