Volledige versie bekijken : Dressed FKK party
Graag wil ik jullie aandacht voor het volgende:
We kunnen ongeveer twee typen FKK clubs onderscheiden:
Clubs waarbij de dames geheel naakt lopen, zoals bij Oase, World enz;
Clubs waarbij de dames gedeeltelijk naakt lopen (meestal in lingerie of topless) zoals bij GT, LR enz.
Nu vinden 2bat4you en ik het erg geil om 'geklede' vrouwen te aanschouwen. Dat wil zeggen , niet met een burka aan of met een koltrui, maar....
Bv. in een sexy mantelpakje of een sexy jurkje. :festeer:
Dan blijft er meer te raden over...en dan is er op de kamer ook nog iets om uit te pakken. Zo wordt het voorspel een waar feest! :walking:
Zou het niet leuk zijn om een club te benaderen die ervoor in is om een themadag "dressed" te organiseren? :freu:
Of vinden jullie dit maar een bezopen idee?? :k046[1]:
Heren ijsberen,
Gaarne jullie reactie!
Badslippers
18 mei 2011, 21:32
Ik zie ook liever een "Geklede" dame dan een bloot wijf. Dat is vele malen spannender, erotischer en sexier. Tijdens het eten van een "Schnitzel" vind ik het bovendien niet prettig om tegen een stel hamlappen tussen de benen te kijken maar dat is weer een andere discussie. Voor mij hoeft er niet specifiek een themadag te komen omdat veel vrouwen in de diverse clubs zich zeer sexie weten te kleden en daar ook aandacht aan besteden. In "GT" of andere clubs zie ik slechts af en toe zo'n verdwaalde "Streaker" lopen. Dat is geen enkel probleem.
Rudi_NL
18 mei 2011, 23:06
Zou het niet leuk zijn om een club te benaderen die ervoor in is om een themadag "dressed" te organiseren?
Of vinden jullie dit maar een bezopen idee??
Nee hoor. Dat is een leuk idee!!! Bezopen worden wij zelf wel!!!
:betrunken:
Dames met kleding aan (wel enigszins sexy kleding) is erg lekker om te zien. Er bestaan namelijk mooie ontwerpen waar de vormen en rondingen van de dames extra in geaccentueerd worden. Jam, jam, jam.
:tongue:
Veelal ziet het "plaatje" met kleding er perfect en lekker uit (helaas bij velen alleen zolang de kleding aan blijft). Kleding maakt het spannend en is als het ware het cadeaupapier om de dame (kleding kan natuurlijk ook minder mooie zaken aan het oog onttrekken).
:angst:
Bovendien wordt "met kleding aan" de werkelijkheid iets meer benaderd zoals je dames ook in het normale leven ziet rond paraderen (zoals in kroegen, disco's of op terrasjes, etc. etc.). Kijk maar eens naar de populariteit van sommige Thekedames die erg geliefd kunnen zijn met kleding aan. Niet allemaal natuurlijk!!!
:luvlove:
Ik zelf bijvoorbeeld word al geil bij het zien van een etalagepop met kort rokje of sexy kleed (en bijvoorbeeld niet of minder van een "naakte" etalagepop).
The Joker
18 mei 2011, 23:59
Het is mij al vaak voorgekomen dat ik met een minder knappe dame ben gaan kameren die wel mooi aangekleed was, dan met een in bikini of minder lopende knapperik.
Gek genoeg zegt het gros van de beren die ik in de club spreek hetzelfde.
Maar net als vrouwen die denken dat alle mannen een cup E willen zien, zal ook het vooroordeel dat naakt beter is wel blijven bestaan...
Badslippers
19 mei 2011, 00:35
Ik zelf bijvoorbeeld word al geil bij het zien van een etalagepop met kort rokje of sexy kleed (en bijvoorbeeld niet of minder van een "naakte" etalagepop).
Misschien is dit iets voor jou
http://www.realdoll.com/
Ben je na verloop van tijd ook nog goedkoper uit! Voor 6000 dollar ben je de man!
CLUBSPORT
19 mei 2011, 16:48
had bernds niet af en toe van die thema dagen?
