PDA

Volledige versie bekijken : Anita (Slowaaks)



Sphinx
25 mei 2011, 20:14
Haarkleur/-lengte : bruin, kort tot halflang
Lengte dame : 1.64m
Postuur/Cupmaat : normaal / mooie b/c
Nationaliteit/Taal : Slowaaks / Duits
Leeftijd : einde 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC / PZC / beffen / vingeren
Bijzonderheden: brildragend, houdt nogal van gewaagde bodystockings
Voordelen: Goed in opgeilen
Nadelen: zoent niet, is aan het eind van de dag wat gejaagd
Tijdsduur : ong. 45 min
Prijs : 100 euro

geknipt uit mijn bericht

"You say you'd do it, you sing it anytime.You're never ever lost in the records of your mind. You'll never gonna be sad or gonna trash. You're never gonna have your fun if you don't have this lovely nugget!"

Hoe deze racebeer nu aardig tevredengesteld is, blijft het knagen dat ik van de eerdere mogelijkheden er nu geeneen meer aantref in het pand: Lea bezet, Carla bezet, Stacy loopt net een kamer. En dan krijgt deze racebeer dan toch Anita in het oog. "We wagen het er maar gewoon op hè!?" denkt mijn onderbuikgevoel.

En bijna was dat fout gegaan. Anita wil namelijk naar de kino en week zoenen steeds uit. Ondanks het feit dat ze me mn gang met haar laat gaan (beffen, vingeren) liep het niet zo geweldig :cool: Er waren dan wel maar twee Roemeentjes aanwezig die een andere beer in de tang hadden, maar deze racebeer zag het al verkeerd gaan en drong na wat halfslachtige bloasmeziek met veel handeinsatz toch maar op een kamer aan. Onderweg doet Audiofeel (http://www.youtube.com/watch?v=5nYSLccdbhs&feature=related) treiterig een duit in het zakje: "If you don't have this lovely nugget!"

Deze racebeer liet zich niet kennen e ging in Ron Jeremy-modus: concentreer je op de mooiste onderdelen van je partner (in dit geval duidelijk haar borsten) en verstand op nul. Beffen en gefriemel aan haar borsten was helemaal geen probleem en er was een verrassing toen ik haar steeds harder kon vingeren zonder dat ze ingreep. Ze raakte er toch aardig opgewonden van en gelukkig trok ze dat door in de resterende tijd, conti erom en in doggy dan maar. Aldus merkte ik dat ze het écht warm had gekregen, want ze voelde verrekkes nauw aan en ging zich steeds harder tegen me aan rijden :fuck: Zo komen we toch tot een zeer bevredigend einde na een goede 45 minuten. Een twijfelgevalletje, onze Anita. Aangezien ik nog meer keuzes over heb, acht ik herhalingsgevaar vrij klein.