PDA

Volledige versie bekijken : Natasja ( Poolse) (GT)



Rex
7 juli 2006, 17:27
Naam : Natasja

Haarkleur/-lengte : bruin of blond weet ik niet meer precies

Lengte dame : niet zo heel groot, +/- 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B-Cup

Nationaliteit/Taal : Poolse / heel weinig Duits en redelijk Engels

Leeftijd : schat rond de 22 jaar

Tatoeages/Piercings : Weet ik niet meer

Service : PZC, NMC, Zoenen, lekker geil, teasen


Recensie :


Derde ronde gekozen voor een nieuw meisje, de Poolse Natasja. Leuke meid, leuk koppie, mooie tietjes ( schat gemiddelde b-cup) en redelijk geil op de kamer. Houd van lekker teasen met haar tong en begint dan met een uitgebreide pijpsessie, was niet verkeerd. Daarna lekker doggy afgemaakt....................:fuck:

Mauriceyep
8 juli 2006, 14:20
Haar haar is een mengeling van tinten, grijs, blond met highlights ofzoiets. Leuke meid, geen uitzonderlijke schoonheid. Ze houdt afstand, maar op de kamer werd ze zeer geil bij mij. Twee sessies gedaan met haar, gisteren en vorige week, keerlijke sex, vooral ook door haar eigen geilheid, maar geen top gfe. Leeftijd 23 jaar.

Jorah Mormont
8 juli 2006, 14:37
Haar haar is een mengeling van tinten, grijs, blond met highlights ofzoiets. Leuke meid, geen uitzonderlijke schoonheid. Ze houdt afstand, maar op de kamer werd ze zeer geil bij mij. Twee sessies gedaan met haar, gisteren en vorige week, keerlijke sex, vooral ook door haar eigen geilheid, maar geen top gfe. Leeftijd 23 jaar.

Is dit wel dezelfde Natasja als waar Rex is geweest? Als ik Rex goed heb begrepen zou zijn Natasja diegene zijn welke woensdag als nieuw meisje werd rondgeleid. In dit geval is het niet de Natasja waar Mauriceyep vorige mee geweest is. Ik kan het mis hebben. Kiek maar...

BR, Sonny

Mauriceyep
22 juli 2006, 13:30
Er is maar 1 poolse natasja, dus het zal dezelfde zijn. Inmiddels ben ik ook een derde keer met haar naar de kamer gegaan. Ze zoekt de mannen niet echt op en daardoor heeft ze niet veel klanten, maar de klanten die ze heeft gaan vrijwel allemaal nogmaals met haar naar de kamer. Ze doet goed haar best en kan er zelf ook van genieten.
Leuke meid, nog redelijk puur, zal dit werk niet lang blijven doen naar eigen zeggen.