PDA

Volledige versie bekijken : Joe Foxx stopt



intergames
7 juli 2006, 16:19
Zojuist gelezen op het andere forum:

JOE FOXX stopt per 10 juli.

Oorzaak zou zijn een verschil van mening over o.a. hookers.
Zouden de bazen van Joe dan ook meelezen, laten we de nieuwe ontwikkelingen maar even afwachten.
Toch wil ik Joe ook bedanken voor het opzetten van zijn kindje, anders zou de wereld voor ons er nu toch anders uitgezien hebben.

groetjes,


intergames

Big30
7 juli 2006, 17:54
Zojuist zijn de gesprekken afgerond en daarom kan ik nu officieel bekend maken dat ik vanaf maandag 10 juli mijn functie bij Blixem zal beeindigden. Reden voor de beeindiging is verschil in inzicht op verschillende vlakken waaronder hookers.

Dit heeft direct als gevolg dat ik mij niet meer actief bezig zal houden met het forum. Mijn taken worden overgenomen door Martin.

Het mag duidelijk zijn dat ik de afgelopen 3,5jr (of waren het er al 4,5?) met onwijs veel plezier heb gewerkt aan dit forum en absoluut trots ben op het resultaat dat is behaald.
De dank hiervoor aan alle (oud) leden en (oud) moderatoren is niet in woorden uit te drukken.

Welke richting het forum uit zal gaan kan ik niet inschatten. Ik hoop echter wel dat het forum van de onschatbare waarde blijft die het vandaag de dag is.

Ik zal de komende tijd nog wel aanwezig blijven als "gewoon lid" op het forum echter zoals jullie weten ben ik geen active wandelaar. Mijn aanwezigheid op het forum zal zodoende drastisch afnemen.

Ik wens alle moderatoren en leden veel succes met de voortzetting van het forum en pas goed "mijn kindje" :)

Niet echt een big surprise ... . Het zat er al een tijdje aan te komen, wel benieuwd waar het verschil in inzicht concreet over ging.

Gr. B.

Big30
7 juli 2006, 18:12
Waarover denk je ? Zal wel om euro's gegaan zijn zeker........

Dat lijdt geen twijfel! Maar net op het moment dat hookers steeds meer een advertentie kerstboom begint te worden, dat wimwim zelfs is aangenomen om advertenties binnen te halen vertrekt Joe.

Wel benieuwd wat en of er in de toekomst iets gaat veranderen, het recent ingezette beleid m.b.t. advertenties is wel vrij duidelijk.

Overigens advertenties mits met mate en mits er onafhankelijkheid blijft bestaan jegens de adverteerder heb ik niet zo veel probemen mee.

Waar die grens ligt van wat wel en wat niet kan als het gaat om reacties die direct of indirect adverteerders raken, daar weten sommige hookers mods momenteel nog geen raad mee zo heeft een nickje van big30 daar recent mogen ondervinden.

Ach ja ... .

Gr. B.

Horny_one
7 juli 2006, 19:20
Toch wil ik Joe ook bedanken voor het opzetten van zijn kindje, anders zou de wereld voor ons er nu toch anders uitgezien hebben.


Ja? Werkelijk????

Volgens mij deed Joe geen flikker aan het duitsland stuk behalve ongecoordineerd recenties weghalen van diverse leden, het verbieden van club specifieke threads en het uitkieperen van moderatoren die niet slaafs volgden.

Nee, het forum hebben wij met zijn allen gemaakt..... Joe heeft alleen maar tegengewerkt.

Verder commentaar overbodig lijkt me.

Hollandmale
7 juli 2006, 21:22
Echter zoals jullie weten ben ik geen active wandelaar.Daar heeft 'm nou juist altijd de schoen gewrongen. Dan krijg je dus 'n forum VOOR maar niet DOOR wandelaars :nee:.

Flurkman
7 juli 2006, 23:41
Aan de aandachtige lezers: het bericht van JoeFxxxxxx staat geklasseerd onder "Geouwezwam". Typisch?

neukie
8 juli 2006, 15:59
Oke collega Joe Foxx,

wij zijn geen vrienden gewest. Oook niet als ik op hookers Limboland-mod gewest ben. Wij hadden altijd een verschil in onze meningen.

Nu de beste wensen toekomstig voor je. In jouwe business en jouwe gezondheit.

neukie :wink:

wimwim
11 juli 2006, 11:39
Zojuist gelezen op het andere forum:

JOE FOXX stopt per 10 juli.