Graag wil ik jullie aandacht voor het volgende:
We kunnen ongeveer twee typen FKK clubs onderscheiden:
Clubs waarbij de dames geheel naakt lopen, zoals bij Oase, World enz;
Clubs waarbij de dames gedeeltelijk naakt lopen (meestal in lingerie of topless) zoals bij GT, LR enz.
Klein lesje dan even ;).
Een FKK Club (Frei Körper Kultur) is een Club waar de dames in principe naakt lopen en de beren een handdoek krijgen. Die zie je veel in Hessen en heb je in NRW minder.
Een Saunaclub is een Club waar de dames in principe in bikini/lingerie en soms topless rond lopen.
Soms wat verwarrend als er wordt gesproken van een FKK-Saunaclub. Definitie is ook niet een formele of zo.
De titel "Dressed FFK party" is dan ook wel een grappige ;).
Mijn ervaring in echte FKK's als Oase, World en Palace is dat je in het begin het nog wel opvalt (opwindt) maar na enige tijd went het en vind je het vrij normaal allemaal.
Recent had PHG een Schulmädchen Party, dat had wel iets, fully dressed, NO Thanks!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24951-Foto-s-van-de-Schulm%E4dchen-Party-19-Maart-in-PHG
Dat resulteerde in dit wel aardige plaatje o.a.:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190078_142083515856836_100001655663459_230957_2212 499_n.jpg
Bepaalde Thema dagen worden wel vaker in een Club georganiseerd (Schoolmeisje, Zuster, Pyjama etc). Veel FKK's hebben 1 dag in de week een lingerie/dessous dag.
als ze al naakt zijn blijfet er weinig meer te fantazeren
der lickmeister
20 mei 2011, 00:34
Ik hou wel van een verrassing,om een lekker snoepje zelf uit te pakken
Alabama
20 mei 2011, 09:09
als ze al naakt zijn blijfet er weinig meer te fantazeren
Dat vind ik ook. Heb liever nog iets om uit te pakken op de kamer.
Red Devil
20 mei 2011, 09:46
Ik hou wel van een verrassing,om een lekker snoepje zelf uit te pakken
En dan maar hopen dat het een aangename verrassing is.:)
Groeten,
Red Devil :teuflisch:
Rudi, ik krijg nu wel een heel ander beeld van je!
Big30,
Tsja, ik vond mijn titel ook wel wat tegenstrijdigs dragen maar goed de boodschap is gezien de discussie op dit topic wel overgekomen.
Bedankt voor de nuttige info!
sofaking
22 mei 2011, 21:16
Of vinden jullie dit maar een bezopen idee?? :k046[1]:
Bezopen ideeën zijn vaak de beste ideeën.:cool:
Rudi_NL
22 mei 2011, 22:26
Rudi, ik krijg nu wel een heel ander beeld van je!
Nee, zo was het niet bedoeld Elgar!!! Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: dat als ik een etalagepop met een sexy of elegante outfit zie (bijvoorbeeld een mooi kleed met "open rug"), dat ik dan een knappe dame (die ik ken) in gedachten in deze kleding al voor me zie en dat ik dat best geil vind. Wees gerust ik val niet op echte poppen (etalagepoppen of opblaaspoppen). Totaal niet!!! Sterker nog ik heb thuis geen enkel sexartikel, zelfs geen Playboy. Natuurlijk wel internet met vele sexsites. Groeten Rudi_NL
:wink2:
Ricardo Banana
23 mei 2011, 08:06
Ja maar Rudi_NL jij bent ook nooit thuis
tegenwoordig hebben de meeste mensen ook internet op hun mobiel en daar hoeven ze niet thuis voor te zijn
Rudi_NL
23 mei 2011, 22:47
tegenwoordig hebben de meeste mensen ook internet op hun mobiel en daar hoeven ze niet thuis voor te zijn
Klopt. Dat is dan ook aanwezig, maar meiden met lekkere tieten op zo'n klein schermpje bekijken is toch maar een beetje behelpen. Bovendien wordt het eruit voortvloeiende aftrekken toch in de meeste gevallen thuis gedaan. Tenminste dat denk ik toch???
:gruebel: