PDA

Volledige versie bekijken : Bahrain - UAE - Saudi Arabië

S_Hower
6 mei 2011, 20:22
Een paar weken geleden aangekomen in Saudi Arabië. Niet de eerste keer maar wel een eerste keer voor een periode van 5-6 weken. Ik zal het wel overleven dacht ik, geen alcohol en geen vrouwen, maar?... er is hier in Jubail echt geen zak te doen en geen kut te zien. Dus vorig weekend (hier op donderdag en vrijdag) effe heen en terug naar Bahrain geweest. Daar wist ik van vorige bezoeken dat er alles is. Hotel geboekt en dan op stap. Club F1. Een club vol met expats die zoeken naar vertier en bier. In tegenstelling tot een half jaartjes geleden is het aanbod van dames toch wat veranderd. Er is denk ik een charter uit China geland. Ja in onze clubs zie je af en toe wel een China Girl maar toch niet zo vaak. Ik heb euh had er nog nooit van geproefd. Nu was het een uitgelezen kans en er was keuze te over. Gegaan voor eentje met een gothic look, veel donkere eyeliner om de oogjes, strak in een nep lederen pak. Haar engels was haast onbegrijpbaar en dus wist ik dat het een avond van wijzen en voelen zou worden. De taal van het geld bovengehaald en dat verstaan ze allemaal. Omgerekend zo’n 180 euro en ze zou tot ’s ochtends blijven. Niet slecht hé. Meegenomen, minibar geplunderd en op naar het echte werk. Ik ga ervan uit dat ze ooit een medaille behaald heeft in één of andere turndicipline, paard met ongelijke leggers misschien? Veel geleerd wat je allemaal kan doen met een poppetje van 40 kg (nat gewogen). Na het ontbijt terug gereden naar Saudi denkend bij mezelf goe gedaan, een pint gedronken na 3 weken en een lekkere meid gehad. Volgend weekend opnieuw.
En dus ja, afgelopen woensdag een retour ticketje naar Abu Dhabi genomen want ik wou zien of er daar ook een charter uit China was aangekomen. Ingecheckt in hotel Le Meridien, want bij dit hotelcomplex in het centrum is er ook een discotheek met veel voer. Het aanbod was gevarieerder dan in Bahrein maar ik vond niet echt mijn gading en dus maar naar club 49R gegaan. Maar daar ook teveel Thaise - Filippijnse, niet echt mijn ding. Tot er een Oost Europeses (Lets zei ze) tegen mij aanbotste. Karina, groot, blond (valt hier echt op), typisch wat we kennen vanuit GT of elders. Ze had nog in Berlijn gewerkt zei ze maar is na een omweg via Dubai in Abu Dhabi aangekomen. De FKK prijslijst hanteerde ze niet meer, maar ja ik was er nu toch dus haar maar meegenomen voor een uurtjes. Goede prestaties maar een afwerker. Daar waar het Chineesje zelf NZC voorstelde (niet op ingegaan natuurlijk; er was geen heat of the moment) was het hier alles MC. Na de sessie een paar Stella’s aan de bar wat de avond dan toch nog goed gemaakt heeft.
Nu terug in Saudi en nog 10 dagen op mijn tanden bijten en dan kan ik weer gaan uitblazen in GT, YY en of LR. Ik denk dat ik een 2 of 3 daagse mini tour verdiend heb.

Jansen
6 mei 2011, 22:30
Toch is er in Abu Dabi een club waar een aantal meiden uit Libanon werken en aangevuld met meiden uit Rusland en Brasil.
Ik ga in oktober weer terug voor zakenreis en verheug me al op dit reisje.

S_Hower
8 mei 2011, 20:52
Jansen, ik sluit mijn Midden Oosten zakenreis volgend weekend (onze weekenddagen) af met enkele meetings in Dubai. Ken je daar enige verdoken oases waar Oost Europese engelen mij een beetjes kunnen laten aklimatiseren voordat ik op 17 of 18 mei weer GT, LR of YY? De overgang mag niet te bruusk zijn hé.

Jansen
8 mei 2011, 23:32
Jansen, ik sluit mijn Midden Oosten zakenreis volgend weekend (onze weekenddagen) af met enkele meetings in Dubai. Ken je daar enige verdoken oases waar Oost Europese engelen mij een beetjes kunnen laten aklimatiseren voordat ik op 17 of 18 mei weer GT, LR of YY? De overgang mag niet te bruusk zijn hé.

Voor Dubai geldt hetzelfde als voor Abu Dabi en Sharm el sheik in het oude centrum van Dubai een taxi nemen bij een standplaats en vragen naar een disco of clubs waar vele dames zich aanbieden.
Laat deze chauffeur vast een 5 dollar biljet zien en je komt waar je het de hele wereld kan gaan doen.

