PDA

Volledige versie bekijken : Leuke saunaclub voor een 'beginner'



Alabama
16 mei 2011, 20:56
Een kameraad van me gaat deze week mee naar Duitsland om naar een saunaclub te gaan. Nu vroeg ik me af wat een leuke club is voor een beginner. Ikzelf ga het liefst naar PHG, daar vermaak ik me altijd wel, maar kan me voorstellen dat het voor iemand die de dames daar nog niet echt kent en er ook geen voor hem bekende ijsberen tegen gaat komen, wellicht wat tegenvalt. Vandaar deze vraag. :)

Bosco
16 mei 2011, 21:06
Ben zelf ook begonnen in PHG, maar samen met wat vrienden. Ik denk dat als je alleen gaat voor het eerst naar 'n saunaclub, je het snelste contact met de dames en beren hebt in GT.

Alabama
16 mei 2011, 21:08
Ben zelf ook begonnen in PHG, maar samen met wat vrienden. Ik denk dat als je alleen gaat voor het eerst naar 'n saunaclub, je het snelste contact met de dames en beren hebt in GT.

Hij gaat 'n keertje met mij mee naar Duitsland. Hij is al wel bij raambuurten geweest en bij Sauna Diana, maar nog niet in Duitse saunaclubs.

Bosco
16 mei 2011, 21:13
Hij gaat 'n keertje met mij mee naar Duitsland. Hij is al wel bij raambuurten geweest en bij Sauna Diana, maar nog niet in Duitse saunaclubs.

Als hij met jou meegaat, is PHG prima toch?

Alabama
16 mei 2011, 21:18
Als hij met jou meegaat, is PHG prima toch?

Ik vermaak me er altijd wel, maar dat komt misschien ook wel omdat ik wel 'n beetje weet welke dames de moeite waard zijn, welke niet en ik er altijd wel bekende ijsberen tegenkom. Laatste keer was het damesaanbod niet bijzonder. Gelukkig twee hele goede sessies gehad en wat bekenden gezien, anders was het een lange avond geweest. :)

Daarnaast ben ik a.s. vrijdag ook al van plan om naar PHG te gaan en 2x in één week is misschien teveel van het goede.

Bosco
16 mei 2011, 21:22
Dus je wil niet dat je vriend van jou kennis gebruik maakt? :gruebel:

Alabama
16 mei 2011, 21:24
Dus je wil niet dat je vriend van jou kennis gebruik maakt? :gruebel:

Jawel hoor, dat is uiteraard geen enkel probleem. Hij moet natuurlijk zelf kiezen, maar zeker het eerste bezoekje is 'n goede tip goud waard. Als je zelf wat gaat scharrelen op je eerste bezoekje, loop je toch wel wat vaker tegen slechte sessies aan.

Meer in de zin van: ik kom dan bekenden tegen en hij hangt er 'n beetje bij...

Dolfie
16 mei 2011, 21:24
Een kameraad van me gaat deze week mee naar Duitsland om naar een saunaclub te gaan. Nu vroeg ik me af wat een leuke club is voor een beginner. Ikzelf ga het liefst naar PHG, daar vermaak ik me altijd wel, maar kan me voorstellen dat het voor iemand die de dames daar nog niet echt kent en er ook geen voor hem bekende ijsberen tegen gaat komen, wellicht wat tegenvalt. Vandaar deze vraag. :)

Hi Alabama,

Ga met je maat naar FKK Planet,dat is volgens mij een perfecte instap:biggrin:
Of kom nu zaterdag naar Amnesia om met mij je verjaardag alsnog te vieren:freu:

Grtz,Dolfie

Alabama
16 mei 2011, 21:27
Hi Alabama,

Ga met je maat naar FKK Planet,dat is volgens mij een perfecte instap:biggrin:
Of kom nu zaterdag naar Amnesia om met mij je verjaardag alsnog te vieren:freu:

