PDA

Volledige versie bekijken : Adrianna (Rumänien)

Willi69
9 mei 2011, 18:20
Name: Adrianna
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang
Größe: circa 167 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, wenig Englisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: schöne ZK, angenehmes Blasen (teilweise freihändig), "eigentlich" kein FT (aufgrund von Sprachschwierigkeiten doch :rolleyes:), kein AV, etwas Fingern
Sonstiges: auf dem Foto links abgebildet
Lebenslauf: ?

http://freierjournal.com/wp-content/uploads/IMGP8131-150x150.jpg

Knabbel
3 juni 2011, 16:10
Heeft een lief voorkomen, maar spreekt moeizaam Duits en Engels. Communicatie dus op de bekende weg met handen en voeten, maar daar kwamen we toch aardig uit. In het begin, met name in de Kino, was ze een beetje bedeesd, echter het bleek dat ze eerder verlegen was dan dat ze geen service wilde bieden. Op de kamer mocht ik niet kijken toen ze haar slipje uitdeed haha.. Ze heeft echter geen lichaam om zich voor te schamen, integendeel. Hoewel er wat bijgestuurd moest worden en ze een minuut of 10 nodig had om los te komen, bood ze uiteindelijk prima service en nam het initiatief. Pijpen werd van monotoon ineens gevarieerder en bij het knallen gaf ze perfect ritmisch het tempo aan. Wild tongzoenend knalde ik dan ook naar een hoogtepunt bij deze goedlachse meid en is € 30.- voor 30 minuten eigenlijk belachelijk weinig.

OCD
3 juni 2011, 17:52
Nu ondertussen twee keer met haar gekamerd en ik moet de voorgaande recensent gelijk geven; de prijs kwaliteit is ongelooflijk goed! Pijpen is niet heel erg bijzonder, maar ze is een erg lieve meid. Ik moet wel erbij zeggen dat ze erg houd van beffen. Als ze na het beffen lekker loskomt is het neuken werkelijk fantastisch. Blijkbaar is ze behoorlijk lenig, iets dat resulteert in hele goede "diepgang" ;). Een aanrader dus!

benijsbeer
31 maart 2012, 21:56
Helemaal met bovenstaande eens.

Het is een heerlijke meid om mee te nemen. Inderdaad nog een beetje verlegen, maar ze is er nu al weer wat langer en zij krijgt de smaak te pakken.

Ik heb haar ook in de kino getroffen. Daar lag ze uit te rusten. Ik was weer eens op zoek naar een rustig plekje om dit forum weer verder te vullen met (al dan niet) nuttige informatie.

Ze vond maar dat ik een kleine PC had, (klopt IPAD3) en wilde meekijken wat ik deed. Daarbij ging haar hand voorzichtig onder de badjas op zoek naar mijn vermoeide kleine ben. "Schlafen" zei ze. Ze had dus door dat ik nog even tijd nodig had om bij te komen.

Ik kon gelukkig inloggen en enkele E-Mails lezen, waarna ze weer voorzichtig toenadering zocht. Ook nu weer niet opdringerig maar gewoon heel lief. Zachtjes krulde ik door haar haren en masseerde ik haar knie, been en voeten. Voeten doen vaak pijn bij de dames. Ze zijn niet allemaal gewend op die hoge hakken te lopen, dus doen de voeten wel eens pijn.

Als volleerd masseur (ervaringsdeskundige) heb ik daar een paar trucjes voor en de meiden vinden dat allemaal geweldig. Zulk voorspel doe ik in een saunaclub graag in de bioscoop. Dat vind ik leuk om te doen, de meiden helemaal en ik schep zo een heel andere band met de meiden.

Na haar voeten te hebben gemasseerd konden we gelukkig gelijk naar de kamer. Ik vermoed dat we daarbij enkele wachtenden hebben gepasseerd, want het was behoorlijk vol.

Op de kamer gekomen hebben we samen dikke pret gehad. Ze heeft mij ook een massage proberen te geven, maar dat was eerder een erotische massage. Ook heel leuk als die tietjes zo voer je buik, ballen en over je gezicht kietelen.

We hebben diverse standjes uitgetest.

Ik heb haar niet laten klaarkomen, ik heb haar ook niet gebeft (geen zin, mijn tong was nog moe van de vorige) en ben zelf ook niet klaargekomen. Wel hebben we lol gehad, en daar gaat het mij op zo'n avond om: niet om het spuiten.

Het waren (zoals gewoonlijk bij mij) gewoonweg te veel meiden die avond en nacht.