PDA

Volledige versie bekijken : Noëlle / Kim(mie) (Marokkaanse)

SFL
9 mei 2011, 12:24
Naar eigen zeggen half Braziliaans, maar volgens mij is ze Marokkaanse van het zuiverste ras.

Haarkleur/-lengte : Donker, kroezel, met blonde lokken erin
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : Volslank/ D-Cup
Nationaliteit/Taal : Marokkaanse/Duits, Engels, Frans, Arabisch
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings : Ik dacht het niet
Service: PZC, NMC, Titty-fuck, GFE én PSE, Diep en goed TZ,...enz
Voordelen: Lief, correct, servicegericht
Nadelen: een beetje te dik
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50€ + fooi

Zoals ik van Marokkaanse dames gewend ben, hebben ze weinig scrupules en neuken ze als opgefokte konijnen. Met deze Noëlle was het niet anders. Ze gooide mij op het bed, sprong met al haar kilo’s boven op mij en stak haar tong diep in mijn keel. Nu zijn we aan het praten, dacht ik. Maar het ging nog veel verder. Ze zoog aan mijn pik alsof haar leven er vanaf hing, nam ook mijn ballen meermaals ter mond. Daarnaast likte ze van aan mijn hals tot helemaal onder mijn voetzolen. De vuile sloerie was helemaal van niets vies en ik liet haar genoegzaam begaan. Op gegeven ogenblik trok ze me af met haar grote slappe tieten en mijn voorvocht glinsterde op haar borstbeen. Daarna trok ze een condoom over mijn roede en ging met het volle gewicht over me heen zitten. Ik voelde mijn onderbenen en voeten weer afsterven onder dat gewicht, maar dat deerde me niet… Haar vakkennis deed me voorts teveel deugd. Ze ging tekeer als een wilde beest en het neuken moet niet langer dan 5min geduurd hebben. Met een hoge druk moet mijn kwark eruit geknald zijn. De punt van het condoom stond op springen, zo constateerden we achteraf! Dit mokkel valt onder goed tot zeer goed te klasseren.

SFL
1 oktober 2011, 14:10
Deze volslanke sloerie met de sexy hese stem was van in het begin al niet van me weg te slagen. Met haar had ik in het voorjaar al eens de eer en ze was me dus duidelijk nog niet vergeten. En ik haar ook niet, want deze halve PSE en halve GFE had de vorige keer een daverende indruk op me nagelaten.

Na een eerste sessie met een andere oude bekende, ging ik voor mijn tweede kamergang opnieuw met eentje mee waarmee ik al gestengeld had. Op de kamer was het al meteen zeer heftig. Direct een vleeslap van een tong in mijn muil en tegelijk aan mijn pik jorren terwijl we nog rechtstonden. Ze excuseerde zich opeens, want ze moest dringend naar het toilet. Ik werd al geil van haar te horen plassen. Met aandrang vroeg ik haar om haar kut niet schoon te vegen. Ik wou ze persé proper likken. Jaja, de geile vetzak in mij nam de bovenhand. Sinds ik met een perverse Roemeense te doen heb/had in het echte leven, heb ik geleerd een vrouwenplasje te appreciëren. De Marokkaanse kwam terug en legde zich als een zeester gespreid op het bed. Toen begon ik haar zoute en gepekelde kut te likken. Ze voelde zich in het begin niet zo comfortabel, maar ik zei haar dat niet elke Arabische zomaar de kans krijgt om een smerige huurdoder van het Israelische leger in zijn muil te pissen. OK, pissen was het niet… Maar ik heb wel haar vieze piskut schoon gelikt. Wanneer het handeltje daar beneden weer proper was, begon zij mij te pijpen. Daarna zijn we beginnen neuken en voerden we 3 of 4 verschillende standjes op. Om binnen het halfuur klaar te geraken, liet ik het dan toch maar komen. Een halfuurtje volstond dus!

Badslippers
30 december 2011, 00:32
Naam :Kim/Kimmy
Nationaliteit/Taal : Duits/Marokkaans spreekt Engels, Frans, Duits
Leeftijd : Ik schat 24. Niet gevraagd
Haarkleur/-lengte : Geverfd, blond, bruin, extensions/Lang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : Mollig/D-cup
Tatoeages/Piercings :Nee/Nee
Service: Pijpen, Beffen, NMC, tongzoenen
Voordelen: hele lieve dame, goede all-round service, zeer knuffelbaar
Nadelen: te kort geboekt. Volgende keer neem ik haar een uur.
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek:

Gauw effe een uitstapje "Yin Yang". Die armoedzaaier van de Master-Bull is inmiddels door het voltallige forum aan het kruis genageld en stond eenzaam en alleen tussen de schone deernes aldaar. Hij sms-te me jankend of ik hem gezelschap kwam houden. Hoe kan ik mijn beste vriend in de stront laten zakken. Binnen "No Time" stond ik aan de bar en wijst de Master-Bull op een voluptueuze schone. Het zou ook niet zo zijn maar SFL had er een poos geleden zijn perverse lusten al op botgevierd. Hij zei: "Zie je die kleine mollige snol, dat is spek voor jou bekBS". Ik wuifde zijn advies weg omdat ik een Latina zag met een paar "getunede" tieten. "Ik ga eerst die Latina om mijn lul zwaaien".