Oorzaak zou zijn een verschil van mening over o.a. hookers. Zouden de bazen van Joe dan ook meelezen, laten we de nieuwe ontwikkelingen maar even afwachten. Toch wil ik Joe ook bedanken voor het opzetten van zijn kindje, anders zou de wereld voor ons er nu toch anders uitgezien hebben.

groetjes,
intergames

Ik weet niet of het mag of gepast is dat ik reageer op deze quote vanuit het andere forum? Wil toch even reageren als het mij is toegestaan.

Ben sinds de oprichting, start 5-2-2002 van het andere forum lid . Lange tijd, 2 jaar daar ook moderator geweest en sinds 1 mei doe ik daar tijdelijk de
advertsing. De onderneming waar ik nu voor werk Blixem Internet Services | Hollands Goed te Nijmegen is o.a. groot geworden met domein-management.
Ze bezitten veel klinkende namen waaronder de naam hookers.nl. Die naam was al geruime tijd in ons bezit zonder dat er content op de pagina’s stond.

Er bestond sinds 1997 een site sexxxpages.com, in mijn ogen de pionier van communiceren op het internet over wandelen in Nederland.
Gerund door John. Via e-mail kon je daar berichten/recensies opsturen en die werden vervolgens na enkele dagen door John op de site gepost.
Ik heb daar ook menig berichtje van mij laten posten…. In December 2001 wilde John stoppen met dit arbeidsintensieve werk en zocht opvolging.
De toenmalige manager van traffic Managment Hollands Goed, admin Ton zag wel mogelijkheden tot voortzetting in een open forum-vorm.
John ging accoord met voorzetting door ons mits de content gratis opvraagbaar zou blijven.

April 2002 is meneer 'Jan de Vos' gevraagd als vrijwilliger het forum te runnen. Oktober 2003 neemt het werk dermate veel tijd in beslag,
het aantal leden groeit dermate hard, dat besloten wordt Joe in dienst te nemen o.a. voor het forum.
De rest is zo’n beetje geschiedenis van dat forum.

Het forum zou m.i. niet deze functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid, status hebben bereikt zonder de onaflatende inzet van de heer de Vos.
De wandelaars zijn hem dus wel veel dank verschuldigd en inmiddels is hij terecht ook tot ere-lid benoemt. Voor mij kwam het niet als een
totaal complete verrassing dat Joe en Hookers op elkaar waren uitgekeken. Integendeel. Overigens was er geen verschil van inzicht over
voorzetting beleid van Hookers, de reden van ontbinding samenwerking lag meer in de personele sfeer. Joe heeft ons verlaten en ik
hoop dat hij snel weer een nieuwe uitdaging gaat vinden maar gezien zijn vele capaciteiten zal dat geen probleem zijn.

Dus voor alle duidelijkheid: Hookers was niet alleen het kindje van Joe…. De ontwikkeling van de site gaat gewoon door, voor en door
wandelaars met enige commercie voor de broodnodige continuïteit, een forum van 78.000 leden kun je niet uitsluitend draaiende houden
door 1 persoon, dat moge duidelijk zijn!

Wandelse en suc6 met dit forum… :)
wimwim

Jack42
11 juli 2006, 13:49
De onderneming waar ik nu voor werk Blixem Internet Services | Hollands Goed te Nijmegen is o.a. groot geworden met domein-management.
Ze bezitten veel klinkende namen waaronder de naam hookers.nl.


De ontwikkeling van de site gaat gewoon door, voor en door
wandelaars met enige commercie voor de broodnodige continuïteit, een forum van 78.000 leden kun je niet uitsluitend draaiende houden
door 1 persoon, dat moge duidelijk zijn!


Hieruit blijkt maar weer eens dat de wandelaar gebruikt wordt! :moon:
78.000 leden? Ook actief?

rplover
11 juli 2006, 13:56
Wimwim,

Leuk dat je even komt toelichten waarom Joe ermee stopt op hookers.
Ik en Joe zijn nooit beste vrienden geweest, het botste meer dan eens.
Remember het voorstel tot het organiseren van een voetbalmatch waardoor ik door jullie ex-oppersmurf een permanente ban heb gekregen. Ik kan nog zo wel enkele voorbeelden aanhalen. Permanente bannetjes genoeg uitgedeeld door oppersmurf en kompanen :D

