PDA

Volledige versie bekijken : Eurosongfestival 2011

Big30
12 mei 2011, 21:39
http://www.eurovision.tv/page/dusseldorf-2011

Uiteraard gaat NL weer niet door. De uitslag hoef ik niet af te wachten :biggrin:. Roemenie en Moldavie gaan uiteraard wel door en zo hoort het ook :freu::tongue::freu:.

Bosco
12 mei 2011, 21:45
Wel weer veel lekkere zangeresjes gezien uit de oostblok landen, zingen kunnen ze niet. Maar wel leuk om naar te kijken. :rolleyes:

Big30
12 mei 2011, 21:54
Wel weer veel lekkere zangeresjes gezien uit de oostblok landen, zingen kunnen ze niet. Maar wel leuk om naar te kijken. :rolleyes:
Keek net even wie namens Roemania mee deed!

Pfffff ze hebben daar echt veel mooie zangeressen en wat doen ze? Twee homo's sturen ze naar de mooiste stad in NRW, such a shame!

Bosco
12 mei 2011, 22:02

Pfffff ze hebben daar echt veel mooie zangeressen en wat doen ze? Twee homo's sturen ze naar de mooiste stad in NRW, such a shame!

Nahhh idd, het is gewoon een zonde.
Gelukkig heeft Slovenia het wel begrepen..........GEIL :tongue:

sofaking
12 mei 2011, 22:02
Ik heb de eerste halve finale niet gezien, maar het spectakel van deze tweede avond was niet bijzonder sexy vond ik.
Slovenie had wat mooie tietjes bij, en die ultrakorte rokjes van de Ierse backing vocals leken ook niet slecht, maar kwamen natuurlijk maar nauwelijks in beeld.

Big30
12 mei 2011, 22:03
Inderdaad we liggen eruit! Terecht overigens :biggrin:.

Bosco
12 mei 2011, 22:16
Inderdaad we liggen eruit! Terecht overigens :biggrin:.

NL begrijpt er ook geen typhus van. 3 boeren uit een vissersdorp is sowieso al een poging hopeloos.
Volgend jaar gewoon 3 bloedmooie sexy dames neerzetten, zingen hoeven ze niet te kunnen. Als ze maar geil uit hun ogen kunnen kijken en een microfoon kunnen pijpen. Finaleronde gegarandeerd. :biggrin:

Jansen
12 mei 2011, 22:20
3 keer nee was het vanavond ipv de 3 j's

:freu::freu:De 3 Nee's liggen eruit hahahahahaha geweldig Geef mij maar een groep lekkere wijven ipv 3 hollandse Homovissers :freu::freu:

Jansen
12 mei 2011, 22:26

Big30 toch de mooie Roemeense dames hebben geen tijd en kunnen veel meer verdienen zonder te zingen in dezelfde omgeving.

der lickmeister
12 mei 2011, 22:55
:biggrin::biggrin:Ja een euro pijp festifal hoeven we er ook niet van te maken, want dan melden die 3 homo,s zich gelijk:biggrin:

facial
13 mei 2011, 10:48
gelukkig zitten de Romeense vrouwen weer in de Duitse clubs van het weekend ze hooren inderdaat niet te zingen. Onze 3 J's hebben het weer mooi voor elkaar om ons land zo voor schut te zetten

Jansen
13 mei 2011, 13:44
Ik snap niet dat ons land er nog aan mee doet!!

Het is een homo festival als alleen homo,s mogen stemmen dan wint ons land.:freu:

facial
13 mei 2011, 14:50
Ik denk dat Homo's ook liever een vrouw horen zingen dan onze 3 j's

sofaking
15 mei 2011, 15:02
Na een nachtje slapen is het "so lucky" van Moldavië me nog het best bijgebleven. Vond ik goed op alle gebied eigenlijk. Orchestratie, de originele act en kostuums natuurlijk, en ook die rondvliegende heksen op het scherm op de achtergrond maakten het helemaal af. Dit hadden van mij de winnaars mogen zijn.
Jammer, maar gelukkig heeft Zweden niet gewonnen. Het zag er tijdens de puntentelling even slecht uit, maar er is dan toch nog wat goede smaak aanwezig.

Sphinx
15 mei 2011, 15:17
Zoals iemand op de radio zei:

- al is het onzin en kabaal wat je maakt (Moldavië, Ierland, Zweden) zorg dat je professioneel overkomt
- als je met een zwijmelnummer komt (Italië, Azerbeidjan) zorg dat je professioneel overkomt
- als je nummer niet zo goed is, zorg voor een goede show, een of meer lekkere zangeressen (Slovenië) of allebei
- als je een goede act hebt, ga die dan niet té professioneel maken (Duitsland). Stefan Raab zal wel afgemaakt worden dat hij Lena in de nieuwe Aguilera wilde veranderen
- als de Tros nog langer het Showfestival mag doen kun je het uittekenen: Volendam mag de artiest leveren, Volendam zal het geweldig vinden, in de gemeente Edam-Volendam zal het een hit worden. En Europa gaat er tranen met tuiten om lachen. Schijnbaar hebben alleen België en Bulgarije de 3 Janjurken punten gegeven uit medelijden.

Big30
15 mei 2011, 21:20
http://www.youtube.com/watch?v=KgCHXxnJzbQ