PDA

Volledige versie bekijken : Marina (Georgie) ex-Amnesia

Dolfie
22 mei 2011, 21:45
Haarkleur/-lengte : ZWART TOT OP SCHOUDERS
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : SLANK/B CUP
Nationaliteit/Taal : GEORGIE
Leeftijd : +/- 30 A 35 JAAR
Tatoeages/Piercings :NEE:NEE
Service: PZC/NMC/ZOENEN/BEFFEN/GFE
Voordelen: RUSTIGE ZEER GOEDE SERVICE
Nadelen: GEEN
Tijdsduur : 30
Prijs : 50 + TIP
Extra’s bij het bezoek:

Deze Maria is een ietsie pietsie oudere dame die er nog gewelgig uitziet,zeer verzorgd.Op de kamer is ze zeer rustig,begint met het echte GFE werk,strelen,knuffelen,heerlijk zoenen.
Pijpt lekker en neukt echt goed...kutje voelt heerlijk aan...in doggy begonen en in Missio het laatste loodje gelegd:tongue:

Grtz,Dolfie

egon, Dr. Rammler
18 september 2011, 08:55
ja, prima, hübsche geile Frau Dolfi, aber sie macht leider keine Aufnahme:nee:

Dolfie
3 oktober 2011, 20:35
Gisteren met Maria weer een heerlijk half uurtje beleefd...deze geile semi MILF is een echte aanrader.
Ze was gisteren gekleed in een super sexy outfit:tongue:...alleen al om deze dame is de lange rit het echt waard.

Grtz,Dolfie

Dolfie
20 mei 2013, 12:47
@Mod : werkzaam in Sixsens.

Tijdens mijn verkenningsronde kwam ik warempel Maria tegen.Zei was destijds de reden dat ik zo graag naar het verre Amnesia reed...
Na op een bankje wat bijgepraat te hebben met deze geile MILF belanden we op de kamer en haar service is nog steeds toppie.
GFE ten top gevolgd door heerlijk pijpwerk en in doggy veel te snel gekomen;)

Grtz,Dolfie

egon, Dr. Rammler
20 mei 2013, 15:56
@Mod : werkzaam in Sixsens.

Tijdens mijn verkenningsronde kwam ik warempel Maria tegen.Zei was destijds de reden dat ik zo graag naar het verre Amnesia reed...
Na op een bankje wat bijgepraat te hebben met deze geile MILF belanden we op de kamer en haar service is nog steeds toppie.
GFE ten top gevolgd door heerlijk pijpwerk en in doggy veel te snel gekomen;)

Grtz,Dolfie

Aufnahme oder nicht ?

Dolfie
20 mei 2013, 20:46
Aufnahme oder nicht ?

Hi Egon,ich kann Dich bestätigen dass Maria auch Aufnahme macht ABER die extra = 50€.

Grtz,Dolfie

egon, Dr. Rammler
21 mei 2013, 13:15
Hi Egon,ich kann Dich bestätigen dass Maria auch Aufnahme macht ABER die extra = 50€.

Grtz,Dolfie
ok, sie ist eine schöne Frau, vor 2 Jahren im Amnesia wollte sie es nicht tun, darum keine Buchung von mir. Ich überlege nun dochmal Sixsens aufzusuchen...bedankt !!!

Willi69
22 mei 2013, 20:37
Ich überlege nun dochmal Sixsens aufzusuchen...
Womit denn? :confused: Mit der Bahn? :rolleyes:

egon, Dr. Rammler
26 mei 2013, 06:13
Womit denn? :confused: Mit der Bahn? :rolleyes:

mit Kollege Gynakologe du Sack, vor Allem: Es wird geraucht.....

Willi69
26 mei 2013, 16:43
mit Kollege Gynakologe du Sack
Könntest ja auch mit dem (Ex-)Saunameister zum Rentnertreffen oder Seniorentee dahin fahren... :baeh:

egon, Dr. Rammler
26 mei 2013, 19:21
Könntest ja auch mit dem (Ex-)Saunameister zum Rentnertreffen oder Seniorentee dahin fahren... :baeh:

ich geh immer zum Poppen in die Clubs du Hirsch..verbringe mehr Zeit im Zimmer wie im Club..

bettman
30 mei 2013, 19:25
ok, sie ist eine schöne Frau, vor 2 Jahren im Amnesia wollte sie es nicht tun, darum keine Buchung von mir. Ich überlege nun dochmal Sixsens aufzusuchen...bedankt !!!
Du kannst noch eine Weile nachdenken.:gruebel:
Maria hat ein paar Tage frei und ist ab Samstag :wiederda:

uurtje
8 juni 2014, 03:41
volgens mij nu te bewonderen in PHG.....

Big30
8 juni 2014, 18:35
volgens mij nu te bewonderen in PHG.....
Waarschijnlijk dan onder een andere artiestennaam (wellicht haar oude), want sinds 3 weken loopt er een nieuwe blonde Roemeense Maria in Happy rond (paspoortje volgt).

Willi69
8 juni 2014, 19:19
Waarschijnlijk dan onder een andere artiestennaam.
=> Marina :biggrin:

Spricht übrigens fließend Deutsch http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif . :tongue: