PDA

Volledige versie bekijken : Marlen (Cubaanse)

Hoofdstuk2
21 mei 2011, 12:49
Standaard Marlen (Cuba)

Naam : Marlen

Nationaliteit / taal : Cubaanse / Duits, Spaans.

Leeftijd : 28jaar

Haarkleur / ogen : Lang donkerbruin krullend haar / bruin

Lengte : 1.65m, 52 kg.

Postuur / Cupmaat : Slank, perfect figuur / 75B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee...

Service : PZC, NMC, zoenen, russisch
Zie ook: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/45.php

Marlen is een mooie Cubaanse schone, met lang en veel krullend haar, een lief en mooi koppie, heerlijke borsten, super lekker lichaam met een paar slanke benen er onder om het af te maken. Een relaxed topmeissie waar ik 2 sessies mee heb mogen beleven.:)
:herz:
Helaas staat Marlen niet op de site van Babylon met haar foto's. Ze staat wel in de aanwezigheidslijst.

op de bank kennis gemaakt, vrijwel direct na binnenkomst. Na wat woordjes over en weer zitten we al snel te zoenen en voor ik het weet ben ik bezig met een heerlijke ontdekkingsreis door de caribbean. Ik weet gewoon niet waar te beginnen en wordt echt even helemaal gek van deze mooie meid met haar heerlijke lichaam en uitstraling. Na een minuut of 5 stelt ze voor richting een kamer te gaan en daar voltrekt zich een heerlijke sessie met deze prinses die ik niet kan beschrijven. Zoenen, beffen, pijpen, neuken, alles top, gevarieerd, lang en diverse malen moet ik op de rem trappen om niet na 10 minuten al mijn kruit te verschieten.:biggrin:

De 2de sesie met een dame deze dag is ook met Marlen. Het liep gewoon zo...:biggrin:
Uiteindelijk dus na saunatje enz. weer op de grote bank geploft naast Marlen en van het een komt het ander. Samen met een Belgische ijsbeer die tussen 2 andere dames belandde en uiteindelijk koos voor Sabrina in de whirlpool beland op initiatief van de dames. Beetje spelen zoenen en frunniken. Pas later zag ik het bordje dat in de whirlpool geen sexuele handelingen verricht mogen worden. Echt waar, ik zat er met mijn rug naar toe, sorry! Ik heb dat dan maar geïnterpreteerd als "Ze bedoelen vast, zaad binnenhouden dames!"
De Belg & Sabrina vertrekken al vlot naar andere oorden en ik beland met Marlen van de Whirlpool in de hete sauna waar we een wel heel erg stomende pot sex hebben. Weer Top maar voor een happy end moet ik toch echt een beetje afkoelen dus uiteindelijk op het grote Rood-kunst-lederen-speel-bank-bed beland hier beneden alwaar ik mijn 2de hoogtepunt van de dag mag beleven. Alles bij elkaar een heerlijk uurtje met Marlen doorgebracht. Top, ze nog overigens mijn zweet nog aan het opdweilen daar… Sorry…:asshole:

Goedemorgenallemaal
17 juni 2011, 08:51
Yep. prima meid, leuke uitstraling. Niet zo top als ik meemaak met bv Laura maar die was er niet. Kan nog komen, nee, gaat nog komen: Ik denk dat marlen een dame is waar het plezier exponentieel stijgt met de wederzijds opgedane kennis.

BefBeer
9 september 2011, 23:44
Nooit zo’n grote schrijver, nooit zo’n grote frequentie (al hoewel?) en toch al een paar opmerkingen (nomi’s in vakjargon) gekregen. Al snel kwamen er weer ander verhalen en vlogen er weer andere nomi’s in het rond. Snel de tijd gepland om mijn ervaring op papier te stellen en toch nog even mee te doen….. met het forum, … met het schrijven … en?

De triologie van de donkere meiden van Babylon

Al lange tijd koos ik geen donkere meiden meer om me te vergezellen bij een wandeling.
De ervaringen waren zeer vaak matig tot vrij slecht.
Je neemt niet zo snel meer een donkere en probeert je tochtjes met ander gezelschap uit om tot een leuk evenement te komen. Hierin ben ik vaak geslaagd tot mijn geluk.
Dit heeft iets met discriminatie oid te maken; gewoon praktijkervaring.

Het wonderlijke is wel dat ik de laatst 3 Babylonbezoeken steeds met onze donkerste medemens op bed beland ben en ik steeds super lekkere en lange sessie genoot.

De eerste keer was met Josephine. Een super sessie! Alleen het afrekenen was minder maar dat is opgelost. Dan was het Inez. Weer ongelooflijke sessie!

