PDA

Volledige versie bekijken : Fatale afknapper



Icebear Two
6 mei 2011, 12:29
Vorige week ontmoette ik een ijsbeer bij PHG die de wedstrijd al na 5 minuten voor gezien hield.

Zijn Roemeense verloofde verspreidde een ongelooflijke stank die iedere geilheid met atoomkracht deed smelten. :angst:

De gedupeerde ijsbeer had 100 euro die ik voor hem wisselde.
Hij gaf de kort verband vrijwilliger 50 euro, zaak afgedaan.

Hoe zou ik gereageerd zou hebben?
Ik zou dat magere tiepje met flink wat tattoos toch even naar het management verwezen hebben.
Dames die hun persoonlijke hygiene niet op orde hebben horen in mijn favoriete clubhuis niet thuis.
De naam van de dame in kwestie is helaas niet bekend.

BefBeer
6 mei 2011, 12:44
Ik zou absoluut geen cent over hebben voor een dvp die een uur tegen de wind in stinkt.
Rechsomkeerd en linea recta naar het management met deze klacht.

BefBeer

Bosco
6 mei 2011, 14:33
Ik zou haar zeker ook geen 50 euries gegeven hebben.
Ik had haar flink de huid vol gescholden en figuurlijk de grond ingetrapt, zodat ze met het schaamrood tot aan haar oren onder de douche zou springen.

Wat ik onbegrijpelijk vind, " Heb je haar niet geroken voordat je ermee de kamer in gaat? "
Of roep je van afstand "schlussel". :hammer:

egon, Dr. Rammler
6 mei 2011, 16:27
haha, gut gesprochen Bosco
Gruss Egon

jacky pakutra
6 mei 2011, 20:51
als je bij de receptie een goede reden aangeeft (service niet zoals afgesproken, stank enz) en je binnen 5 min bent opgestapt, hoef je toch niet te betalen? als dame gaat zeuren gewoon even samen naar de balie

Icebear Two
6 mei 2011, 21:03
De wedstrijden vinden plaats buiten verantwoordelijkheid van het management van de club.
Dat neemt niet weg dat men bij problemen tussen dame en ijsbeer wel bemiddelt.
In principe ben je de ritprijs verschuldigd zodra je met de dame de kamer betreed.
Uitgezonderd wanneer er sprake is van opzet of bedrog.

Jansen
6 mei 2011, 21:11
Ik zou haar zeker ook geen 50 euries gegeven hebben.
Ik had haar flink de huid vol gescholden en figuurlijk de grond ingetrapt, zodat ze met het schaamrood tot aan haar oren onder de douche zou springen.

Wat ik onbegrijpelijk vind, " Heb je haar niet geroken voordat je ermee de kamer in gaat? "
Of roep je van afstand "schlussel". :hammer:


Ik ben het totaal eens met bosco ook ik had haar terug gestuurd om een douche te nemen en was niet meer met haar verder gegaan.
Als ze daar een probleem van zou maken weet ik zeker dat de leiding mij in het gelijk had gesteld.

Alabama
7 mei 2011, 11:19
Altijd even snuffelen voor je de kamer op gaat. Stinkende dames zou ik links laten liggen. Ook al willen ze nog even gaan douchen, dat moeten ze dan maar doen voor dat ze beren mee proberen te krijgen op de kamer.

Costana
7 mei 2011, 16:28
....Of roep je van afstand "schlussel". :hammer:

Heb ik toch éénmaal gedaan, al had ik het op het moment zelf niet door, kwam ze daar af met een sleutel. (ik deed eigenlijk gewoon teken van kom eens hier jij)
Stinken deed ze niet maar de servcice in het algemeen was niet denderend te noemen :)

OT: stinkende dames moet je linea recta doorsturen.

sofaking
7 mei 2011, 20:04
Heb ik toch éénmaal gedaan, al had ik het op het moment zelf niet door, kwam ze daar af met een sleutel. (ik deed eigenlijk gewoon teken van kom eens hier jij)
Stinken deed ze niet maar de servcice in het algemeen was niet denderend te noemen :)

OT: stinkende dames moet je linea recta doorsturen.
Soms moet ik denken aan Robert Muldoon, de parkwachter van Jurassic Park. De jager die zich laat verrassen door een clever girl (http://www.youtube.com/watch?v=lx6X_VLtfIc).
Zo'n jagertje dat je op het verkeerde been zet, verrast (soms ook in positieve zin) vind ik juist één van de prettige aspecten van de sauna clubs.

Stinkers is natuurlijk helemaal iets anders. Dat van die sleutel was anders wel clever (op de Jurassic Park manier).

facial
8 mei 2011, 12:54
Ik zou haar even uitleggen dat zij het ook niet lekker zou vinden als ik m'n lul een week niet zou wassen, en dat zij er dan de kaas eraf mocht likken daarna zou ik weggaan zonder iets te betalen