Volledige versie bekijken : Maagd Noëlle kan fluiten naar haar 50.000 euro
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/583602/2011/05/12/Maagd-Noelle-kan-fluiten-naar-haar-50-000-euro.dhtml
De veelbesproken deal tussen Noëlle en een Italiaanse zakenman gaat niet door. De 20-jarige Antwerpse studente zou zich laten ontmaagden in ruil voor 50.000 euro, maar dat bod bleek opgezet spel. Spelbreker was Paolo Calabresi, een acteur die in zijn tv-show wilde nagaan of Noëlle zelf geen oplichtster was.
der lickmeister
12 mei 2011, 23:35
Alweer een homo,heeft waarschijnlijn liever stront aan de stok en zaad in de bek,kan zich gelijk aansluiten in de rij bij de 3 j,s voelt hij zich wel thuis:biggrin:
Waarom is doe man nu weer een homo likmeester, hij heeft gewoon een tv programma en probeerde na te gaan of het met Noelle echt was, ben je dan meteen een homo?
Ik snap niet dat er nog mannen intrappen.
In Belgie op de UZA in Edegem (Antwerpen) en in U.Z. te Gent worden ontmaagde moslim vrouwen weer hersteld met een maagdenvlies.
Dit kan alleen op dokters verzoek wanneer de vrouw trouwt met een fundamentalistische man.
Deze man wil tijdens de bruidsnacht zien dat ze al niet ontmaagd was,is het wel zo dan kan hij de bruidschat terug nemen en de familie mag cq moet de bruid vermoorden.
Kan je voorstellen dat Sarah GT volgend jaar weer maagd is :gruebel::gruebel:
Ik snap niet dat er nog mannen intrappen.
In Belgie op de UZA in Edegem (Antwerpen) en in U.Z. te Gent worden ontmaagde moslim vrouwen weer hersteld met een maagdenvlies.
Dit kan alleen op dokters verzoek wanneer de vrouw trouwt met een fundamentalistische man.
Deze man wil tijdens de bruidsnacht zien dat ze al niet ontmaagd was,is het wel zo dan kan hij de bruidschat terug nemen en de familie mag cq moet de bruid vermoorden.
Kan je voorstellen dat Sarah GT volgend jaar weer maagd is :gruebel::gruebel:
Nee dat kan ik me niet voorstellen, die heeft al heel wat plintjes gezien
der lickmeister
13 mei 2011, 23:52
Waarom is doe man nu weer een homo likmeester, hij heeft gewoon een tv programma en probeerde na te gaan of het met Noelle echt was, ben je dan meteen een homo?
Ja want anders had hij er wel werk van gemaakt
oke, dan is iedereen die zijn werk doet en dan niet met vrouwen naar bed gaat een homo, helemaal duidelijk