BefBeer
9 september 2011, 23:44
Nooit zo’n grote schrijver, nooit zo’n grote frequentie (al hoewel?) en toch al een paar opmerkingen (nomi’s in vakjargon) gekregen. Al snel kwamen er weer ander verhalen en vlogen er weer andere nomi’s in het rond. Snel de tijd gepland om mijn ervaring op papier te stellen en toch nog even mee te doen….. met het forum, … met het schrijven … en?
De triologie van de donkere meiden van Babylon
Al lange tijd koos ik geen donkere meiden meer om me te vergezellen bij een wandeling.
De ervaringen waren zeer vaak matig tot vrij slecht.
Je neemt niet zo snel meer een donkere en probeert je tochtjes met ander gezelschap uit om tot een leuk evenement te komen. Hierin ben ik vaak geslaagd tot mijn geluk.
Dit heeft iets met discriminatie oid te maken; gewoon praktijkervaring.
Het wonderlijke is wel dat ik de laatst 3 Babylonbezoeken steeds met onze donkerste medemens op bed beland ben en ik steeds super lekkere en lange sessie genoot.
De eerste keer was met Josephine. Een super sessie! Alleen het afrekenen was minder maar dat is opgelost. Dan was het Inez. Weer ongelooflijke sessie!
Was afgereisd naar deze club met de duidelijke bedoeling nu weer eens met de gouden ouden deals te treffen en geen experimenten aan te gaan. Ik wilde diverse korte sessie met goud van oud. De website deed vorige week vermoeden zo een prettig bezoek te krijgen.
Helaas; vakantie, net gebeld afwezig te zijn etc. Mijn plan viel in duigen. Geen herhalingstournee mogelijk. Ik sloeg me al voor de kop om mijn keuze vanmiddag.
De derde loot van de triologie maakte alles goed……..
De middag was het nog erg rustig in Babylon. Nog geen enkele auto achter het gebouw geparkeerd en ik vreesde al met een hele harem te maken gaan krijgen vandaag.
1 beer met weet ik hoeveel vrouwen, zou ik dat wel redden?
Er waren ook nog niet zo veel vrouwen binnen toen ik omgekleed de arena betrad. Een vijftal slechts, maar dat was toch nog een hele kluif voor BefBeer.
Mijn espresso smaakte wel maar ik wilde toch graag wat water ernaast. Luisa nam het nobele initiatief deze beer van een glas te voorzien en hoopte een gesprekje en mogelijk meer aan te knopen. Zulks was niet eens a priori onbestaanbaar. Na kennismaking van elkaars namen binnen deze wandeltuin volgde een bekend aanloopje…….
Doch al snel zei mijn neus deze missie subiet te cancelen; er zat al op verre afstand een luchtje aan en deze beer brak met gegronde redenen af. Beter op tijd gekeerd dan verdwaald.
Ik weet niet of de shormaboer Luisa een loer gedraaid had of dat het iets ander geweest was.
Mijn zintuig en zeker niet het 6e zintuig had me voor een fiasco behoed.
Ondertussen was er ook een smal meisje omgekleed of uitgekleed en de zitruimte binnengekomen. Smal, lange zwarte krullen en een zeer duidelijk donder gekleurde huid zoals koffie met melk. Fijne maar pronte borsten en super kontje. Marlen is dit. Niet een echt mooie kop. Helaas was het F.Castrosysteem niet zo dat al haar kiezen behouden konden worden. Wel een lieve .....
Haar blik met de mijne gevangen en de kennismaking begon. Leuk gepraat en al snel lichamelijker geworden. Een kamergangetje was verzekerd en vooruitzichten en uitzichten waren goed. En de laatste van dit trio tot nu toe: Marlen.
Wordt het nieuwe BefBeerRefrein nu;
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen?