Later op de avond zat ik in een bankstel te recupereren en [b]Kim[b] zat tegenover mij en keek waarschijnlijk recht tegen mijn kloten. Ze lachte besmuikt en ik grijnsde terug. Dat zijn van die signalen die zo duidelijk zijn als het stoppen voor een rood stoplicht.

Met haar wulpse lijf schommelde ze in mijn richting, nam naast me plaats en drukte haar warme volle lichaam met D-cup tegen me aan. Lieve glimlach, prachtig gebit, sympathiek smoelwerk en zeer aaibaar. Als twee tortelduifjes kropen wij bij elkaar en zwetsten wat. Al ras bleek dat zij 4 talen spreekt.

Op de kamer werd snel duidelijk dat vooral Frans favoriet was. Uitstekend pijpwerk en ik maar spelen met die dikke jopen van haar. Tongzoenen was buitencategorie. Deze hete snol . . . nee laat me dat corrigeren. Dit lieve schatje behoor je niet als zodanig te kwalificeren. Dat zou volstrekt respectloos zijn . . . Deze mollige en speelse meid likte me helemaal schoon zoals een kat haar jongen.

Het lekkerste vond ik haar mollige lichaam met die dansende tieten. Heerlijk om daar overheen te gaan en lekker "Slow" te neuken. Behandel deze fijne vrouw met respect en je krijgt topservice terug.

SFL
2 januari 2012, 13:38
Heel verstandig dat je mijn aanbevelingen niet in de wind slaagt, maar volgens mij vergis je je van artiestennaam...
Dit is de dame die je bedoeld: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25653-Noëlle-(Marokkaanse)

Badslippers
2 januari 2012, 15:52
Heel verstandig dat je mijn aanbevelingen niet in de wind slaagt, maar volgens mij vergis je je van artiestennaam...
Dit is de dame die je bedoeld: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25653-Noëlle-(Marokkaanse)

Ik laat jou gewoon voorproeven en als je niks hebt opgelopen kan ik mijn slag slaan. Wat haar naam betreft heeft ze wellicht voor een verandering gekozen want ze stelde zich voor als Kim en toen ze mijn 50 eurobiljet in ontvangst nam, kwam er zo'n humorloze mof voorbij die haar begroette met:"Hallo Kimmie, wie gehts.". Doet er verder niet toe. Was een prima mokkel met een uitstekende service. Ik lees dat je weer op de pis gericht was. De volgende keer eens kijken of har achterkant ook likbaar is!

Ace2
15 januari 2012, 09:01
...... waarna wij een rondje gingen lopen. Al snel passeerden wij een ronde dame die veel weg had van een Braziliaanse. “Die is echt goed” zei SFL “ze zoent volop en vreet je helemaal op” De dame herkende SFL, maar in plaats daar gebruik van te maken duwde hij mij naar voren. “Er liebt latina’s” stelde hij mij voor “Ich bin halb Marokko und halb Deutsch” verbeterde de dame zich, waarna ze in 1 adem door vertelde wel vaak zei dat ze een Braziliaanse was. Dat was goed voor business. Gelijk dacht ik dat ze misschien echt wel een Braziliaanse was, die net deed alsof ze half Marokaans was. Ze had ook een naam, die voor ons Kim is. Typisch Marokaans. Ze was zeker knap en had zeker de door mij gewenste eigenschappen. Maar ik vond haar ook iets te dik. Net iets teveel voor Ace2. Wij liepen dus door. Niet zozeer om Kim te ontlopen, maar meer om mijn honger in de lunchruimte te stillen...............

