PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, Oktober 2010

egon, Dr. Rammler
1 oktober 2010, 16:49
:biggrin::biggrin::biggrin: george36 und Willi69 auch vor Ort. weiteres folgt........................PS: bin schon wieder in Beschlag genommen worden. Ratet mal von wem.......................

Bosco
1 oktober 2010, 17:10
:biggrin::biggrin::biggrin: george36 und Willi69 auch vor Ort. weiteres folgt........................PS: bin schon wieder in Beschlag genommen worden. Ratet mal von wem.......................

Beatrice :biggrin:

Willi69
2 oktober 2010, 14:02
Gestern bin ich mit Chris71 (wollte "eigentlich" nur Kaffee trinken), Egon & George36 mal wieder im PHG gewesen. Überraschenderweise war abends auch wieder ein DJ vor Ort, mit der gleichen "Light Show" (grüne Punkte an der Wand, also eher "light Show" :rolleyes:) wie letzte Woche. Für heute ist "US Beef vom Panorama-Grill" geplant, was immer das sein mag. :confused:

Anwesende Mädels am Freitag, dem 01.10.2010 (circa 47):

Alma (Rumänien, jetzt wieder mit braunen Locken), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Camelia (Rumänien/Ukraine), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Destiny (Deutschland), Editha (Polen), Erika (:wiederda: Rumänien), Isa (Polen), Jasmin (Deutschland), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Leila (Litauen), Lisa (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marissa (Polen), Mia (:a_t_nu06: Tschechien), Mona (Deutschland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Ola (Rumänien), Petia (Bulgarien), Rachel (Tschechien), Rosi (:a_t_nu06: Tschechien), Sabrina (Deutschland), Sam (Frankreich/Spanien), Simona (Bulgarien), Veronika (Polen), Vesy (Bulgarien) und Vika (Litauen) sowie circa 12 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:

Bosco
3 oktober 2010, 10:35
Gisteren samen met kaajaa weer naar onze favoriete club PHG vertrokken. 15:30 stonden we voor het hek, tegen kaajaa die voor mij stond moest ik zeggen dat hij het hek kon opentrekken omdat hij zoemde. ( is nog nauwlijks hoorbaar ) Zeer hartelijk werden wij verwelkomt door de theke en door ..... Beatrice en Lucy. Ik kreeg eerst een Hollandse begroeting van Lucy en toen een diepe lange tongzoen van Beatrice, bij kaajaa was het precies andersom. :) Nadat we hadden afgesproken elkaar weer in de bar te zien, konden we ons omkleden tot ijsbeer. kaajaa en ik zeiden nog lachend tegen elkaar dat geen enkele club kan tippen aan zo'n ontvangst. :biggrin:

Toen we aan de bar met z'n 4en zaten werden we nog eens door een stuk of 6 Roemeense en 1 Bulgaarse dame met 3 zoenen begroet. Zelfs door het favorietje allertijden van stiffmaster. :eek: kaajaa vroeg waarom wij zo populair zijn, en om zijn illusie niet de breken antwoorde ik, "omdat ze van ons houden". :biggrin: Nadat ik ijsberenvriend Raul7 had gesmsd van "ze is er", die meteen terug smsde "ik kom" stond ineens Andrea voor mijn neus die weer terug was van "vacantie". Kreeg ook van haar 3 zoenen en een omhelsing, boos vroeg ze waar ik al die tijd was gebleven. Na mijn antwoord "andere clubs" kreeg ik een stomp op mijn schouder. Toen zei ze " give me 10 euro for the machine, than I will forgive you". Dat heb ik haar maar snel gegeven want zo'n mooie maar wel gevaarlijke Roemeense wil je niet boos hebben op je. :rolleyes:

We hadden trek gekregen in een lekker drankje, dus begonnen we met z'n 4tjes aan de baco's en de whisco's, 2 drankjes verder waren kaajaa en Lucy ineens verdwenen ;) Dus ging ik alleen met Beatrice verder met zuipen en dollen. Raul7 was inmiddels ook gearriveerd en vroeg ongeduldig waar ze dan is. Nadat ik hem had verteld dat ze "bezig is", kwam hij gezellug bij ons zitten. Ineens had Beatrice er genoeg van en zei dat het tijd was om haar een orgasme te geven. :biggrin:

2,5 uur later zaten Raul7 ( die inmiddels zijn favootje een FT had gegeven :) ) kaajaa, Beatrice en ik aan de heerlijke freet. Daarna lekker bakkie cappachino in de bar en Raul7 nam alweer afscheid van ons, want hij had gedaan waar die voor gekomen was. :biggrin: Inmiddels was het redelijk druk geworden met beren, en die dansende smurf was er ook weer. Volgens mij komt hij alleen maar om te dansen rondom en in die paal. :confused: Wel grappig om te zien.

Weer 2 uurtjes later ging kaajaa met Simona kameren en ik weer met Beatrice :confused: Ik had mijzelf nog zo beloofd om niet 2 keer met dezelfde dame te kameren. Middernacht kwamen wij van de kamer en samen met haar en Clara was het wachten op kaajaa. 12:45 nam ik afscheid van Beatrice en bedankte haar voor de heerlijke dag. :) Ze vertelde mij dat ze een kadootje voor me gaat kopen van de week, die ik dan als ik haar weer ziet, krijg van haar.

Nu moet ik volgende week wel weer naar happy gaan. Want ik ben nu zo nieuwsgierug naar mijn kadootje. :biggrin::freu:

Stiffmaster
3 oktober 2010, 12:33
2,5 uur later zaten Raul7 ( die inmiddels zijn favootje een FT had gegeven :) ) kaajaa, Beatrice en ik aan de heerlijke freet.

Oke Bossie even voor mijn duidelijkheid, Raul heeft zijn favootje een FT gegeven ????? :gruebel::gruebel:

Bosco
3 oktober 2010, 12:49
Oke Bossie even voor mijn duidelijkheid, Raul heeft zijn favootje een FT gegeven ????? :gruebel::gruebel:

Ja, en zij heeft er 1 gekregen. Ik snap niet wat jij daar niet aan snapt, stiffie? :confused:

MichelJ
3 oktober 2010, 12:54
Ja, en zij heeft er 1 gekregen. Ik snap niet wat jij daar niet aan snapt, stiffie? :confused:

Duidelijker en plat gezegd: R7 heeft haar bek vol gespoten. ;)

Stiffmaster
3 oktober 2010, 17:51

Stom van me had het verkeerd gelezen en zodoende verkeerd begrepen :thefinger:

RAUL7
3 oktober 2010, 19:14
2,5 uur later zaten Raul7 ( die inmiddels zijn favootje een FT had gegeven :) )

Stom van me had het verkeerd gelezen en zodoende verkeerd begrepen :thefinger:

Ik wist niet dat een FT van RAUL7 wereldnieuws was! :hammer:

The Joker
3 oktober 2010, 19:23

Dat ligt eraan wie jouw bek heeft volgespoten...

joop slim
3 oktober 2010, 20:01

Uiteraard is dat wereld nieuws !! ........ de man welke de dames naar het hoogte punt in hun carriere brengt :freu::biggrin:

RAUL7
3 oktober 2010, 20:16
Dat ligt eraan wie jouw bek heeft volgespoten...

Van RAUL7 en niet voor RAUL7, begrijpend lezen is uw sterkste punt niet! :asshole:

facial
4 oktober 2010, 14:00
Is ook wel logisch dat de dame de man geen FT geeft, of ze moet hem heel z'n bek vol squirten.:biggrin:

uurtje
6 oktober 2010, 21:21
Vandaagwas de grote dag. IK maakte mijn rentree bij PHG. Bijgestaan door 2 gewillige slachtoffers die beried waren om het ijsberenvel voor deze dag maar weer eens aan te trekken stonden we om 11.30 op de parkeerplaats. Hier ontstond het 1e probleem. Waar te parkeren? Er stond nog niet 1 auto dus er moest een keuze gemaakt worden. Eenmaal binnen kreeg ik sleutel nr 1. En na het douchen bleek dat er inderdaad nog geen andere ijsberen in PHG waren. Dit zou ook zo blijven tot ruwweg 1300uur. Erg druk met dames was het nou ook weer niet. Aangezien ze volgens mij het fenomeen 'prestatiekontrakt' hebben ingevoerd begonnen de aldaar aanwezige dames ene potje op ons te jagen zoals het eigenlijk alleen in GT het geval is. Tijden kunnen veranderen. Tegen 1500uur werd het wat drukker en tegen de avond (toen we gingen) raakte de tent langzaam op bedrijfstemperatuur. Bijzonder jammer van de 'slowstart'. Voor de rest was het weer goed te zien dat het schoon was, het ontbijt goed geregeld was en dat sommige vaste waardes nog altijd aanwezig waren om den ijsbeer te plezieren...........

Duitslandvaarder
6 oktober 2010, 22:11
Vandaag was het begin van de dag in de PHG inderdaad een dikke bende. Ik kon een lelijk gedrocht niet aan het verstand krijgen dat ik haar niet wou. Daarbij werd mijn krant nog verscheurd. Dit zijn praktijken uit hele goedkope clubs en zeker niet van PHG nivo.

Afgezien de slechte binnenkomst een prima dag gehad. Zie ook de bijdragen over Simona en Anja.

Flurkman
7 oktober 2010, 23:33
Hoe komt het dat blijkbaar niemand commentaar heeft bij het feit dat Dominica naar GT versast is????? Ik vind dat een disaster...

Dalton
8 oktober 2010, 03:43
Nog nooit van DOMINICA gehoord,heeft ze in happy-garden gewerkt dan?
Vroeger wel eens van de DOMINICANERS gehoord ,maar dat waren volgens mij kloosterlingen:biggrin:

Willi69
8 oktober 2010, 10:00
Hoe komt het dat blijkbaar niemand commentaar heeft bij het feit dat Dominica naar GT versast is????? Ik vind dat een disaster...
Kommt bestimmt bald zurück... ;)

egon, Dr. Rammler
8 oktober 2010, 11:23
schliesse mich dem Bericht von Willi69 an, da ich im Moment ne "Schreibflaute "habe.
Es gefaellt mir z.Zt. sehr sehr gut im PHG. Blos..............ich werd immer direkt in Beschlag genommen und darf keine anderen Frauen anfassen...............

Naechster Einsatz: Freitag, der 15.10.10

Gruss Egon

Bosco
10 oktober 2010, 11:53
Gisteren voor de verandering met kaajaa maar weer eens naar PHG vertrokken. 2 uur lang heb ik onderweg zitten zingen van "ik krijg lekker een kadootje, ik krijg lekker een kadootje, lekker puh, lekker puh". :baeh: Daar aangekomen tijdens het omtoveren tot ijsbeer, werd ik boven op mijn bek verwelkomt door de mooie Andrea. Ze vroeg gelijk om het gokgeld ( Ze gokt altijd voor mij in de plaats, maar ze is er denk ik niet erg goed in, want ik heb nog nooit de beloofde 50% winst gezien) :biggrin: Ze had een leuke verassing voor mij, zei ze. Ik: "wat, krijg ik van jouw ook een kadootje?" Lachend zegt ze, "mijn nichtje is er". En dat vond ik zeker een hele leuke verassing, zo leuk dat ik liep te dansen en te juichen van blijdschap door de lockerroom.:freu::lostit:

Dat andere beloofde kadootje kon ik op mijn buik schrijven, dat was dus weer een typische Roemeense belofte. Die Roemeense was er niet eens. :cool: Aan de bar werden we weer zoals gebruikelijk door verschillende dames begroet met 3 zoenen. kaajaa werd gelijk in beslag genomen door Bulgaarse Simona en ik wist dat het niet lang zal duren voordat hij langdurig verdwenen zal zijn.

Het zonnetje scheen heerlijk in de blijde tuin, Angelina, Andrea en ik besloten om er een uurtje erin te gaan liggen. We hadden het over GD, Stiffies verjaardagfeestje ( wat Angelina erg spijtig vind dat ze niet kan komen) en die psycho bitch. Na dat uurtje zonnen ben ik met Andrea (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184737&postcount=32)een kamer gaan opzoeken. :wink:

Anderhalf uur later zag ik Daniella achter de gokkast zitten. Na de innige begroeting beloofden wij elkaar weer te zien zodra ze was uitgespeeld. Ik zag ook dat MichelJ was gearriveerd en lekker zat te kleppen met Ingrid buiten aan een tafel. Gezellig ging ik erbij zitten ( weet niet of MJ dat zo gezellig vond) ;) 10 minuutjes later schoof Big30 ook aan. Tijdens het kleppen over ijsberenzaken ben ik met Ingrid ff een bord gaan volscheppen. ( wat een leuk bijdehandje is dat trouwens, ook ff op mijn to-do lijstje gezet ;)) om daarna weer verder te kleppen met z'n vieren. Na de cappuccino die persoonlijk door de Big bos himself was gehaald, besloten we naar binnen te gaan, omdat het inmiddels buiten niet aangenaam meer was.