Grtz,Dolfie

Beide clubs ken ik niet echt eigenlijk. Amnesia heb ik weleens een vrijkaartje van gehad, maar nooit gebruik van gemaakt. Wat moet ik me er bij voorstellen? :)

Jansen
16 mei 2011, 21:29
Ik ben begonnen in PHG en er verslaafd geworden na bezoeken van vele andere clubs blijf ik hier steeds terug komen.
Het eten is goed, zwembadje erbij, de masseurs werken goed en de dames zijn in mijn ogen van betere kwaliteit en uitstraling. ( zal geen namen noemen ) :biggrin:

Big30
16 mei 2011, 21:34
Denk niet dat je kunt zeggen dat een bepaalde club nu voor een beginner zoveel leuker of geschikter is. Er zijn uiteraard wel verschillen in sfeer, inrichting, aantal dames, mate van animeren etc. tussen genoemde clubs. Maar dat staat los van of je een club voor de eerste keer bezoekt.

Tis maar net wat je zoekt en zelf leuk vindt. Toen ik zelf een maat van me meenam voor zijn eerste club bezoek zei ik nog "eerst ff wat rondkijken en niet al na 15m de kamer op" dat knoopte die goed in zijn oren want na 10m was ie al de kamer op. Daar is toch geen kruid tegen gewassen :biggrin:.

Alabama
16 mei 2011, 21:38
Denk niet dat je kunt zeggen dat een bepaalde club nu voor een beginner zoveel leuker of geschikter is. Er zijn uiteraard wel verschillen in sfeer, inrichting, aantal dames, mate van animeren etc. tussen genoemde clubs. Maar dat staat los van of je een club voor de eerste keer bezoekt.

Tis maar net wat je zoekt en zelf leuk vindt. Toen ik zelf een maat van me meenam voor zijn eerste club bezoek zei ik nog "eerst ff wat rondkijken en niet al na 15m de kamer op" dat knoopte die goed in zijn oren want na 10m was ie al de kamer op. Daar is toch geen kruid tegen gewassen :biggrin:.

Dat werd mij destijds ook gezegd en lag ook binnen 10 min. al op de kamer. Zo gaat dat. :)

Als ik 'm een beetje inschat dan vindt hij 'n club met wat ambiance, leuke muziek, keurige inricht en wat geanimeer van de dames het leukste. Ik ben redelijk wat keren in Dld geweest, maar vooral in PHG en Babylon. In een aantal van de overige clubs ben ik 1x geweest en dat zegt vrij weinig...

Alabama
16 mei 2011, 21:39
Ik ben begonnen in PHG en er verslaafd geworden na bezoeken van vele andere clubs blijf ik hier steeds terug komen.
Het eten is goed, zwembadje erbij, de masseurs werken goed en de dames zijn in mijn ogen van betere kwaliteit en uitstraling. ( zal geen namen noemen ) :biggrin:

Hetzelfde bij mij. In PHG terechtgekomen en sindsdien geregeld teruggekomen. Mooie dames, vaak gezellig, muziek is prima, je kunt er voetbal kijken, eten is goed genoeg... :)

En ze hebben Louana :) (en tegenwoordig Sara)

uurtje
16 mei 2011, 22:05
gezien het feit dat de dames in GT als regel wat doortastender zijn (vooral bij voor hun onbekende ijsberen) zou ik daar niet heen gaan....

Badslippers
16 mei 2011, 23:27
gezien het feit dat de dames in GT als regel wat doortastender zijn (vooral bij voor hun onbekende ijsberen) zou ik daar niet heen gaan....