Was afgereisd naar deze club met de duidelijke bedoeling nu weer eens met de gouden ouden deals te treffen en geen experimenten aan te gaan. Ik wilde diverse korte sessie met goud van oud. De website deed vorige week vermoeden zo een prettig bezoek te krijgen.
Helaas; vakantie, net gebeld afwezig te zijn etc. Mijn plan viel in duigen. Geen herhalingstournee mogelijk. Ik sloeg me al voor de kop om mijn keuze vanmiddag.
De derde loot van de triologie maakte alles goed……..

De middag was het nog erg rustig in Babylon. Nog geen enkele auto achter het gebouw geparkeerd en ik vreesde al met een hele harem te maken gaan krijgen vandaag.
1 beer met weet ik hoeveel vrouwen, zou ik dat wel redden?
Er waren ook nog niet zo veel vrouwen binnen toen ik omgekleed de arena betrad. Een vijftal slechts, maar dat was toch nog een hele kluif voor BefBeer.

Mijn espresso smaakte wel maar ik wilde toch graag wat water ernaast. Luisa nam het nobele initiatief deze beer van een glas te voorzien en hoopte een gesprekje en mogelijk meer aan te knopen. Zulks was niet eens a priori onbestaanbaar. Na kennismaking van elkaars namen binnen deze wandeltuin volgde een bekend aanloopje…….
Doch al snel zei mijn neus deze missie subiet te cancelen; er zat al op verre afstand een luchtje aan en deze beer brak met gegronde redenen af. Beter op tijd gekeerd dan verdwaald.
Ik weet niet of de shormaboer Luisa een loer gedraaid had of dat het iets ander geweest was.
Mijn zintuig en zeker niet het 6e zintuig had me voor een fiasco behoed.

Ondertussen was er ook een smal meisje omgekleed of uitgekleed en de zitruimte binnengekomen. Smal, lange zwarte krullen en een zeer duidelijk donder gekleurde huid zoals koffie met melk. Fijne maar pronte borsten en super kontje. Marlen is dit. Niet een echt mooie kop. Helaas was het F.Castrosysteem niet zo dat al haar kiezen behouden konden worden. Wel een lieve .....
Haar blik met de mijne gevangen en de kennismaking begon. Leuk gepraat en al snel lichamelijker geworden. Een kamergangetje was verzekerd en vooruitzichten en uitzichten waren goed. En de laatste van dit trio tot nu toe: Marlen.

Wordt het nieuwe BefBeerRefrein nu;
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen?

Redelijk voorzichtig naar de kamer met haar hoge hakken. Nog snel blootvoets wegsprinten omdat ze nog geen condoom had en dan eindelijk voor het bed de inleiding verder vervolg met heerlijke zoenen. Gelukkig neemt Marlen niet direct toevlucht tot de haast obligate tongzoen. Nee, ze gaat lekker zoenen en dat is heerlijk!

Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen!

Toch meer eens het matras benadert en daar elkaar op velerlei wijze verkent.

Dit betrof het zoenen en zeker ook met de tong afgewisseld en zacht en subtiel.
Dit betrof ook beffen en wel zeer lang en zacht. Marlen was hier aanvankelijk wat terughoudend en wilde zelf in actie om mijn te verwennen.
Haar plichtsbesef kwam toch al ras op een 2de plan. Ze liet zich nu verwennen.
Ze lag rustig te genieten en we stopte om weer eens heerlijk te gaan zoenen.

Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen!

Marlen daalde af om het 3de gelid eens duchtig aan te pakken. Erg subtiel en genotvol.
Dit was nauwelijks vol te houden en moest even gepauzeerd.

Weer een zoensessie van jewelste! De vonken spatte eraf.

Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen

Weer een befsessie. Je heet ten slotte niet voor niets BefBeer.
Was Marlen ooit enigszins voorzichtig? Niet van te merken hoor. Marlen ontdekte dat ik niet alleen maar verwend wil worden maar dat ik ook graag een wederdienst doe.
Een wederdienst met gevoel voor de dame en niet als stratenmaker. Geen gebeuk, geen geweld, geen standaard. Allengs steeg haar plezier en nam ze mijn hoofd af en toe in haar handen beet. Aaide ze me over mijn hoofd en vatte me weer zacht. Ze bewoog ritmisch haar
Orgaan op en neer. Ze begon ook haar buik licht te bewegen en keek me lief aan. Ze vleide haar hoofd weer op het kussen en gaf zich over. Gerust dat zij nu niets hoefde en mocht….

Ik had nog niet vermeld dat Marlen van Cuba komt. Veel van de dames uit deze regionen zijn bekend om de ritmisch dansen met accent op buik en billen. Denk aan de carnaval daar etc.