Ik ging toen lekker uitbuiken bij Andrea die in haar uppie op de bank hing. kaajaa en Lucy kwamen niet lang daarna ook bankhangen met ons. Na een poosje vroeg Andrea om te kijken voor mij, of haar nichtje al klaar is met gokken. Ik vond het een goed idee want dan hoefde ikzelf niet. Andrea loopt weg en Anita springt half op mijn schoot, haar mooie ogen en glimlach doet mij helemaal Daniella vergeten. :redface: Na een half uur staat ze ineens kwasi boos voor me neus als ik lig te krioelen met Anita op de bank. :biggrin: Gelukkig zegt ze met een lach, dat ik nog steeds stout ben en dat ik later billenkoek gaat krijgen. Uurtje later ging ik met Anita (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184738&postcount=4) een kamer in. ;)

Weer anderhalf uur later zag ik de 2 computernerds met een laptop in het nachtcafe zitten. ( Big en MJ :biggrin:) Ben er bij gaan zitten, maar toen ze ineens abracadabra gingen lullen over computers, ben ik maar gauw weer op gestapt. Toen ik Daniella zag liggen op de bank in de bar ben ik maar heerlijk bij haar gaan liggen. ( daar heb ik tenminste verstand van) Ze zei verontwaardig tegen mij "nou, wat heb jij mij gemist je bent al 2 keer met 'n ander de kamer in gegaan". Toen ik terug zei van "schatje, de beste, lekkerste en mooiste heb ik voor het laatst bewaard, en dat ben jij". was ze weer helemaal blij met me.;) Lachend kreeg ik een dikke zoen met de woorden dat ik een terrabal bad boy ben.

Middernacht kwam ik van de kamer met Daniella (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184739&postcount=20). Ik zag Big nog zitten in zijn uppie in het nachtcafe, na een half uurtje stom gelul van mij, was hij mij zat en ging naar huis. :rolleyes: Ben toen in de bar gaan wachten op kaajaa die natuurlijk pas om 5 min voor de zoemer van de kamer kwam. Na afscheids aanranding die ik kreeg van Daniella en Andrea tegelijkertijd, konden wij vertrekken.

Het was weer een topdag geweest in happy voor mij, met dank aan de drie droom vleermuizen die ik had gevangen in 1 dag. :freu::freu::freu:

Stiffmaster
10 oktober 2010, 13:01
We hadden het over GD, Stiffies verjaardagfeestje ( wat Angelina erg spijtig vind dat ze niet kan komen)

Zal het een grote klap geven als ik Angelina voor die dag zou ophalen om me te vergezellen in GD?? :gruebel::gruebel::gruebel: Zou echt een varrassing zijn :bibber_2::bibber_2:

de kok
10 oktober 2010, 13:48
Het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik naar Duitslandr ben gegaan om te genieten in een van de clubs die dit land rijk is.
Daar ik vandaag wat tijd over heb en er best wel zin in heb heb ik besloten om weer eens af te reizen. Vroeger was ik wekelijks in een van de clubs te vinden, er waren zelfs weken dat ik er geen genoeg van kon krijgen er er zowat elke dag zat.

Maar goed wie kan/wil mij advies geven over welke club ik moet bezoeken, het is immers zondag wat over het algemeen een vrij rustige dag was/ is?
Ik zoek een club met mooie / lekkere maar vooral goede dames/meiden.

Groeten,

De kok

O ja ik heb deze post maar hier geplaatst omdat ik hier als laatst geweest ben en mijn gedachten voor vandaag ook naar deze club gingen

popey01
10 oktober 2010, 14:15
golden time op zondag is altijd goed.
villa vertigo zeker de moeite waard.
maar smaken verschillen natuurlijk.

Big30
10 oktober 2010, 18:39
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar het meubilair boven in het nachtcafe is nieuw, daar staan nu beige lederen banken die erg lekker zitten :biggrin: .
In de bar zijn de tafels vervangen door ovale tafels die wat meer loopruimte toelaten.

Het was gisteren zeer aangenaam vertoeven in PHG, ook al omdat het een mooie nazomerse dag was en we nog op het terras van de zon konden genieten.
Dat deed ik in gezelschap van MJ, kaajaa, Bossie en de dochter van Jansen die zich ontpopte als een zeer vlotte niet op haar mondje gevallen dame.

Nog wat met Chris71 bijgekletst en even voor sluitingstijd de thuisreis weer aanvaard.

Jansen
10 oktober 2010, 18:45
Het was gisteren zeer aangenaam vertoeven in PHG, ook al omdat het een mooie nazomerse dag was en we nog op het terras van de zon konden genieten.
Dat deed ik in gezelschap van MJ, kaajaa, Bossie en de dochter van Jansen die zich ontpopte als een zeer vlotte niet op haar mondje gevallen dame.

Lijkt ze dus op haar vader :eek: die is toch ook niet op zijn mondje gevallen.:tongue:
Of is de vader een beetje teruggetrokken en introverte man .:confused:

Ik ga haar woensdag de auto brengen ga je mee Big ??

Bosco
10 oktober 2010, 18:49
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar het meubilair boven in het nachtcafe is nieuw, daar staan nu beige lederen banken die erg lekker zitten :biggrin: .
In de bar zijn de tafels vervangen door ovale tafels die wat meer loopruimte toelaten.

Huh ???? Is mij helemaal niet opgevallen. :tongue:

Willi69
10 oktober 2010, 19:13
Nee, das ist völlig :a_t_nu06:. :biggrin:

Stiffmaster
11 oktober 2010, 17:57
Huh ???? Is mij helemaal niet opgevallen. :tongue:

Nee jij was druk met dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184768&postcount=495) :teuflisch::teuflisch:

Bosco
11 oktober 2010, 18:06
Nee jij was druk met dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184768&postcount=495) :teuflisch::teuflisch:

Klopt stiffie, door die 3 prachtige vleermuisjes heb ik nergens anders meer oog voor. :biggrin:

kempie
11 oktober 2010, 20:56
Zaterdag was het dan zover m'n vrijkaartje voor PHG eindelijk gebruikt. Wel ongeveer een jaar geleden dat ik in PHG geweest. Las een tijd lang verhalen dat het zoveel slechter werd maar de laatste tijd dat het weer beter was. Moet zekkgen dat ik verbaasd was over het hoge aantal dames wat ik aantrekkelijk vond. Was wel rustig met beren in de club maar dat is alleen maar een pre.

Werd hier en daardoor een dame aangesproken maar koos er uiteidelijk zelf om een mooi, lange dame genaamd Sandra aan te spreken. Klein als ik ben val ik wel op mooie lange vrouwen en met hakken was deze wel dik 1.90m. Was 3 dagen in PHG werkte en vond het daar niks heeft voorheen 3 weken in VV gewerkt en heeft me verteld komende week weer terug naar VV te gaan. Super tijd met haar gehad op de kamer.

Heb later bij verschillende dames nog wel geinformeerd maar de klik ontbrak of ze boden niet de gewenste service waardoor ondanks de verleiding de twijfel bleef. Sandra bleef de hele avond aardig (goede aftersales). Dus uiteindelijk voor een 2e sessie met haar gekozen.

Moet echt nog een keer terug naar PHG om van de andere mooie vrouwen te genieten (waaronder de mooie Danielle en Ola) maar denk dat volgende keer eerst VV maar weer eens op zoek.

Bedankt voor het vrij kaartje, echt een fantastiche tijd gehad en zou anders nooit Sandra hebben leren kennen en zou PHG anders nog een tijdje links hebben laten liggen.

Dalton
12 oktober 2010, 03:50
Moet echt nog een keer terug naar PHG om van de andere mooie vrouwen te genieten (waaronder de mooie Danielle en Ola)

OLA is anders ook niet zo klein maar heeft een paar mooie tieten en een heerlijke kont.
Deze dame levert op de kamer echt vakwerk.:liebe2:

ijsbeer11
14 oktober 2010, 15:03
Gisteren voor het eerst in PHG geweest

Goed bevallen, eten super goed..

Sessie met Roemeense Anita was minder..(bedankt Bosco :thefinger:)

Met die andere Roemeense was het GFE+++ PSE+++ :freu:

Aangezien ik geen verrader ben hou ik het voor mezelf
Maar de insiders weten ongetwijfeld wie ik bedoel

Mij zien ze zeker terug op de halloween party

En nog wel eerder ook

Bosco
14 oktober 2010, 16:43
sessie met Roemeense Anita was minder..(bedankt Bosco :thefinger:)

Ze zal jou wel niet zo knap en leuk gevonden hebben. :biggrin:

ijsbeer11
14 oktober 2010, 16:53
Haha, nou om eerlijk te zijn: ik vond haar van dichtbij ook niet knap...
Maar ik begin nu wel aan de geloofwaardigheid van jou recensies te twijfelen als je haar al zo geweldig vindt :thefinger:

Bosco
14 oktober 2010, 17:03
Over smaak valt niet te twisten.
Gelukkig heb ik een goede. ;)

Jansen
14 oktober 2010, 20:44
Ik had gewoon zin om weer eens naar huis te rijden en lekker op de bank te hangen samen met mijn dochter,dus ben ik weer eens naar PHG gereden.
De theke gaf me een kus en zei nog net niet Welkom thuis.

In de hal keken de dames die voorbij liepen met een gezicht van verrek die leeft ook nog.:eek:

De eerste die me aanhield was de vriendin van Vicky :eek: ze vroeg meteen of ik wist dat mijn dochter ook binnen was :biggrin: Ik knipoogde en knikte ja.
Daarna kwam Angelina naar me toe en kuste me met meteen de vraag waar ik het laatste half jaar had uitgehangen :redface: (verdomme dacht ik zijn mijn euro,s dan van een andere kleur ?
Na een douche heb ik koffie genomen en daar hing meteen Andrea om mijn nek met meteen de vraag of ze de sleutel kon halen voor een trio met Angelina erbij.:frown:
Mooi niet riep ik omdat ik net binnen ben en eerst eens ga rondkijken.

Ik vroeg aan Andrea wie Beatrice was omdat ik het gevoel had dat de geest van Bosco hier ook rond dwaalde.:angst::angst:
Ze wees me haar aan en ik naar Beatrice toe om haar de groeten te doen van Bosco en te vragen of ik het kado maar moest mee nemen voor hem :biggrin:
Nee dat wou ze zelf afgeven.
Dan komt er een snelle man met een dure bril naar me toe en vraagt of ik jansen ben :gruebel:
Ja hij wist het vanwege bepaalde kenmerken die ik aan hem had doorgegeven
(Knap prachtig figuur Dubay bruin en veel dames om me heen) haha :biggrin:
Het bleek Masseurke te zijn (een grensgeval :gruebel::gruebel:) we hebben gezellig gekletst omdat hij wat nieuwere dames kende en ik de oude garde.
Zijn vriend was voor de eerste keer naar de hoeren en dan ook nog hier :eek:
man oh man ik heb nog nooit zo,n geile beer gezien hij stelde zich volgens mij aan alle dames voor en had geen sleutel nodig maar een loper voor de kamers.
Het was wel jammer dat ze al vroeg naar huis moesten ( ja getrouwd he :biggrin: )
Maar ze hebben dan ook heel wat plinten gehad die middag.
Komt nog net voor ze weggaan mijn dochter Vicky/Jaqueline binnen en vliegt me om mijn nek met papa papa papa :bibber_2: dus stel ik Masseurke haar ook even voor door aan te geven dat ze mijn dochter is.
Omdat ik natuurlijk eerst even wil eten en daarna de kamer op wil neem ik Andrea en Angelina mee naar kamer 17.
Ik liet Andrea me een PZC geven en Angelina een bef beurt en ik dacht dat ik de echo van Bosco hoorde maar dat was nog niet het ergste in de hoek zag ik een schaduw van MichelJ met een sigaret :eek::eek::eek:
Ik schrok :eek: niet van MJ maar van de sigaret die hij rookte ;)
Omdat ik vond dat Angelina niet erg aktief was heb ik haar naast Andrea gezet en beide in Doggy genomen.
Op het laatst toen ik Angelina doorprikte kwam Andrea me heftig tongzoenen waarna ik de Echo van Bosco wegspoot en MJ in de fles weer verdween .:huch:
Later op de avond liep ik 11CC het lijf en heb hem duidelijk gemakt dat er geen LR 5 jaar bestaan was maar een YBF feest in LR:rolleyes:
Dus deze oude ijsbeeer gaat ook komen.
Mijn dochter vond het vreemd dat ik daar zoveel dames kende,maar ja ik ken haar klanten toch ook niet allemaal :eek:
Beatric kwam steeds langs en dacht dat ik misschien ook wel wat euro,s van Bosco had mee gekregen :frown:
Ja de avond was voor mij weer echt als vanouds super eten met 4 soorten vlees aardappeltjes en diverse groente.
De dames waren gewoon super ik zag zeker 10 toppers lopen die ik nog niet kende.
Omdat Willi69 er niet was heb ik zelf maar even geteld en kwam rond de 40 dames.
Zit er een dame aan de bar met een bekend gezicht en ik vraag aan mijn dochter of zei die kent ? maar nee dus.
Ik zou jansen niet zijn om het dan zelf maar te vragen en wat bleek Paris ex Gt en werkzaam af en toe in YY door de weeks en in Stutgard Paradice af en toe.
Ze kende me nog ze was toen 18 jaar en nu 22 jaar.

