Volledige versie bekijken : hotmail account geblokkeerd / windows live ID vergrendeld
IK kreeg gisteren het bericht dat mijn hotmail geblokkeerd was omdat ik wellicht niet de eigenaar ben van het account. Nou zou dit door spam ontstaan kunnen zijn maar daar gaat mijn vraag verder niet over. Vervolgens, na allerlei decepties ten gevolgen van de onduidelijke menu structuur en enkele "loops", moet je een formulier invullen waar je allerlei vragen moet beantwoorden. Stel, je zou nog in je postvak kunnen kijken dan kun je ze redelijk makkelijk beantwoorden. Is dat niet het geval is het al lastiger.
In mijn geval (2e adres aangemaakt) kreeg ik als antwoord dat het niet voldoende duidelijk was.
Wie heeft hier verder ervaring mee. En heeft iemand ook ooit eens (m.b.t. dit onderwerp) weleens een medewerker gesproken of er mee kunnen chatten? Ik krijg alleen van de vaste antwoorden toegestuurd zonder dat er op mijn vragen ingegaan is.
Grrrr...mooi kut.....staat dus van alles in en ik kan er niet meer bij....
Ik kwam gisteren ook niet in mijn hotmail account. Of eigenlijk met FF kwam ik in geen enkel account, in IE wel in 1 account, vreemd.
Kreeg steeds een foutmelding (verschillende waar ik ook met google geen kaas van kon maken, ja SERVER BUSY maar kreeg ook andere meldingen). Yahoo en gmail geen probleem.
Maar geen melding dat mijn account geblokeerd was. Maar eens virusscan (avast) gedaan + CCleaner en systeem opnieuw opgestart. Toen kwam ik er wel in, maar berichten openen ging met veel moeite. Even later liep alles weer OK.
Tsja ... . Bij Yahoo word ik er wel eens uitgegooid met als mededeling "U bent al ingelogd vanuit een andere locatie".
Veel heb je denk ik niet aan deze info ... .
MichelJ
13 mei 2011, 18:22
Ik heb het ook wel eens gehad, kon niet meer in een nieuwe hotmail-account komen. Gemaild met die gasten maar nooit iets zinnigs teruggehoord, wat dat betreft is de 'service' van hotmail zwaar kut.
Achteraf bleek de reden dat ik niet kon inloggen een fout van mezelf te zijn. Ik ging er vanuit dat het mailadres blablabla@hotmail.com (blablabla@hotmail.com) was, maar later bleek het blablabla@hotmail.nl (blablabla@hotmail.nl) te zijn :wand: :huch:
MichelJ
13 mei 2011, 18:26
Maar geen melding dat mijn account geblokeerd was. Maar eens virusscan (avast) gedaan + CCleaner en systeem opnieuw opgestart. Toen kwam ik er wel in, maar berichten openen ging met veel moeite. Even later liep alles weer OK.
Doet me denken aan een of andere account die ik het op een forum voor ijsberen haha :wink:
ze geven geen exacte reden op. Maar.....na het inloggen komt je op een pagina die jou verteld dat het mis is, vervolgens komen er allerlei opties waarbij je het gevaar loopt in diverse loops te komen. Uiteindelijk, als je het goed speelt, kun je dan het eerder door mij aangehaalde formulier invullen. Het hele gebeuren is geautomatiseerd en daarom anoniem. In de tussentijd roepen ze dat ze geen gegevens over de inhoud van jouw account verstrekken, geen mails door sturen of mensen waarschuwen. Mails die naar het account gestuurd worden, worden daar gewoon ontvangen (maar kunnen niet worden uitgelezen).
Al met al knap kut dus. Dag foto's, dag inloggegevens, dag betalingsbewijzen (met code, voor oa Norton) en eigenlijk dag alles..........
Dus, nogmaals de vraag: wie heeft er ook weleens zoiets gehad en heeft uiteindelijk contact (en op welke wijze) gehad met een helpdesk? Want tijdens het beantwoorde van de vragen omtrent authenthicatie loop je tegen valkuilen.
Dit heb jezelf al geprobeerd denk ik:
http://www.google.nl/search?q=hotmail+account+geblokkeerd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Ik vind weinig info waarmee je wat kunt.
Deze of heb je die al geprobeerd?
http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=5bed0615-bcaf-4151-912e-c9ab87e1fdb5
yep...de google zoekslag levert een hele hoop lotgenoten all over the world op :)) you're not alone!!!
de tweede linke is een NL-talige versie van waaruit het windows live ID doolhof begon.............
Hey big, waarom laat je jouw account ook niet blokkeren? Je bent al voorzien van de juiste basiskennis :)) Hey, thanks voor het mee kijken!!!!!
gelukkig zijn er veel mensen met verstand van computters op dit forum, zo komen we er altijd weer uit
BigBear
14 mei 2011, 14:55
Ben al 2 jaar bezig om mijn hotmail account terug te krijgen. Account bestaat al sinds 1997 tot hotmail nog gewoon hotmail was zonder msoft ellende.
nu de moed maar opgegeven, geen msoft ellende meer voor mij.
Ik ben net een heette maaltijd aan het bereiden en wanneer ik er in wil hoef alleen de deksel er maar af heel makkelijk.
hij doet het weer.Het is mij helemaal onduidelijk waarom het account geblokkeerd werd. Ik heb uiteindelijk dezelfde procedure als hierboven beschreven nogeens doorlopen. Vraag mij niet waarom ze het eerst niet en dan wel vrij geven.
Inmiddels heb ik een aantal updates gedaan. Dit kan handig voor eenieder zijn!!! Ik heb het tel nr en het 2e email adres dat je kunt/moet opgeven aangepast. Dit was een wanadoo adres. Maar de vriendelijke mensen ziggo, die dit hebben overgenomen, linken dat niet door. :)))))
Ik beschouw mijzelf als iemand met ietwat bovengemiddeld kennis omtrent zulk soort zaken. Maar wat hier gebeuert is, is gewoon te gek. Anyway....hij doet het weer:))
Thanks voor alle suggesties!!!!