Redelijk voorzichtig naar de kamer met haar hoge hakken. Nog snel blootvoets wegsprinten omdat ze nog geen condoom had en dan eindelijk voor het bed de inleiding verder vervolg met heerlijke zoenen. Gelukkig neemt Marlen niet direct toevlucht tot de haast obligate tongzoen. Nee, ze gaat lekker zoenen en dat is heerlijk!
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen!
Toch meer eens het matras benadert en daar elkaar op velerlei wijze verkent.
Dit betrof het zoenen en zeker ook met de tong afgewisseld en zacht en subtiel.
Dit betrof ook beffen en wel zeer lang en zacht. Marlen was hier aanvankelijk wat terughoudend en wilde zelf in actie om mijn te verwennen.
Haar plichtsbesef kwam toch al ras op een 2de plan. Ze liet zich nu verwennen.
Ze lag rustig te genieten en we stopte om weer eens heerlijk te gaan zoenen.
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen!
Marlen daalde af om het 3de gelid eens duchtig aan te pakken. Erg subtiel en genotvol.
Dit was nauwelijks vol te houden en moest even gepauzeerd.
Weer een zoensessie van jewelste! De vonken spatte eraf.
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen
Weer een befsessie. Je heet ten slotte niet voor niets BefBeer.
Was Marlen ooit enigszins voorzichtig? Niet van te merken hoor. Marlen ontdekte dat ik niet alleen maar verwend wil worden maar dat ik ook graag een wederdienst doe.
Een wederdienst met gevoel voor de dame en niet als stratenmaker. Geen gebeuk, geen geweld, geen standaard. Allengs steeg haar plezier en nam ze mijn hoofd af en toe in haar handen beet. Aaide ze me over mijn hoofd en vatte me weer zacht. Ze bewoog ritmisch haar
Orgaan op en neer. Ze begon ook haar buik licht te bewegen en keek me lief aan. Ze vleide haar hoofd weer op het kussen en gaf zich over. Gerust dat zij nu niets hoefde en mocht….
Ik had nog niet vermeld dat Marlen van Cuba komt. Veel van de dames uit deze regionen zijn bekend om de ritmisch dansen met accent op buik en billen. Denk aan de carnaval daar etc.
Mijn tong bleef zacht en ritmisch zijn kunsten volvoeren. Subtiel de frequentie verhogend zonder tot hevig druk te komen. Meer geheimpjes zal ik nu niet vertellen.
Niet alleen haar orgaan, niet alleen haar buik bewogen…………………………………..
De hele Marlen schoot in een ongeëvenaarde buikdans en mijn tong en lippen dreven haar tot een Cubaanse finale explosie. Ze rolde hevig met haar hoofd, haar handen knepen nu mijn hoofd vast en ze schokte, sidderde en ze krulde met haar lijf om me heen.
Elektrisch geladen als ze was door dit orgasme, was het aanraken van der edele delen natuurlijk onmogelijk geworden. Haar langzaam gestreeld over haar armen en laten bekomen.
Een beetje tot de wereld teruggekomen begonnen me nu erg intens te kussen en ik genoot.
Na deze zoveelste zoenpartij gleden we als vanzelf in elkaar om een te worden. Soepel en alsof we elkaar al jaren kenden maakten we in diverse standjes het condoom gevuld. Heerlijk zoals Marlen ongemerkt met je meegaat. Nee; zoals Marlen met je samengaat! Beiden klaar!
Weer dat heerlijke zoenen. Ze pijpte me. Ik befte haar. Of was het nu andersom?
Maak niet uit. Het was er allemaal weer en zo lekker. Zo lief en zo zacht.
Alweer een condoom om en de volgende ronde was van start. Weet echt niet meer wie nu precies wat wanneer deed. Alles loopt in een film en het was heet! Weer een condoom gevuld.
Weer beiden klaar!!
Ik was nu wel moe, heet, bloedheet. Ik had alleen een espresso en een glaasje water gehad na mijn aankomst in Babylon. Ik was al lang op de kamer met Marlen. Doodop en heet. Dus we kusten nog een beetje en het zou een langzame exit kunnen beteken en dat was maar goed ook voor mijn fysiek.