Mijn tong bleef zacht en ritmisch zijn kunsten volvoeren. Subtiel de frequentie verhogend zonder tot hevig druk te komen. Meer geheimpjes zal ik nu niet vertellen.
Niet alleen haar orgaan, niet alleen haar buik bewogen…………………………………..
De hele Marlen schoot in een ongeëvenaarde buikdans en mijn tong en lippen dreven haar tot een Cubaanse finale explosie. Ze rolde hevig met haar hoofd, haar handen knepen nu mijn hoofd vast en ze schokte, sidderde en ze krulde met haar lijf om me heen.

Elektrisch geladen als ze was door dit orgasme, was het aanraken van der edele delen natuurlijk onmogelijk geworden. Haar langzaam gestreeld over haar armen en laten bekomen.
Een beetje tot de wereld teruggekomen begonnen me nu erg intens te kussen en ik genoot.

Na deze zoveelste zoenpartij gleden we als vanzelf in elkaar om een te worden. Soepel en alsof we elkaar al jaren kenden maakten we in diverse standjes het condoom gevuld. Heerlijk zoals Marlen ongemerkt met je meegaat. Nee; zoals Marlen met je samengaat! Beiden klaar!

Weer dat heerlijke zoenen. Ze pijpte me. Ik befte haar. Of was het nu andersom?
Maak niet uit. Het was er allemaal weer en zo lekker. Zo lief en zo zacht.

Alweer een condoom om en de volgende ronde was van start. Weet echt niet meer wie nu precies wat wanneer deed. Alles loopt in een film en het was heet! Weer een condoom gevuld.
Weer beiden klaar!!

Ik was nu wel moe, heet, bloedheet. Ik had alleen een espresso en een glaasje water gehad na mijn aankomst in Babylon. Ik was al lang op de kamer met Marlen. Doodop en heet. Dus we kusten nog een beetje en het zou een langzame exit kunnen beteken en dat was maar goed ook voor mijn fysiek.

Dit was echter volledig buiten Marlen gerekend ………………………..
Marlen was in de mood. Als een diesel wat rustig op gang maar nu niet meer te houden.
Ze zoende me hartstochtelijk en greep me stevig beet. Keek direct diep in mijn ogen en zei:
“Ik wil je voelen”. Ze griste het volgende condoom en we waren weer intiem. Weer enkele posities en gelukkig ook wat cowgirl. Wat me nooit gebeurd is was werkelijk met Marlen.
Een 3de ronde binnen 2 en ½ uur was een feit. Alle turbo’s opgeblazen, alle condooms in een sessie op. Leeg en moe maar ZEER VOLDAAN.

Van deze trilogie was Marlen de 3de.

In deze trilogie heb ik niets van andere dames gezien, geen andere gasten gesproken, niet met de boss gesproken en niets gegeten en ter nauwe nood iets kunnen drinken.
De vorige 2 keer ook geen gebruik kunnen maken van de overige faciliteiten van Babylon.
Zo volledig en volmaakt was ik in de ban van deze donkere parels van Babylon.

Ook nu weer geheel in de ban van de derde zwarte parel van dit oord maar dit maal was het pure noodzaak te recupereren van de marathon met Marlen. De langste ooit.

Na het zelfs een beetje trieste loopje langs de theke voor de administratie uit elkaar gegaan. Triest voor beiden omdat dat wat haast eeuwig mocht duren, toch moest eindigen. Gelukkig omdat het ongekend was.

Ik zocht mijn heil in deze hemelse nagenietsfeer in de bar voor flink wat water en snel naar de sauna. De bar was nu al veel voller. Logisch, het was al weer vele uren later geworden. Door de supersessie met Marlen. Er waren meer mannen en er waren meer vrouwen.

Er waren nu wel heel wat meer targets voor een BefBeer maar de gedachten en zijn fysiek hadden geen goesting in meer. De super sessie met Marleen was VOLLEDIG geweest.
Ik wilde gewoon niets meer. Bijkomen en nagieten van dit feest met Marlen.

De sauna in na veel water te hebben gedronken. Daarna gedoucht en de zin was nog steeds op nagenieten van Marlen. De whirpool in en me lekker laten dobberen en gedachten zwevend met al de tijd dat ik met Marlen was. Eerst apart en steeds meer samen….

Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen;
Tot slot!