Aan de schandpaal haha nee de dans paal gaf Celina en Andrea nog een paaldans weg wat een meiden zijn dat toch. gewoon de mooiste lichamen waar ander clubs jaloers op zouden zijn.
Na verloop van tijd zat Paris nog op dezelfde kruk en ik zeg tegen haar dit is zeker ook je laatste avond waarop ze lacht en bevestigd.
Ik zeg haal de sleutel omdat ik het wel spannend vind om iemand na 4 jaar weer eens te pakken.
Ze was niet slecht omdat de klik er was heb ik goede sex met haar gehad.;)
Na de pizza (ook goed ) ben ik nog even naar de kamer gegaan met een geblondeerde met een Steekkont :eek: het was een Roemeense het gezicht was wat te rond maar het lichaam was super.
Op de kamer heeft ze me eerst een PZC gegeven en gelukkig werd ik niet gestoord door de geesten van Bosco en MJ (ik had eerst met mijn handdoek gezwaaid en toen de deur pas gesloten).
Toen heb ik ze voor de spiegel in een doggy gezet en ze keek in de spiegel of ze wou zeggen ik ken die meid :redface:
Ik heb haar lekker flink genomen door hard tegen haar billen te kletsen met mijn onderlichaam en daarna op haar borsten gesprietst :baby2:
Rond 23.00 u heb ik PHG verlaten na eerst afscheid te nemen van een aantal meiden en beloofd om volgende week terug te komen.
Vicky/Jaqueline en haar vriendin zal ik daar niet meer aantreffen omdat ze samen vrijdag terug gaan naar LR.
De theke dames vroegen waar ik zo lang gezeten had waarop ik antwoorde dat 4 maanden Dubay me wel goed had gedaan :biggrin: ja ze vonden me ook erg bruin.

Herhaling : PHG zeker volgende week weer omdat ik daar nog een tal dames wil redden van het stil zitten op de kruk.
De mannen die er waren,waren van gewone Nederlandse en Duitse afkomst met een enkel Turk.
Ja het was een gezellige ouderwetse avond dus zet mij maar volgende week woensdag neer bij meetingpoint samen met Sonny.:)

masseurke
14 oktober 2010, 22:53
Het was een heuglijke dag, ik zou men goeie, oude maatje eindelijk gaan inwijden in de geneugtes van het PHG oord van verderf…

De lange heenreis gaf me voldoende tijd om pocherig mijn eigen wedervaren uitvoerig uit de doeken te doen. Deze “ervaren” rot zou dat broekventje eens even overtroeven met spectaculaire verhalen van de afgelopen jaren.
Dat zorgde voor flink wat lol in de auto, toegegeven; ik gaf sommige verhalen wat meer kleur dan nodig… :wink:
Dat plezier zou vlug keren… in puur afgrijzen of noem het afgunst, zo je wil!!!

Toen ik met mijn ietwat zenuwachtige maatje, na ontvangst van badjas, sleutel en het overhandigen van de euries, in de kleedkamer stond en hij zich van het nutteloze textiel ontdeed zag ik mijn maatje zijn super afgetrainde body te voorschijn komen… :eek: “PATSER, wat krijgen we nou?!?!?! Ga jij hier een beetje met gespierde tieten en dito buik lopen showen, tegenover mijn uitgezakte tietjes en buik(je)?!?!”
Een scheef en vals lachje was het enige wat mijn kant uit kwam. Ja, zo ken ik hem weer de Patser, maar wacht maar dat zet ik hem betaald, is het niet ter plekke, dan wel in het verslag van ons bezoek. :biggrin:

Sorry voor de lange intro heren medeberen, ik moet het een beetje kaderen, niet?
Helemaal van mijn melk slofte ik blauwslipperend en witgejast met Patsertje richting bar waar het zeer rustig toeven was. Bij aankomst was de parking ook nagenoeg leeg, met als resultaat dat we met 4 beren aanwezig waren en slechts enkele heerlijke “sloeries” de bar niet gevuld kregen.

We kregen aandacht van twee niet nader te vernoemen wijfjes, die onze interesse niet waard waren.
Een andere trok wel mijn aandacht, de oranje harige Samantha uit Rusland, heerlijk grietje, maar zoenen op kamer, daar moest ze niet van weten, jammer.
Na twee bakjes koffie trok ik met DE Patser door de club, dat loopje van Hem, die spierballetjes die rolden, walgelijk! WAAR was ik toch aan begonnen, WAT had me bezield…?! :heul:
Enig voordeel was dat ’t Patsertje redelijk onwennig was, maar ik wist dat ook dit enkel een kwestie van tijd was…

Een zwart charmant dametje trok al vlug de aandacht van de Patser, daar zou Hij weldra mee naar de kamer trekken.
Hij kreeg ook aandacht van de Duits / Turkse Leyla, maar van de taal van Goethe heeft het Patsertje geen kaas gegeten… :thefinger: Dat was dan ook mijn kans waardoor de Patser zijn afdankertje mijn kant kwam afgedropen…
Minuten later verdween Hij met de zwarte richting kamer, niet nadat ik haar had verwittigd dat Hij een “animal” was, ze sloeg mijn verwittiging echter in de wind alsof het een vervelende mug was… :wand:

Ik vroeg Leyla (nog een beetje beduusd van al dat spierengeweld) wat ze zoal doet op de kamer. “Blasen” kon ze naar eigen zeggen als de beste, zoenen deed ze ook… Intussen stond ze met dat walgelijk heerlijke kontje voor me te draaien, nou; “Sleutel en wel meteen”, was wellicht het enige wat ik haar nog zei, want minuten later waren we op kamer…
Ze begon haar tepeltjes (waarvan eentje gepierced) wakker te maken met een ijsblokje, van dat zoenen kwam niets of zeer weinig in huis, dat “blasen” daarentegen, was van het betere werk, het slurpende geluid echode wellicht via haar slokdarm tot in het moppie haar buikje…
Op mijn verzoek heeft ze mijn machine (een verkleinwoord had hier ook gekund, maar mag ik even?) :cool: gekoeld met een ijsblokje, wat ze eveneens voortreffelijk deed.
Even later stak ze datzelfde walgelijk heerlijke kontje in de lucht, ik dacht bij mezelf; “dat duurt me hier geen 15 stoten (klopt, waren er 14 of 13) en ’t zakkie is leeg…”
Fijne eerste “crash-boem-boem-boem-bang”, alleen jammer van dat zoenen…

Ik was al klaar met douchen toen Hij ook weer verscheen, Patsertje was tevreden van zijn zwarte parel en ging spiertjes rollen onder de douche, maar niet nadat Hij al een volgend contact had gelegd met een blonde Colombiaanse… Zij stond op Hem te wachten aan de douche, weer maakte ik de nodige gebaren en zei haar; “He’s an animal”, maar hier kreeg ik enkel een scheef lachje in mijn richting. “Wacht maar”, dacht ik, “als je straks uitgehoond van de kamer komt zal je wel anders piepen…” :smile2:
Meer dan een uur - EEN UUR - :eek::mad::rolleyes: was Hij weg en moest zich naar eigen zeggen reppen om binnen de termijn aan vuurwerk te geraken…

Een beetje doelloos toerde ik rond van buiten naar – nachthal – bar – wc (een mens moet ook al eens plassen niet waar) naar buiten – nachthal - …
Ik had Grace / Grais gezien, die heeft men hart gestolen, maar vond haar niet onmiddellijk terug…

Wie ik wel zag was Hanina, deze ranke Argentijns / Italiaanse, 22 jaar, lang zwart haar, die reeds 15 jaar bij den Duits woont. Ze praat "tig" talen, behalve Frans dat ze naar eigen zeggen voldoende doch alleen op de kamer beheerst. :smile2: Ze zag er ge-wel-dig uit en deed me bovendien denken aan een heerlijk buurmeisje van in mijn jeugdjaren waaraan ik me destijds nooit had gewaagd. Ik had dus de kans om “haar” nu dan alsnog te palen. “Nich fingeren, war ich vergessen, entschuldigung züse…”
Hanina is geweldig mooi, perfecte maten, prachtige naturelle B cup, lief… de sessie was eerder gewoon te noemen, maar dat wordt ruim gecompenseerd door haar verschijning. De “crash-boem-boem-bang” die volgde was dan ook heerlijk…
Ik zag haar later op de dag nog vaak terug en dat leverde steeds een aangenaam praatje en aanraking op. Eerlijkheidshalve moet ik toevoegen dat ik haar als afsluiter een heerlijke massage heb gegeven, draagt wellicht ook bij…
Note aan de admin, ik vond geen draadje over Hanina, maar als ik het me goed herinner zei ze me dat ze een GT verleden had. Draadjes samenvoegen is voor de kenners onder ons.

Het Patsertje, die ouwe maat van me, moest nog wat eten. We gingen vervolgens naar de nachthal om daar wat te banken en Hij kon de laatste kruimels ontbijt / lunch verorberen.
Intussen was het aangenaam druk geworden, zowel qua meiden als beertjes. Ik zocht intussen tevergeefs naar Jansen, die me via pm enkele bescheiden tips betreffende zijn persoontje had gegeven… “spreek me maar aan …” later zou me dat wel lukken.

Toen we in de tuin met enkele gezellige Amsterdammers hadden gekletst (ik ga er niet verder op in, anders wordt het hier nog langer dan het nu al te lang is) zag ik Grace / Grais weer rond de paal staan draaien, in gezelschap van ene Vanessa. We stapten op hen af, Vanessa stond al gauw in de deur met haar heerlijke body te draaien, het beroerde Hem onmiddellijk en ja hoor, ook na mijn verwittiging verdween ze lachend met Hem naar de kamer.

Ik vertrok met Graïs naar de kamer, mijn toppertje! Eindelijk wat fijn en passievol zoenen dacht ik. :liebe2: Maar Graïs had haar dagje niet meneer, ik beroerde zacht haar borstjes die ze bijna wegtrok met de woorden; “Oeh, you make me horny”, terwijl ik haar lichaamstaal echter las als; “Blijf met je tengels van men tieten af ouwe viezerik!!!” :hammer:
Zoenen was verschrikkelijk ontbrekend… heb haar wel stevig kunnen doordouwen, maar heb me moeten forceren om een laatste schamel “crashje, boemetje, bangetje” te bekomen.
Ik zei haar ook dat ik meer van haar gewoon was en ze verontschuldigde zich uitgebreid en begon een verhaal dat ze moe was, dat geld niet alles is in ’t leven en nog enkele privé zaken die ik best wel zielig vond (zo istie dan ook weer :baby2:), maar die natuurlijk mijn mislukte sessie niet goedmaakten.

