Volledige versie bekijken : Claudia - Poolse
Naam: Claudia
Haarkleur/-lengte : blond, kort
Lengte dame : 1,82
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Poolse / Duits
Leeftijd : ongeveer 28
Tatoeages/Piercings :
Service: FT, NMC, PZC, Beffen, Vingeren, Trio met Andrianna
Voordelen: Goede service bij deze dame en wat Gek ;-)
Nadelen:
Tijdsduur :30
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
Bijzonderheden: Gek op trio's
BigBear
15 mei 2011, 22:43
Is dit de "orginele" Claudia die na YY naar stout (denhaag) is gegaan?
Of is dit een ander meisje
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5724-Den-Haag-Stout-Priv%E9huis-Bilderdijkstraat-1-Claudia-%28Poolse%29-soms-nog-YY&highlight=Claudia
Dit is een ander meisje!
christiano
13 september 2011, 20:26
Ik ben afgelopen week naar YY geweest. Een hele mooie en heerlijke club. In het verleden vond ik het aanbod een stuk minder, maar dat is nu beter. Bianca is top, maar was niet aanwezig. Ook Adriana was er niet. Beide toppertjes. Er werkt nog wel een andere Bianca
(brunette). Deze werkte vroeger in PGH en Golden time. Cup D. Mooie dame, maar iedereen heeft een andere smaak. Ik heb haar een paar keer gehad en ze was werkelijk heerlijk ! Echt een aanrader. Ik ben niet zo´n schrijver
, maar deze dame laat je genieten. Opm; Bianca laat je soms wel wat meer betalen( de blonde). 100 euro voor 1 uur.
Scoobert
13 september 2011, 22:37
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5724-Den-Haag-Stout-Priv%E9huis-Bilderdijkstraat-1-Claudia-%28Poolse%29-soms-nog-YY&highlight=Claudia
Even info betreffende de 'originele' Claudia, is al een tijd geen info meer over haar en dast heeft zijn redenen.
De kans dat zij nog ooit in clubs te bewonderen is, is nagenoeg 0. Helaas voor mij, en vele vele anderen. Ik wens Clauduia heel veel plezier, succes en geluk met haar nieuwe leventje !