Dit werkt in alle landen waar toeristen een club zoeken.

S_Hower
9 mei 2011, 08:16
Ja, dat zijn inderdaad de oude truuks van de foor. Pas ik vaak toe maar niet altijd met succes. Er zijn immers taxi chauffeurs die een afspraak hebben met de club. Voor elke klant die ze brengen is er een streepje voor hun op de lat. Zoveel streepjes = free entrance or free drinks voor hun. Dit zijn dan vaak niet de beste clubs. Vandaar mijn vraag naar “verdoken oases”.

Knabbel
9 mei 2011, 16:24
Wellicht kun je het adres van onderstaande dame achterhalen voor achterstallig onderhoud:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9732128/__11_miljoen_schadevergoeding_wegens_impotentie__. html?p=4,2

SFL
12 mei 2011, 11:53
Vraag aan taxi om je naar Club Kasbah te brengen. Verdoken tent, wel heel luxueus en populair bij rijke Arabieren en Russische oligarchen.
Genoeg flappen meepakken, liefst niet alleen gaan (niet dat het onveilig is, maar zo ben je meer op je gemak) en je hebt keuze zat aan luxeloeders uit Rusland en de Ukrain.
Naam van club kan misschien gewijzigd zijn... Ik kan geen verdere research doen, want de Arabische Emiraten houden niet van mijn paspoort en ik kom er dus op de wettelijke manier niet in. Maar zoals hierboven vermeld: taxidrivers zijn vanalles op de hoogte.

Have fun !

limburg69
14 mei 2011, 15:16
Hallo,

In Dubai zijn de volgende bars zeker aan te bevelen.
- York in het gelijknamige hotel: veel Chinees en Afrikaans aanbod
- Rattlesnake bij het Metropolitan Hotel: veel Russisch en voormalige Russische Republieken.
- Jockey's in het Panorama hotel: veel Chinees en Afrikaans hier ook in de middag tussen 12.00 en 16.00 een uitgebreid aanbod.
- Mariners bar bij het Seavieuw Hotel: Chinees Afrikaans en Filipeinse schonen
- Red Square in het Moscow Hotel: zoals te verwachten een enorm aanbod aan Russische dames

Prijzen voor ST: Chinees 300-600 DHS Russisch 600-800 DHS
Prijzen voor hele nacht (LT) Chinees 500-800 DHS Russich 800-1500 DHS

S_Hower
16 mei 2011, 03:19
Thanx limburg69 voor de waardevolle informatie. Daar ik niet zoveel tijd had om zelf een zoektocht te starten en mijn hotel (Gloria hotel) in "Internet City" is (beetje ver uit het centrum) heb ik Rattlesnake uit de lijst genomen. Best een leuke tent (UE Dirhams meenemen is, zoals overal in Dubai, wel de booschap), maar het was relatief rustig. Misschien omdat het zondagavond was. Lijkt een beetje op onze maandagbezettingen in de FKK's, veel meiden die een rustdag inlassen. Het aanbod was idd Russisch en ex Russisch maar ben er niet op ingegaan. Omdat ik zodadelijk (effe voor 08:00) een vlucht terug heb, had een uitnodiging om naar het hotel te komen niet zoveel zin. Je lijstje heb ik wel neergeschreven voor het volgende bezoek hier.

S_Hower
5 augustus 2011, 19:55
Woon al enkele weken in Bahrain. Manama is een leuke stad om uit te gaan. Heeft een beetje voorsprong op Dubai qua uitgaan. Veel nightclubs, bars met een ruime keuze aan meiden uit Azië, Oost Europa en soms ook Zuid Amerika. MAAR NU: ramadam is begonnen: club dicht, geen alcohol in restaurants, geen nightlife. Iemand een idee waar die meiden nu uithangen? Als het zo blijft kom ik snel voor een weekje terug naar Limburg en ga mijn opgelopen schade inhalen.

limburg69
2 januari 2012, 16:16
Hi,

Tijdens de Ramadan is het "busines as usual" in de meeste clubs in Dubai...
Hoewel er is geen (live)muziek (of speelt rustig op de achtergrond) maar drank en vrouwen zijn er gewoon ruim aanwezig.
Grappig is vaak het (handgeschreven) bordje bij de portier " No muslims allowed"

Het is wel flink rustiger en veel dames gebruiken deze periode om naar huis te gaan echter de beperkte vraag en het toch nog altijd ruime aanbod bieden een mooie kans voor een koopje...