PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Yu&Mi, Melissa



doggystyle
26 mei 2011, 09:11
Onlangs weer een keer bij Yu&Mi in Eindhoven geweest. Op de site had ik bij de dames gezien dat ene Melissa wel de moeite waard zou kunnen zijn. Even gebeld of ze vrij was, maar de afspraak was snel gemaakt. Een mooie jonge blonde en wulpse dame van een jaar of 25 met een ontdeugende blik in de ogen. Ondeugend, dat heb ik geweten. Op de kamer met jacuzzi lekker samen onder de douche, en de eerste opwarmmassage was een feit. In bad liet ze zich helemaal gaan. Mijn lans werd onder water stevig beetgenomen, heerlijk.
Ik heb me diverse malen heel erg in moeten houden om niet te spuiten.
Op de rand van de jacuzzi werd mijn paal ook door haar mondje goed onder handen genomen. Voor een man uiteraard elke keer weer een zeer geile ervaring, zeker als je daarbij in twee zaadvragende oogjes kunt kijken.
Op de massagemat uiteidelijk het spel voortgezet. De massage van de rug met af en toe een stevige greep naar ballen en pik, was helemaal te gek.
Het hoogtepunt wat ik heel lang geleden ook een keer heb mogen ervaren was het penetreren van mijn kontgaatje. Uiteindelijk werden mijn ballen zeer vakkundig leeg gezogen, tenminste zo voelde het. Gewoonweg SUPER!!!
Deze meid zal me beslist nog een keer mogen verwachten, wellicht dat er nog meer spannende spelletjes gespeeld kunnen worden. Deze massage was een werkelijk genot van de eerste tot de laatste minuut.
Meliss, Thanks !!!

doggystyle
12 juli 2012, 13:35
Hebben misschien andere ijsberen ook massage-ervaringen opgedaan met deze geile dame?
Geeft ze niet alleen geweldige massages met mond en handen, maar misschien laat ze zich ook wel neuken!
Als er ervaringen zijn, laat het weten, ik ben benieuwd.
Ik ga haar wellicht binnenkort weer een keer bezoeken en hoop dat ik de gelukkige ben die haar
een keer in mijn favoriete standje, doggystyle, mag nemen. WOW!

doggystyle
3 oktober 2012, 12:35
Onlangs kreeg ik een privebericht van een mede-ijsbeer.
Hij heeft pas geleden een neuk-ervaring met deze blonde stoot mogen hebben.
Ik hoop dat deze ervaring (uitgebreid) met ons wordt gedeeld.
Als Melissa neukt zoals ze pijpt, dan is een bezoekje zeker de moeite waard!
Ik lees het bericht wel een keer op het forum.
Ik wil nog wel een keerthe in die zaad-vragende oogjes kijken
groet, Doggystyle

yep3
3 oktober 2012, 21:57
Pzc?

debuster
11 oktober 2013, 13:39
Melissa is weer terug van weggeweest staat op de website van Yu&Mi.
En inderdaad yep3 PZC......

@j
3 september 2015, 14:38
Melissa werkt nu niet meer bij Yu&Mi
Wellicht elders, ik hoor het graag