S_Hower
6 mei 2011, 20:22
Een paar weken geleden aangekomen in Saudi Arabië. Niet de eerste keer maar wel een eerste keer voor een periode van 5-6 weken. Ik zal het wel overleven dacht ik, geen alcohol en geen vrouwen, maar?... er is hier in Jubail echt geen zak te doen en geen kut te zien. Dus vorig weekend (hier op donderdag en vrijdag) effe heen en terug naar Bahrain geweest. Daar wist ik van vorige bezoeken dat er alles is. Hotel geboekt en dan op stap. Club F1. Een club vol met expats die zoeken naar vertier en bier. In tegenstelling tot een half jaartjes geleden is het aanbod van dames toch wat veranderd. Er is denk ik een charter uit China geland. Ja in onze clubs zie je af en toe wel een China Girl maar toch niet zo vaak. Ik heb euh had er nog nooit van geproefd. Nu was het een uitgelezen kans en er was keuze te over. Gegaan voor eentje met een gothic look, veel donkere eyeliner om de oogjes, strak in een nep lederen pak. Haar engels was haast onbegrijpbaar en dus wist ik dat het een avond van wijzen en voelen zou worden. De taal van het geld bovengehaald en dat verstaan ze allemaal. Omgerekend zo’n 180 euro en ze zou tot ’s ochtends blijven. Niet slecht hé. Meegenomen, minibar geplunderd en op naar het echte werk. Ik ga ervan uit dat ze ooit een medaille behaald heeft in één of andere turndicipline, paard met ongelijke leggers misschien? Veel geleerd wat je allemaal kan doen met een poppetje van 40 kg (nat gewogen). Na het ontbijt terug gereden naar Saudi denkend bij mezelf goe gedaan, een pint gedronken na 3 weken en een lekkere meid gehad. Volgend weekend opnieuw.
En dus ja, afgelopen woensdag een retour ticketje naar Abu Dhabi genomen want ik wou zien of er daar ook een charter uit China was aangekomen. Ingecheckt in hotel Le Meridien, want bij dit hotelcomplex in het centrum is er ook een discotheek met veel voer. Het aanbod was gevarieerder dan in Bahrein maar ik vond niet echt mijn gading en dus maar naar club 49R gegaan. Maar daar ook teveel Thaise - Filippijnse, niet echt mijn ding. Tot er een Oost Europeses (Lets zei ze) tegen mij aanbotste. Karina, groot, blond (valt hier echt op), typisch wat we kennen vanuit GT of elders. Ze had nog in Berlijn gewerkt zei ze maar is na een omweg via Dubai in Abu Dhabi aangekomen. De FKK prijslijst hanteerde ze niet meer, maar ja ik was er nu toch dus haar maar meegenomen voor een uurtjes. Goede prestaties maar een afwerker. Daar waar het Chineesje zelf NZC voorstelde (niet op ingegaan natuurlijk; er was geen heat of the moment) was het hier alles MC. Na de sessie een paar Stella’s aan de bar wat de avond dan toch nog goed gemaakt heeft.
Nu terug in Saudi en nog 10 dagen op mijn tanden bijten en dan kan ik weer gaan uitblazen in GT, YY en of LR. Ik denk dat ik een 2 of 3 daagse mini tour verdiend heb.
En dus ja, afgelopen woensdag een retour ticketje naar Abu Dhabi genomen want ik wou zien of er daar ook een charter uit China was aangekomen. Ingecheckt in hotel Le Meridien, want bij dit hotelcomplex in het centrum is er ook een discotheek met veel voer. Het aanbod was gevarieerder dan in Bahrein maar ik vond niet echt mijn gading en dus maar naar club 49R gegaan. Maar daar ook teveel Thaise - Filippijnse, niet echt mijn ding. Tot er een Oost Europeses (Lets zei ze) tegen mij aanbotste. Karina, groot, blond (valt hier echt op), typisch wat we kennen vanuit GT of elders. Ze had nog in Berlijn gewerkt zei ze maar is na een omweg via Dubai in Abu Dhabi aangekomen. De FKK prijslijst hanteerde ze niet meer, maar ja ik was er nu toch dus haar maar meegenomen voor een uurtjes. Goede prestaties maar een afwerker. Daar waar het Chineesje zelf NZC voorstelde (niet op ingegaan natuurlijk; er was geen heat of the moment) was het hier alles MC. Na de sessie een paar Stella’s aan de bar wat de avond dan toch nog goed gemaakt heeft.
Nu terug in Saudi en nog 10 dagen op mijn tanden bijten en dan kan ik weer gaan uitblazen in GT, YY en of LR. Ik denk dat ik een 2 of 3 daagse mini tour verdiend heb.