Dat het afscheid van joe in de persoonlijke sfeer te zoeken is, tsja, dat mag je hier natuurlijk komen verkondigen. Maar is het niet zo dat Joe zich niet meer kon vereenzelvigen mer de policy die hookers vaart?
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat Joe gevochten heeft om het forum vriij te houden voor de leden (lees: niet-betalend). Uit wel zeer betrouwbare bron (van 't ex-opperhoofd zelf dus).
En hij kon zich niet meer vereenzelvigen met de commerce-policy, en is dat nu net niet waar jij verantwoordelijk voor bent? ;)
Ik weet dus ook dat Joe tegen de banners was, en nog steeds is, die zo op ieders scherm verschijnen. Maar dat er contracten afgesloten zijn, en hookers er niet meer onderuit kon, ondanks de terechte kritiek van een pak leden :rolleyes:

Nog even je cijfertjes relativeren, en dan ben ik klaar. 78000 leden, ja ja ja, das een heleboel. Maar hoeveel actieve leden tellen jullie? Als je de cijfers eens bekijkt, om de paar uur, zie je dat er niet zo heel veel meer mensen online zijn op hookers dan op ijsberen (de gasten te buiten gelaten, maar dat zijn meestal maar zoekbots en engines ;))
Dus die 78000, daar moet je bij mij niet mee afkomen hoor, dat is lichtelijk komen opscheppen over hoe groot jullie wel zijn.

Het nut van je posting zie ik ook niet in, buiten dat jullie je hier willen komen goedpraten voor de zware stommiteiten die jullie uithalen, en waardoor er een leegloop ontstaat, een leegloop naar ijsberen, een forum opgericht door een bende ijsberen-vrienden.
En daar zit nu juist het verschil, hookers is van den beginne commercieel, en hier zijn het vrienden, die dit mogelijk maken.
Mijn keuze is alvast vlug gemaakt.

Joe heeft me ook gevraagd om de nieuwe forumleiding alert te houden, zodat jullie niet in slaap dommelen, dat gaan we dus ook doen bij deze :D:D

wimwim
11 juli 2006, 14:57
Joe kon zich prima vereenzelvigen met de policy die hookers vaart. Joe was de Policy… Het advertentie systeem aan de rechterzijde bv op het forum is een idee van Joe. Om inderdaad het forum vrij toegankelijk te houden voor iedereen zullen er inkomsten binnen moeten komen om kosten neutraal te kunnen doorgaan. Het ‘kindje van Joe’ zal op eigen benen self-supporting moeten gaan staan. Het is nu een ‘puber’ wat volwassen moet gaan worden dat is de missie.

Verder vind ik het niet kies om op een collega-forum een polemiek te starten over een oud hoofd moderator. Ik wil het hier dus bij laten, of de leiding van dit forum moet mij hier voor uitnodigen.

En slapen doe ik s’nachts :sleep:

Mzzl,
wim

€uroknaller
11 juli 2006, 15:54
Whahahaha,

Ik blijf lachen op dit slappe aftreksel van Hookers, het forum wat al de leden die zich nu hier bevinden heeft samengebracht.
Natrappen is blijkbaar 't enige nuttige wat men hier bezighoudt.
Oh oh kijk ons 'ns in ons berenvel (handdoek :teuflisch ), rondhuppelen in Duitsland. Oh wat zijn de meiden daar gewillig voor enkele euro's :fuck: .

Laten we wel wezen, zonder Joe was er sowieso nooit een ijsklontjesforum ontstaan. One way or the other.

wimwim heeft e.e.a. aardig verwoord en het percentage niet-actieve leden hier, zal op den duur net zo hoog (zo niet hoger zijn) als op het hookers forum.

Jammer dat het rancuneuze zo de boventoon voert in dit topic, maar dat is logisch zou je bijna gaan denken.

@W2 : De waarheid vertellen was nooit je sterkste punt :thefinger ?

Grtz.

Jack42
11 juli 2006, 16:06
Het advertentie systeem aan de rechterzijde bv op het forum is een idee van Joe. Om inderdaad het forum vrij toegankelijk te houden voor iedereen zullen er inkomsten binnen moeten komen om kosten neutraal te kunnen doorgaan.

Denk je ook niet dat er sprake is van enig winstbejag voor de onderneming? Dat is meestal toch wel een doelstelling van een onderneming.


Verder vind ik het niet kies om op een collega-forum een polemiek te starten over een oud hoofd moderator. Ik wil het hier dus bij laten, of de leiding van dit forum moet mij hier voor uitnodigen.

Eerst wat posten in deze thread en dan zeggen dat je de thread niet kies vind en je dan terugtrekken eerlijk gezegd vind ik dat onkies. :motz:

neukie
11 juli 2006, 16:10
Verder vind ik het niet kies om op een collega-forum een polemiek te starten over een oud hoofd moderator. Ik wil het hier dus bij laten, of de leiding van dit forum moet mij hier voor uitnodigen.

