Volledige versie bekijken : Jeanette
The Saint
3 mei 2011, 18:35
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : slank en sportief gebouwd/B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 30
Tatoeages/Piercings : 1tje op de hiel
Service: TZ/PZC/NMC
Voordelen: prachtige en sportief uitziende body
Nadelen: "geen HOF-service"
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek: /
The Saint
3 mei 2011, 18:53
Na een paar uurtjes gewenning en vruchteloos gewacht te hebben op -voor mij- de knapste dame die er gisteren rondliep nl.een blonde stoot (na wat opzoekwerk op freiercafe denk ik dat het om Sandy gaat en die blijkt dan ook nog een topper te zijn : in ieder geval is deze dame makkelijk te herkennen aan de kattepootjes juist onder haar rechterschouder: kent iemand haar?) zette ik mij in het salon naast een lange zwartharige vrouw met felblauwe kijkers maar vooral met een prachtig lichaam: Jeanette was haar naam. Na een korte kennismaking volgde het gebruikelijke TZ en PZC op de bank. Dat TZ was echter maar heel zuinig: ik probeerde een echte lekkere innige tongzoen, maar de mond en tong van Jeanette wilden niet echt meewerken. Daarna zakte ze naar beneden voor het 2de deel van het gebruikelijke voorspel "en plein public": PZC: dat was van heel hoog niveau en net toen ze een paar seconden ver was, kwam de nieuwe Roemeense Tina (21j) en haar landgenote Erika plaatsnemen rechttegenover ons en keken nauwlettend toe...Na een 2tal minuutjes PZC op de bank, zochten we een kamer en het werd die in de omkleedruimte (1 van de weinige kamers die echt fris is, zo vertelde Jeanette) en daar deden we het begin nog eens over: zuinig TZ en een heel goed blaasconcert; toen ik het moelijk kreeg, besloot ik om haar te likken en ze werd uiteindelijk behoorlijk nat maar ze kreunde nogal heel vlug in het begin: fake dus. Daarna werd het tijd om te neuken en ze begon bovenop wat behoorlijk was, daarna in missio wat ik bij haar de beste positie-voor mij althans- vond en ik schoot het rubbertje uiteindelijk vol in doggystyle.
Het was allemaal wel ok (behalve het zuinige TZ) maar ook niet meer dan dat. Herhalingsgevaar is er dan ook niet. Mijn 'slecht' voorgevoel in het begin van de namiddag over deze eyecatcher bleek helaas gegrond. Jammer, want deze dame heeft echt de looks... enkel het PZC was bovengemiddeld.
Dolfie
6 augustus 2011, 23:04
Nota aan MOD : Jeanette is niet meer werkzaam in het Hofje,noch in een andere club.
Deze dame heeft een andere weg ingeslagen.
Grtz,Dolfie