Dit was echter volledig buiten Marlen gerekend ………………………..
Marlen was in de mood. Als een diesel wat rustig op gang maar nu niet meer te houden.
Ze zoende me hartstochtelijk en greep me stevig beet. Keek direct diep in mijn ogen en zei:
“Ik wil je voelen”. Ze griste het volgende condoom en we waren weer intiem. Weer enkele posities en gelukkig ook wat cowgirl. Wat me nooit gebeurd is was werkelijk met Marlen.
Een 3de ronde binnen 2 en ½ uur was een feit. Alle turbo’s opgeblazen, alle condooms in een sessie op. Leeg en moe maar ZEER VOLDAAN.
Van deze trilogie was Marlen de 3de.
In deze trilogie heb ik niets van andere dames gezien, geen andere gasten gesproken, niet met de boss gesproken en niets gegeten en ter nauwe nood iets kunnen drinken.
De vorige 2 keer ook geen gebruik kunnen maken van de overige faciliteiten van Babylon.
Zo volledig en volmaakt was ik in de ban van deze donkere parels van Babylon.
Ook nu weer geheel in de ban van de derde zwarte parel van dit oord maar dit maal was het pure noodzaak te recupereren van de marathon met Marlen. De langste ooit.
Na het zelfs een beetje trieste loopje langs de theke voor de administratie uit elkaar gegaan. Triest voor beiden omdat dat wat haast eeuwig mocht duren, toch moest eindigen. Gelukkig omdat het ongekend was.
Ik zocht mijn heil in deze hemelse nagenietsfeer in de bar voor flink wat water en snel naar de sauna. De bar was nu al veel voller. Logisch, het was al weer vele uren later geworden. Door de supersessie met Marlen. Er waren meer mannen en er waren meer vrouwen.
Er waren nu wel heel wat meer targets voor een BefBeer maar de gedachten en zijn fysiek hadden geen goesting in meer. De super sessie met Marleen was VOLLEDIG geweest.
Ik wilde gewoon niets meer. Bijkomen en nagieten van dit feest met Marlen.
De sauna in na veel water te hebben gedronken. Daarna gedoucht en de zin was nog steeds op nagenieten van Marlen. De whirpool in en me lekker laten dobberen en gedachten zwevend met al de tijd dat ik met Marlen was. Eerst apart en steeds meer samen….
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen;
Tot slot!
Van al die andere gasten die er bij waren gekomen vielen een paar ‘gelen’ op.
Er was blijkbaar een projectgroepje van Mitsubishi of laat het Sony zijn geweest even toe aan wat welverdiend ontspannen in een sauna. De mannen amuseerde zich onderling ondanks de verschillende rangen. Samen in de biosauna. Toch nog de handdoeken om en de slippers aan.
Ze vriendelijk een inburgeringcursus saunaclubbezoek aangeboden zodat ze niet verder voor gek liepen en deze vriendelijke mannen waren blij met de hints en hadden een goede tijd.
Mijn gesteldheid was ondertussen zo dat ik voorzichtig en genoeg was losgeweekt was van het fenomeen Marlen, de triologie en Babylon, dat ik de financiële consequenties onderogen moest gaan zien om te zorgen met een goed geweten de theke achter me kon laten en Babylonische deur achter me kon sluiten voor vandaag.
Ook nu weer was de theke perfect. Een 2-tal beren voor mij aan de theke moesten op professionele manier geholpen worden over hun afrekening. Dit doen ze hier uiterst correct!
Ik heb na bij bijdrage de theke ook de complimenten gemaakt over hun werk en kwaliteit!
TopTent!
Voor het laatst het BefBeer-trio-refrein:
Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine, Josephine,
Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez, Inez,
Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen, Marlen !!
Tot Befs,
BefBeer
PS:
Ben ik nu een BabylonBlackWomanBeffer of BabylonBlackWomanLover geworden? Of allebei??