Ik zou daar juist naar toe gaan. Je bent toch geen lulletje rozewater en kunt gewoon nee tegen de dames zeggen. Ben je wél een lulletje rozewater dan kan dat ook van pas komen omdat je dan toch geen contact met de dames durft te maken. Als de mokkels dan naar je toekomen en naast je gaan zitten, wordt het allemaal wat gemakkelijker. In "GT" valt het trouwens best mee met "Jagen". Bovendien is er wat afwisseling zodat je de tijd die je niet op de kamer bent beter doorkomt. Een whirlpool, een masseur, een sauna, mooie buitenzitjes, de tent waar de maaltijden worden opgediend, een bar, een kino. Op die manier hoef je niet alleen aan de bar te hangen en als jij op de kamer aan het neuken bent kan je vriend een rondje lopen en in de "Jacuzzie" gaan zitten. Dat is een strategische plek waar veel dames voorbij komen. En reken maar dat er veel moois voorbij komt lopen. Je hebt ook clubs waar twee wijven en een halve paardekop zitten. daar zou ik dus niet naar toe gaan.

Eigenlijk is elke club goed maar als ik alleen ben wil ik iets meer vertier dan alleen een beetje liggen krikken.

Big30
16 mei 2011, 23:42
Als ik 'm een beetje inschat dan vindt hij 'n club met wat ambiance, leuke muziek, keurige inricht en wat geanimeer van de dames het leukste. Ik ben redelijk wat keren in Dld geweest, maar vooral in PHG en Babylon. In een aantal van de overige clubs ben ik 1x geweest en dat zegt vrij weinig...
Behalve in Bernds en Finca ben ik alle genoemde clubs wel eens geweest en hoewel er als gezegd verschillen zijn voldoen ze allen wel aan gestelde voorwaarden.

Ligt er ook een beetje aan of je overdag gaat of de avond er bij neemt. PHG is zeker aan te raden, maar is overdag wat rustiger dan bv. GT (geldt ook voor LR en VV ook meer avond clubs). Het jagen in GT valt reuze mee en zoals BS ook zegt, je bepaalt zelf of je wel of niet de kamer opgaat.

In de clubs in Hessen (te ver weet ik) wordt wel veel gejaagd maar ik ken ook beren die dat juist wel prettig vinden. Kan soms wel eens op je zenuwen werken als je om de minuut wordt gevraagd of je Lust hebt. Maar dat is in Gt zeker niet het geval.

Alabama
16 mei 2011, 23:48
We gaan het eind van de middag en zijn er dan rond 18.00/18.30 en dan tot iets na middernacht. Overdag trekt me sowieso niet zo, 's avonds vind ik het meestal een stuk gezellig.

Jagen is niet zo'n probleem. Alles waar 'te' voor staat is niet goed, maar liever dat er wat wordt gejaagd dan dat de dames geen enkele intentie vertonen om achter de gokkast vandaan te komen.

Heb gehoord dat als je naar GT gaat, je dan dezelfde dag voor de helft van de entree naar LR kan? Als GT dan niks is, kun je altijd nog in LR gaan kijken. LR is ook tot wat later geopend dan bv. PHG.

Big30
16 mei 2011, 23:54
Heb gehoord dat als je naar GT gaat, je dan dezelfde dag voor de helft van de entree naar LR kan? Als GT dan niks is, kun je altijd nog in LR gaan kijken. LR is ook tot wat later geopend dan bv. PHG.
Yep klopt, bij de Theke ff aanmelden dat je naar LR wilt gaan. PHG ken je en je weet wat je daar kunt verwachten. Als je om 18u in de club bent zijn LR en PHG wel het overwegen waard, als de keus op Lr zou vallen en je pas om 18u gaat zou ik meteen naar LR gaan.
Lr is iets verder en is zeker op de vr/za avond de moeite waard is dan zelfs tot 4u open, door de week tot 03u.

facial
17 mei 2011, 08:57
PHG niet te groot wel genoeg keuze en niet te veel jagende dames. Ook voor de gevorderde Beer is het er genoeg te beleven:biggrin:

Alabama
19 mei 2011, 02:10
De meerderheid beslist en het is dus GT geworden. Ik heb een prima avond gehad! De beginneling had het ook goed naar zijn zin. Hij wil vrijdag weer gaan. :)