Van al die andere gasten die er bij waren gekomen vielen een paar ‘gelen’ op.
Er was blijkbaar een projectgroepje van Mitsubishi of laat het Sony zijn geweest even toe aan wat welverdiend ontspannen in een sauna. De mannen amuseerde zich onderling ondanks de verschillende rangen. Samen in de biosauna. Toch nog de handdoeken om en de slippers aan.
Ze vriendelijk een inburgeringcursus saunaclubbezoek aangeboden zodat ze niet verder voor gek liepen en deze vriendelijke mannen waren blij met de hints en hadden een goede tijd.

Mijn gesteldheid was ondertussen zo dat ik voorzichtig en genoeg was losgeweekt was van het fenomeen Marlen, de triologie en Babylon, dat ik de financiële consequenties onderogen moest gaan zien om te zorgen met een goed geweten de theke achter me kon laten en Babylonische deur achter me kon sluiten voor vandaag.

Ook nu weer was de theke perfect. Een 2-tal beren voor mij aan de theke moesten op professionele manier geholpen worden over hun afrekening. Dit doen ze hier uiterst correct!
Ik heb na bij bijdrage de theke ook de complimenten gemaakt over hun werk en kwaliteit!
TopTent!

Voor het laatst het BefBeer-trio-refrein:
Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine,
Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen !!

Tot Befs,

BefBeer

PS:
Ben ik nu een BabylonBlackWomanBeffer of BabylonBlackWomanLover geworden? Of allebei??

Dolfie
19 maart 2012, 21:03
Bij binnenkomst vroeg de Theke of ik een kleine rondleiding wou en ik wou net nee zeggen tot ik zag dat deze Cubanita al klaar stond:biggrin:
Dus ja bitte weil ich bin hier ganz neu;)
Na wat gespiel met de aanwezige dames aan de praat geraakt met deze wondermooie Marlen die me tot een sessie verleide.Op de kamer begon zij heel zachtjes te zoenen en te knuffelen a la GFE.Pijpwerk was zeer goed en tijdens het neuken was zij super hevig:tongue:.
Begonnen in missio,hier had ik de controle en daarna klom zij op mij en uffaaa zij bereed me zo hard dat ik moest gaan plassen door de druk:redface:
No problema en daarna in doggy waar zij ook erg geil de controle overnam en ik niets meer moest doen:biggrin:Zij neukte als het ware mij...toen heb ik haar effie afgeremd en op mijn opgelegde tempo heerlijk klaargekomen:tongue:
Ik had het half uurtje overschreden maar het uur was nog niet voorbij en hebben we nog wat intiem gezoend,geknuffeld en mijn beste Spaans bovengehaald..
Prachtige dame die ook de after-sale kunsten begrijpt.

Grtz,Dolfie

Sphinx
21 maart 2012, 19:38
"Para bailar la bamba. Para bailar la bamba
Se necesita una poca de gracia
Una poca de gracia para mi para ti y arriba y arriba
Ay arriba y arriba. Por ti sere, por ti sere, por ti sere

Yo no soy marinero. Yo no soy marinero, soy capitan
Soy capitan, soy capitan"

Geknipt uit mn bericht

...

Een duidelijk Roemeense dame met een paar mooie hella-koplampen waagde al vlug een sprong richting mij, maar ik was minder geïnteresseerd. Tot Marlen in beeld kwam, en onmiddelijk daarna een leuke zwarte meid die zich even bij de theke meldde en meteen weer verdween. Ik bleef dus bij Marlen zitten kletsen, Jane Doe zou ik later wel op de korrel nemen. De databank liep tijdens het gesprek met Marlen vrolijk details na te lopen: Op de site staat dat ze uit Puerto Rico komt, dus of ze stamt van Cubaanse ouders aldaar af, of iemand moet opnieuw zijn/haar aardrijkskunde, onderdeel topografie gaan doen. Ze heeft een mooi lichaam, iets minder mooi gezicht, maar die lach verbetert al heel wat. Het deed me wel wat aan Alexis Amore (http://www.youjizz.com/videos/alexis-amore-hot-latina-milf-pov-199723.html) denken eigenlijk.

Aangezien ik na die rotte werkweek vreesde dat de druk veel te hoog zou staan, vroeg deze racebeer Marlen om rustig aan te doen. De hint dat ik er mss. een uur van wilde maken hielp blijkbaar goed, want ze ging inderdaad rustig te werk, zoende uitgebreid en liet zichzelf ook uitgebreid verwennen. Bloasmeziek was bij tijd en wijlen zo goed dat ik een paar keer moest afremmen en uiteindelijk de rollen maar omdraaiden. Zoals al eerder mooi is omschreven genoot ze nogal van beffen, onderbrak het een paar keer met gezoende bijstand, maar was onverbiddelijk: doorgaan! (http://www.youtube.com/watch?v=YicJPLT1dWU) Toen ze eenmaal op oventemperatuur was aanbeland hielden we even halt, knuffelden wat alvorens de volgende ronde aan te vangen. Bijna was deze racebeer een half uur in missio blijven haken, want Marlen ging heel goed mee, wist er een gestaag tempo in te houden zonder overdreven aansporingen. Een blik op de tijd leerde dat inmiddels het uur in zicht kwam, dus Marlen in doggy gewisseld en het in de laatste tien minuten met een doggysprint afgemaakt. Deze racebeer knalde voldaan over de eindstreep :fuck: "Yo no soy marinero, soy capitan!" aldus Ritchie V. en Los Lobos.