De Patser kwam ik tegen aan de lockers waar hij werd aangeklampt door de blonde Simona, die heb ik ooit van mijn paal willen gooien toen ze me bijna gek reed… :blume: “Het zal toch niet waar zijn”, dacht ik en zei Hem; “Watch out for that girl, she’s dangerous”. Waarop zij me verontwaardigd aankeek en; “Why?”, prevelde. Ik riep haar toe; “Look at you, you’re gorgeous!!!” Een lachje en weg was ze… Oef, deze heb ik dan toch van een uithoonsessie gered. :teuflisch:

Hij prevelde dat hij wat ziekjes was en weer een pilletje nodig had, was niet in vorm… Ja hou toch op man! Een sauna was Zijn volgende move.

Intussentijd heb ik Jansen ontdekt, super gozertje leuke babbel, ik was via het forum ook helemaal mee met zijn “dochter” verhaal. Toen ze ten tonele verscheen bevestigde ik haar dan ook op eenvoudig verzoek dat ze inderdaad als twee druppels de dochter van haar papa was en dat haar nieuwe auto buiten stond. :baeh:
Leuke meid en was het zijn dochter niet geweest dan… Al moet ik zeggen dat ze er in de voormiddag een pak minder vrolijk uitzag.

Patsertje kwam terug van sauna / douche maar ik zag dat Hij in de hal werd besprongen en halverwege de bar ook werd besprongen en maar aan die heerlijke billetjes graaien. “Nou, zo hoort het toch”, zei Jansen toen ik er een opmerking over maakte… Wist hij veel! :frown:

De tijd om huiswaarts te keren brak aan, ik dook nog even onder de douche en toen ik buitenkwam stond Hij alweer verliefd te wezen bij Ola, een dame die met een visnetje trachtte om haar heerlijke tieten in bedwang te houden, wat amper lukte. De Patser verontschuldigde zich met te zeggen dat Hij zich niet lekker voelde, naar huis moest en een pilletje nodig had.
Ik zei haar wederom dat Hij een “animal” was en dat hij, eens Hij een stijve had, 2 viagra pilletjes bovenop nam. “No?”, keek ze me verontwaardigd aan gevolgd door gegiechel van Hem en haar. :lostit:

Onze tijd om te gaan was gekomen… Wat een vreselijke dag, maar weet je wat me na al die ellende nu toch zo gelukkig maakt? Dat ik men goeie ouwe maat, de nieuwe PHG God, :freu: heb kunnen inwijden in het heerlijke gebeuren van de Duitse clubs en als Hij me beloofd om nu te stopen met trainen, dan keren we samen nog wel eens een keertje terug! :smoke:

Note voor men goeie ouwe maatje, dit is de enige en laatste keer dat ik U heb verafgood, maar vond het hartstikke geinig dat je er bij was! :thefinger::biggrin:;)

Big30
15 oktober 2010, 01:02
Het was een heuglijke dag, ik zou men goeie, oude maatje eindelijk gaan inwijden in de geneugtes van het PHG oord van verderf…

Een andere trok wel mijn aandacht, de oranje harige Samantha uit Rusland, heerlijk grietje, maar zoenen op kamer, daar moest ze niet van weten, jammer.

Ik vertrok met Graïs naar de kamer, mijn toppertje!

Note aan de admin, ik vond geen draadje over Hanina, maar als ik het me goed herinner zei ze me dat ze een GT verleden had. Draadjes samenvoegen is voor de kenners onder ons.

Intussentijd heb ik Jansen ontdekt, super gozertje leuke babbel, ik was via het forum ook helemaal mee met zijn “dochter” verhaal.

1. Heel leuke recensie masseurke :freu:!
2. De oranje harige Samantha is denk ik deze Dame:
Vika (Litouwen) ex-Xenia VV/GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22024)
3. Hanina, wellicht deze dame?
Hanina (Duits) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22788&highlight=hanina)
4. Jansen een super gozertje :tongue:;):biggrin:???
5. Grais/Grace terug?? Long time no seen!
Grace - Grais (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4494&highlight=grace)

:wink2::wink2:
Big30

ijsbeer11
15 oktober 2010, 13:34
Al maanden was ik nieuwsgierig..
Jarenlang had men het in de wandelgangen over "Oedt"
In Oedt is het goed, werd er dan veelal gezegd...

Zelf ben ik de eerste 2 jaar van mijn ijsberencarriere, voor wat betreft de saunaclubs, niet verder gekomen dan de Golden Time en een enkele keer Yin Yang...

Ik was van plan om mijn horizon in saunaland te verbreden, dit is al goed gelukt met de afgelopen periode veelvuldige bezoeken aan Villa Vertigo...
Dit smaakte naar meer..

Een vriend van me, geen forumlid overigens, komt al geruime tijd enkele malen per week in Oedt, hij had me al vaak meegevraagd maar elke keer was het er niet van gekomen
Ook op dit forum hoorde ik vaak postieve verhalen, met name aan onze kale vleermuis had ik al meerdere malen beloofd om een keer te gaan

Afgelopen woensdag had ik het al de hele dag op mijn heupen, er moest en zou die dag geneukt worden... Ik wist dat mijn maat bijna elke woensdag ging, en ik vond vandaag de ideale mogelijkheid om mijn vuurdoop te beleven in Planeet de Blije Tuin

Ik belde hem aan het einde van de middag op en vroeg wat zijn plannen waren voor die avond. Hij antwoordde dat ik niet van die stomme vragen moest stellen en vroeg met een cynische ondertoon of ik weer belde om te zeggen dat ik de volgende keer ECHT mee zou gaan...

Hij was blij (happy) verrast, toen ik hem meldde dat ik vandaag toch echt met hem mee zou gaan kon hij zijn geluk niet op (althans zo zei die)

Om 18.30 vertrokken we vanuit de Lampenstad richting het pitoreske dorpje Oedt, onder de gloed van Tonisvorst... Omstreeks 19.15 parkeerden we onze auto op de parking recht voor de ingang

Ik kreeg kriebels in mijn buik, alsof het mijn eerste keer bij de hoeren was..
Ik mocht, omdat het mijn eerste keer was op de bel drukken

De, verre van aantrekkelijk maar o zo gastvrije, Theke opende de deur naar het paradijs
Ik zocht naar een balie, maar die had ik daar waarschijnlijk nu nog niet gevonden
Ik overhandigde met frisse tegenzin een 50 euro biljet af en kreeg in ruil daarvoor een, perfect passende, badjas! :freu:

Ik begaf me met mijn maat naar de kleedruimte alwaar ik me omtoverde tot een volwaardige ijsbeer, mijn verbazing was groot toen ik achterop mijn badjas het cijfer 11 geborduurd zag!

IJSBEER11 was in PHG!

Ik kreeg van mijn maat een rondleiding en ik moet zeggen dat ik het een mooie club vond. Een gouden zet om een wat relaxere ruimte (waar het eten wordt geserveerd) te combineren met de barruimte

Na wat hete kip naar binnen te hebben gewerkt en een paar Heinekes begaven we ons naar de bar alwaar mijn maat werd ontvangen, alsof hij net uit een Chileense mijn was bevrijd na 2 maanden! Hij stelde me voor aan zijn aanstaande vrouw, en nog wat andere dames waarvan ik me alleen de naam van Morena nog kan heugen. Ik stelde me namelijk aan haar voor als Tom Boxer :thefinger:

Nadat ik op de heerlijke hoekbank had plaatsgenomen raakte ik in gesprek met Mister Feyenoord... LEO BEENHAKKER!

Hij had onder zijn badjas een trainingspak aan en in zijn handen een banaan en een shagbuil, ik had al snel door dat hij bij het interieur hoorde daar want iedereen kent hem daar (ook niet verwonderlijk met zo'n voorkomen)

Al snel kwam er een dame langs me zitten waarvan ik niet echt een hoge pet op had, het bleek te gaan om de Hongaarse Chris, ze meende me te herkennen uit GT lang geleden, uiteraard ontkende ik in alle toonaarden zoals het een ervaren ijsbeer betaamd!
Al veel te snel begon ze te sturen voor een kamergang maar ik voelde niet echt een klik en bedankte dus voor de twijfelachtige eer
De blik die ik hierna kreeg was er een, die honderden ijsberen in een keer kon doden!

Ondertussen had ik wat met Bosco gesms't omdat ik hem beloofd had hem live op de hoogte te houden, hij adivseerde me om eens kennis te maken met Anita...
Ik was zo geirriteerd door die Hongaarse dat ik zo brutaal was om juist haar te vragen of ze wist wie Anita was
'"Why you must know?" zei ze met eenzelfde blik als kort doorvoor
"Well" zei ik in Brabants Engels "There is one man with no hair from Zuid-Holland, they call him the vleermuis in polarbearworld, he's my mentor and he said to me that I must fuck her, his name is Bosco"

Enkele seconden later plofte Anita naast me neer en vroeg verbaas waarom ik haar nodig had, ik vertelde dat ik haar van Bosco moest neuken en een nep glimlach verscheen op haar gezicht, ik liet haar de sleutel halen en we belandde auf Zimmer 1, de sessie was plichtmatig, gemiddeld, niet slecht maar geen herhalingsgevaar, Bosco bedankt! :thefinger:

Ondertussen hoorde ik dat ook Jansen in de house was maar dat vond ik vreemd aangezien alle plinten nog aan de muur zaten.

Ik was teleurgesteld, ik had mijn geld beter kunnen besteden dan aan die magere witte broodplank, maarja leuk om een keer gehad te hebben!

Opeens werd mijn aandacht getrokken door een partij billen waarop de Lopez familie in Latijns Amerika jaloers mag zijn! Ik bekeek haar eens goed en wat ik zag was een meisje, een vrouw, zoals ik alleen in mijn dromen ooit heb gezien

Ze had alles waar ik van hou... Een bos krullen, mooie ogen, een supermooi figuur en een geile piercing net boven haar lip
Ik sms'te Bosco om te vragen wat ik hiermee aanmoest..

Al snel trilde mijn Blackberry in mijn badjas, gespannen opende ik mijn Inbox
"Dat is Angelina, die moet je pakken, die is super"

Jaja Bosco, dat zei je ook van Anita, maar toch dacht ik dat hij het dit keer wel bij het rechte eind had..

Ik wenkte, op een quasi stoere manier, Angelina bij me en al gauw raakten we in een diepzinnig gesprek op een van de banken.

Ik was diep onder de indruk van zo'n lekker wijf, en toen bleek dat ze Roemeens was, sprong ik een spreekwoordelijk gat in de lucht!

CE FACI?!?!?! schreeuwde ik iets te hard tegen haar, waarna een aantal dames mij aankeken met een huh-jij-komt-toch-uit-nederland-hoe-kan-het-dan-dat-je-roemeens-spreekt blik!

Ha, jullie moesten eens weten, ik ben dan misschien voor het eerst hier, ik heb al meer van jullie landgenotes geneukt, dan dat jullie neven bankpassen heeft geskimd!

Angelina antwoordde lachend en vroeg van wie ik Roemeens had geleerd
Ik was voornemens niet te liegen tegen haar en zei dat ik dat van een meisje had geleerd
Ik kan slechts zeggen dat ik 24-7 op een forum zit met alleen maar kansloze viezeriken die elke week naar de hoeren gaan, en dat daar 60% van de topics gewijd wordt aan dames zoals haar:thefinger:

Nadat ik wist met wie ik te doen had was het tijd om de kamer op te zoeken, het werd kamer 3, klein en knus...
Over de sessie lig ik nu nog te dromen...:betrunken::betrunken::betrunken:
Angelina is met stipt op 1 binnengekomen in mijn top 5 van dit jaar

Om omstreeks 23.30 kwamen we van de kamer af en ik liep gehypnotiseerd en slaapwandelend achter haar aan met mijn armen gestrekt vooruit

Mijn vriend zat te wachten in de bar en er verscheen een grote glimlach op zijn gezicht toen hij zag dat ik geen gel meer in mijn haren had

We hebben nog wat gedronken met zijn vieren (hij, ik, Angelina en zijn echtgenote) waarna het de hoogste tijd was om weer koers te zetten richting Eindje

Op 30 oktober zal ik weer aanwezig zijn samen met mijn maat tijdens de Halloweenparty en hoop daar op meer ijsberen

Zo zie je maar dat wat in de wandelgangen gezegd wordt niet altijd gelogen is..
Want in Oedt, is het zeker goed!

IJSBEER11

masseurke
15 oktober 2010, 13:49
het pitoreske dorpje Oedt, onder de gloed van Tonisvorst... Omstreeks 19.15 parkeerden we onze auto op de parking recht voor de ingang

Nadat ik op de heerlijke hoekbank had plaatsgenomen raakte ik in gesprek met Mister Feyenoord... LEO BEENHAKKER!