Ha collega wimwim,
eerst eens een harte welkom op onze forum.:D

Denkt JIJ dat wij het kies vinden dat Willem2 Zero Melocake Horny_one ik en veele andere leden een ban op je forum hebben?? Vind je dat beleefd??? Droemt je??? Denkt jij dat dit een faire omgang tussen ons is ???? :angryfire
Hebt Jij een ban bij ons?

Stop de onzin eerst eens en dan kunnen wij over verdere dingen praten. Geen secondje eerder. En aan de beurt bent JIJ.

Misschien kunnen wij een gewoone relatie krijgen. De reden is dat je zei "collega forum" Je krijgt een chance. Maar: alleen een enkele.....

neukie
administrator

Jack42
11 juli 2006, 16:22
.
Oh oh kijk ons 'ns in ons berenvel (handdoek :teuflisch ), rondhuppelen in Duitsland. Oh wat zijn de meiden daar gewillig voor enkele euro's :fuck: .


Volgens mij heb ik je daar ook vaak genoeg zien rondhuppelen Mr. Euroknaller. (pffff alweer een andere Nickname)
Dus de pot verwijt de ketel en dat jij niet eerlijk bent is al véél langer bekend :thefinger :teuflisch

wimwim
11 juli 2006, 17:35
Hoi collega Neukie,

Ook jij bedankt voor het ‘warme’ welkom hier. Mijn 1e reactie vandaag was bedoeld om enige nuancering te geven aan de opmerking van intergames. Niets meer of minder.


…Toch wil ik Joe ook bedanken voor het opzetten van zijn kindje, anders zou de wereld voor ons er nu toch anders uitgezien hebben.

Hoop dat ik duidelijk ben geweest dat de community niet door Joe is opgezet. Dat de manier waarop hij sturing heeft gegeven aan het forum, gecommuniceerd heeft niet iedereen heeft kunnen bekoren kom ik na 2 maanden dienstverband ook achter.

Ik weet niet welke argumenten ten grondslag hebben gelegen waarom leden van dit forum een ban hebben gekregen voor Hookers. Ook wil en kan daar ook geen uitspraken over doen om dat buiten mijn competentie valt.

Zonder hier in details te treden gaan we een andere koers varen. Binnen 14 dagen hopen we dat te communiceren op het forum. Momenteel worden er gesprekken gevoerd met een aantal leden, zo heb ik recentelijk gesproken met de heer de Cock. De nieuwe webmaster@hookers.nl is Martin, een jonge gemotiveerde integere wandelaar…… Als je opheffing wenst van je ban kun je dat via een mailtje met hem regelen. Wat mij betreft beginnen we met een schone lei en een ieder heeft recht op een second chance..

Persoonlijk wil ik als het mogelijk is met ieder mens een gewone relatie onderhouden neukie. Zonder gedreig en niet op de man maar op de bal spelen, dat vind ik fair!
Wat in het verleden heeft plaatsgevonden tussen leden van dit leuke forum en meneer de Vos kun je mij nu toch niet persoonlijk in de schoenen schuiven?

M.b.t. dit onderwerp wil ik hier bij laten op dit forum, voordat er een onsmaakvolle discussie ontstaat. Als iemand de behoefte voelt om zijn ongenoegen aan mij persoonlijk kenbaar te maken kan dat via wim@blixem.nl of wimwim@zonnet.nl

Tot slot wens ik jou Neukie en ook dit prachtige forum het beste toe! Tot ziens?

Mzzl,
wimwim

neukie
11 juli 2006, 17:53
Bedankt voor dijn woorden. De eerste step om een betere relatie tussen te foren te krijgen.
Ik was wat heated, maar teveel goede leden van ons hebben een ban op hookers. Dat ik mijn leden bescherm dat snapt je zeker.

@all:
wie van ons een ban op hookers heeft, stuurt een email aan Martin aub.
webmaster@hookers.nl Je zegt je nick en je vaste ip zodat Martin het wissen kun. Companeiros dat moet je zelfder doen als ik je ip niet ken.

@wimwim: Het was teveel stress in de laatste tijd tussen de twee foren en Joe was daar niet onscholdig.

Hopelijk gaat het nu beter. Wij willen toch alle hetzelfe: wat lekker spelen met onze engeltjes, wat pret hebben, onze stress in het beroep een korte tijdsduur vergeten.

wimwim: op een biertje in een duitse club? of op een espresso aan de snelweg? Jij rijd 50 percent en ik hetzelfde. Wij praten eens via pm, als ik uit de vakantie terug ben.

lg neukie :wink:

Big30
11 juli 2006, 22:01
Hoewel ik hoegenaamd geen hookers en geen ijsberen history heb, doet het me wel goed hier een eerste toenaderingspoging tussen beide fora (die biggie even lief) zijn te zien!