...............Ik draaide mij kuchend om en zag Kim staan lonken. Ik glimlachte terug wat voor haar een teken was om bij mij te komen staan. Ik vraag het eigenlijk zelden of nooit, maar voor de zekerheid vroeg ik of ze goed op de kamer was. SFL had mij verzekerd dat ze echt goed was, maar toch…………….. “Dass musst du deine freund und die freund von deine freund fragen” reageerde Kim, waarbij ik een beeld kreeg dat SFL en Badslippers over die Kim heen gingen. Aan de andere kant besefte ik dat er weinig alternatieven waren voor mij dus stemde ik in voor een kamerbezoek:

Samen liepen wij naar een kamer waar Kim het laken over het bed spreidde en zich ontdeed van haar kledij. Waar ik bang voor was klopte. Kim is ietswat volslank en laat ik dat nou juist niet zo aantrekkelijk vinden. Aan de andere kant was ik goed geil, waardoor de heftige tongzoen mij deed steigeren. Kim zoent voluit. Je zou dus kunnen veronderstellen dat dat heel goed is. Maar een kniesoor als ik kan zijn merkte wel het verschil tussen tongzoenen en tongzoenen met passie. Het was net iets te gemaakt. Het was wel goed genoeg om mij opgewonden te krijgen en dat werd al snel zichtbaar. Ik legde haar op haar buik en ging op haar zitten. Voorzichtig begon ik haar volle lijf te kneden en ik merkte dat Kim dat niet gewend was. Ze bleef op haar ellebogen steunen, als teken dat ze op haar hoede bleef. Ik bleef echter rustig door masseren en zoende haar zo nu en dan vol op de mond. Dergelijke zoenen beantwoorde ze altijd enthousiast, als ware het zoals het in het script zou moeten zijn. Ik probeerde haar wat te laten relaxen en na een paar minuten ontspande ze een beetje en legde haar hoofd op het laken. Ik kneedde en masseerde van boven en naar beneden en weer terug. Ik besteedde daarbij veel aandacht aan haar volle ronde billen. Ik merkte dat ze dat wel fijn vond en ze zuchtte een beetje. Tijdens de massage van het bovenbeen merkte ik dat haar poesje al vochtig was en wat mij stimuleerde om door te gaan. “Du bist gut” zuchtte ze en ik spreidde haar binnen zodat een vinger zonder problemen naar binnen kon. Het zuchten werd nu kreunen.
Uiteindelijk draaide ik haar om en masseerde haar borsten. Wat vollere dames met dito tieten zijn meestal trots op hun borsten en daarom masseerde ik ze extra lang. Ik boog mij wat naar voren om aan de tepels te zuigen en tot mijn verbazing werden die in no time keihard. Ik stak mijn hoofd ietswat omhoog en keek in de mooie ogen van Kim die mijn hoofd beet pakte en vol op de bek zoende. Ineens waren wij in een innige vrijpartij verwikkeld. Ze trok mij dicht tegen haar aan, zodat mijn harde pik over haar natte gleufje gleed. Na zo een tijdje te hebben gevreeen ontworstelde ik mij aan haar greep en kroop naar beneden en kwam bij een kletsnat kutje aan. Heel rustig begon ik met zoenen en likken, wat over ging in beffen. Ik kan er een mooi verhaal van maken, dat Kim kronkelde van genot en zo ging het ook of ze wilde mij in ieder geval wel de indruk wekken, maar ik merkte ook dat ze zich probeerde in te houden. Ze liet zich niet zo gaan als ik dat graag zou willen.

Na een tijdje likken en beffen kroop ik naar boven, waarop Kim vroeg of het niet tijd werd om te neuken. Ik knikte ontkennend en zoende haar, waardoor wij weer in een vrijpartij belandden. Ze hield mij stevig vast en nu merkte ik helemaal niets van terughoudendheid. Mijn lul werd keihard van de aanraking van haar gewillige onderlichaam en om nog wat tijd te rekken kroop ik weer naar beneden om verder te beffen. Tijdens dat beffen gebruikte ik mijn vingers om haar vaginaal en (voorzichtig) anaal te verwennen. Nu had ik wel het idee dat Kim zich liet gaan en ze kronkelde over het bed waarbij ze mijn hoofd goed vasthield. Net op het moment dat ze indruk ging geven klaar te komen stopte ik en kroop naar boven en zoende haar gulzig om na een minuutje weer terug naar beneden te gaan. “You make me crazy” kierde ze. Glimlachend keek ik van onder uit naar boven en kroop plagend naar boven. Ik pakte ruw haar handen waardoor ze geen kant meer op kon en mijn pik gleed over haar onderlichaam. Net toen ik het weer genoeg vond begon Kim te kreunen en te zuchten. “Oh my god” kreunde ze en ze kwam klaar. Ik kroop van haar af en duwde haar rustig op haar buik. Daarna gaf ik haar nog een korte massage. “Du verfuhrst mich. Ich muss du verfuhren” zuchtte ze, waarna ik haar zoende en wij weer in een vrijpartij rolden.