Hij had onder zijn badjas een trainingspak aan en in zijn handen een banaan en een shagbuil, ik had al snel door dat hij bij het interieur hoorde daar want iedereen kent hem daar (ook niet verwonderlijk met zo'n voorkomen)

IJSBEER11

Haha, leuke rec Ijsbeer11, jij hebt wellicht mijn plekkie ingepikt!

Die Beenhakker :biggrin: heb ik ook mee geluld, spoort niet die jongen :sleep: :smile2:

Gegroet,
M

egon, Dr. Rammler
15 oktober 2010, 13:52
schöne Berichte alles hier :tongue: haha, bin ja bald da, denke mal, werde in 3 h dort aufschlagen, meld mich dann :biggrin:

Willi69
15 oktober 2010, 14:45

Wurde hier schon öfters als Schumi erwähnt. ;)

Scoobert
16 oktober 2010, 08:35
Vrijdag vrij, tja wat doe je dan ??? De tuin in en daar wat puinruimen, gewoon lekker op de bank hangen thuis met een DVD-tje, of iets anders zoals een club bezoeken....?

Uiteindelijk dan toch niet naar PHG gegaan, alwaar ik dan ook niet op de bel drukte om binnen te komen om dus geen 50 euro af te geven aan Theke Helena, die per toeval niet aan de deur stond te bellen.
Niet naar binnen gegaan, waardoor ik dus ook niet hoefde te wachten op de sleutel en geen blauwe slippers en witte badjas kreeg. Scheelt ook weer 50 euro, die je ook niet hoeft te betalen als je niet gaat clubben :freu:

Geen idee wie er wel waren, want toen ik niet de bar inkeek zag ik daar ook geen gasten of meiden.
Omdat ik er toch niet was, hoeft Big30 dan ook niet te wissen en ook niet bang te zijn dat ik een realistische blik geef op de stand van zaken daar :thefinger:
Na me niet te hebben omgekleed, dan geheel onopvallend niet het nachtcafe ingelopen, waar ik geen gokkasten, geen meiden, alsmede ook geen supergoede masseur Alexander terugvond. Zonde wat je allemaal mist, als je niet naar een club gaat.
Na een uurtje niet te hebben gewacht daagde dan ineens een ook niet aanwezige Hausmeister op, die ik dan ook niet hoefde te vertellen dat ik er niet was. Hij kon er ook niet mee lachen en vroeg zich dan ook af waarom ik er dan toch was als ik er niet wilde zijn :betrunken:
Nu ja, ik was er dan wel niet, maar zag wel de immer vriendelijke en lekkere Theke Angela :liebe2: (ex VV), die me maar wat graag billenkoek wilde geven, omdat ik er niet was, zo wist ze te vertellen :gruebel:
Weer een groot gemis dus voor mij :heul:. Volgende keer toch maar gewoon gaan.

De eeuwig treuzelende Metzger kwam ook niet op tijd (das normaal) en het duurde dan ook niet lang alvorens hij het eten nog steeds niet klaar had. Gelukkig was het zo dat ik niet achter de Hausmeister aanliep en dus helaas ook niet de 2e in de rij was bij het niet te eten diner, dat werd geserveerd. Omdat het niet smaakte deed ik mijn bord, dat ik niet had gepakt, goed vol om zodoende te laten zien dat ik het eten niet lekker vond.

Omdat ik niet hoefde te eten en dus als een van de weinigen er niet was, had ik dan ook mooi de gelegenheid op zoek te gaan naar een meid om niet mee naar de kamer te gaan. Iedereen aan het eten, ik was er niet en toch kreeg ik oneerbare voorstellen van Andrea (sinds wanneer wil die met mij ?? of zou Danielle iets hebben doorverteld :wink:), een mooie donkerharige 'Spaanse', Anita geheten en zo passeerden nog een paar dames de revue die er helemaal niet was.
Als je ergens niet bent, scheelt dat dan ook geweldig in wachttijden op zowel toilet als kamers. Gelukkig miste ik zodoende ook de immer bulderende Egon, die zich luidruchtig beklaagde dat hij weer met Beatrice de kamer op moest ??. Ik lachte er zachtjes mee en dacht, ga dan niet, net zoals ik.

Ineens werd ik in beslag genomen door een lekkere Italiaanse :gruebel:, die ondanks mijn afwezigheid wel eens met mij de kamer op wilde. Mijn Italiaans is niet je van het, dus antwoordde ik maar in het roemeens, want dat maakte toch niet uit door mijn afwezigheid.
Die ene keer dat wij samen een kamer hadden genomen konden we ons niet meer herinneren, en dus zagen we dan ook maar af van een hernieuwde kamergang. Helaas kan ik dus hier ook niet vermelden hoe ze heette, hoe lekker het zou zijn geweest, hoe goed ze in bed is en hoe gesloopt ik zou zijn geweest als we de lakens hadden gedeeld.

Ik baal er dan ook heel erg van, dat ik eerder die dag besloten had niet te gaan clubben en thuis te blijven, alwaar ik dan tegen half 12 in de avond erachterkwam dat ik toch weg was geweest, want ik reed mijn garage binnen en dacht......Dedju, het was wel heel erg lekker vandaag :thefinger:
Was het nou een nachtmerrie of een daghengst ???

Zucht :hammer:......even van me apropos af :biggrin:

Willi69
16 oktober 2010, 16:33
Ineens werd ik in beslag genomen door een lekkere Italiaanse :gruebel:, die ondanks mijn afwezigheid wel eens met mij de kamer op wilde.
Wenn Scoobidoo dagewesen wäre, hätte ich 10 € mehr geboten und er hätte das PHG ungepoppt verlassen müssen. :hammer:

Willi69
16 oktober 2010, 18:24
Gestern war mal wieder PHG-Tag zusammen mit Egon (ich glaube, auch einen holländischen Ex-TA gesehen zu haben :cool:). Zunächst viele Mädels und eher wenig Gäste, später genau anders herum. Das lag wohl auch daran, dass alle Zimmer besetzt waren und Wartezeiten entstanden. Wiederum viele neue Mädels und eine Deutsche (?) mit kurzen braunen Haaren und eine vollbusige schwarzhaarige Türkin (A…?) , die früher schon einmal im PHG gearbeitet haben.

Die Stimmung war sehr gut, die Rumäninnen feierten in der Couch-Ecke ihre Privat-Party und tanzten ausgelassen an der Tabledance-Stange (+ Celine/Destiny/Petia):dance00[1]:. Essen/Trinken wie immer prima, nur das Wetter war Sch…lecht.

Vishna musste das PHG verlassen, dafür arbeitet jetzt wohl Ex-VV-Angela. Schade, wieder eine Thekenfrau weniger, die man mal nach Tipps/Namen fragen kann. :redface:

Anwesende Mädels am Freitag, dem 15.10.2010 (circa 47):

Alice (:a_t_nu06: Russland), Alma (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Celine (Marokko), Clara (Moldawien), Desiree (Rumänien), Destiny (Deutschland), Ellen (:wiederda: Russland), Emmy (Thailand), Georgi (Rumänien/Italien), Hanina (:a_t_nu06: Argentinien/Italien), Honey (Deutschland), Kiara (Deutschland), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Linda (Madagaskar), Lisa (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Marissa (Polen), Megy (Polen), Melina (:a_t_nu06: Deutschland), Mira (Deutschland/Griechenland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Ola (Rumänien), Patrizia (Polen), Petia (Bulgarien), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland), Vesy (Bulgarien) und Vika (Litauen) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:

Manni1A
17 oktober 2010, 00:38
Vishna musste das PHG verlassen, dafür arbeitet jetzt wohl Ex-VV-Angela. Schade, wieder eine Thekenfrau weniger, die man mal nach Tipps/Namen fragen kann. :redface:

Wenn es diese Angela ist, dann hat sie früher auch mal im PHG vor der Theke gearbeitet (bis der Saunameister seine Finger ins Spiel brachte, und Angela ihre Karriere abrupt beendete) :biggrin:

Danach wechselte Angela ins GT und später in die Villa, ehe sie nach einer Baby-Pause eine Zeitlang inaktiv war ;)

popey01
17 oktober 2010, 10:44
Vishna zullen zeniet missen denk ik wat een arrogant ding

Scoobert
17 oktober 2010, 11:17
Vishna zullen zeniet missen denk ik wat een arrogant ding

Qua looks zie ik liever Angela :biggrin:.....billenkoek van haar is geen probleem ook al ben ik er niet :gruebel:
Billenkoek van Vishna, nee laat maar, ook als ik er wel was......

One more to go :baeh:

Willi69
17 oktober 2010, 14:14
Wenn es diese Angela ist, dann hat sie früher auch mal im PHG vor der Theke gearbeitet (bis der Saunameister seine Finger ins Spiel brachte, und Angela ihre Karriere abrupt beendete) :biggrin:
Am besten findest Du das durch einen persönlichen Besuch im PHG heraus. :wink2:

Big30
17 oktober 2010, 14:20

Nu als theke in PHG. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=218&highlight=angela)

Manni1A
17 oktober 2010, 22:47

Gerne, wenn Willem II eine Freikarte springen lässt :biggrin:

gino500
20 oktober 2010, 18:24
hallo beren ik ben nieuw hier op het forum ik zou graaaaaaag wat van een meisje willen weten dat een tijd geleden in PHG heeft gewerkt ze heete Jacky was een klein blondje van poolse afkomst en sprak perfect duits was zeer knap ik denk dat ze van 2003 tot 2005 of 2006 heeft gewerkt daar, hoe of wat kan of ???? kan ik wat info krijgen ben ZEEER benieuwt BvD Gino

Willi69
20 oktober 2010, 19:29
Meines Wissens arbeitet Jacky schon lange nicht mehr in diesem Job.

hen
24 oktober 2010, 06:19
hallo beren ik ben nieuw hier op het forum ik zou graaaaaaag wat van een meisje willen weten dat een tijd geleden in PHG heeft gewerkt ze heete Jacky was een klein blondje van poolse afkomst en sprak perfect duits was zeer knap ik denk dat ze van 2003 tot 2005 of 2006 heeft gewerkt daar, hoe of wat kan of ???? kan ik wat info krijgen ben ZEEER benieuwt BvD Gino

Met deze meid heb ik in 2005 veel uurtjes doorgebracht ze had een tatoo op haar schouder. Daarna heeft ze het nog een half jaar geprobeerd,en is toen als gastdame in een club in Ittervoort gaan werken. Daar heeft ze een gast leren kennen waar ze nu 3,5 jaar mee samen leeft
Ze heeft een dochtertje en ze werkt nu in een boetiek.

Bosco
24 oktober 2010, 11:48
poging 3 :angryfire: Godverdegodver 2 uur lang voor Jan met de korte achternaam zitten schrijven :wand: daarom de hele korte resencie.

Het was gisteren een héérlijke dag. ijsbeer11 weer eens gesproken en Anita en Andrea heb ik gepaald.

Kaajaa
24 oktober 2010, 12:03
Zo maak je het jezelf wel heel gemakkelijk

Bosco
24 oktober 2010, 12:29
Zo maak je het jezelf wel heel gemakkelijk

De resencie was pleite tijdens het posten, zweeft nu ergens door de lucht.
Schrijf jij maar eens wat, als jij het over jezelf makkelijk maken heb. :thefinger:

Dalton
24 oktober 2010, 14:04
Met deze meid heb ik in 2005 veel uurtjes doorgebracht ze had een tatoo op haar schouder. Daarna heeft ze het nog een half jaar geprobeerd,en is toen als gastdame in een club in Ittervoort gaan werken. Daar heeft ze een gast leren kennen waar ze nu 3,5 jaar mee samen leeft
Ze heeft een dochtertje en ze werkt nu in een boetiek.

Daardoor komt het zeker dat jij iedere zondag in een mooie jurk naar de kerk gaat HEN:biggrin:

Bosco
24 oktober 2010, 15:07
Poging 3 met behulp van Word.

Gisteren vertrokken met kaajaa om 13:30, we wilden een goede reistijd neerzetten en de navi gaf 15:50 aankomsttijd aan. Totdat we bij Eindhoven de file instormde en tenslotte om 16:20 het parkeerterrein van PHG pas indraaide.