Ik ben pas gaan schrijven "na de scheiding" maar heb inmiddels wel een beetje historisch onderricht van deze en gene gekregen ;) ;) .

Toch wel respect voor de toenaderingspoging ingezet hier door wimwim, maar ook voor neukie die probeert om tot een verzoeningspoging te komen :baby2: :smkiss: !

Benieuwd of het een biertje of espresso wordt :D !

@€uroknaller ik ken U niet ;) :rolleyes:, maar ehm natrappen en rancuneus whaaw dat valt nog wel mee hoor! "Whahahaha" lees ik als begin van je reactie en een leuk bedachte nick :freu:, goh wie zou dat nu zijn ;) :thefinger :teuflisch ! My lips are sealed ;) !
Vergeven, vergeten en vooruit kijken is soms lastig maar in sommige gevallen wel eens het beste om te doen ... .

Benieuwd naar hoe dit sprookje nu verder gaat :wink: !

Gr. XXXX

Rex
11 juli 2006, 22:12
Whahahaha,

Ik blijf lachen op dit slappe aftreksel van Hookers, het forum wat al de leden die zich nu hier bevinden heeft samengebracht.
Natrappen is blijkbaar 't enige nuttige wat men hier bezighoudt.
Oh oh kijk ons 'ns in ons berenvel (handdoek :teuflisch ), rondhuppelen in Duitsland. Oh wat zijn de meiden daar gewillig voor enkele euro's :fuck: .

Laten we wel wezen, zonder Joe was er sowieso nooit een ijsklontjesforum ontstaan. One way or the other.

wimwim heeft e.e.a. aardig verwoord en het percentage niet-actieve leden hier, zal op den duur net zo hoog (zo niet hoger zijn) als op het hookers forum.

Jammer dat het rancuneuze zo de boventoon voert in dit topic, maar dat is logisch zou je bijna gaan denken.

@W2 : De waarheid vertellen was nooit je sterkste punt :thefinger ?

Grtz.

Euroknaller,

het getuigd van weinig respect voor je mede ijsberen om zo te posten over dit forum. Lekker belangrijk dat Joe veel gedaan heeft voor het oude forum, de meesten schrijven nu toch hier. Hij zal heus veel tijd en energie gestoken hebben in het oude forum, maar nu is er dit forum en daar is ook veel tijd en energie in gaan zitten en nog steeds............

Laat iedereen lekker zijn gang gaan en genieten van het wandelen, maar ga niet op afstand via dit forum elkaar zwart lopen maken, heel zwak is dat. :thefinger

Wees een echte kerel en zeg waar het op staat als je het ergens niet mee eens bent, maar doe dat dan wel live ( dus face to face) en niet via dit forum.

Ik heb gezegd...............:wink:

Horny_one
11 juli 2006, 23:26
@W2 : De waarheid vertellen was nooit je sterkste punt :thefinger ?

Grtz.

@Euroknaller

Van jou wel dan? Ik kan me een hele reeks incidenten herinneren mr Euroknaller a.k.a pro deo . Verdere toelichting nog nodig?

Deze waarheid mag ook wel eens gezegd worden.

Bredero
12 juli 2006, 09:15
Jammer dat het rancuneuze zo de boventoon voert in dit topic, maar dat is logisch zou je bijna gaan denken.

@W2 : De waarheid vertellen was nooit je sterkste punt :thefinger ?

Grtz.

Kan jij je voorstellen dat ik denk dat jij rancuneus bent tegenover W2?

Paolo_M
12 juli 2006, 09:28
@Euroknaller

Van jou wel dan? Ik kan me een hele reeks incidenten herinneren mr Euroknaller a.k.a pro deo a.k.a poirot. Verdere toelichting nog nodig?

Deze waarheid mag ook wel eens gezegd worden.


Ik kan me van de "reeks" incidenten niets herinneren, terwijl ik toch nog goed van geheugen ben.

Ik ben dus Paolo_m a.k.a Pro deo

(ter verificatie : Willem2 en ik hebben elkaar op de hookersparty vorig jaar in Yin Yang gesproken. Ik geloof niet dat er van enige rancune toen (en nu nog) sprake was. Willem zal dit ongetwijfeld bevestigen............)

Tot zover.

