Volledige versie bekijken : 'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
http://www.nu.nl/media/2519940/groot-nieuws-in-extra-sinterklaasjournaal.html
Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen. "Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.
"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
Goedemorgenallemaal
20 mei 2011, 15:54
wow, da's nog es nieuws, ik dacht eigenlijk meteen aan, nee het is allang 1 april geweest.
men wil kijkers, dat is wel duidelijk.
Ik vermoed dat men nu voor eens en voor altijd het kijkdichtsheidrecord wil breken.
Waarschijnlijk kijken er morgen meer mensen tv dan tijdens Nederland-Spanje.
Of de Koningin wil morgen bekend maken dat ze gaat aftreden en ze is (terecht) bang dat "een mededeling van de Rijksvoorlichtingsdienst aangaande het Koniklijk Huis" minder kijkers zal trekken dan een extra bericht van Sint Nicolaas.
wow, da's nog es nieuws, ik dacht eigenlijk meteen aan, nee het is allang 1 april geweest.
men wil kijkers, dat is wel duidelijk.
Dit is inderdaad zeer groot nieuws. Daar valt al het andere bij in het niets. Zojuist even contact gehad met alle grote bekende Clubs in NRW. Men zal de nieuws uitzending live uitzenden op Mega Schermen. Volgens geruchten heeft het nieuws iets te maken met stoute beren en de zak van Sinterklaas. Maar ik zwijg nu beter.
sofaking
20 mei 2011, 17:23
Dit is inderdaad zeer groot nieuws. Daar valt al het andere bij in het niets. Zojuist even contact gehad met alle grote bekende Clubs in NRW. Men zal de nieuws uitzending live uitzenden op Mega Schermen. Volgens geruchten heeft het nieuws iets te maken met stoute beren en de zak van Sinterklaas. Maar ik zwijg nu beter.
Hij gaat ze toch niet uit de zak laten zeker ? :angst: :eek: :bibber_2:
onze zakjes worden toch regelmatig leeg gemaakt
MichelJ
20 mei 2011, 22:53
Nieuws is al uitgelekt, Sinterklaas is voortaan jarig op 5 juli.
Goedemorgenallemaal
21 mei 2011, 07:51
Nieuws is al uitgelekt, Sinterklaas is voortaan jarig op 5 juli.
ooh, dat valt nog te bezien, er zijn zoveel mogelijkheden genoemd als "de gelekte waarheid"
ben benieuwd wat er voor Sint zo belangrijk is dat hij nu op tv komt