Na de ontvangst van de altijd vriendelijke theke Elena, ging ze onze sleuteltjes halen. Toen ik de barruimte inkeek zag ik maar 6/7 dames en geen enkele beer. Anita die mij in de deuropening zag staan sprong van haar kruk en rende met open gespreide armen naar me toe. Nadat we zo in het voorhalletje enige tijd stonden te tongzoenen, stond die lieve Elena maar te wachten met een glimlach en mijn lockersleutel.

Nadat wij onze pels aanhadden liepen wij de barruimte in en er werd “Boscooooo”gegalmt. Het was Andrea die lag te luiëren op een bank. Ik liep naar haar toe en kreeg van haar rood geschilderde lippen en dikke smakkert op de mijne. Na die smakkert had ik net zoveel lippenstift op als haar. Gelukkig kon ik het afvegen aan mijn witte handdoek. ( de kleur stond mij niet goed) Ze zei tegen mij dat ik haar niet mocht vergeten vandaag. Ik zei terug dat dat een onmogelijke opgave is.

Aan de bar zaten inmiddels kaajaa met Lucy en Anita, ik ging erbij zitten en de bacootjes waren niet aan te slepen. Gezellug zat ik zo met Anita te praten en te zoenen toen ineens Andrea om mijn nek ging hangen, ze gaf mij ook een zoen en vroeg om haar gokgeld. Schuchter keek Anita uit haar mooie ogen naar Andrea, uit respect of uit angst laat ik in het midden. Maar nadat ik Andrea haar 10 euro gokgeld had gegeven liep ze verder. Tegen Anita zei ik dat zij toch vandaag de eerste zal zijn. De prachtige glimlach en zoenen van haar waren weer terug.

Inmiddels was ijsbeer11 ook binnen gekomen. Gelukkig herkende hij mij, want ik had hem zo voorbij gelopen. Ik wist niet dat iemand in een jaar tijd zo kan veranderen. Angelina was ook gearriveerd en gaf eerst ijsbeer11 drie zoenen en daarna mij. (Angelina begrijpt duidelijk niets van rangorde) Ik gooide meteen maar de vraag naar haar toe, ook voornamelijk voor Stiffie. “Wat heb ik gehoord, ga je terug naar Golden Dreams?”Met een vies trekkend gezicht zegt ze terug “ben je niet goed bij je hoofd, never nooit niet”. Okay dacht ik, gelukkig heeft Stiff een nieuwe liefde gevonden.

Ik hoorde ook van de dames dat Daniella naar huis was en dat Beatrice ernstig ziek was geweest. Ze had een heftige keelontsteking en was met 40 graden koorts opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het nu weer goed met haar. En is ze volgende week weer aanwezig.

Kaajaa en ik gingen samen douchen en spraken met elkaar af om niet langer dan ’n uurtje op de kamer te blijven zodat we samen konden gaan eten.( Dus kaajaa met Lucy en ik met Anita voor de grapjassen.) Na de afgesproken tijd zaten we gezellug te bunkeren. Daarna ’n bakkie drinken in de barruimte. Ijsbeer11 nam daarna alweer afscheid omdat hij een hotdate in Villa Vertigo had. Ook Lucy en kaajaa namen afscheid van mij want ze hadden voor een langdurige tijd een kamer geboekt. Toen ik mij ongeveer 2 minuten eenzaam voelde sprong Anita weer om mijn nek en begon mij weer zo héérlijk te zoenen, dat kleine Bosco besloot om maar weer ’n keertje met Anita ’n uurtje te gaan.

Ik begrijp niet dat ijsbeer11 en Anita van beide kanten geen klik hadden 1,5 week terug, ijsbeer11 is zoveel jonger en knapper dan mij.

Na dat uurtje moest ik ff bijkomen aan de bar, ik stond nog wankeler op mijn benen dan na de eerste keer met haar die dag. Na een poosje zag ik de mooie Ola, ik heb haar al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Maar iedere keer loop ik haar mis omdat ik dan net van een kamer kom of dat als ik kan/wil is zij bezet. Nadat ik was bijgekomen ’n uurtje dacht ik, dit is mijn kans. Ik wilde opstaan en ineens springt Andrea bovenop mij, ze vraagt “wat heb jij mij beloofd?” Kuuuuuut dacht ik. Ik zeg tegen haar “maar ik ben toch ook nog niet weg”. “ja, maar jij bent nu al twee keer met Anita geweest en het is al bijna 23:00”, zegt ze. Dus laat ik Andrea de sleutel halen, want ik had het idd beloofd, en ik ben geen Roemeense. Ola zal moeten wachten tot de volgende keer.

Ik heb lekker met de mooie en lekkere Andrea de tijd vol gemaakt tot de klassieke muziek. Ik heb zelfs moeten beloven aan haar dat ik van de zomer een weekje gaat doorbrengen met haar en Daniella in Roemenië. Dan zal ze mij voorstellen aan haar ouders als haar vriendje. ( weet niet hoe ze dat gaat uitleggen, aangezien ik ook Daniella heb moeten beloven te gaan trouwen volgend jaar)

In het voorhalletje waar we stonden te wachten op Janine, zodat ze ons eruit kon laten, kwam Anita nog even afscheid van mij nemen in haar casual kleding.

Doodmoe en happy begonnen we aan de lange terug reis.

Badslippers
24 oktober 2010, 18:00
De resencie was pleite tijdens het posten, zweeft nu ergens door de lucht.

Ik herken het maar al te goed Bosco. Super frustrerend als je een recensie hebt getypt en ineens is-ie weg. Vandaag kreeg ik telkens een foutmelding "Your request timed out. Please retry the request." tijdens het posten. Gelukkig type ik alle langere berichten eerst in kladblok en vandaar uit is het alleen nog maar knippen en plakken.

ijsbeer11
24 oktober 2010, 20:23
Gister weer PHG bezocht, toen ik binnenkwam weerkaatste er een fel licht in mijn ogen, ik was verblind, ik volgde de lichtstralen en die wezen allemaal naar een vleermuis in een badjas (nog nooit gezien trouwens een vleermuis in een badjas)
Het was Bosco die alweer omringd was met Roemeense godinnen waar ik me een weg door baande om hem de hand te schudden. Anita en ik neplachten een keer naar elkaar :thefinger:
Bosco is zijn wilde haren nu echt kwijt maar zijn tong heeft die nog want ik heb Anita moeten reanimeren, die lag voor pampus in de gang, ik vond nog wel een half opgerookte Van Nelle shag in haar kutje, Bosco die sigaret moet uit als je gaat beffen!

Toen kwam het geilste wijf van heel de tent binnen en ze had heel veel zin in mij!
Als ze niet Roemeens was zou ik het misschien geloven...
Toen we terug kwamen van de kamer wat gaan eten, smaakte niet slecht alleen beetje droog vlees dus heb ik hem maar in de regen gehouden, kwam goed uit

Inmiddels was het al een uur of 20.30 en besloten we dat er wat actie moest worden ondernomen... Het was erg rustig in PHG en ik vond het echt TE rustig..
2 weken terug was de Villa zwaar kut maar de keren daarvoor zwaar goed dus toch maar de beslissing genomen om te gaan (ook Roemeense aspecten speelden mee:freu:)

Afscheid genomen van Bosco en Kaajaa en op naar de Villa..........

Pistol Pete
25 oktober 2010, 00:06
Mmm, gister trof ik rond 20.30 in LR enkele beren van Youppie die vertrokken waren uit vv omdat daar tegenviel.... Ben benieuwd hoe jij t had in vv...?

ijsbeer11
25 oktober 2010, 10:20
Mmm, gister trof ik rond 20.30 in LR enkele beren van Youppie die vertrokken waren uit vv omdat daar tegenviel.... Ben benieuwd hoe jij t had in vv...?

Zie Viva la Villa...

Ik kan pas oordelen vanaf 21.00 ongeveer, vanaf toen was ik er
Maar meestal begint het daar dan ook pas gezellig te worden, vorige keer was ik er overdag en was het ook echt uitgestorven

Stiffmaster
25 oktober 2010, 14:18
Toen kwam het geilste wijf van heel de tent binnen en ze had heel veel zin in mij!
Als ze niet Roemeens was zou ik het misschien geloven...

IJsbeer11, is dit toevallig de beroemde aanstaande miss IJsbeer11, de voormalige miss Stiffmaster :teuflisch::teuflisch:

masseurke
25 oktober 2010, 15:03
Een week lang moest ik aanhoren hoe geweldig hij (Patser, ik noem hem voor de gelegenheid een keertje Lulhannes) het wel niet had gevonden, maar vooral, vooral dat hij dringend retour moest om Ola te pakken, dat had ik hem tenslotte ontnomen… :thefinger:

Meerijden was zelfs geen sprake van, hij reed zelf en zou wel bepalen hoe laat hij naar huis reed, kapsones die jongen en al zo vlug…

Het verkeer en andere omstandigheden speelden me parten waardoor ik pas rond 7 uur arriveerde aan de blije tuin, een dringend plasje in de bosjes weerhielden me van de druk op de welbekende bel, maar die andere druk was ik dan toch al kwijt…

In de hal aangekomen (men verwacht dan meestal toch wat vrouwelijk schoon) keek ik recht in het smoeltje van Lulhannes, die achteloos een stickie aan de bar zat te roken, Hij maakte een sloom handgebaar dat moest doorgaan als begroeting… Hij die tot voor een week nog geen betalend poesje had gevogeld bekeek me alsof ik een vervelende eendagsvlieg was… :angryfire:

Vlug omkleden en hem eens vlug vertellen hoe ik over dit alles dacht! :ranting2:Bij hem aangekomen was ik één brok stress (vooral van de te lange autorit) stond Ola reeds bij hem, ja zelfs Lulhannes zijn verliefde blik :liebe2: deed ook mij smelten. Bovendien zou onze decennia lange vriendschap nooit in het gedrang komen door een beetje puberaal gedrag, loete jong!!! Die tieten van Ola in dat visnetje hielpen mij wellicht ook minnelijk te zijn.

Lulhannes had al gegeten (even wachten op zijn maatje, hoooow maar) en moest dringend met Ola de kamer op, “Denk dat ik maar gelijk voor een uurtje ga”, zei hij alsof hij een doorgewinterde h**renloper was…
Goed jongen, enjoy! :biggrin:
Ik liep “de tuin” rond en trof ook Don Leo weer op de bank, kompleet uitgedost = inclusief trainingspak.

Het eten was ok, Simona (de zwartharige) kwam de nachthal ingelopen, maar werd net voor men neus gekaapt door een Kojak-achtig typetje… jammer, leek me wel lekker, maar intussen had ik Veronica gespot. Deze mooie Poolse had me al eens flik verwend, geen show, gewoon goeie heerlijke seks…
De deal was vlug beklonken en even later lag ze me weer heerlijk te “blasen”, zoals zij dat doet vind ik gewoon heerlijk, teasing, ze maakte me helemaal gek… Al vlug zoog ze men balletjes tot een plaats waar ze vele, vele, vele jaren geleden hadden gezeten, in de tijd toen ik nog een jongetje was. Ze had een heerlijk luchtje op, een geurtje dat nog uren in mijn neus zou blijven spoken… :rolleyes:
De crash-boem-boem-bang volgde en heerlijke Veronica gaf me nog een deugddoende massage, “Marry me”, was het enige onzinnige wat ik nog kon uitbrengen… de bevestiging bleef uit, gelukkig want ken zo’n verhaaltje;
Heel lang geleden,
een jongen vroeg aan een wondermooi meisje 'Wil je met me trouwen?'
Het meisje zei, 'NEE !'

En de jongen leefde nog lang en gelukkig, vanaf dit moment reed hij met zijn motorfiets, ging vissen, jagen, speelde veel golf, dronk bier en scotch, had héél véél geld op de bank, liet het toiletdeksel naar boven staan, liep geregeld de saunaclubs aan én liet scheten wanneer hij wilde !

Dit volledig terzijde… ;)

Lulhannes kwam ik niet veel later tegen, hij moest nog enkele vervelende telefoontjes afwerken, net nu hij zo verliefd was en Ola hem de toch al goeie sessies van vorige week deed vergeten.