Paolo_m/Pd

Paolo_M
12 juli 2006, 09:30
Kan jij je voorstellen dat ik denk dat jij rancuneus bent tegenover W2?

Zie boven (*******x' afscheid...)

Paolo_M

Horny_one
12 juli 2006, 10:30
Ik kan me van de "reeks" incidenten niets herinneren, terwijl ik toch nog goed van geheugen ben.

Ik ben dus Paolo_m a.k.a Pro deo

(ter verificatie : Willem2 en ik hebben elkaar op de hookersparty vorig jaar in Yin Yang gesproken. Ik geloof niet dat er van enige rancune toen (en nu nog) sprake was. Willem zal dit ongetwijfeld bevestigen............)

Tot zover.

Paolo_m/Pd

Nou, laten we het eens over Demi hebben.... Dan komt je geheugen vast wel weer terug.

Big30
12 juli 2006, 15:50
Hmm misschien beter om nu te kappen, demi ken ik niet, YBF vs. Hookers historie ken ik niet en hoef ik ook niet weten, alleen in-crowd kan dit topic nu nog volgen, al die nicks die nu voor bij komen het zegt me geen ene moer eigenlijk.

Misschien beter om naar de IM-mode over te schakelen als je wat uit te praten hebt ... !

Gr. van groentje/junior :wink: !!

Ik weet niks ik hoor niks en ik zie niks, lekker joh!!

(@H1; das wel een erg oude koe die je nu weer uit de sloot haalt ;) , laten we dat maar niet doen)
(@all, zo makkelijk om weer olie op het voor te gooien, maar niet doen tis al warm genoeg, deze:
http://www.atelierschinkel.nl/despeelhoek/schleich/schleich%202005/thumbs/tn_70036_v04_thumb.jpg
hoeft toch niet weer opgegraven te worden??
Volgens mij is de wasmand nu wel vol met oude was, tijd voor een wasbeurt ;) )

Forza...germania
12 juli 2006, 16:34
Ik kan me van de "reeks" incidenten niets herinneren, terwijl ik toch nog goed van geheugen ben.

Ik ben dus Paolo_m a.k.a Pro deo

(ter verificatie : Willem2 en ik hebben elkaar op de hookersparty vorig jaar in Yin Yang gesproken. Ik geloof niet dat er van enige rancune toen (en nu nog) sprake was. Willem zal dit ongetwijfeld bevestigen............)

Tot zover.

Paolo_m/Pd

Forza zal het verlossende antwoord dan maar geven:

Gezien de postings, wijze van schrijven, 'grappen-maken', misplaatste humor in de volgende topics:

- FKK Oase, Algemeen
- YY, Elvira

moet ik concluderen dat:

PauloM en €uroknaller dezelfde persoon zijn.

Hier moeten jullie het mee doen. Bezwaarschriften kunnen worden ingediend bij de bevoegde instanties....:freu: :freu: ...:baeh: :baeh:

Groeten:wink: :wink:

Paolo_M
12 juli 2006, 18:31
Forza zal het verlossende antwoord dan maar geven:


:boese:

:14[1]:

:patpat[1]

:iloveyou:


Paolo_M





================================================== ========================================
Note Willem2:

Omdat ik geen zin heb dat deze topic weer naar boven zou gaan ; geef ik hieronder mijn bericht.

Allereerst het afscheid van Joe FX bij Hollandsch Goed en Hookers : Joe het allerbeste en het ga je goed.......

Indien je nog niks hebt gevonden komt hier een gratis advies ; begin iets in de mobiele telefonie.


Waaarom ik toch wil reageren heeft te maken met wimwim :


Ik weet niet of het mag of gepast is dat ik reageer op deze quote vanuit het andere forum? Wil toch even reageren als het mij is toegestaan.

Dat was dus wel toegestaan maar het had je wel gesierd als je de Regels (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4) en de Disclaimer / Algemene Gebruikersvoorwaarden (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3) had doorgenomen en tot de conclusie was gekomen dat je eerst een Administrator moest inlichten. Je bent namelijk nu een aanbieder van een dienst en bezig reclame te maken.



Ben sinds de oprichting, start 5-2-2002 van het andere forum lid . Lange tijd, 2 jaar daar ook moderator geweest en sinds 1 mei doe ik daar tijdelijk de advertsing. De onderneming waar ik nu voor werk Blixem Internet Services | Hollands Goed te Nijmegen is o.a. groot geworden met domein-management.
Ze bezitten veel klinkende namen waaronder de naam hookers.nl. Die naam was al geruime tijd in ons bezit zonder dat er content op de pagina’s stond.

