Volledige versie bekijken : Adina (Roemeense voorheen LR)
Adina : Roemeense
Leeftijd : 22 jaar
Haren : half lang zwart met bruin doorheen
Lengte : 1.67 cm
Ogen : donker
Borsten : cup B
Figuur slank met mooie ronde billen
Tatoo : weet niet meer.
Taal : Engels Duits
Service : PZc Beffen NMC Massage beetje kussen.
Goddelijke verschijning voor mij op donderdag 28 april
Een van de mooiste dames in PHG momenteel.
Ben met haar na wat speelse avonturen in het nachtcafe naar de kamer gegaan
PZC was gewoon goed en de doggy er achteraan na eerst een befsolo was ook lekker.
Ze heeft een goddelijk lichaam wat ze zelf ook door heeft.
Voor de spiegels was ze zelf mee aan het genieten.
Ze heeft eerst in Living Room gewerkt en is met dezelfde naam hier komen werken sinds enkele weken.
Herhaling : ja
kempie
18 juli 2011, 19:35
in LR topic staat ook een oudere recensie van haar. Is deze dame nu nog werkzaam in PHG op het moment?
Ook deze dame weet hoe het werkt . Doet haar best op de kamer is aan aanrader
kempie
28 juli 2011, 20:09
dus je wou zeggen dat deze schoonheid weer in phg is gesignaleerd? Dan zou ik er maar weer eens langs moeten.
dus je wou zeggen dat deze schoonheid weer in phg is gesignaleerd? Dan zou ik er maar weer eens langs moeten.
Denk dat het de zelfde dame als deze is:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20517-Miriam-%28Roemeense%29-ex-Adina-LR-ex-Niki&highlight=adina
recent niet in PHG gezien.
MichelJ
28 juli 2011, 21:05
Denk dat het de zelfde dame als deze is:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20517-Miriam-(Roemeense)-ex-Adina-LR-ex-Niki&highlight=adina
recent niet in PHG gezien.
Ik denk het van niet. Adina is al een hele tijd weg uit PHG en anders had mijn broer het vast en zeker wel geweten. Mocht ze het wel zijn dan moet ik zeer dringend weer eens naar PHG ;). Adina heette in PHG Niki en de andere Adina in PHG heette in LR ook Adina.
MichelJ
28 juli 2011, 21:09
Denk dat het deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25007-Adina-%28roemeens%29&highlight=adina) dame is.
molaar
28 juli 2011, 21:58
. Mocht ze het wel zijn dan moet ik zeer dringend weer eens naar PHG ;). Adina heette in PHG Niki en de andere Adina in PHG heette in LR ook Adina.
MJ mag ik mee achter op de brommert ???
kempie
28 juli 2011, 23:37
Wel ik ben geintreseerd in de 2e adina pas sinds deze winter in het vak en kort nadat ze in LR had gewerkt even in PHG geweest. Minder een GFE maar bloedmooi. Zeker niet slecht op de kamer 1 v/d mooiste kontjes die er is en ze heeft er geen moeite mee je daar langdurig mee op te geile. Denk dat dit draadje dan ook op deze adina betrekking heeft.Dus vraag me dus af of zij terug is. Misschien kan rob44 daar opheldering over geven?
@kempie,
Die dame die jij bedoelde is ook degene die ik recent niet meer in PHG heb gezien. Voor de de duidelijkheid is dus niet de Adina waarvan ik de link gaf en die MJ beschrijft en Molaar ook in zijn gedachten heeft. Das al langer geleden dat die in PHG was en die heette in PHG inderdaad Niki. Misschien dat Jansen haar recent nog wel heeft gespot.
Big30
souley
29 juli 2011, 10:46
@kempie,
Die dame die jij bedoelde is ook degene die ik recent niet meer in PHG heb gezien. Voor de de duidelijkheid is dus niet de Adina waarvan ik de link gaf en die MJ beschrijft en Molaar ook in zijn gedachten heeft. Das al langer geleden dat die in PHG was en die heette in PHG inderdaad Niki. Misschien dat Jansen haar recent nog wel heeft gespot.
Big30
MichelJ
29 juli 2011, 11:04
Die dame die jij bedoelde is ook degene die ik recent niet meer in PHG heb gezien. Voor de de duidelijkheid is dus niet de Adina waarvan ik de link gaf en die MJ beschrijft en Molaar ook in zijn gedachten heeft.
Big, Kempie bedoelt een andere dame, ws. dezelfde als dat ik bedoel in bericht 8.
Is allemaal maar lastig, zoveel meiden met dezelfde naam. Ik ben nog steeds voorstander van een serienummer in de nek tatoo-eren, zodat we ze kunnen scannen :wand:
Zowel Miss ijsbeer Adina/Niki en deze Adina al maanden niet meer gezien in PHG. :heul:
Haha ja nu ben ik ook lost. Ik dacht dat Kempie juist zei dat ie de Adina van dit topic bedoelt. Maar soit zoals Bossie al zei beiden recent niet in PHG gezien.
souley
29 juli 2011, 13:53
De Adina die eerst lange tijd in "Living-Room" te bewonderen was, en nadien onder de naam Niki werkzaam was in "Happy-Garden" heeft nog een korte tijd in "Acapulco" verbleven, tot zij terug weergekeerd is naar haar thuisland Romania. Momenteel is zij werkzaam is het zuiden van Duitsland, hopelijk komt zij snel terug naar "Nordrijn-Westfalen" want zij was toch een toppertje...Ja toch?
seksenfun
22 augustus 2013, 22:02
Er staat hier al veel over haar (en toch niets). Bij het binnenkomen van de kamer lagen we binnen de kortste keren op bed. Een beetje knuffelen, een beetje strelen.... Ze begint mijn tepels te kussen, mijn lul een beetje te masseren en begint met gevoel te pijpen om daarna een condoom er over te trekken om mij flink af te rijden. Vol afwisseling, lekker en flink tempo. Eigenlijk was het best allemaal o.k. maar ik voelde dat GFE en tierlantijntjes niet aan haar besteed waren. Daarom liet ik mijn orgasme-opkomst dan ook maar de vrij loop, zonder enige vorm van controle (onder controle houden). Het pijpen was overigens met veel gevoel.
Na mijn orgasme wou ze blijkbaar € 50 cashen. Er waren nog maar amper 20' om. Dit deed ze door een babbeltje te beginnen. Ik stelde haar voor om verder te babbelen in de bar maar de kamergang hierbij te laten. Verder babbelen in de bar is er niet meer van gekomen.
Herhalingsgevaar: nee.
Negatief: geen tierlantijntjes, wijkt niet van de standaard af.
Positief: pijpen met veel gevoel, rodeorit geweldig :smoke:.