lustman
27 mei 2012, 23:31
Eindelijk deze Latina te pakken gekregen. Ruim voorspel op de bank. Eens in de kamer werd het tempo goed opgebouwd en het werd heter en heter. Intens en hevig neuk werk , afwisselend met standjes tot ik het niet meer hield. Voor de liefhebbers van Latina's : absolute topper.

Sphinx
24 juni 2012, 19:47
"Eu já lavei o meu carro, regulei o som
Já tá tudo preparado, vem que o brega é bom
Menina fica a vontade, entre e faça a festa
Me liga mais tarde, vou adorar, vamos nessa

Gata, me liga, mais tarde tem balada
Quero curtir com você na madrugada
Dançar, pular até o sol raiar."

Geknipt uit mn bericht

Uiteindelijk zag ik Marlen in een hoekje zitten, dus snel erheen. Verder dan hallo kwam ik eigenlijk niet, toen lagen we al een stevige omhelzing. Het bleek nog steeds erg druk boven, dus we gingen maar even in de kino liggen flikflooien. Het lachbandje van de mij onbekende sitcom op het scherm (beetje rarrre keus (http://www.youtube.com/watch?v=ek3jGqZkOZg), maar schijnbaar kwam het voetbal later op dezelfde zender) hielp om de druk onder Marlen's bloasmeziek niet te hoog te laten oplopen tot er een kamertje vrij was.

Marlen schakelt na de verhuizing een tandje hoger met de fanfare, dus ik grijp al snel in en draai de rollen even om. Waardoor Marlen zodanig op temperatuur komt dat het neuken daarna een wat heftiger koers neemt alsof je ineens Gusttavo Lima (http://www.youtube.com/watch?v=Z1ZKaR-9Kt4) op hebt staan na Michel Telo (http://www.youtube.com/watch?v=I2U01-KJR7U) grijs te hebben gedraaid. Net als de vorige keer houdt deze racebeer het slechts twee standjes vol, maar dan wel zo lang mogelijk. Na een goeie drie kwartier knal ik over de finish :fuck: Bam! We kletsen nog wat na en als de volgende kamerzoekenden op de deur staan te kloppen gaan we opruimen. Alles bij elkaar een goed besteed uurtje.

lustman
29 maart 2013, 10:13
Nooit gedacht maar ze is terug. Het was even wennen door haar nieuw kapsel. Het krulhaar is verdwenen en nu vervangen door een lichtgekleurd halflang kapsel.

Lang hebben we niet bijgepraat aan de bar. De stoom kwam snel uit men oren en hop de kamer op.

Ik staand naast het bed en zei op handen en voeten ondertussen aan het pijpen. Haar achterste was gericht naar de spiegel zo had ik een mooi uitzicht op die latina poes. Deze likte ik later lekker uit.

Begonnen in missionaris met de benen wijd in de lucht. Met de ingesteldheid : diep stoten lange halen. Over naar body to body en zo intens klaar gekomen.

Absolute topper over de ganse lijn.

Herhalingsgevaar : zeer zeker !

lustman
10 juni 2013, 21:36
Absolute top - klasse wat deze latina presteert op de kamer ! Sublieme intense sessie van begin tot spetterend einde !

lustman
8 juli 2013, 18:46
Super geile top sessie van A tot Z !

PS : voor de fans nog tot eind deze maand aanwezig.

joo
19 juli 2013, 06:27
Deze week ook van deze hete Cubaanse geproefd. We kwamen samen aan omstreeks 12.00 u en vroeg me af wie dit mooie meisje wel kon zijn. Marleenchen zei de Theke, en ik was gelijk verkocht.
Houdt heel erg van het beffen en dat liet zich voelen en smaken. Wat heeft die een lekkere kut zeg.
Het pijpen is bijzonder geil, waarbij ze bijna continu in je ogen kijkt. Heel gevarieerd. Niet meer tot neuken gekomen en in haar mondje ontploft.
Ze heeft er een fan bij, zoveel is zeker.