Nu was het de beurt van Kim en ze kroop snel naar mijn piemel en nam hem in haar mond. Ze likte en likte, waarbij ze ook de achterkant van mijn ballen niet vergat. Uiteindelijk nam ze mijn penis in haar mond en slurpte hem naar binnen. Vervolgens begon ze met een pijpbeurt die zeker goed te noemen is. Ze zat op haar knietjes en haar hoofd ging op en neer, slurpend. Om mijn orgasme nog wat uit te stellen trok ik haar naar mij toe. Kim lag nu op haar rug en ik boog mij over haar om haar onderlichaam te zoenen. Mijn lul hing nu boven haar hoofd, waardoor Kim hem weer kon pakken en door ging met pijpen. Ik neukte haar in aar mond en ik hield het zo niet lang meer. Nog een paar stoten en ik spoot recht in haar keel, haar hele mond vol.........................

SFL
27 februari 2013, 00:20
Naam: Kim/Noelle
Nationaliteit/Taal : Marokkaanse / Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Donker Marokkaanse lichte kroezel, stijf uitgeblazen lang en met blonde mechen
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Volslank / mijn klauwen zijn gevuld met haar kont / C- of bescheiden D-cup (slap)
Tatoeages/Piercings : niks noemenswaardig
Roken: ja, kettingrookster
Service: PSE, TZ, NMC, PZC, Spaanse das, vingeren
Voordelen: Lief, correct, zin voor initiatief… kortom een stevige wip
Nadelen: niets dat een vermelding waard is
Prijs : 50€ voor een halfuur + kleine fooi voor de goede zorgen
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 7.3/10

Tjonge wat was het lang geleden dat ik haar nog eens gezien had… Laat staan van wanneer ik op intiemer vlak het genoegen met haar had. Meteen toen we elkaar zagen, schoten we allebei in een vermakelijke lach en we liepen op elkaar af en sprongen in elkanders armen. Je kan je voorstellen wat een inslag dat het moet geweest zijn in YY, als twee beren van bijna 90kg op elkaar springen!

Dit mokkel kan dan wel volslank zijn… Ze is zeker niet papperig en haar huid is strak. Alleen die tieten hangen er maar slapjes bij, maar wie ben ik om over tieten te oordelen. Maar ze heeft een knappe kop op haar romp staan, ze heeft een leuke lach… En bovendien is ze héééél lief. Ook die sexy hese stem laat mijn kloten al tintelen! Neenee, deze Marokkaanse heeft niet de doorsnee woestijnnegermanieren over haar hangen. Maar goed, hoe sympathiek en hoe aardig ze ook is, er moest verdomme ook nog geneukt worden. Dus waarom zou ik niet met haar van start gaan, net nu we zo gezellig zaten te wezen?

Ik was al enkele keren met haar op de kamer en dat heb ik ook uitvoerig beschreven. Deze keer een halfuur en het hele halfuur stond in de fik vanwege al dat Arabische vuur. Laat me één ding vermelden over haar; dat wijf kan tongzoenen als geen ander. Als ik ooit een top10 zou maken uit alle mokkels tegen betaling betreft het TZ, dan staat zij er zeker in. Het is zoiets speciaals. Langs de ene kant is het GFE-gewijs met de nodige zachtheid en heel teder, maar langs de andere kant is het met geopende bek tegen elkaar plakken, liters speeksel uitwisselen en die tongen laten malen als betonmolens. Ze is daar echt speciaal in, neem dat van mij aan!

Buiten het tongen heeft ze me ook een goede blowjob gegeven en heeft ze me heel even met haar tieten geneukt, maar ik zei dat ze dat maar vlug moest overslagen. Ik geef liever de voorkeur om in de kut of in de kont te neuken… Als het echt moet ook wel de mond, maar tussen de tieten: nope, that’s not my piece of cake! Het neuken was weer een belevenis op zich. Eerst op het bed, zij op mij… Dan in elkaars schoot zoals kleermakerszit… Dan doggy… En een beetje later flikkerde ik haar op de massagetafel die in de kamer toevallig voor handen was. Terwijl ze erop kroop, likte ik haar reet en kut langs achteren. Daarna zette ze zich recht en neukte ik haar op die brits, terwijl ik rechtstond. Met een mager skelet, kan je het riskeren om ze tegen de muur te spijkeren, maar deze mollige Marokkaanse is daar niet de juiste persoon voor. Dankzij de massagetafel had ze een steun onder haar kont en zouden mijn armen geen 20cm uitrekken… En zo hebben rechtstaand geneukt en op die manier kwam ik ook klaar!

Vele standjes op korte tijd… Maar het was heerlijk en viel zeker niet als gehaast te ervaren. Kim is een vaste waarde in YY. Ze is altijd correct, vriendelijk en je bent met haar steevast zeker van een portie stevige en kwalitatieve seks!

Ik mag haar Little Kim noemen: http://www.youtube.com/watch?v=yhCD9qxlczo

Megaboob
27 februari 2013, 00:34
Toch een D cup voor SFL!