Ja, ik ken je al heel lang wimwim en je bent in dienst getreden van domeinkapers.
Lees nog een keer na waarom ik eigenlijk Willem2 heet..........(waarschijnlijk geveegd, maar ken je klassiekers!!)


Er bestond sinds 1997 een site sexxxpages.com, in mijn ogen de pionier van communiceren op het internet over wandelen in Nederland. Gerund door John. Via e-mail kon je daar berichten/recensies opsturen en die werden vervolgens na enkele dagen door John op de site gepost.
Ik heb daar ook menig berichtje van mij laten posten…. In December 2001 wilde John stoppen met dit arbeidsintensieve werk en zocht opvolging.
De toenmalige manager van traffic Managment Hollands Goed, admin Ton zag wel mogelijkheden tot voortzetting in een open forum-vorm.
John ging accoord met voorzetting door ons mits de content gratis opvraagbaar zou blijven.

Zelfs ik was toen al lezer van sexxxpages. Maar bij het ontstaan van Hookers werd je eerst even naar de prostitutiegids geleid, een betaalsite. Daardoor vond ik Hookers wat later weer terug en dacht zoals de meeste eerste leden ; een site van en voor de lopers. Pas veel later kwam de info over Hollandsch Goed.....



April 2002 is meneer 'Jan de Vos' gevraagd als vrijwilliger het forum te runnen. Oktober 2003 neemt het werk dermate veel tijd in beslag, het aantal leden groeit dermate hard, dat besloten wordt Joe in dienst te nemen o.a. voor het forum.
De rest is zo’n beetje geschiedenis van dat forum.

Lag het ook niet daaraan dat Joe wat privésites had die wel makkelijk te combineren waren met Hookers. Je neemt toch niet iemand in dienst om een site draaiende te houden die alleen maar geld kost (tot vervelends toe moeten aanhoren )



Het forum zou m.i. niet deze functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid, status hebben bereikt zonder de onaflatende inzet van de heer de Vos.
De wandelaars zijn hem dus wel veel dank verschuldigd en inmiddels is hij terecht ook tot ere-lid benoemt.

Het eerste jaar heeft Joe heel wat aan hookers gedaan net als alle leden. Het was namelijk totaal nieuw het internet en deze wijze van communiceren over de dames van plezier. In latere perioden heeft Joe ook grote perioden van afwezigheid gekend. Gelukkig waren er altijd veel goedwillende vrijwilligers waaronder heel wat goede moderatoren (PiercingPierre, Caveman, Ropo, etc.) die de zaak op slechte software (Yabbse en geen updateskopen) draaiende hielden. Daarom hulde aan alle leden van het eerste uur die de site groot hebben gemaakt. Jullie hebben allemaal een ere-lid :)
Lees ook even de opmerking van Horny_one.

Ik denk echter dat veel leden de nieuwe versie helemaal niet zo vriendelijk vinden als hij zou kunnen zijn.


Voor mij kwam het niet als een totaal complete verrassing dat Joe en Hookers op elkaar waren uitgekeken. Integendeel. Overigens was er geen verschil van inzicht over voorzetting beleid van Hookers, de reden van ontbinding samenwerking lag meer in de personele sfeer. Joe heeft ons verlaten en ik hoop dat hij snel weer een nieuwe uitdaging gaat vinden maar gezien zijn vele capaciteiten zal dat geen probleem zijn.

Dat is voor ons ook geen surprise dat had al meer dan een jaar eerder kunnen gebeuren want toen vond hij er ook niks aan. Dat is dus een periode waarin jij niet aanwezig was op het forum.



Dus voor alle duidelijkheid: Hookers was niet alleen het kindje van Joe…. De ontwikkeling van de site gaat gewoon door, voor en door wandelaars met enige commercie voor de broodnodige continuïteit, een forum van 78.000 leden kun je niet uitsluitend draaiende houden door 1 persoon, dat moge duidelijk zijn!

Wandelse en suc6 met dit forum… :)
wimwim

Daar staan dus een paar onwaarheden in. Het forum hookers is groot geworden door de vrijheid en bereidheid van leden om er aan mee te werken. Het is dus een kindje van de leden. Nu het commercieler wordt zie je dus dat er veel leden problemen mee krijgen. Sommige berichten worden aangepast om de commercie terzijde te staan. Dat begon met Flamingo, BaddaBing, YinYang, TheRitz, DS. Iedere keer was er wat aan de hand. Let wel wij hebben geen hekel aan commercie want de meeste clubs die hookers hebben gesponsord kennen de ijsberen het beste. Wij hebben alleen geen zin in die beïnvloeding. Een site is niet hetzelfde als een krant.

