PDA

Volledige versie bekijken : Villa Tinto RM 1 OF Schippersstraat 32/2 Bianca

roberto1989
21 mei 2011, 02:12
Plaats van tewekstelling: Villa Tinto Raam 1 OF Schippersstraat 32/2 (Ze wisselt tussen deze 2)
Naam: Bianca
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Deze week had ik weer hard moeten werken om mijn centjes te verdienen, dus vond ik dat ik een goede wip wel had verdiend. Er zat dus niets anders op dan weer maar eens af te zakken naar de tofste buurt van Antwerpen.
Stefany, Natasha, Lida, Nadia en andere toppers waren helaas te veel bezet of niet aanwezig. Dus ik besloot om een voor mij nieuwe dame te kiezen.
Ik had weer heel wat rondjes gelopen en wist niet welke dame kiezen.:gruebel: Vandaag koos ik dus maar voor Bianca een van de optik - fucks van het Schipperskwartier, de Roemeense Bianca. Voor haar raam was ze een bende idiote Antwerpse studentjes aan het opwarmen. Wat kan ik me storen aan die idioten. De dames maar ambeteren en nergens durven binnengaan... Ik besloot hen de loef af te steken en kaapte haar voor hun te dikke neuzen weg.:freu:
De ontvangst was vriendelijk en hartelijk. In een mum van tijd stond ze naakt voor mij. Ik keek mijn ogen uit en wees gerust er was heel wat te zien en te voelen.:smile2: Ze heeft wel een litteken op haar buik maar dat maakt haar voor mij niet minder mooi.
Ze begon rustig met de hand mijn gerief wat groter te maken om dan vervolgens aan een pijpbeurt te beginnen. Hierbij kijkt ze je lief en doordringend aan. Toch heb ik al beter gehad. Ze zou niet worden toegelaten aan de Academie Oralski.
Dan begon het neuken en dat was al heel wat beter. Ik begon in missionaris waarbij ze me geil aankeek en wat gekreun volgde...
Dan doggy gedaan en ze zocht constant contact via de spiegel, dat kon ik uiteraard alleen maar toejuichen.:freu: Vervolgens haar op haar buikje gelegd en stevig doorgevlamd. Toch maakte ze me attent op de tijd en besloot me maar af te trekken. Zo ben ik toch nog klaargekomen en was de druk er af.

Conclusie: Bianca is één van de mooiste dames van het SKW en is ook bijzonder vriendelijk. Seksueel vind ik ze geen hoogvlieger. Ze is niet echt ongeremd. Toch ga ik nog een keer terug bij haar alleen al om die kont te kneden in doggy. Zeker geen slechte ervaring, goed zelfs maar er is beter te vinden.

Roberto

Paul Wittemann
25 augustus 2011, 21:56
Op het andere forum waar ondergetekende is gebanned zei je dat ze naast Laura staat. Heb ook wel eens overwogen Bianca te bezoeken maar het constante sms'en van haar kant maakt dat je als wandelaar er een ongemakkelijk gevoel bij krijgt.

mechelen
19 oktober 2016, 23:36
Bianca stond vanavond op Vingerlingstraat 12/1.