Volledige versie bekijken : Alfa Omega beschouwingen!
Flipper
1 mei 2011, 11:22
I am the Alpha and the Omega (Book of revelations)
:D
Icebear Two
1 mei 2011, 12:28
I am the Alpha and the Omega (Book of revelations)
:D
Flipper bedoelt " Ik heb een Alfa en een Omega " :freu: :freu: :freu:
Flipper
2 mei 2011, 19:54
Flipper bedoelt " Ik heb een Alfa en een Omega " :freu: :freu: :freu:
Wat verwacht ik ook he.. IJB@ ik quote uit de bijbel *(niet de auto-totaal)... op een forum vol hoerelopers..
Mja aangezien Maria Magdalena een dvp was.. :biggrin: is mijn referentie misschien wel gepast..
Haha.. ;)
ps.. IJB2 het staat voor begin = alfa en eind = omega ..
egon, Dr. Rammler
3 mei 2011, 15:21
Wat verwacht ik ook he.. IJB@ ik quote uit de bijbel *(niet de auto-totaal)... op een forum vol hoerelopers..
Mja aangezien Maria Magdalena een dvp was.. :biggrin: is mijn referentie misschien wel gepast..
Haha.. ;)
Haste gut beschrieben haha alpha=A u. Omega=O
Icebear Two
3 mei 2011, 15:22
Dat had ik al begrepen.
Hoe zit het met de rest van het alfabet????
Verplaatst uit PHG algemeen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grieks_alfabet
Ik ben de Alfa en de Omega Εγω ειμι το ‘Α’ και το ‘Ω’, Ik ben de Eerste en de Laatste, het Begin en het Einde (Uit de bijbel, Openbaring, over God).
In Openbaring 1:8 en 21:6 en 22:13 zegt Jezus: "Ik ben de Alfa en de Omega." In sommige vertalingen (onder andere The Living Bible) is dit "Ik ben de A en de Z". In Openbaring 2:8 wordt Jezus aangeduid als "de Eerste en de Laatste", waarmee natuurlijk hetzelfde wordt bedoeld.
egon, Dr. Rammler
3 mei 2011, 15:30
@ Admin
haha, sehr witzig
Flipper
7 mei 2011, 23:29
:D whehe eindelijk een eigen threaaaaaaaadddddd..
Bump..
sofaking
8 mei 2011, 00:00
Vetzuren zijn lange (tot meer dan twintig koolstofatomen lang) kettingen van koolhydraten met aan het einde een carboxyl groep : COOH. De kant van deze zuurgroep is de alfa zijde. De andere kant is de omega zijde. Omega-3 en Omega-6 vetzuren zijn dus die, waar er een onverzadigde verbinding is op het derde of het zesde atoom, te beginnen van de omega kant. De staart dus. Probeer vooral de omega-3's te nuttigen om aderverkalking te voorkomen. Zalm, sardines en tonijn zijn goede bronnen van omega-3 vetzuren.
egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 10:05
@sofaking
Prüfung bestanden