En waar is de discussie gebleven over het VIPbeleid ? De discussie waarin ik werd weggeveegd en waarna mijn nickname zo werd ingepikt. Ik had alleen opbouwende kritiek gegeven waar heel wat leden achter stonden !! Tevens kreeg ik daarna een IPban.

Hookers is dus niet voor en door de wandelaars want het is een site van Hollandsch Goed die uiteindelijk beslist. Ik hoop dat veel lopers dat eens gaan beseffen.

En die 78.000 dat vinden wij een truc die onderhand niet meer leuk is. Hoeveel daadwerkelijke leden zijn er nu ?? Ik denk als het er 20.000 zijn dan heb ik dat heel hoog ingeschat. Zoveel slapende leden, dubbele nicks, verwijderingen etc. Schoon die bestanden eens op ( gaan wij ook doen :))

En bedankt voor de gelukwensen aan de echte community.

Groeten Willem2

PS Iedere reaktie hierna graag per IM. De rest is vaak om deze topic weer naar boven te halen.
PS2 Over dat ruzietje heb ik al per IM wat gezegd

De Cock
15 juli 2006, 23:35
Hoi collega Neukie,

Ook jij bedankt voor het ‘warme’ welkom hier. Mijn 1e reactie vandaag was bedoeld om enige nuancering te geven aan de opmerking van intergames. Niets meer of minder.



Hoop dat ik duidelijk ben geweest dat de community niet door Joe is opgezet. Dat de manier waarop hij sturing heeft gegeven aan het forum, gecommuniceerd heeft niet iedereen heeft kunnen bekoren kom ik na 2 maanden dienstverband ook achter.

Ik weet niet welke argumenten ten grondslag hebben gelegen waarom leden van dit forum een ban hebben gekregen voor Hookers. Ook wil en kan daar ook geen uitspraken over doen om dat buiten mijn competentie valt.

Zonder hier in details te treden gaan we een andere koers varen. Binnen 14 dagen hopen we dat te communiceren op het forum. Momenteel worden er gesprekken gevoerd met een aantal leden, zo heb ik recentelijk gesproken met de heer de Cock. De nieuwe webmaster@hookers.nl is Martin, een jonge gemotiveerde integere wandelaar…… Als je opheffing wenst van je ban kun je dat via een mailtje met hem regelen. Wat mij betreft beginnen we met een schone lei en een ieder heeft recht op een second chance..

Persoonlijk wil ik als het mogelijk is met ieder mens een gewone relatie onderhouden neukie. Zonder gedreig en niet op de man maar op de bal spelen, dat vind ik fair!
Wat in het verleden heeft plaatsgevonden tussen leden van dit leuke forum en meneer de Vos kun je mij nu toch niet persoonlijk in de schoenen schuiven?

M.b.t. dit onderwerp wil ik hier bij laten op dit forum, voordat er een onsmaakvolle discussie ontstaat. Als iemand de behoefte voelt om zijn ongenoegen aan mij persoonlijk kenbaar te maken kan dat via wim@blixem.nl of wimwim@zonnet.nl

Tot slot wens ik jou Neukie en ook dit prachtige forum het beste toe! Tot ziens?

Mzzl,
wimwim

Beste Collega's,

Kan mij aansluiten bij het verhaal :wink:.

Ik heb op Hookers mijn 'beklag' gedaan (echter nooit op persoonlijke titel !) omdat ik het niet eens ben met diverse zaken op het FORUM en daarom heb ik om een gesprek gevraagd en de Hookers leiding heeft mij op zeer korte termijn binnen een paar UUR :freu: benaderd en de volgende dag zaten we op lakatie en hebben diverse zaken uit de doeken gedaan.

Let wel ik heb ze wel behoorlijk veel huiswerk (2 A4's vol :eek: ) gegeven en enkele zaken zijn al in behandeling of uitgevoerd!

Ik zelf ben ook voor een schone LEI en zeker zonder SNEEUWBALLEN gooien naar elkaar.

En zoals wimwim het aangeeft met ± 14 dagen een andere Koers :rubbel: .

Ik heb goede HOOP en HOOP doet NEUKEN :fuck: .

We zullen het wel ervaren, ik hoop ook op dit Forum mijn steentje bij te kunnen dragen :smile2: .

Groeten,

De Cock.

neukie
16 juli 2006, 12:41
:boese:
PS Iedere reaktie hierna graag per IM. De rest is vaak om deze topic weer naar boven te halen.

Sommige kunnen niet lezen...:madgo: