Volledige versie bekijken : Ilaria (Turkse)
zeekameel
28 mei 2011, 12:50
Haarkleur/-lengte : Zwart lang krullend
Ogen : donkerbruin
Lengte dame : +/- 1,65-1,70
Postuur/Cupmaat : slank, lenig, D-cup, gebruind lichaam
Nationaliteit/Taal : Turks, spreekt Duits en Engels
Leeftijd : 25 jaar ?
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC, nmc, heerlijk zoenen
Voordelen: GFE, lief, superlekker ding !
Nadelen: herhalingsvatbaarheid 200%
zeekameel
28 mei 2011, 12:56
Toen ik wat ging uitrusten in de Kino zat ik toevallig naast Ilaria (kan ook dat ze Alodia heette). Ik had ze eigenlijk nog niet opgemerkt toen ze vriendelijk aan me vroeg waar ik vandaan kwam. Na een kort gesprekje stelde ze voor om mss eens even de film die in de Kino speelde na te spelen. Moest ik geen 2 min over nadenken.
Ben een uurtje met haar op de kamer geweest. Wat een lekker lijf had dat meisje. Prachtige neptieten cup D en een afgetraind lichaam. Ik heb het graag heel sensueel en daar was ik bij deze dame wel aan het juiste adres. Pijpt superlekker met hoog ero-gehalte. Na 2x mijn ding te mogen doen werd de sessie afgesloten door een fantastische massage van haar ... Ondergetekende komt zeker nogmaals terug !
poefboy
31 mei 2011, 02:38
Toen ik wat ging uitrusten in de Kino zat ik toevallig naast Ilaria (kan ook dat ze Alodia heette). Ik had ze eigenlijk nog niet opgemerkt toen ze vriendelijk aan me vroeg waar ik vandaan kwam. Na een kort gesprekje stelde ze voor om mss eens even de film die in de Kino speelde na te spelen. Moest ik geen 2 min over nadenken.
Ben een uurtje met haar op de kamer geweest. Wat een lekker lijf had dat meisje. Prachtige neptieten cup D en een afgetraind lichaam. Ik heb het graag heel sensueel en daar was ik bij deze dame wel aan het juiste adres. Pijpt superlekker met hoog ero-gehalte. Na 2x mijn ding te mogen doen werd de sessie afgesloten door een fantastische massage van haar ... Ondergetekende komt zeker nogmaals terug !
Ik ben ook wel 's met haar op kamer geweest. Heerlijk ding is het. Voor mij is het alweer een jaar geleden. Ze heet Ilayda.
BSesamstraat
31 mei 2011, 07:55
Is dit die meid met een rij sterretjes op haar rug?
superbuilder2
30 januari 2013, 00:11
heerlijek meid, moeie tieten inderdaad en ziet er prachtig uit. spuiten tot in de hemel met harr. herhalingsgevaar aanwezig.
wayne r
13 april 2013, 21:32
GT 12 april 2013
Op de kamer met Mimi en Ilayda spon er zich een GFE/PSE triootje af wat me nog wel even zal nablijven. Het GFE gedeelte werd duidelijk aangenomen door Mimi, terwijl Ilayda zich op het PSE gedeelte richtte (hoewel ook zij zeer zacht kan tongkussen). Het begon allemaal zeer rustig met tedere tongkussen en gefriemel hier en daar waar ik en mn beste vriend onderaan best van konden genieten. Daarna volgde een dubbele pijpbeurt waarbij ze goed afwisselden en ook mn ballen niet vergaten. Van Mimi wist ik het al maar ook Ilayda kan echt hemels pijpen. Zelfs van een deepthroat is ze niet vies. Ze hebben mijn pik zeker een kwartier lang helemaal afgelikt. Daarna wou Ilayda dat ik haar neukte. Eerst doggy waarbij ze vroeg van lekker hard door te gaan want dat ze dit graag had. Ik legde haar handen op haar kontje maar even later trok ze die zelf weg naar haar dikke tieten om die te kneden. Ik kon ze hard naar achter trekken en blijven doorstoten. Ondertussen was Mimi zichzelf aan het verwennen en af en toe kwam ze me een lekkere tongzoen geven. Daarna overgeschakeld op missio bij Ilayda dat ook wel lekker ging. Ze slaat ook de hele tijd geile Duitse praat uit (waar ik maar de helft van verstond, maar kom) waardoor ik nog geiler werd. Ik wou uiteraard ook Mimi niet overslaan en dus snel van condoom gewisseld en missio bij Mimi. Ze had ondertussen al een lekker nat poesje en dus ging het lekker in en uit bij haar. Na vijf minuten beuken was ik uitgeput en vroeg haar me nog even te berijden om me helemaal af te maken. Ik vind cowgirl bij meisjes met een klein lichaam altijd heerlijk dus ook bij Mimi. Daarna ging het condoompje eraf en begonnen ze mn vriend onderaan hard te trekken met beide monden er boven hangend. Ilayda bleef maar hijgen dat ze mn zaad wilde en na vijf minuutjes hard doortrekken werd haar wens dan ook ingewilligd. Het was niet echt veel meer maar net genoeg om beide meiden te laten proeven. Hier moesten we toch even van bekomen en dus hebben we nog even uitgehijgd in het grote bed. Hen bedankt met 150€ (in totaal) bij de lockers.
Van Mimi wist ik het al maar met Ilayda heb ik er een nieuwe topper bijgevonden. Beide dames zullen me nog vaker te zien krijgen.
MechMax
29 april 2013, 21:19
50€ is standaard pakket, zonder zoenen enz. 75€ is met zoenen en FT. Dat laatste wiste ze goed te minimaliseren door het zeeeer weinig licht op de kamer. Zeer vriendelijk en lief. Kussen matig, pijpen ok maar zeker geen herhaling.