Intussen was het voetbal op ’t grote scherm in de nachthal, de sfeer daalde recht evenredig met elk doelpunt van Inter – Tottenham… vlug naar een absoluut dieptepunt.
De dames ergerden zich zichtbaar.
Ik kreeg het gezelschap van de Duitse Kassandra, die me vroeg of ik van voetbal hield. “Ja, natuurlijk, maar niet als ik hier ben”, was mijn eerlijke antwoord, het toverde een glimlach op haar heerlijke smoeltje, maar het iets teveel in ’t vlees zitten veranderde helaas niet… (ook niet bij mij trouwens)

Ik zag ook men eerste “sauna poesje” van destijds (Marilena), ze zag er geweldig uit, nog mooier als toen, maar kussen zou ze wellicht nog steeds niet doen.
Ze was in ’t gezelschap van Andrea, die stond al op mijn lijstje. Samen tuurden ze naar de gokkastjes…

Lulhannes trok richting bar “Zullen we wat meiden browsen?” Ach, die nieuwe dure woordjes van hem… Ik sprak Andrea aan die quasi gelijktijdig om een sleutel ging, ik slofte haar achterna tot in de bar waar Lulhannes net een plekkie had gekozen.
“Zo”, zei ik hem “die is al om een sleutel”.
Hij antwoordde; “Ja dat zou je thuis ook moeten hebben”.
Waarop ik weer; “Jongen, thuis zijn mijn deuren toch niet op slot!” :biggrin:

Ik kwam met Andrea in de catacomben terecht, nice body… Ze vroeg wat ik graag had en daar zou ze dan eens eventjes werk van gaan maken. Kussen doet ze normaal niet zei ze, maar omdat ik dat zo graag had deed ze het toch maar en met veel overtuiging!
De rest was ook allemaal tip top, ze heeft een heerlijke tong die ze op vele plekjes geweldig wist in te zetten. Crash-boem-bang…
Topgriet en toch miste ik iets, ja, ja, de “klik” wellicht… Of was het omdat het Bosco zijn grietje is... :baeh:

Lulhannes zag ik weer aan de lockers (alsof ie stond te wachten om met me af te rekenen…) :eek:
Hij ging nog een rondje “Ola-jen”, helemaal verliefd die jongen… vandaag gaf hij weer een nieuwe datum door, ’t zal dan zonder mij zijn. En zo zie je maar dat ook kleine kinderen vlug groot worden, op eigen benen staan en hun eigen poesjes gaan… Zo hoort het ook.

Algemeen vond ik het een mindere PHG dag, geen / weinig sfeer, wellicht door ’t voetbal, (of was ’t omdat Jansen in extremis had afgemeld) :wink: weinig dames ook, al had ik daar persoonlijk geen last van.
Helaas was ook men nieuwe liefje (Hanina) er niet… :heul:

De terugrit verliep vermoeid, maar vlekkeloos. Lulhannes had ik daags nadien nog aan de bel, “Denk dat ik geflitst ben…” Ja, ja, wellicht die flash die van je ballen naar je anus en je hoofd trekt (en terug en at random) toen je Ola der borstjes hebt onder gesprietst… :smoke:

masseurke
25 oktober 2010, 15:13
Ik herken het maar al te goed Bosco. Super frustrerend als je een recensie hebt getypt en ineens is-ie weg. Vandaag kreeg ik telkens een foutmelding "Your request timed out. Please retry the request." tijdens het posten. Gelukkig type ik alle langere berichten eerst in kladblok en vandaar uit is het alleen nog maar knippen en plakken.

Faced the same problem, wat smileys weggelaten en na (tig) pogingen lukte het dan toch...

ijsbeer11
25 oktober 2010, 15:29
IJsbeer11, is dit toevallig de beroemde aanstaande miss IJsbeer11, de voormalige miss Stiffmaster :teuflisch::teuflisch:

Het is inderdaad de look a like van Rihanna met wie het weer erg gezellig was op de kamer... Heb bewust haar nummer niet opgeslagen zodat ik haar alleen zie en spreek als ik in PHG kom en dat zal voorlopig wel weer even duren en dat weet ze ook!

Dus ze wordt niet miss ijsbeer11, die heb ik al 2 gehad en ik was niet van plan om nog een derde keer dat te laten gebeuren... Dan moet ik over 3 maanden weer een verhaal posten waarvan er de laatste tijd al genoeg van de revue zijn gepasseerd ;)

Maar erg lekker was het zeker!!!

egon, Dr. Rammler
25 oktober 2010, 17:23

kann sich ja am Freitag, 29.10. mit mir da treffen :biggrin::biggrin::biggrin:

egon, Dr. Rammler
25 oktober 2010, 17:33
Gestern war mal wieder PHG-Tag zusammen mit Egon (ich glaube, auch einen holländischen Ex-TA gesehen zu haben :cool:). Zunächst viele Mädels und eher wenig Gäste, später genau anders herum. Das lag wohl auch daran, dass alle Zimmer besetzt waren und Wartezeiten entstanden. Wiederum viele neue Mädels und eine Deutsche (?) mit kurzen braunen Haaren und eine vollbusige schwarzhaarige Türkin (A…?) , die früher schon einmal im PHG gearbeitet haben.

Die Stimmung war sehr gut, die Rumäninnen feierten in der Couch-Ecke ihre Privat-Party und tanzten ausgelassen an der Tabledance-Stange (+ Celine/Destiny/Petia):dance00[1]:. Essen/Trinken wie immer prima, nur das Wetter war Sch…lecht.

Anwesende Mädels am Freitag, dem 15.10.2010 (circa 47):

Alice (:a_t_nu06: Russland), Alma (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Celine (Marokko), Clara (Moldawien), Desiree (Rumänien), Destiny (Deutschland), Ellen (:wiederda: Russland), Emmy (Thailand), Georgi (Rumänien/Italien), Hanina (:a_t_nu06: Argentinien/Italien), Honey (Deutschland), Kiara (Deutschland), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Linda (Madagaskar), Lisa (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Marissa (Polen), Megy (Polen), Melina (:a_t_nu06: Deutschland), Mira (Deutschland/Griechenland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Ola (Rumänien), Patrizia (Polen), Petia (Bulgarien), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland), Vesy (Bulgarien) und Vika (Litauen) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
@ Willi69 : wie war doch nochmal der Name der neuen Frau die aus Köln kommt ? blond gefärbt, dicke Auslagen mit Goldstäbchen durch die Warzen ???

yeaaaaahhhh !!! War das mal wieder ein geiler Abend :rolleyes:
stelle fest, je mehr man den rum. Frauen zu trinken gibt, desto geiler werden sie und man muss fast um sein Leben fürchten auf Zimmer :smile2:

Ich war natürlich wieder von Beatrice eingefangen. Komme einfach nicht an der Frau vorbei :smile2:

Ansonsten: Das PHG ist total angesagt gute Stimmung und die Frauen sind auch immer gut drauf. Viele neue CDL, freundliches Personal und sehr gutes Essen.

Bis Freitag, dann gehts wieder ab.

@ schade Willi69, dass du Freitag fehlst. :heul:

aber ich bring ja meinen Assi mit ;) der ist schon am sabbern :tongue:

hen
25 oktober 2010, 21:43
Brand in de sauna gisteren zat ik met mijn vriend in de sauna ,rustig te praten.
Komt er na 10 min. een duitser na binnen en zegt, GUTTE TAG,wij zeggen ook GUTTE TAG na 2min zegt hij dat er een vieze geur in de sauna hangt en zegt met wat dennengeur de stank weggaat.
Hij pakt de blauwe bidon wat aan de buitenkant ophangt.
Deed eerst een scheut in het emmertje en smeet wat met de lepel over de stenen.
Geen verbetering zegt hij, en spuit het spul uit de bidon puur over de stenen, een steekvlam tot aan het dak uit schrik spoot hij op de grond en de hele vloer stond in lichtelaaie.
mijn slipper stond in de fik en de handdoek waar mijn vriend op zat begon ook te branden.
Door het uitslaan van de brand, mijn haren van mijn arm kompleet weggesnirkt en mijn arm zo rood als een tomaat, bij mijn vriend een vonkje op zijn peewee geslagen.
En zijn dikke teen en zijn vingertoppen verbrand,de duitser zei dit heb ik nog nooit meegemaakt .
toen we ons weer gingen zitten moesten met ons drieen toch om lachen maar het had veel erger kunnen aflopen

Jansen
29 oktober 2010, 01:11
Gisteren Woensdag was het weer een super avond met gebak en Champagne van een badjas die bleek een goede bekende zakenrelatie van me te zijn die ik nooit gezien had maar al jaren ken .:eek:
Samen met Sonny,Jack42 en 11.cc gezellig de avond doorgebracht en lol gehad met Beatrice,Andrea,Leyla,Veronica,Anca,Mandy,enz.
Ook nog even meegemaakt dat Andrea de leiding had deze avond omdat ze een andere Roemeense terug floot om met mij naar de kamer te gaan.:eek:
Op het eind van de avond heb ik Andrea terug gefloten en verteld dat Ik betaal dus Ik bepaal :angryfire:
Het Roemeens meisje gaat dus volgende week wel met me mee (lang verhaal en kan ik toch geen recenties mee winnen :biggrin: )
Rond 23.00 heb ik de tent weer verlaten en ga volgende week zeker terug om Leyla Lithouen te palen :biggrin: Zie bij Lelya lithouen:biggrin:

Jack42
29 oktober 2010, 07:47
Na 3 jaar :eek: weer eens naar naar PHG geweest en het was alsof ik thuis kwam.
De dame van ontvangst herkende me nog. Ik haar ook wel maar ben haar naam vergeten (een oude vlam van Oblix dat weet ik wel) Later Janine ook die me vertelde dat het wel erg lang geleden was. Nog een heel leuk gesprek over vroeger met haar gehad.
Echter de reden voor mijn bezoek aan Happy was Angela, een vriedin die nu achter de Theke staat bij Happy. Het was een blij weerzien. Ik had een verjaardagskadootje voor haar meegenomen waar ze heel blij mee was. Ze is en blijft een hele lieve meid die echt heel goed haar best doet. Een topper!

7,5 jaar geleden begon het voor mij allemaal in PHG. Afgelopen woensdag kwamen er heel veel flashbacks terug zoals o.a.Leona, Wina, Leyla, die ik woensdag helaas niet gezien heb of misschien wel niet herkend, Sammy, de gezelligheid van toen (een grote familie) en nog veel meer. Ook zag ik nu nog dames rondlopen die er 3 jaar of zelfs 7,5 jaar geleden (Anja) ook al rond liepen. Er waren zeker 35-40 dames aanwezig en voor elk wat wils, het viel me zeker niet tegen.

Rond 18 uur kwam Jansen ook binnen en we zijn kort daarna samen gaan eten. In geen enkele club kun je zo goed eten als in Happy. Je hebt zoveel keuze en het smaakt gewoon goed. Ik had gekozen voor wortelstamp met gehaktballen. Heerlijk!!

Later Sonny ook de hand geschud maar ik zou rond 21 uur weer vertrekken want ik moest nog naar LR om er iets af te geven aan mijn vriendinnetje aldaar.
Als ik dat niet afgesproken had was ik zeker langer in Happy gebleven. Ik weet wel dat het niet weer 3 jaar zal duren voordat ik terug naar PHG zal gaan.
Zo lang kan ik Angela ook niet missen :wink:
PHG is en blijft een goede club voor mij. Niet meer zo druk bezocht (hectisch) als vroeger maar je wordt er nog steeds in de watten gelegd.

Knabbel
29 oktober 2010, 09:34
De dame van ontvangst herkende me nog. Ik haar ook wel maar ben haar naam vergeten (een oude vlam van Oblix dat weet ik wel)

Elena; voorheen werkzaam voor de Theke in PHG en later ook nog als ontvangstdame in VV. Je krijgt in PHG misschien niet de ontvangst zoals in LR, maar dat hoeft voor mij ook niet, want ook dat is 1 toneelspel. Elena is in ieder geval vriendelijk en correct en het weerzien met Angela is ook niet bepaald straf :freu:

Vorige week, sinds ruim 3 maanden PHG, weer eens aangedaan en was verrast door de aanwezige dames. Uiteraard nog vaste kliek, of weer terug, maar zeker ook leuke nieuwe dames. Heb me uitstekend vermaakt die dag en het publiek was gelukkig ook redelijk gemengd. Daarnaast was sfeer en eten ook OK en de massage van Alex weer als vanouds.

