PDA

Volledige versie bekijken : Politie Duitsland bezoekt bordelen

MichelJ
13 mei 2011, 18:32
WIESBADEN - De Duitse politie heeft donderdag invallen gedaan bij duizend bordelen, verspreid over het hele land. De politie zocht naar bewijs voor mogelijke mensenhandel uit West-Afrika.

De agenten troffen ruim 170 West-Afrikaanse prostituees aan. Sommige dames bevestigden de vermoedens dat zij illegaal naar Duitsland zijn gehaald om vervolgens gedwongen in de prostitutie te werken. Door te dreigen met voodoo hielden de bordeelhouders de Afrikaanse vrouwen in hun macht. Bij meerdere bordelen was ook sprake van witwaspraktijken en van het vervalsen van onder meer identiteitsbewijzen.
In totaal hebben 120 politiebureaus meegedaan aan de invallen. De actie werd uitgevoerd in samenwerking met de Europese politieorganisatie Europol.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9780287/__Politie_bezoekt_bordelen__.html?p=9,2

Alabama
13 mei 2011, 21:21
Ik bezoek ook bordelen, alleen dan niet de bordelen waar veel West-Afrikaanse vrouwen zitten.

facial
14 mei 2011, 09:02
Ik bezoek ook bordelen, alleen dan niet de bordelen waar veel West-Afrikaanse vrouwen zitten.

ik doe meestal ook geen controles of ze een goed paspoort hebben,

BefBeer
14 mei 2011, 14:08
Ik controleer echt van alles bij die dames!
Of ze lekker zoenen, of ze lekker pijpen, of ze lekker te beffen zijn, of ze lekker te neuken zijn.:freu:
Echt zeer intensieve controles!:betrunken:
Aan die administratieve rompslomp heb ik een broertje dood. Paspoort; zal wel...:angryfire:

BefBeer

Icebear Two
14 mei 2011, 18:49
"Politie Duitsland bezoekt bordelen"

Ik begrijp niet dat dit nieuws is.
Ik kom de heren regelmatig tegen bij de diverse instituten :baeh:

Jansen
14 mei 2011, 21:15
WIESBADEN - De Duitse politie heeft donderdag invallen gedaan bij duizend bordelen, verspreid over het hele land. De politie zocht naar bewijs voor mogelijke mensenhandel uit West-Afrika.
[/URL]

Duizend bordelen bezoeken en dat in een dag ??? :gruebel:

Die zijn nog erger dan ijsberen wij pakken hooguit 2 clubs op een dag voor onderzoek. :eek:

Duizend bordelen in Duitsland ;

A. Dan zijn er bijna geen Roemeense meer in Roemenie.
B. Wat zal er gelogen en gestolen worden in Duitsland.
C. zijn er nog plekken waar geen hoeren lopen in Duitsland ?
D. waren die agenten in Undercuffer of in Underware
E. Dan was er weinig blauw op straat afgelopen donderdag.
F. slechte omzet die dag door de controles en weinig entree's gebeurd.

Moet niet nog gekker worden dat ze dadelijk ook al op de kamer staan om af te rekenen.:biggrin::biggrin:

facial
16 mei 2011, 07:53
Duizend bordelen bezoeken en dat in een dag ??? :gruebel:

Die zijn nog erger dan ijsberen wij pakken hooguit 2 clubs op een dag voor onderzoek. :eek:

Duizend bordelen in Duitsland ;

A. Dan zijn er bijna geen Roemeense meer in Roemenie.
B. Wat zal er gelogen en gestolen worden in Duitsland.
C. zijn er nog plekken waar geen hoeren lopen in Duitsland ?
D. waren die agenten in Undercuffer of in Underware
E. Dan was er weinig blauw op straat afgelopen donderdag.
F. slechte omzet die dag door de controles en weinig entree's gebeurd.

Moet niet nog gekker worden dat ze dadelijk ook al op de kamer staan om af te rekenen.:biggrin::biggrin:

het zag denk ik eerder groen van de politie