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2010, 13:54
ja, ja, der Garden ist wieder angesagt und vor Allem: sehr gemütlich :smile2:

Willi69
30 oktober 2010, 15:47
Anwesende Mädels am Freitag, dem 29.10.2010 (circa 46):

Alma (Rumänien, gestern wieder blond), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Anni (Rumänien?), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Cynthia (Rumänien), Desiree (Rumänien), Destiny (Deutschland), Elena (Brasilien), Georgi (Rumänien/Italien), Honey (Deutschland), Isa (Polen), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Linda (Madagaskar), Lorena (Marokko), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Marilene (Rumänien), Marissa (Polen), Milena (Russland), Mira (Deutschland/Griechenland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Ola (Rumänien), Olivia (:a_t_nu06: Deutschland, > 180 cm), Petia (Bulgarien), Rachel (Tschechien), Sam (Frankreich/Spanien), Simona (Bulgarien), Vesy (Bulgarien), Viktoria (Ungarn) und Xenia (:wiederda: Deutschland/Polen) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:

Dalton
31 oktober 2010, 00:58
Jammer dat ze weer in HAPPY-GARDEN werkt want nu moet ik helemaal van ACAPULCO omrijden om me eens op een perfekte manier te laten blasen.
Deze dame is werkelijk de BLAAS-KEIZERIN van heel NRW.
Maar dat weten de meeste ijsberen al.:freu:

Jansen
31 oktober 2010, 01:05
Jammer dat ze weer in HAPPY-GARDEN werkt want nu moet ik helemaal van ACAPULCO omrijden om me eens op een perfekte manier te laten blasen.
Deze dame is werkelijk de BLAAS-KEIZERIN van heel NRW.
Maar dat weten de meeste ijsberen al.:freu:

Ze wist dat ook ik weer wekelijks terug ben in PHG :baeh:

Willi69
31 oktober 2010, 01:28
So, hier schon mal die Anwesenheitsliste von der Halloween-Party (mein Posting Nr. 2.500 :sleep:):

http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_1_237.gif

Anwesende Mädels am Samstag, dem 30.10.2010 (circa 49):

Alma (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anni (Rumänien?), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Desiree (Rumänien), Destiny (Deutschland), Elena (Brasilien), Emmy (Thailand), Honey (Deutschland), Isa (Polen), Lara (Deutschland), Laura (Kolumbien), Linda (Madagaskar), Lorena (Marokko), Lucy (Rumänien), Mandy (:wiederda: Rumänien), Maria (Bulgarien), Marilene (Rumänien), Marissa (Polen), Marnel (:wiederda: Kroatien), Milena (Tschechien), Mona (:a_t_nu06: Deutschland, Ex-Linda-Teenyland), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Ola (Rumänien), Petia (Bulgarien), Rachel (Tschechien), Sam (Frankreich/Spanien), Sherin (:wiederda: Kroatien), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland), Vesy (Bulgarien), Viktoria (Ungarn) und Xenia (Deutschland/Polen) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:

Jansen
31 oktober 2010, 01:34
Dus Marnel is ook weer retour :freu:

Heb met haar eens een optreden verzorgd in het nachtcafe op ook Halloween :tongue:
Sorry Marnel maar ik kan niet op zaterdag ;)

kater
31 oktober 2010, 10:12
Sorry Marnel maar ik kan niet op zaterdag ;)

Hebben we dat niet meer gehoord ????? :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

dupke
31 oktober 2010, 11:41
Haloween Party in Phg.

Na de tegenvallende weekends in LR en Foots zijn positive inbreng over PHG besloten deze zaterdag maar eens niet naar mijn vaste stek te gaan en Foots per sms laten weten dat de keuze deze keer op PHG gevallen was.

Tegen 14U aangekomen, ja ik geniet graag van een rustige namiddag. Het ontbijt buffet in PGH was er niet op achteruit gegaan, in tegendeel. Lekkere broodjes, ommelet met spek, pannekoeken, ...

In phg komt het avondeten altijd laat dus al maar vast een voorraadje ingeslagen tijdens het ontbijt.

De club was mooi versierd voor het Haloween feestje, maar de klanten bleken blijkbaar andere bezigheden te hebben en lieten nog langer als in lr op zich wachten.

Een groot deel van de namiddag doorgebracht met enkele roemeentjes ex lr, nl Adina(Nicki), Kami(Axlexandra) en Dani(Michelle). en met Adina een leuke namiddag sessie gedaan.

Tegen een uur of 6 's avonds begon er wat volk te komen en omdat ik gezien de party extreem lange kamerwachttijden verwacht een 2e sessie met Kami gedaan.

Ik was aangenaam verrast dat ze ingezien had dat ze haar service terug wat moest opschroeven en wat minder met koningin Anna uit lr moest omgaam in om aan de pijn in de portemonee een oplossing te geven. Ze had inderdaad al van meerdere beertjes vernomen dat daar de oorzaak van de teruglopende inkomsten moesten gezocht worden.

Ze deed bijzonder goed haar best en mag terug de dupke goedgekeurd stempel dragen.

Tegen 19U45 zette Metzker ons een maaltijd voor waar ze zelfs met het beter wordende eten in lr iets van kunnen leren.

De club stroomde ondertussen goed vol, de DJ gaf er een lap op, de meiden en de poetsmannen werden gesminkt om de haloween party te starten. De sfeer zat er goed in.

Hier en daar kwam een Südlander meefeesten, maar niet in de overvloedige en storende manier zoals ik me uit vroeger tijden herinnerde. Ze kunnen ook in een niet storende manier aanwezig zijn, en dan kunnen en mogen ze ook hun feestje komen vieren.

Al bij al een geslaagde avond, al had ik misschien iets meer 'feestje' verwacht. Happy is inderdaad weer terug Happy to be.

Enkel nog wat meer 'bekende' beertjes zouden de sfeer nog beter gemaakt hebben.

Bosco
31 oktober 2010, 11:45
Kaajaa en ik kwamen om 15:30 aan op de Halloweenparty in Oedt. Er lagen en paar uitgesneden pompoenen en er hingen nep spinnenraggen aan de entree. Voor derest was alles hetzelfde zoals wij gewend waren. Het was nog vrij rustig met dames en beren.

Tijdens het omkleden tot ijsbeer werd ik al snel begroet door Dupke, paar sec. later door Beatrice met een paar heerlijke zoenen. Ik zei tegen haar dat ik blij was om haar weer te zien en dat ze weer helemaal beter is. Ik vroeg aan haar wat ze nu precies had, ze vertelde dat ze ontstoken amandelen heeft gehad en daar door 4 dagen in het ziekenhuis had gelegen met 40 graden koorts, en dat ze niet wist hoe dat kon gebeuren. “Misschien moet je niet zoveel lullen in je bek stoppen”, zei ik toen.:biggrin: En onder luid gejoel van Dupke en kaajaa van harder,harder, stompte Beatrice flink op mij los. Natuurlijk begon ik hard te lachen om die muggebeetjes en Dupke zei, “Ja, stop maar hij vind het te lekker” en kaajaa maakte een opmerking dat ik anders de hele lockerruimte zou onderspuiten van plezier.:biggrin: Nadat ik mijn verontschuldigingen had gegeven aan Beatrice kreeg ik een zoen en zei “ik zie je zowel in de bar”. Een paar seconden later kwam de lieve Anita de lockerruimte in en, omhelste mij en gaf mij ook een heerlijke zoen. Aan Dupke vroeg ik “waar word ik beter ontvangen?” “Jij nergens anders Bosco” antwoorde Dupke lachend. “Maar er gaan er vandaag wel een paar happy dames boos worden op mij” zei ik nog. Begrijpend knikte Dupke van ja en zei, “ de ex-LR dames. “ :gruebel:

Aan de bar werd het al snel gezellig met z’n 6en, Lucy, Beatrice, Anita, Dupke, kaajaa en ik hadden de grootste lol onder de nodige alcoholische mixjes. Beatrice vroeg nog hoe dat zat, dat iedereen vraagt aan haar om het kadootje voor Bosco. Ik antwoordde maar iets van, dat het allemaal nieuwsgieruge vrienden van mij zijn.:rolleyes: Ze opende haar tasje en gaf mij een mooie, bruin leren portemenee met 15 eurocent erin. Ze zei tegen mij, dat ze had gezien dat mijn portemenee gescheurd was. Ik deed net alsof ik verrast was en gaf haar een dank je wel zoen.:tongue:

Opeens zie ik Adina en Kami binnenkomen, die gingen zitten langs de wand. Ik duwde Beatrice en Anita een beetje opzij zodat ik van mijn kruk kon komen, en zei dat ik ff die twee nieuwe dames moet begroeten. Met verbaasde gezichten en woorden als “What” liet ik hun achter.:eek: Ik stapte op Adina af en vroeg, “what the fuck are you doing in my house?” Een vreugdegilletje kwam van haar los en ik kreeg meteen een flinke smakkerd. Ik kreeg een Hollandse begroeting van Kami die mij ook herkende. Na een poosje met hun gepraat te hebben over hun nieuwe namen enz, en gehoord te hebben dat Daniella ook onderweg was, voegde ik mij terug bij Beatrice, Anita en derest. Natuurlijk werd ik gelijk ondervraagd waar ik hun van kon. Toen Daniella binnen was gekomen, duwde ik hun weer opzij om haar te begroeten. Andrea die ook was gearriveerd, doet nooit zo moeilijk en duwd de dames die in de weg zitten opzij om mij te begroeten.:teuflisch: Na een stuk of 6/7 bacootjes voelde ik hem toch aardig zitten en besloot toch om als eerste met Beatrice een kamer op te zoeken. In de kamer kreeg ik toch nog wel eerst even een standje, dat ik teveel dames ken.

Na 1,5 uur kwam ik van de kamer en Niki/Adina, Michelle/Daniella en Alexandra/Kami nodigden mij uit om met hun te gaan eten. Er stond een lange rij in het nachtcafe voor het voer. Dus besloten we eerst maar even ’n drankje te gaan doen daar beneden aan de bar. De dames gingen voorop de trapaf en baande een weg door de drukte richting die bar, ik slofte er als laatste achteraan. Ineens word ik beet gepakt door Anita en die zei dat ik met haar moet eten, aangezien dat ik honger had en zij vooraan in de rij stond, deed ik dat.:teuflisch: Tijdens het romantische dineren met Anita met de overheerlijke freet, sloot Beatrice nog gezellig bij ons aan. Daarna ging ik met Anita een paar bakkies doen in de barruimte en ongeveer na een uurtje stond ik weer op oorlogsterkte en besloten wij een kamer op te zoeken.

Na een ruim uurtje was ik terug in de bar, en wie kom ik daar tegen? …..Die bolle foots van dat zinkende forum. Blij elkaar weer eens na een jaartje ofzo weer eens te zien omhelsde we elkaar. Ik heb in een deuk gelegen hoe die bolle keihard het bos werd in gestuurd door Rachel, na zijn schlussel vraag.:rofl: Hij zegt tegen mij “dat is toch niet normaal, Bosco”. Lachend vroeg ik “is je spiegel kapot?”.:rofl: Uiteindelijk moest hij er ook om lachen.

Andrea kwam om mijn nek hangen en vroeg wanneer wij naar de kamer gingen, “vandaag niet”antwoordde ik. Ik krijg een stomp en onder de woorden “bad boy” loopt ze weg.:teuflisch: Beatrice gaat om mijn nek hangen en heeft weer zin in mij, ik zeg tegen haar dat ze haar beurt al heeft gehad. Boos loopt ze weg. Natuurlijk had ik allang Niki in mijn vizier, en zo geschiedde. Wat ben ik blij met de ex-LR dames in mijn clubbie. Niki heeft totaal geen problemen om mij te laten afschieten voor een derde keer die dag, en dat maakt haar bijzonder, heel erg bijzonder.:annieengel:

Het was weer een fantastische dag geweest in happy die meer dan ouderwets goed te noemen is. Sommige dames hadden spannende pakjes aan, en veel dames liepen met een beschilderde gezicht rond dankzij een aanwezige kunstenares. De DJ was ook weer great.

Na verschillende dames en beren gegroet te hebben, vertrokken kaajaa ( die ik de hele dag niet meer had gezien) en ik hondsmoe naar huis.

timjava
31 oktober 2010, 12:05
Het was weer een fantastische dag geweest in happy die meer dan ouderwets goed te noemen is. Sommige dames hadden spannende pakjes aan, en veel dames liepen met een beschilderde gezicht rond dankzij een aanwezige kunstenares. De DJ was ook weer great.

Klinkt goed Bosco. Ben blij om te horen dat weer goed gaat met PHG. Denk dat ik binnenkort ook maar eens van club ga veranderen.